Մեջբերում Վանական-ի խոսքերից Նայել գրառումը
Բարեկամներ եթե նկատել եք ես քննարկումները կատարելիս մշտապես աշխատում եմ իրարից անջատել հարեցրը և տալ նրանց պատասխանը առանձին , առանձին: Պահպանելով իմ մոտեցումը ավելացնեմ, «Հայերի ծագումը» թեման քննարկելու համար ես հիմք եմ ընդունում տարածաշրջանի բոլոր ավանդապատումները և առասպելները որոնք իրենց պատմություններում հիշա տակում են մեր հայկական տարածաշրջանը:
Այդ ավանդապատումները կառուցված են մեկ թեմայի շուրջ ՝ջրհեղեղ,այս և մնացած թեմաների քննարկումները որոնք բխում են «Հայերի ծագումը» հարցադրումից կարող են տեղի ունենալ ,սակայն լավ կլինի որ քննարկումները զուգահեռ չլինեն այլ լինեն հաջորդական:
Վերադառնալով իմ գրառման սկզբին նորից շեշտեմ , ես ցանկանում եմ որ բոլորս միասին անկախ մեր գիտելիքների ծավալից քննարենք «Հայերի ծագումը» ըստ ավանդապատումների , օրինակ ինչպես հրեաները, ինչու՞ պարզաբանեմ , նրանք հիմք են ընդունում ավանդապատումների տվյալները, հիմնավորում են դավանաբանության տեսանկյունից , արժեքավորում են և ներկայացնում են որպես էթնիկական ծագումնա բանության գլխավոր բաղադրիչ:
Նման մեթոդոլոգիայի միջոցով համաշխարհային մշակույթի մեջ գաղափարական և դավանաբա նական և ամենա գլխավորը աստվածաբանական դաշտում նրանք ընդունվում են որպես առաջինը, իսկ մնացած ամեն ինչը կառուցվում է այս երևույթի ծանակշիռ ազդեցության տակ:
Մեծ ճշմարտություն կա հին կտակարանի մեջ որը առնչվում է հայկական ՝մեր էթնոսին:
Այդ պատճառով այս քննարկումների մեջ բոլորի ուշադրությունը հրավիրում եմ դեպի ավանդապատուները և առասպելները,որոնք մենք անտեսում ենք:
1) Համաշխարհային մշակույթի մեջ կյանքը բաժանվում է երկու մասի աշխարհա կործանում կոնկրետ դեպքում ջրհեղեղի միջոցով և փրկություն տվյալ դեպքում ջրհեղեղից հետո:
2)Նոր աշխարհի հիմնադրում Հայկական տարածաշրջանում
3)Էթնոսների կայացում
4)Ընտրյալ կամ առաջինը լինելու խնդիրը(աստվածաբանորեն):
Ահա հարցերի այն խումբը որի շուրջ 5500 տարի համառաբար աշխատում է հրեական էթնոսը ապացուցելու համար որ իրենք են ընտրյալը և այլն և այլն:
5500 տարի մեր էթնոսի վերնախավը իչպես նաև մեր մտածողները համառաբար չեն հասկանում որ բոլոր հարցերը պայմանական սկիզբ ունեն և ամեն անգամ փորձում են նոր հեծանիվ ստեղծել:
Վերջին 2000 տարվա մեջ ազգապահպան ամենա ամենա մեծ գործը կատարվեց ազ գային վերնախավի երեք ուժերի համադրությամբ որի արդյունքում մենք պահպաեցինք մեր ոճական առանձնահատկությունը գրելաձևի և ճարտարապետության միջոցով:
Խնդրում եմ չքննարկեք տառագրային և ճարտարապետական համակարգերը ,մեջ եմ բերել շեշտելու համար համակարգերի բացարձակությունը:
Հիմա նորից հարցադրում կատարեմ ,ինչու՞ ենք մենք խուսափում 5500 տարվա մեր պատմությունից որը ստիպված և անկախ մեր ցանկությունից ճանաչում է հրեական դավանաբանությունը :
Հաջորդ հարցադրումը ինչու՞ ենք մենք կուրծք ծեծում և փորձում համոզել մեզ և մնացած աշխարհին որ մենք 4500 տարեկան ենք,որն է այս մտածողության տրա մաբանությունը:
Ինչու՞ պետք է հրեական դավանաբանները ծիծաղեն ,ինչու՞ պետք է մենք կասկածի տակ դնենք ուրիշների, տվյալ դեպքում հրեական դավանաբանների կողմից ֆիքսված մեր էթնոսի տարիքը որը կազմում է 5500 տարի:
Հիմա գիտեմ կհետևի պրիմիտիվ հարց որտեղ է գրված որ հայերը 5500 տարեկան են ,պատասխանում եմ հրեական դավանաբանության պատմությունը և նրա հիմական կրոնական գրքերը և նրանց հիմնական մեկնաբանությունները:
Ես գիտեմ ինչ են ցանկանում հիմնավորել հրեական դավանաբանները ,հաստատել ընտրյալ լինելու իրենց պահանջատիրությունը:
Ես չեմ հասկանում , ինչ՞ է ցանկանում մեր եկեղեցին , մեր էլիտան մեր մտածողները , հավանաբար ցանկանում են որ մեզ ճանաչեն երկրորդը, զգույշ եղեք հարգելիներս և հիշեք պայքարը գնացել և գնում է առաջին տեղի համար երկրորդ և երրորդ տեղերը անփո փխոխ զբաղեցված են:
Սրանով սահմանափակեմ իմ մենախոսությունը:
Բարեկամս, հիանալի և ճիշտ մենախոսություն է: Ես ցավում եմ, որ դու մի քիչ շուտ չհայտնվեցիր այս ֆորումում: Էստեղ մի թեմա կար` "Ով ենք մենք իրականում", որը ցավոք փակվեց ֆորումի որոշ խելոքների պատճառով: Բայց ամեն դեպքում, ուրախությամբ նշում եմ, որ վերջապես, կարծես թե մեր հասարակությունը արթնանում է 2000-ամյա քնից և փորձում է վերականգնել մեր ճշմարիտ պատմությունը: Արթնացողների մեջ ես նաև դու և ես քեզ ողջունում եմ :
Հա, ի դեպ մի բան էլ: Վերոնշյալ թեման սկսվեց Պարիս Հերունու գրքի քննարկումներից: Դու ինչ կարծիք ունես նրա տեսակետների հետ կապված: