User Tag List

Էջ 1 18-ից 1234511 ... ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 1 համարից մինչև 15 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 261 հատից

Թեմա: Կյանքի խոսք (խարիզմատներ)

  1. #1
    Պատվավոր անդամ ars83-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    14.06.2008
    Գրառումներ
    2,966
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Կյանքի խոսք (խարիզմատներ)

    Մեջբերում Amina-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    «Կյանքի խոսք» ի մասին կարդալուց ուղակի չգիտեի ծիծաղեի, թե լացեի, ուղղակի ապշեցուցիչ էր ինֆորմացիայի ստությունը (մեղադրանքներ օկուլտիզմի, էքստազի մեջ ընկնելու էլ չգիտեմ ինչ ) ամոթ է ուղակի նման բաներ ասելը:
    Ամինա, եթե այսպես զգացմունքային կերպով չարձագանքեիք «Կյանքի խոսքի» մասին գրվածին, թերևս, ես էլ չէի կարդա այդ հոդվածը, բայց ձեր ռեակցիայից հետո հետաքրքրեց:

    Ասում եք՝ ամոթ է նման բան գրելը: Ինչո՞ւ: Ավելի ամոթ չէ՞ հազարներով մարդկանց խաբելը և քրիստոնեական հիմնադրույթներից շեղելը, ինչպես դա անում է «Կյանքի Խոսք» /հետագայում՝ ԿԽ կազմակերպությունը/: Որպես նախկին ԿԽ անդամ, «մկրտված», «Աստվածաշնչյան դպրոցի» դիպլոմ ստացած /գրեթե գերազանցության/, կարող եմ պնդել, որ գրվածների ճնշող մեծամասնությունը ճշմարտություն է:

    1. Անհերքելի է, որ ԿԽ քարոզում է «բարգավաճ քրիստոնեություն», մեծ շեշտ դնելով հարստության վրա: Քանի-քանի անգամ արտասահմանից եկած քարոզիչների եմ լսել «ֆինանսական սեմինարներ» վարելիս /Մաքսիմ Մաքսիմով, օրինակ/: Իմաստը հիմնականում այն էր, որ պետք է քրիստոնյան լինի բարգավաճ, հարուստ, Աբրահամի օրինակով: Եվ դրան հասնելու ամենաազդեցիկ ձևերից է... տասանորդը: Միշտ ինձ մոտ հարց է եղելէ ինչո՞ւ ոչ աղքատներին ողորմելը, որբերին հագցնելը, և այլն: Անգամ այդ հարցերում ԿԽ դրսևորում է տարօրինակ մոտեցում: Որբերի համար շորեր հավաքելուց, օրինակ, չեն ընդունվում կիսամաշված կամ մաշված շորերը և բերողին սովորեցնում են, թե «ավելցուկդ մի բեր» կամ «մի բեր այն, ինչ ինքդ չէիր հագնի»: Իսկ, միգուցե, դա տվողի «երկու լումա՞ն» է: Սրանով ԿԽ-ն չի հետաքրքրվում:

    2. Հիվանդությունների նկատմամբ գրեթե պանիկական վախ և դրա սերմանումը ԿԽ անդամների մեջ: «Հիվանդություն մեղքի պատճառով» կամ «հիվանդություն՝ ուղղվելու համար» գաղափարները համարյա թե արգելքի տակ են: Բարգավաճ քրիստոնյայի կյանքում հիվանդությանը տեղ չպետք է լինի:

    3. Աստվածածնի /հատկապես/ և Սուրբերի նկատմամբ սառը, երբեմն՝ անհարգալից վերաբերմունք: Սեփական անձի դասում միևնույն մակարդակի վրա Առաքյալների և Ավետարանիչների հետ, ինչից գործնականում, բխում է, որ նրանցից սովորելու շատ բան չկա: Բերում է նաև Աստվածաշնչի կամայական մեկնաբանությունների՝ ըստ հանգամանքների:

    4. Այսպես կոչված «խմբակների լիդերների» /ցավոք, անգամ սա է ինձ վիճակվել ժամանակին/ գրեթե առանց նախապատրաստման նշանակում /«ձեռնադրում»/: Անփորձ, զգացմունքային, ինքնատիրապետումից թույլ երիտասարդները շատ հաճախ նշանակվում են «լիդերներ» տարեց և միջին հասակի մարդկանց վրա /ուղիղ հակասություն Պողոս առաքյալի՝ Եկեղեցում պաշտոնյաներ կարգելու մասին հրահանգներին, բայց ԿԽ համար դա էական չէ, քանի որ «լիդերների» պակաս կա/: Լսել եմ մի քանի տարեց մարդկանց, որոնք բողոքել են «լիդերների» /16-17 տարեկան տղա կամ աղջիկ/ կոշտ և անզուսպ վերաբերմունքից:

    5. Վերջապես, ս.Հաղորդության խորհրդի պարզապես խայտառակ բեմականացումը: Անձամբ ներկա եմ եղել մի քանի հազարանոց հավաքույթի Համալիրում, որտեղ բաժանվել է քաղցր հյութ /ալկոհոլազուրկ խաղողի հյութ, հավանաբար/ և չոր լավաշ՝ իբրև Քրիստոսի Արյուն և Մարմին: Ըստ որում, բաժանվել է առանց որևէ խտրականության, առանց Հաղորդության խորհրդի բացատրման, առաջին անգամ եկած մարդկանց, առանց որևէ խոստովանության /կարճատև աղոթք քարոզչի կողմից՝ ավելի շատ գոհության, քան ապաշխարհության/: Նշված խորհրդի կատարում կամայական ժամանակ, կամայական հավաքույթներին:

    Առայժմ, երևի, այսքանը:
    Il y a un spectacle plus grand que la mer, c'est le ciel; il y a un spectacle plus grand que le ciel, c'est l'intérieur de l'âme. (V. Hugo, Les Misérables)

  2. Գրառմանը 9 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    anahit96 (07.07.2011), Elmo (25.02.2009), impression (24.02.2009), karina13 (20.02.2009), may (20.02.2009), Monk (20.02.2009), Nareco (21.02.2009), հովարս (28.04.2011), Նաիրուհի (29.05.2011)

  3. #2
    Արգելափակված
    Գրանցման ամսաթիվ
    11.01.2009
    Գրառումներ
    740
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Աղանդներ և դրանց սկզբունքները

    Մեջբերում karina13-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Եթե ուշադիր լինես կնկատես, ու ես չեմ վիճում ուղղակի փաստերին եմ ծանոթացնում։
    karina13Աստված բոլորին դատավոր. բայց դասել պենտեկոստյան եկեղեցին սատանիստների յոգայի կամ կրիշնայի հետ. սա ոչ՛ թէ փաստ է. այլ հենց սատանայություն։ ինչպես գրված է ՙավազակների ու անօրենների հետ դասվեցի՚

  4. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Karina (23.02.2009), The_only_one (20.02.2009)

  5. #3
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    02.09.2007
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    287
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Աղանդներ և դրանց սկզբունքները

    Մեջբերում ars83-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ամինա, եթե այսպես զգացմունքային կերպով չարձագանքեիք «Կյանքի խոսքի» մասին գրվածին, թերևս, ես էլ չէի կարդա այդ հոդվածը, բայց ձեր ռեակցիայից հետո հետաքրքրեց:
    Ես անձամբ կապ չունեմ նշված ԿԽ եկեղեցու հետ, որոշ սկզբունքների անգամ դեմ եմ, բայց այսպես նեկայացնելը համարում եմ ոչ պատշաճ վերաբերմունքի և սխալ ըմբռնման արդյունք....

    Խնդրում եմ ինձ սխալ չհասկանալ, դուք վկայում եք որ ինչ որ ավագ եք եղել, ես ձեզ կրտսեր անգամ չէի տա... Դուք Աստծո զորությունը ուրացած եք, դատում եք երևույթներով.... Ձեր հայացքն ուղղված է եղել մարկ-մարդ հարաբերությանը ու պատահաբար չէ որ այսօր հակառակ դիրքում եք հայտնվել, վաղն էլ կհերքեք ձեր այսօրվա դիրքորոշումը...

    Ամփոփելով խոսքս ասեմ, խնդրում եմ մի արեք այնպիսի հայտարարություններ որոնք ձեզ կդնեն անհարմար իրավիճակի մեջ և մի քանիսի սխալից ելնելով մի դատեք մի ամբողջ ժողովրդի.....
    Աստված է բոլորի Տերը և նրանց համար շատ մեծ գին է վճարվել, դու ով ես որ Աստծո ծառան կդատես....
    Հիներն անցան և ահա ամեն բան Նոր է ...

  6. Գրառմանը 6 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Janita Hero (24.02.2009), Karina (23.02.2009), Manya (02.07.2009), razmik21 (06.05.2010), Second Chance (24.02.2009), Vaho (28.02.2009)

  7. #4
    Կապելլան Monk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.12.2007
    Տարիք
    44
    Գրառումներ
    1,608
    Բլոգի գրառումներ
    8
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Աղանդներ և դրանց սկզբունքները

    Մեջբերում Amina-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Իսկ ինչի՞ց ես ենթադրել, որ ավետարանչականները աղանդ են - հա մոռացել էի , եթե առաքելական չի ուրեմն կարելի է աղանդ սեպել...

    Հիմա հղման մասին
    Ճիշտն ասած Առաքելական եկեղեցուց այդ աստիճան ճղճիմություն և սուտ չէի սպասում, (Քանի որ բավականին հարգանք ունեի): Սարսափելի էր ուղակի առկա ապատեղեկատվության ծավալները: Չեմ հասկանում դա պարզապես հետևորդներին չկորցնելու համար է, թե՞ ավելի գերագույն նպատակ կա:
    «Կյանքի խոսք» ի մասին կարդալուց ուղակի չգիտեի ծիծաղեի, թե լացեի, ուղղակի ապշեցուցիչ էր ինֆորմացիայի ստությունը (մեղադրանքներ օկուլտիզմի, էքստազի մեջ ընկնելու էլ չգիտեմ ինչ ) ամոթ է ուղակի նման բաներ ասելը:
    Ամինա ջան, ավելորդ էմոցիաները միշտ էլ ավելի շատ խանգարում են, քան օգնում

    Խարիզմատների պաշտպաններին կխնդրեի նայել այս տեսանյութերը և իրենց կարծիքն արտահայտել:
    http://www.youtube.com/watch?v=OxJmM54gzKc

    http://www.youtube.com/watch?v=jm4L0dbABLM

    http://www.youtube.com/watch?v=xCeVZ6e2T0E

  8. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Astrid (07.03.2009)

  9. #5
    Կապելլան Monk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.12.2007
    Տարիք
    44
    Գրառումներ
    1,608
    Բլոգի գրառումներ
    8
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Աղանդներ և դրանց սկզբունքները

    Մեջբերում Կտրուկ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    karina13Աստված բոլորին դատավոր. բայց դասել պենտեկոստյան եկեղեցին սատանիստների յոգայի կամ կրիշնայի հետ. սա ոչ՛ թէ փաստ է. այլ հենց սատանայություն։ ինչպես գրված է ՙավազակների ու անօրենների հետ դասվեցի՚
    Նույն հաջողությամբ կարող են վիրավորվել յոգայի կամ կրիշնայականության հետևորդները (ի դեպ, խոսքը Հարե կրիշնա աղանդի մասին է):

  10. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Astrid (07.03.2009), Նաիրուհի (29.05.2011)

  11. #6
    Պատվավոր անդամ ars83-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    14.06.2008
    Գրառումներ
    2,966
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Աղանդներ և դրանց սկզբունքները

    Մեջբերում Hrayr-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ես անձամբ կապ չունեմ նշված ԿԽ եկեղեցու հետ, որոշ սկզբունքների անգամ դեմ եմ, բայց այսպես նեկայացնելը համարում եմ ոչ պատշաճ վերաբերմունքի և սխալ ըմբռնման արդյունք....
    Խնդրեմ, բացատրեք ինձ՝ ո՞րն է իմ սխալ ընկալումը:

    Խնդրում եմ ինձ սխալ չհասկանալ, դուք վկայում եք որ ինչ որ ավագ եք եղել, ես ձեզ կրտսեր անգամ չէի տա...
    Միանգամայն համաձայն եմ, ես էլ ինձ կրտսեր չէի տա ոչ այն ժամանակ, ոչ հիմա: Սակայն հիմարությանս և ինքնախաբեությանս աստիճանն այնքան մեծ էր, որ համաձայնվեցի «լիդեր» դառնալ: Համենայն դեպս, «հոգևոր առաջնորդները» պետք է խուսափեն նորահավատներին ուսուցիչներ կարգելուց, ասածս սա է /չկարծեք, որ փորձում եմ արդարանալ ուրիշի սխալներով/:

    Դուք Աստծո զորությունը ուրացած եք, դատում եք երևույթներով....
    Կարծում եմ, մի քիչ շտապում եք՝ եզրակացություններ կատարելու մեջ:

    Ձեր հայացքն ուղղված է եղել մարկ-մարդ հարաբերությանը ու պատահաբար չէ որ այսօր հակառակ դիրքում եք հայտնվել, վաղն էլ կհերքեք ձեր այսօրվա դիրքորոշումը...
    Չեմ հերքի, քանի որ Հայ Առաքելական Եկեղեցի /հետագայում՝ ՀԱԵ/ եկել եմ՝ նրա սկզբունքներն ու վարդապետությունը ընդունելով: ԿԽ-ից /հետագայում նաև ՀԱՀԵ-ից /Հայաստանի Ավետարանական հավատքի եկեղեցի, «հիսունականներ»// հեռացել եմ ոչ թե այս կամ այն մարդու պատճառով, այլ հենց վարդապետության, սկզբունքների, քարոզության՝ քրիստոնեական սկզբունքենրի հետ անհամատեղ լինելու պատճառով: Եթե մարդիկ լինեին պատճառը, ոչ մի տեղ էլ չէի գնա. այսօր էլ ինչ ասես կարելի է լսել հոգևորականների մասին, և, միգուցե դրանց մի մասը ճիշտ է: Բայց կարևորը ոչ թե այն է, թե ինչպիսին է հոգևորականը, այլ այն՝ ինչ է նա քարոզում: ՀԱԵ-ում կա առաքյալների Սուրբ հոգևոր հայրերի միջոցով դարերի ընթացքում ձևավորված հստակ վարդապետություն, և այնտեղ չի կարող քարոզվել մի բան, որը դուրս է այդ վարդապետությունից: Հակառակ դրան, ԿԽ նման երիտասարդ «քրիստոնեական հարանվանություններում» հաճախ կարելի է լսել իրարամերժ քարոզներ /օրինակ, կապված սրբության հետ/:

    Ամփոփելով խոսքս ասեմ, խնդրում եմ մի արեք այնպիսի հայտարարություններ որոնք ձեզ կդնեն անհարմար իրավիճակի մեջ և մի քանիսի սխալից ելնելով մի դատեք մի ամբողջ ժողովրդի.....
    Լավ է, որ դուք էլ եք նկատում, որ նշվածներն ակնհայտ սխալներ են: Ժողովրդին չեմ դատում, իհարկե: Անհամաձայնությունս վարդապետության և սկզբունքների հետ է:

    Աստված է բոլորի Տերը և նրանց համար շատ մեծ գին է վճարվել, դու ով ես որ Աստծո ծառան կդատես....
    Որ մեկին չեմ դատեր, այլ պայքարում եմ սխալ և մոլորեցուցիչ ուսմունքենրի՝ իբրև քրիստոնեական մատուցվելու դեմ:

    Հ.Գ. Երբ առաքյալներն ուղարկվեցին քարոզելու քրիստոնեությունը, այդ գործընթացը քաոտիկ չէր. ամեն մեկը մի տեղ գնաց՝ քարոզելու: Մեզ մոտ եկան երկու առաքյալ և հիմնեցին եկեղեցի, որև հետագայում կոչվեց ՀԱԵ: Բացատրեք խնդրեմ, եթե Աստված կամեցավ իր առաքելական եկեղեցու միջոցով քրիստոնեության բերել մի ազգի, ինչի՞ համար է անհրաժեշտ ազգը նորովի «դարձնել քրիստոնյա», այն հեռացնելով դարերով խնամքով սովորեցրած և փայփայած քրիստոնեական սկզբունքներից ու Եկեղեցուց: /ինչպես դա անում եմ բազմաթիվ «հարանվանություններ», և այլն/

    Ինչո՞ւ և պետք և ո՞ւմ է ձեռնտու ազգի կրոնական պառակտումը:
    Վերջին խմբագրող՝ ars83: 23.02.2009, 11:30:
    Il y a un spectacle plus grand que la mer, c'est le ciel; il y a un spectacle plus grand que le ciel, c'est l'intérieur de l'âme. (V. Hugo, Les Misérables)

  12. Գրառմանը 5 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Annushka (28.02.2009), karina13 (23.02.2009), may (23.02.2009), Nareco (23.02.2009), Նաիրուհի (29.05.2011)

  13. #7
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    24.01.2007
    Գրառումներ
    722
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Աղանդներ և դրանց սկզբունքները

    Մեջբերում Monk-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ամինա ջան, ավելորդ էմոցիաները միշտ էլ ավելի շատ խանգարում են, քան օգնում

    Խարիզմատների պաշտպաններին կխնդրեի նայել այս տեսանյութերը և իրենց կարծիքն արտահայտել:
    http://www.youtube.com/watch?v=OxJmM54gzKc

    http://www.youtube.com/watch?v=jm4L0dbABLM

    http://www.youtube.com/watch?v=xCeVZ6e2T0E
    Մոնկ ջան նայեցի այս տեսանյութերը և չհասկացա թե իրականում այդ ինչ էր կատարվում, բայց որ այդքան հավեսով ծիծաղում էին այդ բարի մարդիկ ու երեխաները դա արդեն հրաշալիյա, որ դեռ կան մարդիկ ովքեր կարողանում են լիաթոք ծիծաղել այս աշխարհում:
    Մի գուցե դու բացատրես այդ երևույթը, կամ մեկնաբանես քո տեսանկյունից, իսկ եթե կլինեն մարդիկ որ հենց իրենք մասնակից են լինում այդպիսի ցնցող, հրաշալի միջոցառումներին, մի գուցե կիսվեն մեզ հետ, ինչ զգացողություններ են ունենում այդ ժամանակ՝ իրականու՞մ դա Սուրբ Հոգու ազդեցություննա, թե՞ պարզապես այդպես են ուզում մարդիկ հանգստանան:
    Մենք իրար սեր ենք պարտք մարդիկ:

  14. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Karina (23.02.2009)

  15. #8
    Կապելլան Monk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.12.2007
    Տարիք
    44
    Գրառումներ
    1,608
    Բլոգի գրառումներ
    8
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Աղանդներ և դրանց սկզբունքները

    Մեջբերում Սելավի-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Մոնկ ջան նայեցի այս տեսանյութերը և չհասկացա թե իրականում այդ ինչ էր կատարվում, բայց որ այդքան հավեսով ծիծաղում էին այդ բարի մարդիկ ու երեխաները դա արդեն հրաշալիյա, որ դեռ կան մարդիկ ովքեր կարողանում են լիաթոք ծիծաղել այս աշխարհում:
    Մի գուցե դու բացատրես այդ երևույթը, կամ մեկնաբանես քո տեսանկյունից, իսկ եթե կլինեն մարդիկ որ հենց իրենք մասնակից են լինում այդպիսի ցնցող, հրաշալի միջոցառումներին, մի գուցե կիսվեն մեզ հետ, ինչ զգացողություններ են ունենում այդ ժամանակ՝ իրականու՞մ դա Սուրբ Հոգու ազդեցություննա, թե՞ պարզապես այդպես են ուզում մարդիկ հանգստանան:
    Սելավի ջան, ես երևի մի քիչ զերծ կմնամ մեկնաբանություններից: Իմ ասածները բնականաբար ընկալվելու են որպես խիստ սուբյեկտիվ և կանխակալ: Թող ամեն մարդ ինքն իր համար հետևություններ անի: Եթե դու տպավորություն ես ստացել, որ դա խիստ դրական երևույթ է, ապա ես քեզ հակառակը չեմ համոզի: Միայն թե մի հարց` դու Սուրբ Հոգու նմանատիպ ազդեցության մասին Սուրբ Գրքում որևէ տեղ հանդիպել ես?

  16. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Annushka (28.02.2009)

  17. #9
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    24.01.2007
    Գրառումներ
    722
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Աղանդներ և դրանց սկզբունքները

    Մեջբերում Monk-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Սելավի ջան, ես երևի մի քիչ զերծ կմնամ մեկնաբանություններից: Իմ ասածները բնականաբար ընկալվելու են որպես խիստ սուբյեկտիվ և կանխակալ: Թող ամեն մարդ ինքն իր համար հետևություններ անի: Եթե դու տպավորություն ես ստացել, որ դա խիստ դրական երևույթ է, ապա ես քեզ հակառակը չեմ համոզի: Միայն թե մի հարց` դու Սուրբ Հոգու նմանատիպ ազդեցության մասին Սուրբ Գրքում որևէ տեղ հանդիպել ես?
    Ճիշտն ասած չեմ հանդիպել Սուրբ Հոգու նմանատիպ նկարագրության, բայց ի՞նչ իմանաս՝ Աստված տարբեր ձևերովա աշխատում:
    Սակայն ավելի հետաքրքիր կլինի լսել հենց այն մարդկանց ովքեր վայելում են այդ պահերը:
    Մենք իրար սեր ենք պարտք մարդիկ:

  18. #10
    Պատվավոր անդամ Second Chance-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    06.06.2007
    Գրառումներ
    1,143
    Բլոգի գրառումներ
    4
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Աղանդներ և դրանց սկզբունքները

    Մեջբերում ars83-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ամինա, եթե այսպես զգացմունքային կերպով չարձագանքեիք «Կյանքի խոսքի» մասին գրվածին, թերևս, ես էլ չէի կարդա այդ հոդվածը, բայց ձեր ռեակցիայից հետո հետաքրքրեց:

    Ասում եք՝ ամոթ է նման բան գրելը: Ինչո՞ւ: Ավելի ամոթ չէ՞ հազարներով մարդկանց խաբելը և քրիստոնեական հիմնադրույթներից շեղելը, ինչպես դա անում է «Կյանքի Խոսք» /հետագայում՝ ԿԽ կազմակերպությունը/: Որպես նախկին ԿԽ անդամ, «մկրտված», «Աստվածաշնչյան դպրոցի» դիպլոմ ստացած /գրեթե գերազանցության/, կարող եմ պնդել, որ գրվածների ճնշող մեծամասնությունը ճշմարտություն է:
    ars83 այնուամենայնիվ կպնդեմ որ այդ գրվածների ճնշող մեծամասնությունը սուտ է, սուտ է նաև, որ մարդկանց խաբում կամ քրիստոնեական հեմնադրութներից շեղում են...
    Հասկանում եմ դու ինքդ անդամ ես եղել, ես ավելի շատ կողքից եմ ճանաչում, սակայն ում որ ճանաչում եմ ու գիտեմ պարզապես արտակարգ քրիստոնեաներ են, ու վստահ եմ, որ չեմ սխալվում նրանց հարցով, ոչ սրբության, ոչ էլ այլ տեսակետներից

    Մեջբերում ars83-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    1. Անհերքելի է, որ ԿԽ քարոզում է «բարգավաճ քրիստոնեություն», մեծ շեշտ դնելով հարստության վրա: Քանի-քանի անգամ արտասահմանից եկած քարոզիչների եմ լսել «ֆինանսական սեմինարներ» վարելիս /Մաքսիմ Մաքսիմով, օրինակ/: Իմաստը հիմնականում այն էր, որ պետք է քրիստոնյան լինի բարգավաճ, հարուստ, Աբրահամի օրինակով:
    «բարգավաճ քրիստոնեությունը» կարծում եմ մի ծայրահեղություն էր , որը կարծեմ Կխ-ն ինքն էլ ընդունեց ու դուրս հանեց, իմ կարծիքով չես կարող ժխտել որ սխալներ բոլորի մոտ էլ լինում , նույնը կասեմ և հաղորդության վերաբերյալ... նաև լիդերների...
    Իսկ ինչ վերաբերվում է սրբերին- սա կարծում եմ չափազանցություն է , համարել որ բողոքական եկեղեցիները ծաղրում են սրբերին , նրանք պարզապես չեն ընդունում սրբերին աղոթելը, որը բացարձակ սուրբգրային չի( սակայն ընդունված է կաթոլիկ և առաքելական եկեղեցու կողմից )- ինչ իմաստ ունի աղոթել Պողոսին, որ նա խնդրի աստվածամորը նա՝ Հիսուսին Հիսուսն էլ Հորը - չէ որ գրված է կա միայն մեկ միջնորդ

    Իսկ ընդհանուր առմաբ ուզում եմ ասել մի բան. կարծում եմ դա դու էլ չես ժխտի
    Այո հեշտ է նայել ու գտնել թերությունները - որոնք ի դեպ առաքելական եկեղեցում էլ սակավ չեն, բայց միթե կարող ենք աչքերներս փակել այդքան դրականի՝ փոխված կյանքերի վրա: Ինչպես կժխտենք այդքան հարբեցողների, թմրամոլների դարձի գալն ու նորմալ կյանք վարելը , այդքան պառակտված ընտանիքների վերականգնվելը... այստեղից հարց է ծագում բա ինչու՞ մինչև այդ «որ քրիստոնեա» էին ձեր ասելով չէին բժշկվում դարձի գալիս ու ապաշխարհում, ինչու չէր փոխվում նրանց կյանքերը չէ, որ նրանք առաքելական եկեղեցում մկրտված «քրիստոնեաներ» էին...
    Վերջին խմբագրող՝ Second Chance: 23.02.2009, 12:26:
    Love has an enemy, but it is already defeated!

  19. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Լուսիանա (24.02.2009), Կտրուկ (24.02.2009)

  20. #11
    Կապելլան Monk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.12.2007
    Տարիք
    44
    Գրառումներ
    1,608
    Բլոգի գրառումներ
    8
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Աղանդներ և դրանց սկզբունքները

    Մեջբերում Սելավի-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ճիշտն ասած չեմ հանդիպել Սուրբ Հոգու նմանատիպ նկարագրության, բայց ի՞նչ իմանաս՝ Աստված տարբեր ձևերովա աշխատում:
    Սակայն ավելի հետաքրքիր կլինի լսել հենց այն մարդկանց ովքեր վայելում են այդ պահերը:
    Շատ ընդհանուր դիտարկում ես անում, Սելավի ջան, որ անշուշտ տարբերակ է: Տարբերակ է նաև այն, որ չարն էլ տարբեր ձևերով է աշխատում:
    Իսկ այդ մարդկանց ինքս շատ եմ լսել (գուցե ավելի շատ, քան այստեղ նրանց պաշտպաններից շատ-շատերը): Այդ մարդկանց ներշնչել են, որ դա ՙաստվածային ծիծաղ ՚ է:

  21. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    may (23.02.2009)

  22. #12
    Պատվավոր անդամ Second Chance-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    06.06.2007
    Գրառումներ
    1,143
    Բլոգի գրառումներ
    4
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Աղանդներ և դրանց սկզբունքները

    Մեջբերում ars83-ի խոսքերից Նայել գրառումը

    Հ.Գ. Երբ առաքյալներն ուղարկվեցին քարոզելու քրիստոնեությունը, այդ գործընթացը քաոտիկ չէր. ամեն մեկը մի տեղ գնաց՝ քարոզելու: Մեզ մոտ եկան երկու առաքյալ և հիմնեցին եկեղեցի, որև հետագայում կոչվեց ՀԱԵ: Բացատրեք խնդրեմ, եթե Աստված կամեցավ իր առաքելական եկեղեցու միջոցով քրիստոնեության բերել մի ազգի, ինչի՞ համար է անհրաժեշտ ազգը նորովի «դարձնել քրիստոնյա», այն հեռացնելով դարերով խնամքով սովորեցրած և փայփայած քրիստոնեական սկզբունքներից ու Եկեղեցուց: /ինչպես դա անում եմ բազմաթիվ «հարանվանություններ», և այլն/

    Ինչո՞ւ և պետք և ո՞ւմ է ձեռնտու ազգի կրոնական պառակտումը:
    Սա միակ դրոշակն է որ առաջ են քաշում ՀԱԵ-ն ,կաթոլիկ և ուղղափառ եկեղեցիները համարելով , որ իրենք անիջական առաքելահաստատ են ուրեմն իրենց է մենաշնորհը...
    Բայց այս եկեղեցիները բազմաթիվ անգամ ապացուցել են իրենց սխալականությունը... Օրինակը հենց կաթոլիկ եկեղեցին, որից շատ ազդված է ՀԱԷ-ն/նրանից է եկել կարծեմ սրբերին աղոթելու ոչ սուրբգրային ավանդույթը/ ու եթե չլիներ Մարտին Լյութերի շարժումը երևի մենք էլ հիմա ինդուլգենցիաներ գնեինք մեղքերի համար...
    Այո ոչ ոքի համար էլ գազտնիք չի, որ կաթոլիկ եկեղեցին հասել էր իր «սրբության» գագաթնակետին ... լավ է որ Աստված միջամտեց...
    Ինչի հաշվին է կառուցվել այդ հոյակապ, ոսկեզոծ, ցնցող ճարտարապետական շինվածքով Ս, Պետրոս -ի տաճարը - մի ձեռնատու բիզնեսի միջոցով, որը կոչվում էր ինդուլգենցիաներ... ուզում ես մեղքերդ ներվեն ինչ կարիք կա անես հետո ներվես նախորոք առ ու գործիր...
    Չխոսեմ էլ Կարդինալների բարոյականությունից ու սրբությունից...
    Իսկ հիմա Լյութերի արած բարեփոխումից օգտվում են նաև հենց իրենք կաթոլիկները...
    Հա մեր եկեղեցին էլ՝ ՀԱԵ-ն ոչ պակաս բիզնես է ունեցել ժամանակ առ ժամանակ . կարգին կալվածատեր էր խեղճ գյուղացիներին ճորտի պես էր պահում դրա համար էլ երբեմն հուզումներ էր առաջանում ժողովրդի մեջ , որովհետև պարզապես չէին դիմանում այդ աստիճան հարկերին : Արդեն մարդկանց կոկորդներին էր հասել: Դրա համար էլ հարձակվել ու սպանել են Տաթևի վանքի հոգևորականներին, ու մինչև հիմա էլ Սյունիքի մարզում չեն սիրում հոգևորականներին , և եկեղեցու ազդեցությունն այտեղ շատ թույլ է..

    Այնպես որ եթե նայենք եկեղեցիների պատմությանը, ապա պարզ կհասկանանք, որ եկեղեցիների սրբությունը կամ օրինականությունը չի որոշվում ոչ ժամանակով ոչ էլ, ինչ որ մեկի հաստատությամբ՝ կարևորը, որ Տերը հաստատի ու պահի եկեղեցին...
    Հետևություն այս ամենից, որ անիմաստ է պարծանքը՝ որպես առաքելահաստատ...
    Ինչն է հիմանկան տարբերությունը՝ ֆորմալիզմը/ձևապաշտությունը /որից հրաժարվում են բողոքական եկեղեցիները/:Այ սա է եկել դարերով ու հաստատվել , իսկ դա ընդհանրապես կապ չունի աստվածապաշտության հետ ու չի կարող առիթ լինել չընդունելու այս կամ այն եկեղեցին: Բողոքական եկեղեցիները նախնտրում են ավելի բնական ու պարզ կերպով պաշտել Աստծուն , և այդ կերպը չի մերժում աստվածաշունչը այլ հակառակը(այս մասին շատ բան կա ասելու բայց առայժմ այսքանը):

    Իսկ ինչ վերաբերվում է պառակտություններին- ապա ընդհանրապես ոչ մի պառակտության առիթ չկա այլ կան բազմաթիվ փոխված կյանքեր , բարոյական , վերականգնված ամրապնդված ընտանիքներ - սա արդեն դուք դատեք թե ինչքան օգուտ կամ վնաս է մեր երկրին:
    Վերջին խմբագրող՝ Second Chance: 23.02.2009, 13:19:
    Love has an enemy, but it is already defeated!

  23. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Լուսիանա (24.02.2009), Կտրուկ (24.02.2009)

  24. #13
    Պատվավոր անդամ ars83-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    14.06.2008
    Գրառումներ
    2,966
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Աղանդներ և դրանց սկզբունքները

    Մեջբերում Amina-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    ars83 այնուամենայնիվ կպնդեմ որ այդ գրվածների ճնշող մեծամասնությունը սուտ է, սուտ է նաև, որ մարդկանց խաբում կամ քրիստոնեական հեմնադրութներից շեղում են...
    Հասկանում եմ դու ինքդ անդամ ես եղել, ես ավելի շատ կողքից եմ ճանաչում, սակայն ում որ ճանաչում եմ ու գիտեմ պարզապես արտակարգ քրիստոնեաներ են, ու վստահ եմ, որ չեմ սխալվում նրանց հարցով, ոչ սրբության, ոչ էլ այլ տեսակետներից
    Մարդկանց քննարկելը չէ նպատակս, այլ ուսմունքի:

    «բարգավաճ քրիստոնեությունը» կարծում եմ մի ծայրահեղություն էր , որը կարծեմ Կխ-ն ինքն էլ ընդունեց ու դուրս հանեց, իմ կարծիքով չես կարող ժխտել որ սխալներ բոլորի մոտ էլ լինում
    Այս սխալը մտնում է ԿԽ հիմնարդիր Ուլֆ Էկմանի «Դոկտրինաներ» գրքի մեջ և ես չեմ կարծում, որ ԿԽ-ն դրանից հրաժարվել է: Նյութական բարգավաճումը միշտ էլ կազմել է նրա ուսմունքի մի մասը: Ի հակառակ դրան, ֆինանսական բարգավաճման թեման շատ քիչ է շոշափվում հիսունականների մոտ, պետք է նշեմ: Այդ առումով նրանց ուսմունքը շատ ավելի քրիստոնեական է, քան ԿԽ-ինը:

    նույնը կասեմ և հաղորդության վերաբերյալ...
    Բայց հաղորդությունը խաղ ու պար չէ, որպեսզի այն ինչպես ուզեն, կատարեն: Հաղորդությունից առաջ կենսական պայման է ապաշխարությունը և խոստովանությունը, այլապես ինչի՞ համար է մարդ մոտենում հաղորդությանը: Ինչքանով տեղյակ եմ, մինչև այսօր էլ ոչ մի խոստովանության կարգ ԿԽ-ում գոյություն չունի: Այստեղ ևս հարկ է նշել, որ հիսունականների մոտ խոստովանության հարցը շատ ավելի խիստ է դրված. այն պարտադիր է, այն էլ՝ անհատական:

    նաև լիդերների...
    Մեկ տարի էլ չի անցել, որ հանդիպել եմ 16-ամյա մի «լիդերի», որն անգամ իր մոր հետ հարգալից չէր կարողանում խոսել: Ինչևէ, հարցը, նորից եմ կրկնում, մարդիկ չեն, հարցը ավագների կարգման սխալ սկզբունքներն են, ինչպիսիք, օրինակ.
    ա. կանանց կարգումը
    բ. նորահավատների և անփորձների կարգումը
    Կարդացեք, խնդրեմ, Պողոս առաքյալի պատվիրած կարգը՝ եպիսկոպոս և սարկավագ նշանակելու մասին /սարկավագը կարելի է համարել «լիդերը»/, Ա Տիմոթ. 3-րդ գլուխ, և ասացեք, արդյո՞ք սուրբգրային է «լիդերների» նշանակման կարգը ԿԽ-ում:

    Իսկ ինչ վերաբերվում է սրբերին- սա կարծում եմ չափազանցություն է , համարել որ բողոքական եկեղեցիները ծաղրում են սրբերին , նրանք պարզապես չեն ընդունում սրբերին աղոթելը, որը բացարձակ սուրբգրային չի( սակայն ընդունված է կաթոլիկ և առաքելական եկեղեցու կողմից )- ինչ իմաստ ունի աղոթել Պողոսին, որ նա խնդրի աստվածամորը նա՝ Հիսուսին Հիսուսն էլ Հորը - չէ որ գրված է կա միայն մեկ միջնորդ
    Նկատեմ, նախ, որ ես չեմ ասել, որ /ցիտում եմ ձեզ/ «բողոքական եկեղեցիները ծաղրում են սրբերին»: Նման բան չէի կարող ասել, քանի որ չեմ ուսումնասիրել բոլոր բողոքական հոսանքները, խոսքս ԿԽ մասին է:
    Ինչ վերաբերում է սրբերին աղոթելուն՝ նրանց բարեխոսությունը խնդրելուն, ապա սա շատ ծավալուն թեմա է, այստեղ քննարկելու համար: Եթե ցանկությւոն ունեք, կարելի է առանձին թեմայում քննարկել: Մի բան նշեմ, միայն, օրինակ, երբ Հակոբոս առաքյալի ընդհանրական թղթում գրված է /5-րդ գլուխ/, որ միմյանց համար պետք է աղոթել, նաև, որ պետք է խնդրել երեցներին, որպեսզի աղոթեն /հիվանդության ժամանակ, օրինակ/: Բողոքականների համար, երբ մեկը ննջում է եկեղեցուց, դադարում է գոյություն ունենալուց /իրենց համար/, ուստի ոչ մի խնդրանք լինել չի կարող հանգուցյալ սրբին: Աշխարհը, ինչպես նաև Քրիստոսի Եկեղեցին նրանց համար սահմանափակված է իրենց ապրաշ ժամանակաշրջանով /այդպես է ստացվում/: Սակայն Առաքելական Եկեղեցու համար միշտ կապ գոյություն ունի Քրիստոսի Մարմնի անդամների միջև, թե՛ ներկայումս ապրող, թե՛ ննջած: Ինձ համար, օրինակ, Պողոս առաքյալը «մեռած-գնացած» չէ: Եթե Քրիստոս լսում էր նրա բարեխոսությունը երկրային կյանքի ընթացքում, ինչո՞ւ պետք է չլսի նաև հիմա:

    Իսկ ընդհանուր առմաբ ուզում եմ ասել մի բան. կարծում եմ դա դու էլ չես ժխտի
    Այո հեշտ է նայել ու գտնել թերությունները - որոնք ի դեպ առաքելական եկեղեցում էլ սակավ չեն, բայց միթե կարող ենք աչքերներս փակել այդքան դրականի՝ փոխված կյանքերի վրա: Ինչպես կժխտենք այդքան հարբեցողների, թմրամոլների դարձի գալն ու նորմալ կյանք վարելը , այդքան պառակտված ընտանիքների վերականգնվելը... այստեղից հարց է ծագում բա ինչու՞ մինչև այդ «որ քրիստոնեա» էին ձեր ասելով չէին բժշկվում դարձի գալիս ու ապաշխարհում, ինչու չէր փոխվում նրանց կյանքերը չէ, որ նրանք առաքելական եկեղեցում մկրտված «քրիստոնեաներ» էին...
    Նախ, պարզ չէ, թե մարմնական բժշկությունն ինչքանով է նպաստում հոգու փրկությանը և առողջությանը: Դուք դատում եք արտաքին և ժամանակավոր փոփոխություններով /առողջության վերականգնում, վնասակար սովորություններից ազատում, և այլն/, բայց գլխավոր չափանիշը պետք է լինի մարդու հոգու փոփոխությունը, այդպես չէ՞: Չեմ ժխտում, որ մեկը մյուսին զուգընթաց կարող է տեղի ունենալ:
    Երկրորդ, անձամբ ես ոչ այնքան շատ դեպքեր գիտեմ մեր իրականությունից, որ թմրամոլները, հարբեցողները բուժվեն ԿԽ-ի քարոզության շնորհիվ: Շատ-շատ եմ լսել այդպիսի պատմություններ արտերկրացիների մասին /հատկապես ամերիկացիների/: Ձեզ քաջ հայնի «խաչը և դանակը», օրինակ, ի՞նչ կապ ունի մեր իրականության հետ: Դուք շա՞տ եք տեսել մեզ մոտ մարդկանց, որոնք սեռական հարաբերություններ են ունենում հասարակական վայրերում, կամ սևամորթների թաղամասեր, ուր սպանություններ և կողոպուտ է: Եվ արդյո՞ք դրանցից շատերը բժշկվել են ԿԽ քարոզությամբ: Հասկանո՞ւմ եք, մեզ /և ոչ միայն մեզ/ միշտ փորձում են համոզել, որ մենք ուրիշներից ոչնչով չենք տարբերվում, առանձնահատկություններ չունենք, ուստի մեր նկատմամբ կիրառելի են, օրինակ շվեդերի բարքերին համապատասխան քարոզությունները:
    ՀԱԵ-ն մեր ժողովրդին ճանաչում է շատ ավելի լավ և խոսում է շատ ավելի մաքուր ու բնական լեզվով, քան բոլոր նրանք, ում շփումը մեր ազգի հետ ընդամենը 1 հարյուրամյակ է /կամ ավլի քիչ/: Նաև անժխտելի է ՀԱԵ-ի վաստակը ազգի և ինքնության պահպանման հարցում:

    Եվս մի բան. դուք շեշտը դնում եք դարձի վրա՝ դրդվելով մարմնական բժշկությունից /կամ նմանատիպ բաներից/: Իհարկե, սա կարևոր է, բայց ցավն այն է, որ ԿԽ-ի նման կազմակերպություններում, շեշտը հենց դրված է այսպիսի նշանների, «հրաշքների», արտաքին բաների վրա: Ոչ թե մարդու հոգին է կոփվում, որ պատրաստ լինի, ինչ էլ իրեն պատահի, ասի «փառք Աստուծոյ», մխիթարություն գտնի, այլ արտաքին նշանների /խարխուլ հիմքի/ վրա է կառուցվում հավատքի տունը:
    Օրինակ լսել եմ, որ «ԿԽ-ն «Աստծո եկեղեցի է», որովհետև այնտեղ գործում է Սուրբ Հոգին. մարդիկ բժշկվում են, ուրախ են, բարգավաճում են»: Եվ սա ընկալվում է որպես Ս. Հոգու հիմնական գործելակերպ: Բայց Ս. Հոգին սուրբերին տանում էր դեպի անխախտ կամք, ուժեղ հավատ, նահատակություններ /Քրիստոսի խաչելության մասին Ավետարանն ասում է, որ նա «փառավորվեց». մեզանից քանի՞սը կուզեն այդպես «փառավորվել»/, զրկանքներ /ոչ մի բարգավաճում չկար/: Բայց նրանց մասին Ավետարանը խոսում է մեծագույն հարգանքով և բերում որպես օրինակ: Իսկ ԿԽ-ի նման կազմակերպությունում, ամեն ոք իրեն պետք է պատկերացնի ոչ պակաս, քան Պողոս Առաքյալը, օրինակ: Գրում եմ «պետք է պատկերացնի», որովհետև ուսմունքն է այդպիսին. առաջին օրվանից դու «սուրբ ես, մաքրված»: Դե ինչպե՞ս այսպիսի ուսմունքը կնպաստի հոգու փրկությանն ու հզորացմանը:
    Il y a un spectacle plus grand que la mer, c'est le ciel; il y a un spectacle plus grand que le ciel, c'est l'intérieur de l'âme. (V. Hugo, Les Misérables)

  25. Գրառմանը 4 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Annushka (28.02.2009), may (24.02.2009), Monk (24.02.2009), Nareco (24.02.2009)

  26. #14
    Պատվավոր անդամ ars83-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    14.06.2008
    Գրառումներ
    2,966
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Աղանդներ և դրանց սկզբունքները

    Մեջբերում Amina-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Սա միակ դրոշակն է որ առաջ են քաշում ՀԱԵ-ն ,կաթոլիկ և ուղղափառ եկեղեցիները համարելով , որ իրենք անիջական առաքելահաստատ են ուրեմն իրենց է մենաշնորհը...
    Նշված եկեղեցիների մասին հայտնի է, որ հիմնվել են անմիջապես Քրիստոսի ընտրած առաքյալների, կամ նրանց ձեռնադրված աշակերտների կողմից: Ի՞նչ է հայտնի, օրինակ ԿԽ հիմնողների մասին:

    Բայց այս եկեղեցիները բազմաթիվ անգամ ապացուցել են իրենց սխալականությունը... Օրինակը հենց կաթոլիկ եկեղեցին, որից շատ ազդված է ՀԱԷ-ն/նրանից է եկել կարծեմ սրբերին աղոթելու ոչ սուրբգրային ավանդույթը/ ու եթե չլիներ Մարտին Լյութերի շարժումը երևի մենք էլ հիմա ինդուլգենցիաներ գնեինք մեղքերի համար...
    Այո ոչ ոքի համար էլ գազտնիք չի, որ կաթոլիկ եկեղեցին հասել էր իր «սրբության» գագաթնակետին ... լավ է որ Աստված միջամտեց...
    Նորից դուք օրինակներ եք բերում՝ մեզ չվերաբերող: Խոսում եք ՀԱԵ-ի «սխալականությունից», բերում Կաթոլիկ եկեղեցու օրինակը:
    Մի օրինակ բերեմ ձեզ: Այսօր ուրախ ենք, որ քրիստոնյա ենք, մեր երկրում կարելի է ազատ քրիստոնեություն դավանել, և այլն, և այլն: Բայց կարող է հիմա այպ ուրախությունը չունենայինք, դուք ման գայիք չադրայով, ես ունենայի տասը կին, ու անդանարար Ալլահ կանչեինք: Մի կողմ թողնենք այս հեռանկարի լավ կամ վատ լինելը, միայն հարցնեմ. այն ձեզ դուր կգա՞ր: Ինձ՝ ոչ: Հիմա նայենք, թե ո՞մ շնորհիվ է, որ մենք այսօր այսպես ուրախ ենք /այլ կերպ ասած, Աստված ո՞ւմ միջոցով է գործել/: Անցյալ շաբաթ ՀԱԵ-ն նշում էր Վարդանանց տոնը, հիշատակում այն մարդկանց, ովքեր իրենց կյանքը զոհեցին հանուն հավատքի և հայրենիքի, հանուն իրենց զավակների /որոնց մեջ ենք նաև դուք և ես/ հոգևոր և մարմնավոր առողջության: ՀԻմա ասացեք, խնդրեմ, քանի՞ բողոքական կազմակերպություն գոնե մեկ բառով հիշատակեց մեր հայրերին, կամ նրանց հոգիների համար աղոթեց, կամ շնորհակալություն հայտնեց Աստծուն նրանց համար: Կասկածում եմ, որ գրեթե ոչ մեկը /միգուցե, Ավետարանչականը/: Բայց փոխարենը մենք կարող ենք հիանալ ժամանակակից առաքյալներով ու միսսիաներով, որոնցով ամերիկայի թմրամոլները բուժվեցին: Ճիշտ հասկացեք, ամերիկայի թմրամոլների բուժման դեմ բան չունեմ, բայց մեզ հետ նրանք կապ չունեն. մենք այսօր էլ մեր շուրջը ունենք մեր որբերին, մեր ծերերին, մեր հաշմանդամ եղբայրներին և քույրերին: «Խաչ ու դանակի» փոխարեն մեզ ավելի է վերաբերում «Վարք Սրբոցը», «Վարդանանքը», «Տաթևացուց մինչև Տաթևացին», և այլն:

    Հետևություն այս ամենից, որ անիմաստ է պարծանքը՝ որպես առաքելահաստատ...
    Մեզանով չենք պարծենում, այլ այն շնորհով, որ տրվել է Աստծուց, որ մեզ մոտ Առաքելահիմն Եկեղեցի լինի:

    Ինչն է հիմանկան տարբերությունը՝ ֆորմալիզմը/ձևապաշտությունը /որից հրաժարվում են բողոքական եկեղեցիները/:
    Սա էլ այն դրոշակն է, որը փողփողում է բողոքականության ձեռքին: Մակերեսային, թռուցիկ հայացք: Վերցրեք, օրինակ, ՀԱԵ-ի «Քրիստոնեականը» և Ուլֆ Էկմանի «Դոկտրինաները», կարդացեք և համեմատեք, հետո ասեք՝ արդյո՞ք էական ոչ մի տարբերություն չեք տեսնում: Դուք ՀԱԵ-ի եկեղեցական ծեսերի մեջ «լոկ ծես» եք տեսնում, առանց խորամուխ լինելու դրա իմաստի մեջ և միանգամից
    որակում եք այն որպես ֆորմալիզմ:
    Եթե ցանկանում եք ավելի շատ բան իմանալ եկեղեցական ծեսերի և խորհուրդների մասին, կարդացեք, օրինակ, դրանցից ամենակարևորներից մեկի՝ Պատարագի մասին՝
    1. հttp://araratian-tem.am/media/Pataragamatujc%20Achxarabar%201.pdf
    2. http://araratian-tem.am/media/S.%20Patarag.pdf
    3. http://araratian-tem.am/media/Sects%20in%20Armenia.pdf
    4. http://araratian-tem.am/media/Andzev...20Pataragi.doc

    Այ սա է եկել դարերով ու հաստատվել , իսկ դա ընդհանրապես կապ չունի աստվածապաշտության հետ ու չի կարող առիթ լինել չընդունելու այս կամ այն եկեղեցին:
    Շատ լավ, նշանակում է՝ մի բան կա, որ հաստատվել է, Աստծո կողմից պահպանվել է:

    Բողոքական եկեղեցիները նախնտրում են ավելի բնական ու պարզ կերպով պաշտել Աստծուն , և այդ կերպը չի մերժում աստվածաշունչը այլ հակառակը(այս մասին շատ բան կա ասելու բայց առայժմ այսքանը):
    Պարզը ո՞րն է՝ «թեթև ռոք»-ը շարականի փոխարե՞ն: Անգլերեն կազմած տեքստերը և դրանց թարգմանություննե՞րը: Այդ երբվանի՞ց մեզ համար «բնականը» դարձավ ռոքն ու փոփը՝ մի բան էլ որպես հոգևոր երաժշտություն: Դա էլ են մեզ համոզում դրսից, այն էլ նրանք, որ ոչ մի գաղափար չունեն շարականի ու տաղի, հայ հոգևոր երգի մասին /Կոմիտասի, Եկմալյանի, Նարեկացու, իրենց համար, երևի, բոլորը «կաթոլիկանման բաներ են»/:

    Իսկ ինչ վերաբերվում է պառակտություններին- ապա ընդհանրապես ոչ մի պառակտության առիթ չկա այլ կան բազմաթիվ փոխված կյանքեր , բարոյական , վերականգնված ամրապնդված ընտանիքներ - սա արդեն դուք դատեք թե ինչքան օգուտ կամ վնաս է մեր երկրին:
    Վերը արդեն գրել եմ սրա մասին, չկրկնվեմ:
    Il y a un spectacle plus grand que la mer, c'est le ciel; il y a un spectacle plus grand que le ciel, c'est l'intérieur de l'âme. (V. Hugo, Les Misérables)

  27. Գրառմանը 6 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Annushka (28.02.2009), karina13 (24.02.2009), may (24.02.2009), Monk (24.02.2009), Nareco (24.02.2009), Նաիրուհի (07.06.2011)

  28. #15
    Պատվավոր անդամ Second Chance-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    06.06.2007
    Գրառումներ
    1,143
    Բլոգի գրառումներ
    4
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Ի՞նչ է աղանդը. սկզբունքները և հետևանքները

    Մեջբերում ars83-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Այս սխալը մտնում է ԿԽ հիմնարդիր Ուլֆ Էկմանի «Դոկտրինաներ» գրքի մեջ և ես չեմ կարծում, որ ԿԽ-ն դրանից հրաժարվել է: Նյութական բարգավաճումը միշտ էլ կազմել է նրա ուսմունքի մի մասը: Ի հակառակ դրան, ֆինանսական բարգավաճման թեման շատ քիչ է շոշափվում հիսունականների մոտ, պետք է նշեմ: Այդ առումով նրանց ուսմունքը շատ ավելի քրիստոնեական է, քան ԿԽ-ինը:
    Այս մասին հստակ չեմ պնդի քանի որ 100 տոկոսանոց փաստեր չունեմ:


    Մեջբերում ars83-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Բայց հաղորդությունը խաղ ու պար չէ, որպեսզի այն ինչպես ուզեն, կատարեն: Հաղորդությունից առաջ կենսական պայման է ապաշխարությունը և խոստովանությունը, այլապես ինչի՞ համար է մարդ մոտենում հաղորդությանը: Ինչքանով տեղյակ եմ, մինչև այսօր էլ ոչ մի խոստովանության կարգ ԿԽ-ում գոյություն չունի: Այստեղ ևս հարկ է նշել, որ հիսունականների մոտ խոստովանության հարցը շատ ավելի խիստ է դրված. այն պարտադիր է, այն էլ՝ անհատական:
    ars83 ջան ես չեմ էլ համարում, որ հաղորդությունը խաղ ու պար է : Բայց սա նաև անհատական խնդիր է մարդը ինքը պետք է զգա պետք է մոտենա հաղորդությանը թե ոչ: Եթե ասվում է որ «զգույշ եղեք անարժանաբար չմոտենաք, որպեսզի չդատապարտվեք» / ներողություն բառացի չմեջբերելու համար/ երբեք առաջնորդը չի իմանա թե արդյոք բոլոր անդամները որ ընդունեցին հաղորդություն արժանի էին դրան անգամ եթե խոստովանություն էին արել- միգուցե կեղծել էին: Մի խոսքով էստեղ հարցը անհատական է , չեմ համարում որ հաղորդությունից առաջ պարտադիր է խոստովանությունը, որովհետև աստվածաշունչն էլ չի նշում դրա պարտադիր լինելը այլ ավելի մղում է դեպի անհատականը ամեն մարդ իր ներսը նայի: Կարող է ես ունենամ խոստովանության կարիք մարդու մոտ կարող է՝ ոչ: Եթե ես մեկի հանդեպ բան ունեմ պետք է նախ այդ հարցը լուծեմ, հետո մոտենամ այդ սեղանին,եթե սիրտս անհաշտ է Տիրոջ հետ նախ պետք է լուծեմ այդ հարցը , հնարավոր է լինի մեկի օգնության կարիքը հնարավոր է ոչ - իսկ այդ ամենը արվում և խոսվում է հաղորդությունից առաջ: Սա ընդհանուր եմ ասում ոչ թե ԿԽ-ի համար:




    Մեջբերում ars83-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Մեկ տարի էլ չի անցել, որ հանդիպել եմ 16-ամյա մի «լիդերի», որն անգամ իր մոր հետ հարգալից չէր կարողանում խոսել: Ինչևէ, հարցը, նորից եմ կրկնում, մարդիկ չեն, հարցը ավագների կարգման սխալ սկզբունքներն են, ինչպիսիք, օրինակ.
    ա. կանանց կարգումը
    բ. նորահավատների և անփորձների կարգումը
    Կարդացեք, խնդրեմ, Պողոս առաքյալի պատվիրած կարգը՝ եպիսկոպոս և սարկավագ նշանակելու մասին /սարկավագը կարելի է համարել «լիդերը»/, Ա Տիմոթ. 3-րդ գլուխ, և ասացեք, արդյո՞ք սուրբգրային է «լիդերների» նշանակման կարգը ԿԽ-ում:
    Այս հարցով գրեթե ամբողջովին համաձայն եմ քեզ հետ: Սա թերություն է որը կարիք ունի շտկվելու:


    Մեջբերում ars83-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Նկատեմ, նախ, որ ես չեմ ասել, որ /ցիտում եմ ձեզ/ «բողոքական եկեղեցիները ծաղրում են սրբերին»: Նման բան չէի կարող ասել, քանի որ չեմ ուսումնասիրել բոլոր բողոքական հոսանքները, խոսքս ԿԽ մասին է:
    Ինչ վերաբերում է սրբերին աղոթելուն՝ նրանց բարեխոսությունը խնդրելուն, ապա սա շատ ծավալուն թեմա է, այստեղ քննարկելու համար: Եթե ցանկությւոն ունեք, կարելի է առանձին թեմայում քննարկել: Մի բան նշեմ, միայն, օրինակ, երբ Հակոբոս առաքյալի ընդհանրական թղթում գրված է /5-րդ գլուխ/, որ միմյանց համար պետք է աղոթել, նաև, որ պետք է խնդրել երեցներին, որպեսզի աղոթեն /հիվանդության ժամանակ, օրինակ/: Բողոքականների համար, երբ մեկը ննջում է եկեղեցուց, դադարում է գոյություն ունենալուց /իրենց համար/, ուստի ոչ մի խնդրանք լինել չի կարող հանգուցյալ սրբին: Աշխարհը, ինչպես նաև Քրիստոսի Եկեղեցին նրանց համար սահմանափակված է իրենց ապրաշ ժամանակաշրջանով /այդպես է ստացվում/: Սակայն Առաքելական Եկեղեցու համար միշտ կապ գոյություն ունի Քրիստոսի Մարմնի անդամների միջև, թե՛ ներկայումս ապրող, թե՛ ննջած: Ինձ համար, օրինակ, Պողոս առաքյալը «մեռած-գնացած» չէ: Եթե Քրիստոս լսում էր նրա բարեխոսությունը երկրային կյանքի ընթացքում, ինչո՞ւ պետք է չլսի նաև հիմա:
    Այս մասին այո արժե առանձին թեմա բացել, եթե ուզում ես բացիր կխոսենք: Բայց քանի որ նշեցիր . ես էլ ասեմ
    Հակոբոս առաքյալի 5 րդ թղթում նշված չէ մահացածներին աղոթելու , կամ մահացածների համար աղոթելու որևէ խոսք: Եթե խոսք կա աղոթքի մասին ապա դա կենդանիներին է վերաբերվում, այլապես դա ինչ որ կերպ կամրապնդվեր Աստվածաշնչում շատ այլ համարներով: Չկա որևէ համար աստվածաշնչում որտեղ նկարագրված լինի աղոթք ուղղված որևէ մահացած մարդու անձին, քանի որ միայն Աստծուն է, որ կարելի է աղոթել: Այնպես որ այդ դրույթը լիովին կարելի հերձվածողություն համարել:




    Մեջբերում ars83-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Նախ, պարզ չէ, թե մարմնական բժշկությունն ինչքանով է նպաստում հոգու փրկությանը և առողջությանը: Դուք դատում եք արտաքին և ժամանակավոր փոփոխություններով /առողջության վերականգնում, վնասակար սովորություններից ազատում, և այլն/, բայց գլխավոր չափանիշը պետք է լինի մարդու հոգու փոփոխությունը, այդպես չէ՞: Չեմ ժխտում, որ մեկը մյուսին զուգընթաց կարող է տեղի ունենալ:
    Երկրորդ, անձամբ ես ոչ այնքան շատ դեպքեր գիտեմ մեր իրականությունից, որ թմրամոլները, հարբեցողները բուժվեն ԿԽ-ի քարոզության շնորհիվ: Շատ-շատ եմ լսել այդպիսի պատմություններ արտերկրացիների մասին /հատկապես ամերիկացիների/: Ձեզ քաջ հայնի «խաչը և դանակը», օրինակ, ի՞նչ կապ ունի մեր իրականության հետ: Դուք շա՞տ եք տեսել մեզ մոտ մարդկանց, որոնք սեռական հարաբերություններ են ունենում հասարակական վայրերում, կամ սևամորթների թաղամասեր, ուր սպանություններ և կողոպուտ է: Եվ արդյո՞ք դրանցից շատերը բժշկվել են ԿԽ քարոզությամբ: Հասկանո՞ւմ եք, մեզ /և ոչ միայն մեզ/ միշտ փորձում են համոզել, որ մենք ուրիշներից ոչնչով չենք տարբերվում, առանձնահատկություններ չունենք, ուստի մեր նկատմամբ կիրառելի են, օրինակ շվեդերի բարքերին համապատասխան քարոզությունները:
    ՀԱԵ-ն մեր ժողովրդին ճանաչում է շատ ավելի լավ և խոսում է շատ ավելի մաքուր ու բնական լեզվով, քան բոլոր նրանք, ում շփումը մեր ազգի հետ ընդամենը 1 հարյուրամյակ է /կամ ավլի քիչ/: Նաև անժխտելի է ՀԱԵ-ի վաստակը ազգի և ինքնության պահպանման հարցում:
    Ես իմ խոսքի մեջ ընդհանրապես չեմ շեշտել ֆիզիկական բժշկությունը, փոխված կյանքեր ասելով չենք հասկանում ֆիզիկական բժշկություն այլ հենց հոգեվոր , կյանքի , վարքի փոփոխություն, բնավորության...
    Իսկ ինչ վերաբերվում է բարքերի տարբերությանը. կարծում եմ դա շատ շուտով կշտկվի, / ցավոք սրտի ամեն ինչ տանում է դրան, թե՛ համատարած թմրամոլություն, թե՛ ազատ սեռական հարաբերություններ.../ եթե դրա դիմաց կանգնողները չշատանան:

    Մեջբերում ars83-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Եվս մի բան. դուք շեշտը դնում եք դարձի վրա՝ դրդվելով մարմնական բժշկությունից /կամ նմանատիպ բաներից/: Իհարկե, սա կարևոր է, բայց ցավն այն է, որ ԿԽ-ի նման կազմակերպություններում, շեշտը հենց դրված է այսպիսի նշանների, «հրաշքների», արտաքին բաների վրա: Ոչ թե մարդու հոգին է կոփվում, որ պատրաստ լինի, ինչ էլ իրեն պատահի, ասի «փառք Աստուծոյ», մխիթարություն գտնի, այլ արտաքին նշանների /խարխուլ հիմքի/ վրա է կառուցվում հավատքի տունը:

    Օրինակ լսել եմ, որ «ԿԽ-ն «Աստծո եկեղեցի է», որովհետև այնտեղ գործում է Սուրբ Հոգին. մարդիկ բժշկվում են, ուրախ են, բարգավաճում են»: Եվ սա ընկալվում է որպես Ս. Հոգու հիմնական գործելակերպ:
    Այս մասին արդեն ասեցի , ու չեմ կարծում որ Կյանքի Խոսքում կենտրոնանում են միայն արտաքին նշանների վրա, համենայնդեպս իմ ճանաչած մարդկանց մոտ այդպես չէ: Բայց
    Մեջբերում ars83-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ս. Հոգին սուրբերին տանում էր դեպի անխախտ կամք, ուժեղ հավատ
    Անշուշտ լրիվ համաձայն եմ
    Մեջբերում ars83-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    նահատակություններ /Քրիստոսի խաչելության մասին Ավետարանն ասում է, որ նա «փառավորվեց». մեզանից քանի՞սը կուզեն այդպես «փառավորվել»/, զրկանքներ /ոչ մի բարգավաճում չկար/: Բայց նրանց մասին Ավետարանը խոսում է մեծագույն հարգանքով և բերում որպես օրինակ: Իսկ ԿԽ-ի նման կազմակերպությունում, ամեն ոք իրեն պետք է պատկերացնի ոչ պակաս, քան Պողոս Առաքյալը, օրինակ: Գրում եմ «պետք է պատկերացնի», որովհետև ուսմունքն է այդպիսին. առաջին օրվանից դու «սուրբ ես, մաքրված»: Դե ինչպե՞ս այսպիսի ուսմունքը կնպաստի հոգու փրկությանն ու հզորացմանը:
    Սա շատ հետաքրքիր է , իսկ քանի՞ Առաքելական նահատակ կարող էք նշել, որ նահատակվել, կամ չարչարվել են ավտեարանը մարդկանց հասցնելու համար, ինչպես առաքեալներից շատերը : Չեմ ասի ԿԽ-ում, որովհետև տեղյակ չեմ հստակ, բայց հենց բողոքական քանի հարյուրավորներ են իրենց կյանքը դրել ավետարանի համար, քանիսն են կյանքները վտանգում օտար ոչ քրիստոնյա երկրներում Աստծո խոսքը հասցնելու համար: Նահատակների թիվը երևի, թե անհաշվելի է ամբողջ աշխարհում... Իսկ առաեքանալականներից կա՞ն:
    Love has an enemy, but it is already defeated!

Էջ 1 18-ից 1234511 ... ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Գրողի խոսք
    Հեղինակ՝ Շինարար, բաժին` Գրականություն
    Գրառումներ: 3
    Վերջինը: 10.01.2014, 08:33
  2. Ռուսերեն խոսք հայկական ալիքներով
    Հեղինակ՝ Շինարար, բաժին` Հեռուստատեսություն, Ռադիո, Տպագիր մամուլ
    Գրառումներ: 59
    Վերջինը: 16.11.2010, 19:16
  3. Արձակ. Կյանքի իմաստը...
    Հեղինակ՝ *e}|{uka*, բաժին` Ստեղծագործողի անկյուն
    Գրառումներ: 14
    Վերջինը: 21.05.2010, 00:45
  4. Գրակ և ճանճ. նոր խոսք
    Հեղինակ՝ Chuk, բաժին` Զվարճալի
    Գրառումներ: 12
    Վերջինը: 24.02.2010, 14:19

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •