User Tag List

Էջ 12 21-ից ԱռաջինԱռաջին ... 28910111213141516 ... ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 166 համարից մինչև 180 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 306 հատից

Թեմա: Սուրբ Երրորդություն. կարծիքներ և քննարկումներ

  1. #166
    Ավագ Մոդերատոր Moonwalker-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.07.2010
    Հասցե
    Աշխաբադ
    Գրառումներ
    2,026
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Hurricane-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    էդ դու մեկնաբանեցիր մեկ Աստվածություն, Հարները նման բան չի ասել, ավելին հերքել ա մեկ Աստվածության գաղափարը ասելով, որ երկորդ Թեոսը <հո Թեսոը> չէ...բա սրան ինչ կասես?
    Հարների ասածն իմ համար հիմք չի, ուստի ես պատասխանատու չեմ իր բոլոր ասածների ճշմարտացիության համար:
    Ինքը քո համար է հեղինակություն, ուստի, որպես վաստակավոր հետևորդի, քեզնից եմ ուզում ճշտել: Ինքն ասում է, որ Բանը Հորից ոչ քիչ չափով է աստվածային: Հիմա ես քեզ հարցնում եմ նման բան հնարավո՞ր է, եթե Հիսուսն Աստված չէ: Կարճ՝ այո կամ ոչ:
    Եթե հրաժարվում ես/չգիտես/համոզմունքներդ թույլ չեն տալիս պատասխանել տենց էլ ասա:

  2. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    eduard30 (26.08.2011)

  3. #167
    Մշտական անդամ eduard30-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.11.2009
    Հասցե
    Nederland
    Գրառումներ
    473
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Moonwalker-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հարների ասածն իմ համար հիմք չի, ուստի ես պատասխանատու չեմ իր բոլոր ասածների ճշմարտացիության համար:
    Ինքը քո համար է հեղինակություն, ուստի, որպես վաստակավոր հետևորդի, քեզնից եմ ուզում ճշտել: Ինքն ասում է, որ Բանը Հորից ոչ քիչ չափով է աստվածային: Հիմա ես քեզ հարցնում եմ նման բան հնարավո՞ր է, եթե Հիսուսն Աստված չէ: Կարճ՝ այո կամ ոչ:
    Եթե հրաժարվում ես/չգիտես/համոզմունքներդ թույլ չեն տալիս պատասխանել տենց էլ ասա:
    Իր ասածի պես մատ եղավ գնաց

  4. #168
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.02.2010
    Գրառումներ
    215
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Moonwalker-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հարների ասածն իմ համար հիմք չի, ուստի ես պատասխանատու չեմ իր բոլոր ասածների ճշմարտացիության համար:
    Ինքը քո համար է հեղինակություն, ուստի, որպես վաստակավոր հետևորդի, քեզնից եմ ուզում ճշտել: Ինքն ասում է, որ Բանը Հորից ոչ քիչ չափով է աստվածային: Հիմա ես քեզ հարցնում եմ նման բան հնարավո՞ր է, եթե Հիսուսն Աստված չէ: Կարճ՝ այո կամ ոչ:
    Եթե հրաժարվում ես/չգիտես/համոզմունքներդ թույլ չեն տալիս պատասխանել տենց էլ ասա:

    Իմ համար նույնպես Հարները հեղինակություն չի...սակայն իրա հրատարակած հոդվածը հեղինակություն է, քանի որ այն տպվել է հղինակավոր գիտական ամսագրում և գիտական արժեք ունի...


    Հարների հոդվածի լույսի ներքո ներկայացնեմ Ջեսոն Բեդունի կարծիքը` << Այսպիսով հովահննես 1:1-ում Բանը նույն և միակ Աստված չէ, այլ աստված է, կամ Աստվածային էություն: ես գիտեմ դա տարօրինակ է հնչում և նույնիսկ թվում է անհնարին…Բայց փաստը մնում է փաստ, որ հովհաննեսը գրել է: Նրա նպատակն էր գոնե մասամբ, որպեսզի խուսափի այն հասկացությունից թե Հայր Աստվածը մարմնավորվել է, որպես Քրիստոս: Նա ով ինչ-որ կերպ մարմնավորվել է տարբերվում է <<Աստծուց>> միաժամանակ լինելով <<աստված>>: Truth in Translation: Accuracy and Bias in English Translation of the New Testament p.123

    <<Որոշ վաղ քրիստոնայաններ պահպանել են իրեն միաստվածությունը, որ միակ Աստված վերցրեց մարդկային մարմին և եկավ երկիր: Ըստ էության Հայր Աստված ծնվել է և խաչվել, որպես Հիսուս: Նրանք իրավունք ունեն նման կերպ հավատալու, բայց Հովհաննեսը չի նրակարագրում ինչ-որ բան Հինդուսների հայեցակարգի նման երբ Վիշու Աստվածը, ինչպես ենթադրում են պարբերաբար մահկանացուի վիճակ է ընդունում երկրի վրա ինչ-որ բաներ իրականացնելու համար>> Truth in Translation: Accuracy and Bias in English Translation of the New Testament p.129

  5. #169
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.02.2010
    Գրառումներ
    215
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Moonwalker-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հարների ասածն իմ համար հիմք չի, ուստի ես պատասխանատու չեմ իր բոլոր ասածների ճշմարտացիության համար:
    Ինքը քո համար է հեղինակություն, ուստի, որպես վաստակավոր հետևորդի, քեզնից եմ ուզում ճշտել: Ինքն ասում է, որ Բանը Հորից ոչ քիչ չափով է աստվածային: Հիմա ես քեզ հարցնում եմ նման բան հնարավո՞ր է, եթե Հիսուսն Աստված չէ: Կարճ՝ այո կամ ոչ:
    Եթե հրաժարվում ես/չգիտես/համոզմունքներդ թույլ չեն տալիս պատասխանել տենց էլ ասա:
    Ասում է ոչ քիչ չափով է Աստվածային, քանի որ նաև Հիսուսը իշխանություն ստացավ երկրի վրա `

    <<Դրա համար էլ Աստուած նրան առաւել բարձրացրեց եւ նրան շնորհեց մի անուն, որ վեր է, քան ամէն անուն, որպէսզի Յիսուս Քրիստոսի անունով խոնարհուի ամէն ծունկ՝ լինի թէ՛ երկնաւորների, թէ՛ երկրաւորների եւ թէ՛ սան֊ դարամետականների. եւ ամէն լեզու խոստովանի, թէ Յիսուս Քրիստոս Տէ՛ր է՝ ի փառս Հայր Աստծու>>։ փիլիպեցիններ 2: 9-11

    <<Աստուած նրան բարձրացրեց իր աջ ձեռքով որպէս առաջնորդ եւ փրկիչ>> գործք 5:31

    <<եւ ապա գալու է վախճանը, երբ որ նա տայ թագաւորութիւնը Աստծու եւ Հօր ձեռքը, երբ որ կործանած լինի բոլոր իշխանութիւնները եւ ամէն պետութիւն եւ զօրութիւն. որովհետեւ նա պէտք է թագաւորի, մինչեւ որ բոլոր թշնամիներին դնի իր ոտքերի տակ։ Վերջին թշնամին, որ պիտի կործանուի, մահն է. եւ Աստուած «ամէն ինչ հնազանդեցրեց՝ դնելով նրա ոտքերի տակ»։ Բայց երբ ասում է, թէ՝ ամէն ինչ նրան հնազանդուել է, յայտնի է, թէ բացի նրանից, ով ամէն ինչ հնազանդեցրեց նրան։ Իսկ երբ ամէն ինչ նրան հնազանդ լինի, այն ժամանակ եւ ինքը՝ Որդին կը հնազանդուի նրան, ով ամէն ինչ հնազանդեցրեց նրան, որպէսզի Աստուած ամէն ինչ լինի ամենքի մէջ>>։ Ա կորընթացիններ 15:24-28

    Ի դեպ Ա կորընթացիններ 15:24-28-ում շեշտվում է << Բայց երբ ասում է, թէ՝ ամէն ինչ նրան հնազանդուել է, յայտնի է, թէ բացի նրանից, ով ամէն ինչ հնազանդեցրեց նրան>>…իսկ ո՞վ ամեն ինչ հնազանդեցրեց Հիսուսի առաջ փիլիպեցիններ 2: 9-11 և գործք 5:31 համարից պարզ է, որ Աստված հնազանդեցրեց ամեն ինչ Հիսուսի առաջ նրան Առաջնորդ կարգելով հետևաբար միայն Աստված է, որ չի հնազանդվում Հիսուսին, այսինքն ավելի բարձ դիրք ունի…

  6. #170
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    09.04.2011
    Գրառումներ
    1,103
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Hurricane-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    շատերը հղում են կատարում գործք 5:3-4 համարին թե ոչ թե <սուրբ հոգուն Սուրբ Հոգուն> սուտ խոսեցիր այլ Աստծուն, սակայն այստեղ փոխաբերություն է,
    Դա դու քեզ ես ուզում համոզե՞լ, որտեղ ուզում եք ասում եք «սա փոխաբերություն է» կամ «այստեղ դա նկատի չունի» և այլ անհեթեթ բաներ: Գոնե քե՛զ մի խաբիր: Ուշադիր կարդա. «Անանիա, ինչո՞ւ Սատանան քու սիրտդ լեցուց, որ դուն Սուրբ Հոգիին սուտ խոսեցար: Չէ՞ որ քուկդ էր այն՝ ... ... ... քու իշխանությանդ տակ էր. ինչո՞ւ քու սրտիդ մեջ այս բանը դրիր: Ոչ թե մարդոց սուտ խոսեցար, հապա Աստուծոյ»: Փոթորիկ ինչի՞ ես ամեն բան կեղծում, հաճույք ես ստանո՞ւմ:

    Աստվածաշնչում շատ համարներում, իմաստությունը անձնավորության հատկանիշներով է օժտված, ինչպես Առակած գրքում, բայց իմաստությունը անձնավորություն չէ <<Ես՝ իմաստութիւնս, բնակուեցի խորագիտութեան մէջ, եւ միշտ ինձ հետ են խոր֊հուրդն ու գիտութիւնը>>։ Առակած 8:12
    Իմաստությունը Որդի Աստծո՝ Քրիստոսի հոմանիշներից մեկն է. «Իմաստութիւնը իր տունը շինեց ու իր եոթը սյիւները կանգնեցուց/տաշեց/(Առակ. 9:1): Այստեղ փոխաբերությամբ Իմաստությունը Յիսուսն է, տունը ՝ եկեղեցին և յոթը սյուները դա յոթը խորհուրդներն են: Տեսա՞ր որտեղ է փոխաբերությունը:

    իմաստությունը անձ է? ըստ քեզ ստացվում է որ իմաստությունը նույնպես անձ է..
    Նախ խոսքը գնում էր Սուրբ Հոգու մասին (անգամ այստեղ նենգափոխում ես զրույցի իմաստը, դա ձեր մոտ արդեն բնավորություն է դարձել), այլ ոչ թե իմաստության, և երկրորդ՝ Սբ Հոգին գործող անձ է , Նա դաստիրակում է , սովորեցնում է, առաջնորդում է, մխիթարում է, խոսում է, քննում է և նման շատ բաներ է անում, իսկ քո ''իմաստությունը'' դա քո մտքի չափն է և չի կարող գործել, հետևաբար անձ չի կարող լինել:

  7. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    eduard30 (26.08.2011)

  8. #171
    Ավագ Մոդերատոր Moonwalker-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.07.2010
    Հասցե
    Աշխաբադ
    Գրառումներ
    2,026
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Hurricane-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ասում է ոչ քիչ չափով է Աստվածային, քանի որ նաև Հիսուսը իշխանություն ստացավ երկրի վրա
    Չի կարող նման բան լինել: Անգամ եթե վկաների տեսանկյունից նայենք: Հա, Աստված որոշակի իշխանությամբ էր օժտել Քրիստոսին երկրի վրա, բայց դա չի նշանակում ու ոչ մի դեպքում չի կարող նշանակել, որ չաստված Քրիստոսը կարող է հավասար նույնքան աստվածային լինել, որքան Հայրը: Ոչ աստվածը չի կարող հավասար լինել իր Արարչին: Եթե հավասար է, ուրեմն Աստված է: Հերձվածության դասական օրինակ է այդ պնդումը: Եթե չես ընդունում Հիսուսին իբրև Աստված, պիտի հասկանաս, որ Նա ամեն ինչում զիջում է իր Արարչին: Բա էլ ո՞նց կարող է նրա չափ աստվածային լինել:

    Հետաքրքիր մի փաստ էլ: Երկու մեջբերում «Նոր աշխարհից».

    "SEE now that I—I am he and there are no gods together with me." Deuteronomy 32:39
    «Հիմա նայեցէք, որ Ես՝ ԵՍ ԵՄ, և Ինձ հետ միասին էլ աստուած չկայ» Բ Օրինաց 32:39
    "In [the] beginning the Word was, and the Word was with God, and the Word was a god." John 1:1
    Սկզբումն էր Բանը. եւ Բանն Աստուծոյ մոտ էր եւ Բանն Աստված էր (իրենց թարգմանությամբ՝ աստված էր): Հովհաննես 1:1


    Թարգմանում եք «աստված», ի հակադրություն Բ Օրինացի (ինչքան ուզում եք այլ ենթատեքստով հասկանաք):

    Ու այստեղ Բեդունի «տապոռ կարծիքը»

    Մեջբերում Hurricane-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    << Այսպիսով հովահննես 1:1-ում Բանը նույն և միակ Աստված չէ, այլ աստված է, կամ Աստվածային էություն:


    Մեջբերում Hurricane-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    ես գիտեմ դա տարօրինակ է հնչում և նույնիսկ թվում է անհնարին…
    Տարօրինակ չի հնչում է՜, ապուշություն է հնչում:
    Մի հատված նրա մի բանավեճից կաթոլիկ Ջոն Պաչեկոյի հետ: Ինձ հետաքրքրում է կոնկրետ հենց այս մասը:

    Pacheco: By the way, in your previous response, you did not answer the original question regarding Deuteronomy 32:39. If there are no other gods WITH God, how can Jesus be ‘a god’ as the NWT translates it. This is a direct contradiction. Compare:
    "…there are NO gods together WITH me...." with "the Word was a god."
    It seems to me that the only way one can maintain that there are no contradictions in the bible and still make sense out of John 1:1 is to understand this passage in the traditional Trinitarian formula, no?

    Պաչեկո. Ի դեպ, ձեր նախորդ արձագանքում դուք չպատասխանեցիք իմ սկզբնական հարցին՝ կապված Բ Օրինաց 32:39-ի հետ: Եթե Աստծո ՀԵՏ չկան այլ աստվածներ, ինչպե՞ս կարող է Հիսուսը լինել «աստված», ինպես «Նոր աշխարհն» է թարգմանում: Սա ուղղակի հակասություն է: Համեմատեք՝
    «...չկա ՈՉ ՄԻ աստված ինձ ՀԵՏ...» և «Բանն աստված էր»
    Ինձ թվում է, որ ընդունելի միակ ձևը է՝ որ Աստվածաշնչում չկան հակասություններ և Հովհաննես 1:1-ը հասկանալ ավանդական «Երրորդության» սկզբունքի միջոցով: Այդպես չէ՞:

    Professor: More to the point, Mr. Pacheco, how can John have the audacity to say "WITH God" in the face of Deuteronomy. 32:39? The answer is that John's thought world is not the world of Deuteronomy. The kind of radical monotheistic commitment of Deuteronomy was not the primary concern of John. The traditional Trinitarian formula is not the only solution of the tensions in the Bible. Obviously the Arians and other Christians worked out alternative solutions to those tensions.

    Պրոֆեսոր. Ավելի կոնկրետ, պն. Պաչեկո, ինչպե՞ս է Հովհաննեսը համարձակվել ասել «Աստծո ՀԵՏ»՝ հակադրվելով Բ Օրինաց 32:39: Պատասխանն է, որ Հովհաննու պատկերացրեած աշխարհը Բ Օրինացի աշխարհը չէ: Բ Օրինացի ծայրահեղական միաստվածային հակումները անմիջականորեն չէին առնչվում Հովհաննեսին: Ավանդական «Երրորդության» սկզբունքը աստվածաշնչյան հակասությունների միակ լուծումը չէ: Արիոսականները և այլ քրիստոնյաները, ակնհայտորեն, գտել էին այլընտրանքային լուծումներ:
    Բեդունն ավելի լավ բացատրություն չգտավ, քան արիոսականների ուսմուքին հղվել: Արիոսականներ.....

  9. #172
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.02.2010
    Գրառումներ
    215
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում հովարս-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Իմաստությունը Որդի Աստծո՝ Քրիստոսի հոմանիշներից մեկն է. «Իմաստութիւնը իր տունը շինեց ու իր եոթը սյիւները կանգնեցուց/տաշեց/(Առակ. 9:1): Այստեղ փոխաբերությամբ Իմաստությունը Յիսուսն է, տունը ՝ եկեղեցին և յոթը սյուները դա յոթը խորհուրդներն են: Տեսա՞ր որտեղ է փոխաբերությունը:
    ըհը խոսք վրա բռնեցի, լավ ա խոստովանեցիր, որ Առակած 8 գլուխը Հիսուսի մասին ա...դա շարունակենեք ընթարցել հիսուսի խոսքերը Առակած 8:22-30-ում <<Եհովան ինձ ստեղծեց իր ճանապարհի սկզբին՝ իր գործերի համար. յաւիտենութիւնից էլ առաջ հաստատեց ինձ։Նա ծնեց ինձ հէնց սկզբին, դեռ երկիրն արարելուց առաջ, աւելի առաջ, քան անդունդներ կը բացէր, աւելի առաջ, քան աղբիւրների ջրեր կը բխեցնէր, եւ էլ աւելի առաջ, քան կը հաստատէր լեռներն ու բոլոր բլուրները։ Տէրն ստեղծեց շէն ու անշէն վայրեր եւ բնակելի աշխարհները երկնքի ներքոյ։ Ես նրա հետ էի, երբ նա պատրաստում էր երկինքը,երբ նա իր աթոռն էր հաստատում հողմերի վրայ,երբ նա զօրութիւն էր տալիս վերին ամպերին եւ երբ նա աղբիւրներ էր հաստատում երկնքի ներքոյ։ Այն ժամանակ, երբ նա դնում էր ծովի հաստատութիւնը,- որ ջրերը նրա ափերը չանցնեն, - այն ժամանակ,երբ նա դնում էր երկրի ամուր հիմքերը, ես նրա մօտ էի որպէս գործավար։>>ԱՌԱԿԱԾ 8:22-30


    Հիսուսը պատում է, որ Եհովան է իրեն ստեղծել....<<Ես նրա հետ էի, երբ նա պատրաստում էր երկինքը>> այս տողերը Առակածից համարժեք են Հովհաննես 1:1-ի <և Բանը Աստուծոյ մոտ էր> խոսքերին...իսկ <երբ նա դնում էր երկրի ամուր հիմքերը, ես նրա մօտ էի որպէս գործավար> խոսքերը համարժեք է եբրաեցիններ 1:3 համարի <այս վերջին օրերին մեզ հետ խօսեց իր Որդու միջոցով, որին ժառանգ նշանակեց ամէն ինչի, եւ որի միջոցով ստեղծեց տիեզերքը


    իսկ <Բանը որը Աստծու մոտ էր> պարզ է դառնում, Առակած 8:22 համարից որ ստեղծվել է Եհովայի կողմից` <Եհովան ինձ ստեղծեց իր ճանապարհի սկզբին՝ իր գործերի համար>

  10. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    VisTolog (26.08.2011)

  11. #173
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.02.2010
    Գրառումներ
    215
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Moonwalker-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Չի կարող նման բան լինել: Անգամ եթե վկաների տեսանկյունից նայենք: Հա, Աստված որոշակի իշխանությամբ էր օժտել Քրիստոսին երկրի վրա, բայց դա չի նշանակում ու ոչ մի դեպքում չի կարող նշանակել, որ չաստված Քրիստոսը կարող է հավասար նույնքան աստվածային լինել, որքան Հայրը: Ոչ աստվածը չի կարող հավասար լինել իր Արարչին: Եթե հավասար է, ուրեմն Աստված է: Հերձվածության դասական օրինակ է այդ պնդումը: Եթե չես ընդունում Հիսուսին իբրև Աստված, պիտի հասկանաս, որ Նա ամեն ինչում զիջում է իր Արարչին: Բա էլ ո՞նց կարող է նրա չափ աստվածային լինել:


    ինչ վերաբերում է հավասարությանը, որ ասում ես թե ինչպես կարող է հավասար լինել և միաժամանակ Աստված չլինել, ու հենց այդ պատճառով էլ Աստվածաշանչում բազմաթիվ հատվածներում նշվում է <ՀԱյրը մեծ է ինձանից>, <Քրիստոսի գլուխը Աստված է > Այս բոլոր համարներն էլ նրա համար են որպեսզի ընդգրծվի որ <Հո թեոսը>, որը Հայր Աստվածմ է` եհովան մեծ է Հիսուսից և հավասար չէ Հիսուսի հետ

  12. #174
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.02.2010
    Գրառումներ
    215
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Moonwalker-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հետաքրքիր մի փաստ էլ: Երկու մեջբերում «Նոր աշխարհից».

    "SEE now that I—I am he and there are no gods together with me." Deuteronomy 32:39
    «Հիմա նայեցէք, որ Ես՝ ԵՍ ԵՄ, և Ինձ հետ միասին էլ աստուած չկայ» Բ Օրինաց 32:39
    "In [the] beginning the Word was, and the Word was with God, and the Word was a god." John 1:1
    Սկզբումն էր Բանը. եւ Բանն Աստուծոյ մոտ էր եւ Բանն Աստված էր (իրենց թարգմանությամբ՝ աստված էր): Հովհաննես 1:1


    Թարգմանում եք «աստված», ի հակադրություն Բ Օրինացի (ինչքան ուզում եք այլ ենթատեքստով հասկանաք):

    Ու այստեղ Բեդունի «տապոռ կարծիքը»







    Տարօրինակ չի հնչում է՜, ապուշություն է հնչում:
    Մի հատված նրա մի բանավեճից կաթոլիկ Ջոն Պաչեկոյի հետ: Ինձ հետաքրքրում է կոնկրետ հենց այս մասը:



    Բեդունն ավելի լավ բացատրություն չգտավ, քան արիոսականների ուսմուքին հղվել: Արիոսականներ.....

    կապված Բ օրինաց 32:39 հետ, որ ասվում է թե <ինձ հետ ուրիշ աստվածներ չկան> իսկ Հովհաննես 1:1-ում ասվում է թե <աստված Աստծու մոտ էր>...... այստեղ շփոթությունը հենց հովհաննես 1:1-ի <աստված> բառի մեջ ա...ախր Հարները բացատրել ա ,որ այդ երկորդ թեոսը հանդես չի գալիս որպես որոշյալ գոյական հետևաբար չի ներկաացնում անձնավորություն...հետևաբար հովհաննես 1:1 համարի <աստվածը> կապ չունի Բ օրինաց 32:39 <աստվածների> հետ... սակայն հովհաննես 1: 1-ում իմաստով հետևյալն է <Բանը, այսինքն` աստվածայինը Աստծու մոտ էր>, իմաստային այս ձևակերպումը Հովհաննեսը գրել է <Բանը Աստծու մոտ էր, և բանն աստված էր>....հենց այս համարում <աստվածը> հատկանիշ ա, որպեսություն ա ներկայացնում..հետևաբար Բ օրինաց 32: 39 հետ չի կարող ասոցացվել, քանի որ Բ օրինաց 32:39-ում <աստվածներ> բառը հատկանիշ և որպիսություն չի ներկայացնում, այլ պարզապես նշվում իմաստային, որ Եհովայից բացի այլ Աստված չկա...կամ այլ աստվածներ չկան...

  13. #175
    Ավագ Մոդերատոր Moonwalker-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.07.2010
    Հասցե
    Աշխաբադ
    Գրառումներ
    2,026
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Hurricane-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    ինչ վերաբերում է հավասարությանը, որ ասում ես թե ինչպես կարող է հավասար լինել և միաժամանակ Աստված չլինել, ու հենց այդ պատճառով էլ Աստվածաշանչում բազմաթիվ հատվածներում նշվում է <ՀԱյրը մեծ է ինձանից>, <Քրիստոսի գլուխը Աստված է > Այս բոլոր համարներն էլ նրա համար են որպեսզի ընդգրծվի որ <Հո թեոսը>, որը Հայր Աստվածմ է` եհովան մեծ է Հիսուսից և հավասար չէ Հիսուսի հետ
    Այսինքն քո Աստծո արարածը իր Արարչի չափ աստվածային է: Հրաշալի է: Շնորհավորում եմ:
    Սրանից հետո իմաստ չեմ տեսնում շարունակելու:

  14. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    eduard30 (26.08.2011)

  15. #176
    Լիարժեք անդամ fanaid-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    24.07.2011
    Գրառումներ
    108
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Hurricane-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Միակ բանը որ կարող եմ ասել, <սուրբ հոգին> անձ չէ և մտածածին երրորդության մաս չի կազմում, քանի որ <սուրբ հոգի> տերմինը թվարկվում է մի շարք հատկանիշների թվում, ինչպիսիք են` սրբություն, գիտություն, քաղցրություն և այլն..
    ''Վկաների'' համար Եհովայի (Տիրոջ) Հոգին պարզապես գործող մի ուժ է էլեկտրոնական ուժի պես, հետևաբար այն անձ չէ:
    Սակայն Աստվածաշունչը ցույց է տալիս, որ Սուրբ Հոգին բանական և գիտակից մի անձ է, որը խորհում է(Հռոմ. 8:27) , խոսում է(Մատթ.10:19-20) , առաջնորդում է(Հովհ.16:13) , մխիթարում և հանդիմանում է(Հովհ.16: 8) , տխրում է(Եփես.4:30) , քննում է մարդկանց և Աստծո խորհուրդները(Ա Կորնթ.2:10-11) և բարեխոսում է մեր համար(Հռոմ.8:26-27) :
    Արդյոք ինքնություն չունեցող, պարզապես գործող մի ուժ կարո՞ղ է անել այս բոլորը: Այս բոլորը ցույց են տալիս, թե Սուրբ Հոգին մի կատարյալ անձնավորություն է:
    Սուրբ Հոգին ոչ միայն անձ է, այլ նաև Աստված. մեկը ամենասուրբ երրորդության երեք անձերից, նա «Հորից է ելնում» (Հովհ.15:26) , ինչը նշանակում է, որ Հայր Աստծո հետ նույն էությունն ունի: Նույնպես Ա Կորնթ.12:3-6 մեջ հստակ ցույց է տրված, որ Սուրբ Հոգին կատարյալ Աստված է:
    Իսկ քո, վերը նշած՝ սրբություն, գիտություն, քաղցրություն և այլն. սրանք Սուրբ Հոգու պտուղներն են, այլ ոչ թե հատկանիշները:

    Դու անձ ասելով ին՞չ ես հասկանում: Անձ նշանակում է՝ էություն:

    Կարողացիր տարբերել անձը՝ մարմնից կամ անձնավորությունից:



    Ի դեպ ասեմ, որ հրեշտակներն էլ սպասարկող անձեր են, բայց նրանց ոչ մի մարդ չի տեսնում: Ուրեմն ինչ ասենք, որ նրանք գոյություն չունե՞ն:

  16. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    eduard30 (26.08.2011)

  17. #177
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.02.2010
    Գրառումներ
    215
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում fanaid-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    ''Վկաների'' համար Եհովայի (Տիրոջ) Հոգին պարզապես գործող մի ուժ է էլեկտրոնական ուժի պես, հետևաբար այն անձ չէ:
    Սակայն Աստվածաշունչը ցույց է տալիս, որ Սուրբ Հոգին բանական և գիտակից մի անձ է, որը խորհում է(Հռոմ. 8:27) , խոսում է(Մատթ.10:19-20) , առաջնորդում է(Հովհ.16:13) , մխիթարում և հանդիմանում է(Հովհ.16: 8) , տխրում է(Եփես.4:30) , քննում է մարդկանց և Աստծո խորհուրդները(Ա Կորնթ.2:10-11) և բարեխոսում է մեր համար(Հռոմ.8:26-27) :
    Արդյոք ինքնություն չունեցող, պարզապես գործող մի ուժ կարո՞ղ է անել այս բոլորը: Այս բոլորը ցույց են տալիս, թե Սուրբ Հոգին մի կատարյալ անձնավորություն է:
    Սուրբ Հոգին ոչ միայն անձ է, այլ նաև Աստված. մեկը ամենասուրբ երրորդության երեք անձերից, նա «Հորից է ելնում» (Հովհ.15:26) , ինչը նշանակում է, որ Հայր Աստծո հետ նույն էությունն ունի: Նույնպես Ա Կորնթ.12:3-6 մեջ հստակ ցույց է տրված, որ Սուրբ Հոգին կատարյալ Աստված է:
    Իսկ քո, վերը նշած՝ սրբություն, գիտություն, քաղցրություն և այլն. սրանք Սուրբ Հոգու պտուղներն են, այլ ոչ թե հատկանիշները:

    Դու անձ ասելով ին՞չ ես հասկանում: Անձ նշանակում է՝ էություն:

    Կարողացիր տարբերել անձը՝ մարմնից կամ անձնավորությունից:



    Ի դեպ ասեմ, որ հրեշտակներն էլ սպասարկող անձեր են, բայց նրանց ոչ մի մարդ չի տեսնում: Ուրեմն ինչ ասենք, որ նրանք գոյություն չունե՞ն:

    մեկ հարց... մինչ նոր կտակարանի գրվելը, մովսեսը, նոյը, Աբրահամը և մնացած մարգարները... ում էին համարում Աստված? Արդյոք Մովսեսը, Նոյը, Աբրահամը երրորդության էին Աստված համարում? Արդյոք Մովսեսը, Աբրահամը ,նոյը <սուրբ հոգին> Աստված էին համարում? կարճ ասած ում էին Աստված համարում նրանք?

  18. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Skeptic (26.08.2011), VisTolog (26.08.2011), Աբելյան (26.08.2011)

  19. #178
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.02.2010
    Գրառումներ
    215
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Moonwalker-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Այսինքն քո Աստծո արարածը իր Արարչի չափ աստվածային է: Հրաշալի է: Շնորհավորում եմ:
    Սրանից հետո իմաստ չեմ տեսնում շարունակելու:

    իսկ ինչ է նշանակում աստվածային?

  20. #179
    Մշտական անդամ eduard30-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.11.2009
    Հասցե
    Nederland
    Գրառումներ
    473
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Hurricane-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    կապված Բ օրինաց 32:39 հետ, որ ասվում է թե <ինձ հետ ուրիշ աստվածներ չկան> իսկ Հովհաննես 1:1-ում ասվում է թե <աստված Աստծու մոտ էր>...... այստեղ շփոթությունը հենց հովհաննես 1:1-ի <աստված> բառի մեջ ա...ախր Հարները բացատրել ա ,որ այդ երկորդ թեոսը հանդես չի գալիս որպես որոշյալ գոյական հետևաբար չի ներկաացնում անձնավորություն...հետևաբար հովհաննես 1:1 համարի <աստվածը> կապ չունի Բ օրինաց 32:39 <աստվածների> հետ... սակայն հովհաննես 1: 1-ում իմաստով հետևյալն է <Բանը, այսինքն` աստվածայինը Աստծու մոտ էր>, իմաստային այս ձևակերպումը Հովհաննեսը գրել է <Բանը Աստծու մոտ էր, և բանն աստված էր>....հենց այս համարում <աստվածը> հատկանիշ ա, որպեսություն ա ներկայացնում..հետևաբար Բ օրինաց 32: 39 հետ չի կարող ասոցացվել, քանի որ Բ օրինաց 32:39-ում <աստվածներ> բառը հատկանիշ և որպիսություն չի ներկայացնում, այլ պարզապես նշվում իմաստային, որ Եհովայից բացի այլ Աստված չկա...կամ այլ աստվածներ չկան...
    Հարներիտ առե ու անցել ես, քեզանից ոչինչ չկա՞: Եթե քեզանով չէս հասկանում դա «վեևից» է իմացի:
    Ով է դեմ Հիսուսին գիտես՞:

  21. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    հովարս (27.08.2011)

  22. #180
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    09.04.2011
    Գրառումներ
    1,103
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Hurricane-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    մեկ հարց... մինչ նոր կտակարանի գրվելը, մովսեսը, նոյը, Աբրահամը և մնացած մարգարները... ում էին համարում Աստված? Արդյոք Մովսեսը, Նոյը, Աբրահամը երրորդության էին Աստված համարում? Արդյոք Մովսեսը, Աբրահամը ,նոյը <սուրբ հոգին> Աստված էին համարում? կարճ ասած ում էին Աստված համարում նրանք?
    Էս արդեն փրփուրներից ե՞ս բռնվում, դու երրորդությունը և երեք հատը իրարից չես տարբերում, եթե այս հասարակ տարբերությունը չես զանազանում, բա ո՞նց ես խոսում Աստվածային Էությունից: Իսկ նրանք Աստված էին համարում այն Աստծուն որը ասեց. «Մեր նման ու մեր պատկերով մարդ ստեղծենք...» կամ «... Եկեք, իջնենք և նրանց լեզուն խառնենք ...», Ինչո՞ւ է ինքն իրեն հետ հոգնակի խոսում, եթե հրեշտակներին է ասում, ապա ինչո՞ւ չասեց՝ իջեք և խառնեք, թե՞ Աստված և հրեշտակնեը իրար նման են , որ ասեց «մեր նման...»: Մի քիչ մտածված հարցեր տուր կամ խոսիր :
    Վերջին խմբագրող՝ հովարս: 26.08.2011, 23:46:

  23. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    eduard30 (27.08.2011)

Էջ 12 21-ից ԱռաջինԱռաջին ... 28910111213141516 ... ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Տարբեր կարծիքներ մուլտերի մասին
    Հեղինակ՝ Smokie, բաժին` Մուլտֆիլմեր
    Գրառումներ: 11
    Վերջինը: 22.04.2019, 08:10
  2. Citynabz - կարծիքներ ու քննադատություններ
    Հեղինակ՝ անդրոիդ, բաժին` Վեբ
    Գրառումներ: 39
    Վերջինը: 29.08.2017, 15:23
  3. Yevista.am - Երևանյան Կարծիքներ
    Հեղինակ՝ yevista.am, բաժին` Վեբ կայքերի քննարկում
    Գրառումներ: 9
    Վերջինը: 12.06.2014, 22:43
  4. Գրառումներ: 17
    Վերջինը: 16.02.2008, 18:48

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •