Ոչ մի տարբերություն էլ չկա, Հոգեառ ջան: Որբանոցում մեծացած երեխան ոչ ծնող ունենալու փաստի առաջ է կանգնած, և ոչ էլ պարտական է ինչ-որ մեկին /որբանոցը չհաշված/: Հիմա դա նշանակում է, որ ծնող հասկացողությունն ընդհանրապես հնարովի՞ է: Ճիշտ չէր լինի, չէ՞, որբանոցում մեծացած մի երկու երեխայի կարծիքի պատճառով համարել, որ ծնողը՝ հնարովի բան է: Չէ՞ որ մեզանից մեծամասնությունը ծնվել և ապրել է իր ծնողների հովանավորության ներքո:
Ճիշտ նույնպես, Աստծոն որպես իրականություն ընկալողների մեջ, Նրան հնարովի համարողները շատ նման են հիշատակածս որբանոցի երեխաներին, որոնք որպես փաստ, ծնողներ չունեն:
Ի միջի այլոց. ի՞նչ փաստերի մասին է խոսքը:
Այն հրեայի մասի՞ն է խոսքը, որ ամբողջ կյանքում Աստծոց խնդրեց, որ ինքն ավտոմեքենա շահի, բայց այդպես էլ չշահեց, որովհետև մտքով իսկ չանցկացրեց գոնե մեկ անգամ վիճակախաղի տոմս գնել:
Թե՞ ծովում խեղդվող հավատացյալի մասին, որը հրաժարվեց Աստծո ուղարկած նավից, պատճառաբանելով, որ Աստված գալու է իրեն փրկելու…
Ի՞նչ փաստերի մասին ես ասում, եթե, ինչպես ասում ես, դրանով չես հետաքրքրվում:
Ես, օրինակ, ոչ կրոնավոր եմ և ոչ էլ հավատացյալ, բայց հետաքրքրվում եմ, որովհետև համարում եմ, որ անհնար է իմ գոյությունն առանց Աստծո: Եվ այդ պատճառով էլ լիքը փաստեր ունեմ նրա, որ Աստված՝ հնարովի չէ: Խնդրեմ, եթե հետաքրքիր է.
http://www.akumb.am/showthread.php/60784: Իսկ գիտե՞ս, թե ինչու: Որովհետև միտքը՝ ֆիզիկական է: Դա նույնիսկ գիտությունն է այսօր ապացուցել: Ուղղակի մեր՝ երեքտարածքային , - կյանքում, այն մի հատկություն ունի. սկզբից մտածվել, իսկ հետո նոր ֆիզիկականանալ:
Սա նշանակում է, որ եթե քո մտքում չկա Աստված, դու չես կարող Նրա գոյության փաստը ունենալ:
Էջանիշներ