User Tag List

Էջ 7 15-ից ԱռաջինԱռաջին ... 34567891011 ... ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 91 համարից մինչև 105 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 216 հատից

Թեմա: Homeschooling (տնային կրթություն). դրական և բացասական կողմերը

  1. #91
    Պատվավոր անդամ Mephistopheles-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.05.2008
    Գրառումներ
    13,982
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում ivy-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Եթե մենք հավատում ենք դպրոցի էֆեկտիվությանը ու լավ կրթությանը, ինչի չենք հավատում, որ էդ կրթությունն ու գիտելիքները, որը ծնողը ստացել է դպրոցից, կարող է փոխանցել երեխային։
    Չափահաս ու դպրոց անցած մարդու համար ի՞նչ խնդիր է դպրոցի նյութը վերհիշելն ու երեխային տալը։
    Հոմսքուլեր դառնալու համար հատուկ օժտվածություն պետք չի. պետք է հավես, ժամանակ ու նվիրվածություն։
    Ախր մի մոռացեք, որ խոսքը դպրոցական գիտելիքների մասին է. մի բան, որ մենք դպրոցում ինքներս ենք անցել, էն մեր շատ գոված դպրոցում։
    Այվ, չես պատլերացնում ինչ սխալ բան ես ասում... հարցը դաս սովորացնել ու գիտելիք տալը չի... տենց լիներ ուսուցիչ, մանկավարժ մասնագիտություններ չէին լինի... մանկավարժությունը մի հատ բարդ սիստեմ ա որի մեջ ներգրավված ա տարբեր դիսցիպլինաներ ու մասնագիտություններ, ընդհուպ մինչև ֆիզիկական... ու էդ ամեն ինչը փոքրացնել ու դարձնել երեխա ծնող հարաբերություն՝ ավելի կոնկրետ դաս սովորացնել, շատ ցավալի ա...

    երեխայի կյանքն ու աշխարհը մենակ ծնողը չի... ծնողն ուղղակի մի մասն ա ու ոչ շատ մեծ, բայց կարևոր...

  2. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Տրիբուն (25.10.2016)

  3. #92
    Պատվավոր անդամ
    StrangeLittleGirl-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.03.2006
    Հասցե
    Լապլանդիա
    Գրառումներ
    24,583
    Բլոգի գրառումներ
    18
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում ivy-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Եթե մենք հավատում ենք դպրոցի էֆեկտիվությանը ու լավ կրթությանը, ինչի չենք հավատում, որ էդ կրթությունն ու գիտելիքները, որը ծնողը ստացել է դպրոցից, կարող է փոխանցել երեխային։
    Չափահաս ու դպրոց անցած մարդու համար ի՞նչ խնդիր է դպրոցի նյութը վերհիշելն ու երեխային տալը։
    Հոմսքուլեր դառնալու համար հատուկ օժտվածություն պետք չի. պետք է հավես, ժամանակ ու նվիրվածություն։
    Ախր մի մոռացեք, որ խոսքը դպրոցական գիտելիքների մասին է. մի բան, որ մենք դպրոցում ինքներս ենք անցել, էն մեր շատ գոված դպրոցում։
    Գիտելիք ստանալն ու փոխանցելն ահավոր տարբեր պրոցեսներ են: Գիտելիք կարող են ստանալ բոլորը, փոխանցել էլ բոլորը կարող են, բայց համակարգված գիտելիք կոնկրետ բնագավառներում կարող են տալ մենակ կոնկրետ բնագավառում մանկավարժական կրթություն ունեցողները: Ռիփ, դու հեչ դասավանդել փորձե՞լ ես: Չե՞ս նկատել, թե ինչ բարդ գործ ա: Անգամ մագիստրատուրայի ուսանողներին, որոնց գիտելիքներն իմինից շատ չեն տարբերվում, ամեն ինչ նենց բացատրելը, որ հասկանան, ընկալեն, հաճույք ստանան, ահագին ջանջալ ա: Էդ էն դեպքում, երբ կոնկրետ բնագավառի մասնագետ եմ: Ուր մնաց ամբողջ դպրոցական ծրագիր իր բազմազան առարկաներով ու իմ՝ մանկավարժական հմտությունների բացակայությամբ փորձեմ երեխային փոխանցել:

    Դրան գումարած իհարկե ուրիշ գործոններ էլ կան: Երեխան դպրոցում կարողանում ա ծանոթանալ ծնողի տեսակետից տարբերվող տեսակետի հետ, հետևաբար իմանում ա, որ հարցերի մասին ուրիշ կարծիքներ էլ կան: Հիմա եթե ես հոմսքուլ անեի, իմ էրեխուն Պարույր Սևակին ընդհանրապես չէի ներկայացնելու: Իսկ դպրոցում ինքը շանս կունենար իմանալու, որ տենց հայ բանաստեղծ կա, ինքը կորոշեր՝ սիրի, թե չէ:

    Մի ուրիշ գործոն ա նաև էն, որ ես դպրոց գնացել եմ ավելի քան 10-20 տարի առաջ, իսկ էդ ընթացքում աշխարհում շատ բան ա փոխվել: Դպրոցների ուսուցիչները, անընդհատ մնալով դասավանդման դաշտում ու տեղյակ լինելով նախարարությունների պահանջներից, դե ոմանք էլ անընդհատ վերապատրաստում անցնելով՝ ավելի պատրաստ են ժամանակակից երեխային փոխանցելու ժամանակակից գիտելիք, քան ես:

    Արդեն ասվեց, ես էլ ասեմ: Երեխան ինչքան էլ իմ երեխան լինի իմ գենետիկայից-բանից, մեկ ա, ես իրան հարյուր տոկոսով չեմ իմանալու: Պետք են կողքից ուրիշ մեծահասակներ, որ նկատեն հատկանիշներ, որոնք ես չեմ նկատում:

    Ի վերջո, ավելի պակաս կարևոր գործոն ա էն, որ ես լրիվ ուրիշ աշխարհաքաղաքական դիրքում եմ դպրոց գնացել, ուրիշ բաներ եմ անցել դպրոցում: Ասենք, եթե իմ երեխան Դանիայում մեծանա, ես ուղղակի չեմ կարող իրեն Դանիայի պատմություն դասավանդել:

    Որպես ավելացում էլ ծնողն առանց էդ էլ հսկայական բեռ ա վերցնում իրա վրա, երբ որոշում ա երեխա մեծացնել/դաստիարակել: Վերցնելով նաև կրթության գործը՝ մեծացնում ա պատասխանատվությունը ու չհաջողելու դեպքում գլխին տալու հավանականությունը:

    Ու նորից. ոնց որ Չուկն ա ասում, հոմսքուլինգը կարա ընտրություն լինի որոշ դեպքերում որոշ ընտանիքների ու երեխաների համար, բայց միայն պետության խիստ վերահսկողությամբ: Հաջորդ գրառման մեջ կպատմեմ խոստացածս պատմությունը:

  4. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Տրիբուն (25.10.2016)

  5. #93
    Պատվավոր անդամ
    StrangeLittleGirl-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.03.2006
    Հասցե
    Լապլանդիա
    Գրառումներ
    24,583
    Բլոգի գրառումներ
    18
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Նայեք էս խմբին.



    Թեմայի քննարկումների մասնակիցները գուցե ծանոթ են, գուցե չէ: Ամեն դեպքում, 90-ականներին էս խումբը Եվրոպայի ամենահայտնի խմբերից էր ու մի այլ կարգի բում էր ապրում: Առանձնահատկություններից մեկն էն ա, որ ընտանիք են՝ մաման-պապան ու ընտանիքի 13-14 էրեխեքը (առաջին չորսը, թե հինգը ուրիշ մորից են, բայց դա էական չի):

    Կմտածեք՝ ինչ կայֆ ա, ինչ հաջողակ խումբ են, բան, կեցցե հոմսքուլինգը: Հիմա պատմեմ մանրամասները: Էս ընտանիքի պապան, երբ երեխաներից մենակ մի քանիսն էին ծնվել, ինչ-որ պահից որոշում ա, որ իրա էրեխեքը չպիտի դպրոց գնան, ինքը պիտի զբաղվի իրանց կրթությամբ ու պիտի երաժշտությամբ զբաղվեն: Էդպես բոլորն առանց բացառության ընդգրկվում են խմբում: Հայրը իբր զբաղվում ա կրթությամբ:

    Ու ի՞նչ ա տեղի ունենում: Մայրը մահանում ա 81 թվին, ընդհանրապես երեխաները մնում են հոր հոգածության ու իրա ստեղծած աշխարհում: Խումբը մեծ հաջողության ա հասնում 90-ականներին, բայց անդամները չեն իմանում ոնց շփվեն մարդկանց հետ, որովհետև ուղղակի փոքրուց չեն շփվել: Ամեն մեկը մի ձևի տրավմա ա տանում: Հա, բոլորն էլ հայտնիության հետ կապված տրավմաներ տանում են, բայց էս խմբում ավելի կոշմար ա լինում, որովհետև ոմանք ուզում են խումբը լքել, չեն կարողանում. ուրիշ բան անել չգիտեն, պապան էլ արդեն եքա չափահաս դարձած էրեխեքին չի թողնում: Ի վերջո, պապան մեռնում ա, նոր խումբը ցրվում ա:

    Էստեղ իմանում ենք իրանց «բազմակողմանի» գիտելիքների մասին: Ոչ մի լեզու կարգին չգիտեն. ո՛չ անգլերեն՝ իրենց ծնողների մայրենի լեզուն, ո՛չ իսպաներեն՝ մեծ էրեխեքի ծննդավայրը, ո՛չ գերմաներեն՝ փոքր էրեխեքի ծննդավայրը: Բայց ինչն ավելի սարսափելի ա, կարգին գրել էլ չգիտեն: Ու արդյունքում՝ իրանցից շատերն ուզենալով ուրիշ մասնագիտություն ձեռք բերել, չեն կարողանում: Մենակ փոքր աղջիկը, որը հոր մեռնելու պահին քսանքանի տարեկան ա լինում, մտնում ա դպրոց, որ գոնե դպրոցն ավարտված լինի: Տղաներից մեկը հինգ տարով փակվում ա մենաստանում: Աղջիկներից մեկն ինչ-որ հոգեկան խանգարում ա ձեռք բերում: Մի ուրիշը ալկաշ ա դառնում:

    Ով էլ ընտրում ա շարունակել երաժշտական կարիերան, չեն կարողանում, որովհետև ո՛չ ֆորմալ կրթություն ունեն, ո՛չ պրոդյուսերի հետ աշխատել գիտեն, ոչինչ չգիտեն: Էսօրվա օրով 90-ականների էս հայտնի խմբի անդամներից մեկը ֆանդռեյզինգով ա ալբոմ թողարկում: Բայց ինչն ամենասարսափելին ա, տղաներից ամենափոքրը, ով հոր հետ ամենաքիչն ա շփվել, որոշել ա իր էրեխեքին հոմսքուլինգի տա:

    Հիմա կասեք՝ հա, սենց վատ դեպքեր դպրոցներից էլ են դուրս գալիս: Բայց դպրոցում էրեխեքն էսքան ճնշման տակ չեն լինում, թե ինչ սովորեն, ինչ չէ, մինչդեռ էս ընտանիքում ծնվելուց առաջ էլ որոշված ա էղել, թե հետագա կյանքում ինչով են զբաղվելու: Կասենք՝ հոմսքուլինգի մի վատ դեպքը չի կարելի ընդհանրացնել: Կասեմ՝ չի կարելի, բայց հենց դրա համար պետք ա հոմսքուլինգի վրա խիստ հսկողություն սահմանել, ու երբ հայտնաբերում են, որ 16 տարեկան երգ գրողի գրած տեքստում ամեն երկրորդ բառը տառասխալով ա, ուրեմն պետք ա շտապ մի բան ձեռնարկել դրա դեմ: Տո չթողնել էլ, որ մինչև 16 տարեկան հասնի էդ վիճակով:

    Մեկ էլ հոմսքուլինգի մասին գիտական տվյալների բացակայության մասով էլ ասեմ. գիտության մեջ որպես կանոն գիտական տվյալներ բացակայում են էն բաների մասին, որոնց մասին գիտական տվյալներ ունենալը տվյալ ոլորտի կողմնակիցներին ձեռնտու չի: Հոմեոպաթիայի, սիսեռաբուժության, յոգայի ու լիքը այլ «ալտերնատիվ» երևույթների մասին չկան նորմալ գիտական տվյալներ: Հոմսքուլինգն էլ դրանից ա: Մտածել ա պետք:

  6. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Mephistopheles (25.10.2016), Աթեիստ (25.10.2016), Տրիբուն (25.10.2016)

  7. #94
    Պատվավոր անդամ
    Վիշապ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    03.12.2007
    Հասցե
    Կալիֆորնիա, գյուղ Արևահովիտ
    Գրառումներ
    7,474
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Էս քննարկումը ինձ թվում է այն դասական դեպքերից է, երբ «ժողովուրդն» ալեկոծված ընդվզում է ընդդեմ համընդհանուր ընդունված նորմերից դուրս մի բանի:
    Ինձ թվում է հանրակրթական համակարգի անհրաժեշտությունն ու օգտակարությունը ոչ հիմնավորելու ու ոչ էլ ապացուցելու կարիք ունի, դպրոց (քոլեջ, համալսարան) կոչված կառույցն էլ մարդկության զարգացման անբաժանելի մասն է,
    որը կմնա այնքան, քանի դեռ մարդիկս մեր ուղեղների վրա USB պորտեր չենք կարողանում ավելացնել, և հենց ավելացրինք՝ էլ դպրոց ու հոմսքուլինգ չի լինի:
    Բայց: Երբեմն, ինչ-ինչ պատճառներից ու համոզմունքներից ելնելով համընդհանուր ընդունված նորմերը չեն աշխատում կոնկրետ սուբյեկտների համար:
    Ասենք պատահում են մեկ-երկու հատ չիլի պղպեղ, որ էդքան կծու չեն ինչքան կարելի էր կարծել:
    Օրինակ՝ հազվագյուտ երեխաներ կան, որոնք սոցալացվելուց մեկ է չեն սոցալացվում, շփվելու միլիոն հնարավորությունների դեպքում մեկ է թքած ունեն շփվելու վրա, բացարձակ կարիք չունեն մրցակցության, և այնուամենայնիվ ունեն վառ երևակայություն ու կարողանում են երկար ու համբերատար կենտրոնանալ կոնկրետ խնդիրների վրա: Այսինքն դպրոցը էս տիպի երեխաների համար էներգիայի ու ժամանակի վատնում է: Մոտավորապես: Կամ, որոշ հայտնի մարդկանց ցուցակ կա վիկի-ում:
    Հիմա էն, ինչը չենք կարողանում պատկերացնել, դեռ բավարար չի, որ մերժենք, հետևաբար կարծում եմ տնային կրթությունը գոյության իրավունք ունի, ոնց Արշակն ա ասում ու չարժի այն կատեգորիկ մերժել թվարկելով հանրակրթական համակարգի առավելությունները, որոնք մարդկանց գերակշիռ մեծամասնության համար անհերքելի են: Ու ինձ թվում է գեյերի թեմայի հետ ահագին նմանություններ ունի էս թեման, հանդուրժող եղեք :Ճ
    Si vis pacem, para bellum

  8. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Արշակ (25.10.2016)

  9. #95
    Կատու Quyr Qery-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.06.2010
    Հասցե
    կինոներում
    Գրառումներ
    728
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Երբ փոքր ժամանակ կարդում էի գրքեր, որտեղ հարուստ երեխաները տանն են կրթվում, շատ տպավորիչ էր թվում ու սիրուն, մտածում էի, որ ինձ էլ տենց կրթեին նաև դաշնամուր նվագել կսովորեի, նկարել, գեղեցիկ խոսել ու էդպես շարունակ:
    Բայց էսօր պատկերացումներս լրիվ այլ են, էսօր կյանքը լրիվ այլ է, ես չեմ գնացել նկարչության կամ դաշնամուրի, ծնողներս ոչ մի անգամ չեն խառնվել իմ ուսմանը, կային առարկաներ, որոնք ատում էի, դասատուներ էլ կային, որ սկի մանկավարժ էլ չէին: Բայց դպրոցն առաջին հերթին սոցիումում դիմանալ է սովորեցնում, ոչ մի սիրուն խմբակ չի տա քեզ էն ադապտացումը, ինչ կյանքը դպրոցում, եթե ուզում ես երեխադ կայանա, պետք է սիրես իրեն, աշխատես իր հետ, թույլ չտաս կոտրվել, իսկ ընդհանրապես, նույնիսկ ամենաճիշտ և ամենախելոք կրթությունը չի կարողանա հիմք հանդիսանալ կյանքում կայանալու:
    Ես դեմ չեմ ծնողի ընտրությանը հոմսքուլի հետ կապված, ավելին ասեմ, դպրոցական կրթությունը ու տեխնոլոգիաները ներկա դրությամբ աղբ են, բայց դա դեռ բավական հիմք չի հանդիսանում մերժել դպրոցը, գոնե ինձ համար, մերժել էն ինչն առաջին քայլն է կյանք մտնելիս, մարդկանց ճանաչելիս: Շատերին թվում է թե դպրոցը կաղապարների մեջ է դնում երեխաներին, մտածելակերպը դարձնում է քառակուսի, իհարկե, բայց ավելիին ձգտող երեխան միշտ գտնում է էդ ավելին ու իրեն ուզող հարցերի պատասխանները, անկախ դպրոցի տեսակից, գույնից ու ձևից ու անկախ հոմսքուլինգից: Դրա համար էլ, ըստ ինձ, հատուկ հոմսքուլինգի կարիք չկա, կարիք չկա կտրել երեխային սոցիալական իրական ադապտացումից, եթե ինքը ավելի լավ կրթության է արժանի ըստ ծնողի, հենց ինքն էլ կարող է դա ապահովել առանց դպրոցից կտրելու:
    Maybe that's what hell is, the entire rest of eternity spent in fucking Bruges.

  10. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Տրիբուն (25.10.2016)

  11. #96
    Պատվավոր անդամ Mephistopheles-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.05.2008
    Գրառումներ
    13,982
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Վիշապ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Էս քննարկումը ինձ թվում է այն դասական դեպքերից է, երբ «ժողովուրդն» ալեկոծված ընդվզում է ընդդեմ համընդհանուր ընդունված նորմերից դուրս մի բանի:
    Ինձ թվում է հանրակրթական համակարգի անհրաժեշտությունն ու օգտակարությունը ոչ հիմնավորելու ու ոչ էլ ապացուցելու կարիք ունի, դպրոց (քոլեջ, համալսարան) կոչված կառույցն էլ մարդկության զարգացման անբաժանելի մասն է,
    որը կմնա այնքան, քանի դեռ մարդիկս մեր ուղեղների վրա USB պորտեր չենք կարողանում ավելացնել, և հենց ավելացրինք՝ էլ դպրոց ու հոմսքուլինգ չի լինի:
    Բայց: Երբեմն, ինչ-ինչ պատճառներից ու համոզմունքներից ելնելով համընդհանուր ընդունված նորմերը չեն աշխատում կոնկրետ սուբյեկտների համար:
    Ասենք պատահում են մեկ-երկու հատ չիլի պղպեղ, որ էդքան կծու չեն ինչքան կարելի էր կարծել:
    Օրինակ՝ հազվագյուտ երեխաներ կան, որոնք սոցալացվելուց մեկ է չեն սոցալացվում, շփվելու միլիոն հնարավորությունների դեպքում մեկ է թքած ունեն շփվելու վրա, բացարձակ կարիք չունեն մրցակցության, և այնուամենայնիվ ունեն վառ երևակայություն ու կարողանում են երկար ու համբերատար կենտրոնանալ կոնկրետ խնդիրների վրա: Այսինքն դպրոցը էս տիպի երեխաների համար էներգիայի ու ժամանակի վատնում է: Մոտավորապես: Կամ, որոշ հայտնի մարդկանց ցուցակ կա վիկի-ում:
    Հիմա էն, ինչը չենք կարողանում պատկերացնել, դեռ բավարար չի, որ մերժենք, հետևաբար կարծում եմ տնային կրթությունը գոյության իրավունք ունի, ոնց Արշակն ա ասում ու չարժի այն կատեգորիկ մերժել թվարկելով հանրակրթական համակարգի առավելությունները, որոնք մարդկանց գերակշիռ մեծամասնության համար անհերքելի են: Ու ինձ թվում է գեյերի թեմայի հետ ահագին նմանություններ ունի էս թեման, հանդուրժող եղեք :Ճ
    Վիշ, պատկերացնում ենք... քո ցուցակի հիմնական մասը դերասան, սպորտսմեն, երաժիշտ ու նման բաներ են որ պետք ա վերցնեն ինդեփենդանթ ստադի որ հասցնեն... իմ աղջիկնել ա վերցրել... այսինքն իրանց ձեռքբերումները հոմսքուլի արդյունք չի... էն վաշինգտոն-մաշինգտոններն էլ էնքան հարուստ են եղել որ սաղ դասատուներին վարձել են...

    ասածս էն ա, որ հոմսքուլինգը մեթոդիկա չի... էտի ծնողի ընտրություն աա ելնելով տարբեր պատճառներից, որոշներն արդարացված որոշներն էլ չէ... էսի նորություն չի ու մանկավարժության վրա ոչ մի ազդեցություն չի ունեցել...

  12. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Quyr Qery (25.10.2016), Տրիբուն (25.10.2016)

  13. #97
    Կատու Quyr Qery-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.06.2010
    Հասցե
    կինոներում
    Գրառումներ
    728
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Mephistopheles-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Վիշ, պատկերացնում ենք... քո ցուցակի հիմնական մասը դերասան, սպորտսմեն, երաժիշտ ու նման բաներ են որ պետք ա վերցնեն ինդեփենդանթ ստադի որ հասցնեն... իմ աղջիկնել ա վերցրել... այսինքն իրանց ձեռքբերումները հոմսքուլի արդյունք չի... էն վաշինգտոն-մաշինգտոններն էլ էնքան հարուստ են եղել որ սաղ դասատուներին վարձել են...

    ասածս էն ա, որ հոմսքուլինգը մեթոդիկա չի... էտի ծնողի ընտրություն աա ելնելով տարբեր պատճառներից, որոշներն արդարացված որոշներն էլ չէ... էսի նորություն չի ու մանկավարժության վրա ոչ մի ազդեցություն չի ունեցել...
    Պատկերացնում եք, եթե դպրոցական կրթություն ունեցող հայտնիների ցուցակ կազմվեր:
    Maybe that's what hell is, the entire rest of eternity spent in fucking Bruges.

  14. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Mephistopheles (25.10.2016), Mr. Annoying (25.10.2016), Տրիբուն (25.10.2016)

  15. #98
    Պապա x3 Աթեիստ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    26.05.2007
    Հասցե
    Հայաստան
    Տարիք
    47
    Գրառումներ
    8,712
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում Quyr Qery-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Պատկերացնում եք, եթե դպրոցական կրթություն ունեցող հայտնիների ցուցակ կազմվեր:
    Այդ աշակերտը Այնշտայնն է՞ր։

    Sent from my Elephone P8000 using Tapatalk
    artak.am De gustibus et coloribus non est disputandum.

  16. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Quyr Qery (26.10.2016)

  17. #99
    Ուշադիր
    Chuk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Երևան
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    25,245
    Բլոգի գրառումներ
    31
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում anslov-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Փաստացի դուրս է գալիս, որ դպրոցում մեզ սովորացնում են ենթադրենք 20 առարկա, իսկզբանե իմանալով որ մենք այդ առարկաները յուրացնել չենք կարող: Եթե յուրացնեինք, ապա փաստացի դպրոցը/առարկան ավարտելուց մասնագիտորեն կտիրապետենք այդ առարկաները:

    Իսկ կար ժամանակ, որ դպրոցը/ճեմարանը լավ ավարտած շրջանավարտը առանց համալսարանական կրթության մնում էր այդ դպրոցում որպես ուսուցիչ:Իսկ շատ դիսցիպլիններ բովանդակային համարյա թե չեն փոխվել: Օրինակ լեզուներ:

    Փաստացի դպրոցի Օ.Գ.Գ էնքան ցածր է, որ այդքան տարիներ դպրոցում անցկացնելուց հետո մենք անցած կուրսի տիրույթներում ՈՉ մի առարկա, մասնագիտորեն չենք տիրապետում:

    Իսկ օրինակ եթե այդ նույն երեխան գնում է որևէ արհեստավորի մոտ արհեստ սովորելու, ապա հիմնականում մեկից հինգ տարուց դառնում է իր գործի մասնագետ, եթե իհարկե էտ արհեստավորը իրականում սովորեցնում է այդ երեխային մասնագիտություն: Իսկ փաստացի դպրոցում 10 տարի մաթեմաթիկա ենք սովորում, ու ոչ մեկը այդ նույն անցած կուրսի մակարդակով մաթեմաթիկայի մասնագետ չի դառնում:

    Ու եթե մի մոմենտ սոցիալական մասը թողնենք մի կողմ, ապա դա չի նշանակու՞մ սովորելու համար ամենաէֆեկտիվ տարիների իզուր ժամավաճառություն: Ու դա երեխայի համար դառնում է սովորական մի վիճակ, ու շատ-շատերի համար այդ ժամավաճառությունը շարունակվում է համալսարանում, ու հետո էլ իր "ստեղծագործ"- աշխատանքային ողջ կյանքի ընթացքում:

    Այստեղից էլ բոլոր, ոչ էմիգրանտական երկրներում, այդքան ցածր արտադրական-ստեղծագործական-ինժեներական-մասնագիտական մակարդակն է իր կենսական հետևանքներով: Իսկ Հայստանում դրա ընդհանրապես զրոյական վիճակը: Էմիգրանտական երկրներում այդ հարցը լուծում են այլ կերպ, աշխարհից հավաքելով այդ ոչ արդյունավետ սիստեմից դուրս մնացած ու արդյունք տված փոքրամասնությամը:
    Էս գրառմանը ուզեցի պատասխանել, բայց բերեցի էս թեմա:

    Սա շատ լավ օրինակ է, ցույց տալու համար թե ինչ ռեֆորմների է ենթարկվել դպրոցը ժամանակի ընթացքում, աստիճանաբար դառնալով ավելի ընդգրկուն ու բազմակողմանի գիտելիքներ տվող երևույթ, մյուս կողմից հրաշալի օրինակ է ցույց տալու համար, թե ոնց կարելի է ոտնահարել երեխայի իրավունքները:

    Դպրոցի ու կրթության նշանակություններից մեկը, ի թիվս այլ խնդիրների, երեխայի ուժեղ կողմերն ու հետաքրքրությունները գտնելն է, հնարավորություն տալով, որ տարբեր ոլորտներից համակողմանի գիտելիքներ ստանալով ինքնուրույն ընտրի, թե որ ուղղությամբ է ուզում իր կրթությունը շարունակել արդեն հանրակրթական տարիքից հետո, ու ի վերջո ընտրի, թե ինչ մասնագետ է ուզում դառնալ, ինչ է ուզում աշխատել:

    Անցել է էն դարը, երբ դարբինի տղայի իրավունքներն էնքան սահմանափակ են, որ ինքը պարտավոր է դառնալ դարբին, չնայած ասենք իր մաթեմատիկական մտածողությունն էնքան ուժեղ ա, որ կարող ա դառնալ գիտնական, ծրագրավորող, տնտեսագետ կամ ուրիշ բան՝ ինքն իր գործից հաճույք ստանալով ու արդյունավետ օգտագործելով իր հմտությունները:

    Երբ ասում եմ, որ էդ դարն անցել է, նկատի չունեմ, որ հիմա էլ չկա նման երևույթ, որ դարբինի տղան ստիպված դարբին է դառնում: Իհարկե՛ կա, բայց ժամանակակից մոտեցման, առաջընթացի նպատակն է հասնել էս խնդրի լուծմանը, հասնել նրան, որ դարբինի տղան դարբին դառնա միայն էն դեպքում, երբ տարբեր բաներ փորձելով տեսել է, որ ուզում է դարբին լինել, այլ ոչ թե պարտավորված լինի, քանի որ իր ծնողը դարբին է: Իհարկե քիչ չեն դեպքերը, երբ զավակն ընտրում է ծնողի մասնագիտությունը, ինչի արդյունքում կան «բժշկի ընտանիք», «ուսուցչի ընտանիք» և այլն տերմինները, բայց դրանք, կրկնում եմ, ըստ մարդու իրավունքների ժամանակակից ընկալման պետք է լինեն միայն ու միայն սեփական ընտրություն՝ այլ ընտրության հնարավորություն ունենալու դեպքում:

    Քո ասած մոդելը սրան հակասում է: Այո, կարելի է դպրոցում էլ դասավանդել ընդամենը մի քանի առարկա ու նախապես ծնողը որոշի, որ ասենք իր որդուն տանում ա դարբինի դպրոց, կամ ֆիզիկոսի դպրոց, որտեղ ասենք աշխարհագրություն, պատմություն, գրականություն չեն անցնելու, բայց դա կլինի ծնողի՝ իր պատկերացումները երեխային պարտադրում է, երեխայի կրթություն ստանալու իրավունքի կոպտագույն խախտում է:

    Քայլ առ քայլ՝ դարից դար

    Խենթ եմ

  18. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Աթեիստ (25.10.2016)

  19. #100
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.05.2016
    Գրառումներ
    478
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Chuk-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Անցել է էն դարը, երբ դարբինի տղայի իրավունքներն էնքան սահմանափակ են, որ ինքը պարտավոր է դառնալ դարբին, չնայած ասենք իր մաթեմատիկական մտածողությունն էնքան ուժեղ ա, որ կարող ա դառնալ գիտնական, ծրագրավորող, տնտեսագետ կամ ուրիշ բան՝ ինքն իր գործից հաճույք ստանալով ու արդյունավետ օգտագործելով իր հմտությունները:

    Երբ ասում եմ, որ էդ դարն անցել է, նկատի չունեմ, որ հիմա էլ չկա նման երևույթ, որ դարբինի տղան ստիպված դարբին է դառնում:
    Աշխարհում ընտանեական "բիզնեսները" մենակ արհեստներով չէ, որ սահմանափակվում են:
    Զուտ ինֆորմացիոն տեսակետից:
    Իմ գործընկերներից մեկը շվեցարացի է, ու երբ որ իրեն հարցրեցի թե ի՞նչ է իրեն ստիպել Էմիգրացիա անել այդպիսի մակարդակի երկրից, ապա ինքը պատմեց, որ եթե ինքը մնար իր փոքրիկ քաղաքում, ապա ստիպված էր շարունակել իր ընտանեական փոքրիկ բիզնեսը, քանի որ մնացած բոլոր նիշաները "փակ" են: Ընդունված չէ "խլել" որևէ այլ ընտանիքի փոքրիկ բիզնեսը:
    Ինքը ԱՄՆ-ում ինքը հաալսարանից հետո ընտրեց էլի իր ընտանեկան բիզնեսի ոլորտը, ինչից ինքը շատ լավ է հասկանում, բայց այստեղ հնարավորություն ունեցավ այն աճացնելու ու դարձնելու միջին բիզնես:

  20. #101
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.05.2016
    Գրառումներ
    478
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Chuk-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Դպրոցի ու կրթության նշանակություններից մեկը, ի թիվս այլ խնդիրների, երեխայի ուժեղ կողմերն ու հետաքրքրությունները գտնելն է, հնարավորություն տալով, որ տարբեր ոլորտներից համակողմանի գիտելիքներ ստանալով ինքնուրույն ընտրի, թե որ ուղղությամբ է ուզում իր կրթությունը շարունակել արդեն հանրակրթական տարիքից հետո, ու ի վերջո ընտրի, թե ինչ մասնագետ է ուզում դառնալ, ինչ է ուզում աշխատել:
    Ես անկեղծորեն եմ ասում, որ կոնկրետ ԻՄ դասարանից /28 հոգի/ ոչ մեկի դպրոցից հետո ընտրած ուղին քո ասածով չի եղել:
    Բոլորի մոտ կամ դա եղել է կանխորոշված իր "անգրագիությամբ", կամ էլ համալսարանական կրթությունը պայմանվավորվել է հաշվարկային նպատակահարմարությամբ, այլ ոչ թե ըստ սիրած գործի:

    Վերջին հաշով մենակ ռեալ աշխատելուց հետո մարդ կարող է որոշել իր սերը դեպի այդ մասնագիտությունը: Ու հիմնականում մասնագությունը սիրում են մենակ "ամուսնանալուց" հետո, երբ որ մեծամասամբ տիրապետում են այդ մասնագիտությանը ու իրենց մոտ ստացվում է արդյունավետ աշխատանքը

  21. #102
    Ուշադիր
    Chuk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Երևան
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    25,245
    Բլոգի գրառումներ
    31
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում anslov-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Աշխարհում ընտանեական "բիզնեսները" մենակ արհեստներով չէ, որ սահմանափակվում են:
    Զուտ ինֆորմացիոն տեսակետից:
    Իմ գործընկերներից մեկը շվեցարացի է, ու երբ որ իրեն հարցրեցի թե ի՞նչ է իրեն ստիպել Էմիգրացիա անել այդպիսի մակարդակի երկրից, ապա ինքը պատմեց, որ եթե ինքը մնար իր փոքրիկ քաղաքում, ապա ստիպված էր շարունակել իր ընտանեական փոքրիկ բիզնեսը, քանի որ մնացած բոլոր նիշաները "փակ" են: Ընդունված չէ "խլել" որևէ այլ ընտանիքի փոքրիկ բիզնեսը:
    Ինքը ԱՄՆ-ում ինքը հաալսարանից հետո ընտրեց էլի իր ընտանեկան բիզնեսի ոլորտը, ինչից ինքը շատ լավ է հասկանում, բայց այստեղ հնարավորություն ունեցավ այն աճացնելու ու դարձնելու միջին բիզնես:
    Ես վստահ չեմ, որ մեջբերածդ հատվածից հետո գրածիս շարունակությունը կարդացել ես, նորից մեջբերեմ.

    Իհարկե՛ կա, բայց ժամանակակից մոտեցման, առաջընթացի նպատակն է հասնել էս խնդրի լուծմանը, հասնել նրան, որ դարբինի տղան դարբին դառնա միայն էն դեպքում, երբ տարբեր բաներ փորձելով տեսել է, որ ուզում է դարբին լինել, այլ ոչ թե պարտավորված լինի, քանի որ իր ծնողը դարբին է: Իհարկե քիչ չեն դեպքերը, երբ զավակն ընտրում է ծնողի մասնագիտությունը, ինչի արդյունքում կան «բժշկի ընտանիք», «ուսուցչի ընտանիք» և այլն տերմինները, բայց դրանք, կրկնում եմ, ըստ մարդու իրավունքների ժամանակակից ընկալման պետք է լինեն միայն ու միայն սեփական ընտրություն՝ այլ ընտրության հնարավորություն ունենալու դեպքում:

    Քայլ առ քայլ՝ դարից դար

    Խենթ եմ

  22. #103
    Ուշադիր
    Chuk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Երևան
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    25,245
    Բլոգի գրառումներ
    31
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում anslov-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ես անկեղծորեն եմ ասում, որ կոնկրետ ԻՄ դասարանից /28 հոգի/ ոչ մեկի դպրոցից հետո ընտրած ուղին քո ասածով չի եղել:
    Բոլորի մոտ կամ դա եղել է կանխորոշված իր "անգրագիությամբ", կամ էլ համալսարանական կրթությունը պայմանվավորվել է հաշվարկային նպատակահարմարությամբ, այլ ոչ թե ըստ սիրած գործի:

    Վերջին հաշով մենակ ռեալ աշխատելուց հետո մարդ կարող է որոշել իր սերը դեպի այդ մասնագիտությունը: Ու հիմնականում մասնագությունը սիրում են մենակ "ամուսնանալուց" հետո, երբ որ մեծամասամբ տիրապետում են այդ մասնագիտությանը ու իրենց մոտ ստացվում է արդյունավետ աշխատանքը
    Իսկ ես շատ-շատերին գիտեմ, որոնցն եղել է իմ ասածով

    Քայլ առ քայլ՝ դարից դար

    Խենթ եմ

  23. #104
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.05.2016
    Գրառումներ
    478
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Chuk-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Քո ասած մոդելը սրան հակասում է: Այո, կարելի է դպրոցում էլ դասավանդել ընդամենը մի քանի առարկա ու նախապես ծնողը որոշի, որ ասենք իր որդուն տանում ա դարբինի դպրոց, կամ ֆիզիկոսի դպրոց, որտեղ ասենք աշխարհագրություն, պատմություն, գրականություն չեն անցնելու, բայց դա կլինի ծնողի՝ իր պատկերացումները երեխային պարտադրում է, երեխայի կրթություն ստանալու իրավունքի կոպտագույն խախտում է:
    Ես այսպիսի մոդել չեմ առաջարկում:
    Առաջարկում եմ, որ ինչ որ մի պահից սկսել- որ ծնողը նստի-ճկռի ու դպրոցական կուրսի շրջանակներում շատ լավ մակարդակի տիրապետի այդ հանրակրթական կուրսը ու իր երեխային դա մատուցի այնպես, որ իր երեխան արդեն ապագայում առանց ճկռելու հասկանա կոմպլեկս գիտելիք ունենա, որ դիֆերենցիալը ինչ , ինտեգրալը ինչ ա, լյարդը ինչ ֆունկցիա է կատարում ... և այլն և այլն...
    Իհարկե, հիմակվա ռեալության պայմաններում սա ամեն ծնողի խելքի բան չի:
    Իսկ եթե ինչ որ մեկը դա կարողանում է անել, ապա դա պետք է ամեն ձև խրախուսել:Քանի որ նաև այդ անհատների շրորհւվ կարող է վերջին հաշվով սա բյուրեղացվել ու նրանց փորձի հիման վրա գրվեն ավելի շատ ակադեմիական գրքեր, ուսումնասիրելով բազմակողմանի, գիտականորեն հիմնավորված "լավ ու վատ" կողմերը

  24. #105
    Ուշադիր
    Chuk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Երևան
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    25,245
    Բլոգի գրառումներ
    31
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում anslov-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ես այսպիսի մոդել չեմ առաջարկում:
    Առաջարկում եմ, որ ինչ որ մի պահից սկսել- որ ծնողը նստի-ճկռի ու դպրոցական կուրսի շրջանակներում շատ լավ մակարդակի տիրապետի այդ հանրակրթական կուրսը ու իր երեխային դա մատուցի այնպես, որ իր երեխան արդեն ապագայում առանց ճկռելու հասկանա կոմպլեկս գիտելիք ունենա, որ դիֆերենցիալը ինչ , ինտեգրալը ինչ ա, լյարդը ինչ ֆունկցիա է կատարում ... և այլն և այլն...
    Իհարկե, հիմակվա ռեալության պայմաններում սա ամեն ծնողի խելքի բան չի:
    Իսկ եթե ինչ որ մեկը դա կարողանում է անել, ապա դա պետք է ամեն ձև խրախուսել:Քանի որ նաև այդ անհատների շրորհւվ կարող է վերջին հաշվով սա բյուրեղացվել ու նրանց փորձի հիման վրա գրվեն ավելի շատ ակադեմիական գրքեր, ուսումնասիրելով բազմակողմանի, գիտականորեն հիմնավորված "լավ ու վատ" կողմերը
    Բանասերին պետք չի ճկռել, ու էնքան լավ իմանալ մաթեմատիկայի կուրսը, որ կարողանա իր երեխային սովորացնի, հարցերին պատասխանի, նրա նկատմամբ հետաքրքրություն առաջացնի:
    Ոչ միայն պետք չէ, այլև շատ դեպքերում հնարավոր չէ:
    Ու իրականում շատ բացառիկ մարդիկ են, ովքեր կարող են բոլոր առարկաներն էնպիսի խորությամբ պատկերացնեն (պատկերացնեն, ոչ թե իմանան, որտև խոսքը գալիս է ոչ թե «զուբրիտ անելուն», այլ իրապես իմանալ-հասկանալուն), որ կարող են բոլոր առարկաները հետաքրքիր մատուցեն իրենց երեխային: Չի կարող մաթեմատիկայի սիրունությունը չընկալող մարդը երեխային լավ մատուցել մաթեմատիկան:

    Քայլ առ քայլ՝ դարից դար

    Խենթ եմ

  25. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    anslov (25.10.2016), Աթեիստ (25.10.2016)

Էջ 7 15-ից ԱռաջինԱռաջին ... 34567891011 ... ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Բարձրահասակ լինելու բացասական կողմերը
    Հեղինակ՝ Jarre, բաժին` Զվարճալի
    Գրառումներ: 198
    Վերջինը: 15.11.2016, 14:07
  2. Հայաստանում ապրելու դրական և բացասական կողմերը
    Հեղինակ՝ Ruby Rue, բաժին` Հայաստան
    Գրառումներ: 59
    Վերջինը: 04.06.2014, 19:00
  3. Ռուսաստանի վարած քաղաքականության դրական և բացասական կողմերը
    Հեղինակ՝ Norton, բաժին` Միջազգային քաղաքականություն
    Գրառումներ: 48
    Վերջինը: 09.07.2009, 16:48
  4. Ցածրահասակ լինելու բացասական կողմերը
    Հեղինակ՝ Chuk, բաժին` Զվարճալի
    Գրառումներ: 58
    Վերջինը: 01.04.2009, 18:18
  5. Գրառումներ: 9
    Վերջինը: 31.05.2007, 11:52

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •