Ի՞նչ սխալ բան եմ ասում:
Եթե դու գնում ես դաշնամուր սովորելու, ու հինգ տարի համապատասխան կուսով դասի գնալուց հետո սովորած կուրսի համապատասխան դաշնամուր չես կարողանում նվագել, ապա դա ես համարում եմ այդ կուրսի մակարդակով իզուր ժամավաճառություն:
Նույնը նաև դպրոցական ցանկացած դիսցիպլինի առումով:
Եթե ինչ որ ասվում է, դա չի հասկացվում, յուրացվում, ու սեփականացվում, ապա դրա Օ.Գ.Գ, նշանակում է քիչ է:
Իսկ դպրոցական կուրսի Օ.Գ.Գ, միջինացված դասարանի մեծագույն մասի համար /իմ գնահատականով/ ձգտում է տաս տոկոսի մաքսիմում, կամ էլ զրո: Մանավանդ յոթերորդ դասարանից հետոի կուրսի համար, երբ որ երեխաները մտնում են անցումային տարիքային խմբեր իրենց բոլոր հետևանքներով: Շատ քիչ ուսուցիչներ կա, որ կարողանում են ԳՈՆԵ կառավարեն դասարանները, էլ չեմ ասում գիտելիք հաղորդելու մասին, որը պրակտիկորեն դառնում խոշոր խնդիր:
Հ.Գ. Եկեք ռեալ կյանքից խոսանք, և ոչ թե մեր ֆանտաստիկ պատկերացումներից, քանի որ թեման շատ ռեալ պրակտիկ նշանակություն ունի:
Էջանիշներ