Շինարար (18.12.2015)
Որովհետև ունենք կրթական համակարգ, որտեղ սովորելու տարբեր ստրատեգիաներ չեն ուսումնասիրվում, չեն խրախուսվում, էրեխեքին էլ փոքր տարիքից միանգամից տեսակավորում են հումանիտար ու բնագիտական: Ինձ էլ դպրոցական ժամանակ հումանիտարի մեշոկի մեջ էին խցկել ու համարյա սաղ դասատուներս համոզված էին, որ ես բժշկականում չեմ կարողանալու սովորել: Տո սովորելը որն ա, չեմ կարողանալու ընդունվել:
Կներես ընգեր, ես չէի ուզում քեզ վիրավորեի։ Ուղղակի ակայամից ինձ ու իմ նման ուրիշներին, որոնք դպրոցական երեխաներ ունեն, զոհի տեղ դրեցի։ Բայց հասկանում եմ, որ դու էլ ես էս համակարգի զոհերից։
Էս վերջերս աղջկաս պետք էր վերջին երկու տարվա ու էս վերջին կիսամյակի գնահատականների ամփոփ տեղեկանք՝ համալսարանի դիմումի համար։ Անտերը, մի էջի վրա վեց հատ սխալ էին արել։ Չորս անգամ գնացել-եկել ենք, որ մի էջ տեղեկանք վերցնենք, ու վերջում էլի սխալով էր։ Ահավոր կատաղել էի։ Ու սենց լիքը հարցեր։ Կիսամյակում տաս անգամ ուսուցիչ են փոխում, մեկ էլ պարզվում ա, որ ֆիզիկայի ուսուցիչ չունեն, ու անգլինը պիտի դասավանդի, ու սենց լիքը բաներ։ Ու իրանք իբր լավ դպրոցում են, պատկերացնում եմ ուրիշ տեղեր ինչ ա կատարվում։
Ես հասկանում եմ, որ դասվանդման ժամանակակից մոտեցումները այնպիսին են, որ դասատուի նկատմամբ լիքը այլ պահանջներ կան, մինչև կոնկրետ մասնագիտական պահանջները, ու շատ հնարավոր ա, որ լավ դասատուն մեկից ավելի առարկայի տիրապետի, ու ես դա ողջունում եմ։ Բայց մեր էսօրվա դպրոցական բառդակի մեջ, անկախ ինձանից, սպասելիքներս միշտ բացասական են։
Chuk (18.12.2015)
Շին, պարմանուհու կոկետություն չեմ անում՝ հաճոյախոսություններ կորզելու համար։ Կարծում եմ, որ ձեզնից լավ գիտեմ, թե ինչքան ջանք եմ գործադրում հումանիտար ուղղությամբ ինչ-որ բանի հասնելու համար, ու ինչքան՝ բնագիտական։ Մի հատ լուրջ մտածի, ու կտեսնես, որ քո մոտ էլ ա մի բանը ավելի լավ ստացվում, քան մյուսը։ Ու էդ էն դոպքում, որ մենք բավական ոչ միջին վիճակագրական մարդիկ ենք։
Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
Եթե խոսքը ընդունակություններին ա վերաբերվում՝, թող անհամեստ չհնչի, ինձ մոտ ես տարբերություն չեմ զգում՝ բնագիտական, թե հումանիտար, եթե գիտելիքներին՝ այլ հարց ա, որը լիքը արտաքին հանգամանքներով ա պայմանավորված՝ ստացած կրթություն և այլն: Դրա համար էլ էդ տարանջատումը ինձ համար միշտ էլ տարօրինակ ա եղել:
Շինարար (19.12.2015)
Երկուսդ էլ անհամեստություն եք անում![]()
Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
Երկար էի մտածում, էս մասին գրե՞լ, թե՞ չէ, վերջը որոշեցի գրել։ Ուզում եմ ասել, որ խնդիրը մեթոդիկայի՝ էդ իմաստով համակարգի մեջ չի։ Չեմ ասում, որ ընտրված համակարգը իդեալական է, բայց բավարար է լավ կրթություն ապահովելու համար։ Խնդիրը շատ ավելի դժվար լուծելի է ու կախված է երկրի վիճակից ու առաջին հերթին, ցավոք, ֆինանսներից։
Բյուր, սխալ ես ասում, որ էս համակարգի թիրախը օլիմպիադաներն են։ Դա թիրախներից միայն մեկն ա։
Վերցնենք մի քանի նորմալ ֆինանս ունեցող դպրոց, որոնք կարողանում են ապահովել նորմալ ուսուցչական կազմ ու մյուս անհրաժեշտ բաները, օրինակ՝ Քվանտը, Ֆիզմաթը, Շիրակացին։
Մեթոդը ու համակարգը հիմնականում նույնն են, ի դեպ եջեքն էլ օլիմիական հաղթողներ շատ են ունենում։ Բայց բացի դրանից էնտեղի աշակերտների բացարձակ մեծամասնություն դուրս են գալւս որպես կրթված մարդիկ, հեշտորեն ընդունվում իրենց ուզած ԲՈՒՀը, բազմակողմանի զարգացած են լինում։
Վերցրու Դանիայի ցանկացած՝ սրանցից ավելի շատ ֆինանս ունեցող դպջոց ու համեմատի աշակերտների կրթվածությունը սրանց աշակերտների հետ։ Բոլոր աշակերտներինը։ Միջինում հաստատ շահած ենք դուրս գալու։
Հետևաբար բուն խնդիրը ձեր ասածը չի, ժող ջան։
Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
Mr. Annoying (19.12.2015)
Արտ, բացարձակ: Դասարանում բոլոր առարկաներից մինչև որոշակի դասարան լավագույնն եմ եղել, ընդ որում՝ առանց որևէ ջանքի: Մամաս գնում էր դպրոց, բողոքում դասատուներին, թե խի եք հինգ գնահատում, երբ տանը ես իրան դաս սովորելուց չեմ տեսնում: Հետո որոշակի առողջական խնդիրների հետևանքով՝ ամիսներով բացակայում էի, ընդ որում մի քանի տարի իրար վրա, ու դա չէր կարող իր հետևանքը չունենալ՝ ասենք ֆիզիկայի կամ քիմիայի վրա, որովհետև յուրաքանչյուր նոր օրենք հիմնված ա նախկինի վրա ու չես կարող առանց նախկինն իմանալու նորը հասկանալ, նույնը՝ հանրահաշիվը, բայց նույն քիմիան, երբ բարձր դասարանններում սկսում ես օրգանական քիմիա անցնել, ու ունեցածդ նախկին գիտելիքների պակասը չի խանգարում, կամ կենսաբանությունը՝ գենետիկա կամ բջջաբանություն, որտեղ էլի խնդիրներ են և այլն, ես նորից շատ հեշտ սկսեցի լավ արդյունքներ ունենալ, ավելին՝ ասած Բյուրին՝ նույնիսկ օլիմպիդաների մասնակցել, որը հումանիտար դպրոցի համար կողքից նույնիսկ ահագին տարօրինակ էր նայվում: Նենց որ ես ներողություն, ես ավելի քան վստահ եմ,որ քեզ մոտ էլ ա լրիվ նույն պատկերը, ուղղակի քո տեսության համար հարմար չի դա խոստովանելը:
Աթեիստ (20.12.2015)
Հա, ու ես տենց համակարգը չէի քարկոծում, ես ասում էի՝ էս համակարգը, Եվրոպայի, իրան արդարացնում ա, ու մեկ էլ որ քո ասածը կարծրատիպ ա:
Շին, չէի ասում սխալ ես ասում, ասում էի՝ անհամեստություն ես անում, էս գրելով հաստատեցիր ասածս
Ես լավագույնը չեմ եղել ո՛չ առաջին, ո՛չ էլ երկրորդ դպրոցումս, ո՛չ էլ ինստիտուտում, բայց լավերի մեջ միշտ եղել եմ։ Դա բացարձակ չի նշանակում, որ հումանիտար ու բնագիտական, տրամաբանական ընկալումներս նույնն են։ Քո լավագույնը լինելն էլ տենց բան չի նշանակում։
Բայց գրածդ ուրիշ բան նշանակում ա, Շին ջան։ Փաստորեն դասատուների մատուցման ձևից, համակարգից ու մեթոդաբանությունից չի, որ ձեր դասարանում եղել են ասենք հումանիտարից ուժեղ, իսկ բնագիտականից թույլ աշակերտներ (եղել են, չէ՞, էդպիսիք): Եթե էդ գործոններից լիներ, դու էլ կլինեիր մի բանից ուժեղ, մյուսից՝ թույլ։ Սա քեզ ոչի՞նչ չի հուշում։ Ասա, որ հուշում է՝ ապացուցելու համար, որ տրամաբանությունից էլ ես ուժեղ![]()
Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ