User Tag List

Էջ 7 9-ից ԱռաջինԱռաջին ... 3456789 ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 91 համարից մինչև 105 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 133 հատից

Թեմա: Ինչու՞ եմ ստիպված ․․․

  1. #91
    Պատվավոր անդամ

    Գրանցման ամսաթիվ
    05.09.2009
    Հասցե
    Ժամի թաղ
    Գրառումներ
    7,824
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Chuk-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Շին, չէի ասում սխալ ես ասում, ասում էի՝ անհամեստություն ես անում, էս գրելով հաստատեցիր ասածս

    Ես լավագույնը չեմ եղել ո՛չ առաջին, ո՛չ էլ երկրորդ դպրոցումս, ո՛չ էլ ինստիտուտում, բայց լավերի մեջ միշտ եղել եմ։ Դա բացարձակ չի նշանակում, որ հումանիտար ու բնագիտական, տրամաբանական ընկալումներս նույնն են։ Քո լավագույնը լինելն էլ տենց բան չի նշանակում։

    Բայց գրածդ ուրիշ բան նշանակում ա, Շին ջան։ Փաստորեն դասատուների մատուցման ձևից, համակարգից ու մեթոդաբանությունից չի, որ ձեր դասարանում եղել են ասենք հումանիտարից ուժեղ, իսկ բնագիտականից թույլ աշակերտներ (եղել են, չէ՞, էդպիսիք): Եթե էդ գործոններից լիներ, դու էլ կլինեիր մի բանից ուժեղ, մյուսից՝ թույլ։ Սա քեզ ոչի՞նչ չի հուշում։ Ասա, որ հուշում է՝ ապացուցելու համար, որ տրամաբանությունից էլ ես ուժեղ
    Արտ, ես ոնց որ հաջորդ գրառմամբ պատասխանել եմ: Ես նենց մոլի օպոնենտ չեմ սովետական համակարգին, էնտեղ էլ նշեցի նույն հիմանիտարում սովետական գիտությունը նենց անուններ ունի առանց որոնց արևմտյան գիտությունը քայլ չի անում: Ես ասում էի՝ էս էլ ա լավը:


    Իսկ անհամեստությունը՝ հա, դե ինչ անեմ: Ես ինձնից շատ գոհ էի, կարող ա լավագույնը չէի, բայց վստահ էի, որ լավագույնն եմ:

  2. #92
    Ավագ Մոդերատոր Rammstein-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.07.2008
    Հասցե
    Երեւան
    Տարիք
    36
    Գրառումներ
    8,728
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Քանի որ Չուկը Քվանտի անունը տվեց, իմ մոտ էլ մի քիչ գրելու հավես տվեց:
    Ինքս Քվանտում սովորել եմ ու կարամ ասեմ, որ եթե սովորական դպրոցների հետ համեմատությունները մի կողմ դնենք, ապա Քվանտի կրթական համակարգը մեծ հաշվով զիբիլ ա: Կամ եթե համեմատություն էլ անենք, ընդամենը նույն կրթական համակարգն ա, մի քիչ ուժեղ մասնագետներով (էն էլ ոչ բոլոր դեպքերում): Իսկ էս կրթական համակարգը, լինի լավ մասնագետով, թե վատ, ես իմ համար համարում եմ շատ վատը, որտեւ ես չեմ հարմարվել դրան երբեւէ:

    Մի քիչ Քվանտի մասին.
    Քվանտում 8-րդ դասարանում երկրաչափության քննությունը 0 էի ստացել, որտեւ ամբողջական, նորմալ բան չէի հասկացել, հետո ընդամենը մի 4-5 օր պապայիս հետ պարապելով գնացի վերաքննությունը 20 ստացա: Դասատուն` Գ. Աղեկյանը չէր հավատում, որ հնարավոր ա տենց (երեւի չէր հավատում, որ ես եմ գրել ):
    Չեմ կարում հիշեմ, որ Քվանտում ինչ-որ փորձ արած լինենք դասերին: Եթե մի երկու փորձ արել էլ ենք, ապա սովորական դպրոցներում էլ թերեւս էդքանը կանեին:
    Քվանտում 9-րդ դասարանում ֆիզիկան նենց մի դասասենյակում էինք անում, որտեղ ձմռանը ցախի վառարան էր վառվում ու սաղ ծուխը դասարանում լցված էր, չէի լինում դիմանալ:
    Քվանտում հայ գրականության դասատուն մի անգամ Պարոնյանի «Մեծապատիվ մուրացկանները» վեպից սխալ մեջբերում արեց (մանրամասները սպոյլերում).
     •
    • 
     Սեղմել՝ ցույց տալու համար

    Մի հատ հավես առարկա մտցրին մի պահ` օրիգամի, էն էլ սաղ դասարանից մենակ ինձ էր հետաքրքիր, մնացածը էդ դասին աղմկելով էին զբաղվում, ինչ ա թե գնահատականով չէր, ոչ մի բանի վրա չէր ազդում:

    Լավ բաներից էն եմ հիշում, որ անգլերենի դասատուն` Միսս Լիլիթը տվել էր օրագիր գրել, ես էլ գրել էի, որ նախորդ օրը Rammstein-ի դիսկ եմ առել, պարզվեց ինքն էլ ա Rammstein լսում: Տենց ուրախացել էի:
    Երկրորդ լավ բանն էլ էն կարամ ասեմ, որ զուգարաններում զուգարանի թուղթ կար, ինչը շատ մեծ առավելություն ա սովորական դպրոցների համեմատ:

    Հայաստանի պայմաններում լավ դպրոց ասելով ես հասկանում եմ դպրոց, որտեղ գրեթե չի լինի էն ստանդարտ քյառթու մասսան, որտեղ գոնե մի քիչ անհատական մոտեցում կցուցաբերեն երեխեքին: Քվանտում էդպես չէր: Քվանտում օլիմպիադաների վրա են երեւի ուշադրություն դարձնում, գուցե ոմանց դա ա պետք, չգիտեմ:
    Ամեն դեպքում ես Քվանտում 8-րդ դասարանը նորմալ սովորեցի, իսկ 9-ում, երբ ընտրեցի ֆիզմաթ հոսք, առաջադիմությունս կտրուկ ընկավ, դրա համար 9-ի վերջում դուրս եկա: Ու ըտեղ ես ամենամեծ մեղքը դպրոցինն (կամ կրթական համակագինն) եմ համարում, որտեւ ոչ թե իմ մեջ էր կտրուկ մի բան փոխվել, որ սկսել էի չսովորել, այլ ուսման ձեւի մեջ էր փոխվել, 9-ում ոնց որ ուզեցած լինեին մի տեսակ բուհական շունչ հաղորդել ամեն ինչին, շատ դասատուներ (ասենք ֆիզիկայի տեսականը կամ կենսաբը) ոնց որ գային լեկցիա կարդալու, չէին հետաքրքրվի` արդյոք որեւէ մեկը բան հասկանում ա, թե չէ:
    Վերջին խմբագրող՝ Rammstein: 20.12.2015, 04:15:

  3. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Mr. Annoying (20.12.2015), Աթեիստ (20.12.2015)

  4. #93
    Արգելափակված
    Գրանցման ամսաթիվ
    13.10.2015
    Գրառումներ
    270
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Rammstein-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Քանի որ Չուկը Քվանտի անունը տվեց, իմ մոտ էլ մի քիչ գրելու հավես տվեց:
    Ինքս Քվանտում սովորել եմ ու կարամ ասեմ, որ եթե սովորական դպրոցների հետ համեմատությունները մի կողմ դնենք, ապա Քվանտի կրթական համակարգը մեծ հաշվով զիբիլ ա: Կամ եթե համեմատություն էլ անենք, ընդամենը նույն կրթական համակարգն ա, մի քիչ ուժեղ մասնագետներով (էն էլ ոչ բոլոր դեպքերում): Իսկ էս կրթական համակարգը, լինի լավ մասնագետով, թե վատ, ես իմ համար համարում եմ շատ վատը, որտեւ ես չեմ հարմարվել դրան երբեւէ:

    Մի քիչ Քվանտի մասին.
    Քվանտում 8-րդ դասարանում երկրաչափության քննությունը 0 էի ստացել, որտեւ ամբողջական, նորմալ բան չէի հասկացել, հետո ընդամենը մի 4-5 օր պապայիս հետ պարապելով գնացի վերաքննությունը 20 ստացա: Դասատուն` Գ. Աղեկյանը չէր հավատում, որ հնարավոր ա տենց (երեւի չէր հավատում, որ ես եմ գրել ):
    Չեմ կարում հիշեմ, որ Քվանտում ինչ-որ փորձ արած լինենք դասերին: Եթե մի երկու փորձ արել էլ ենք, ապա սովորական դպրոցներում էլ թերեւս էդքանը կանեին:
    Քվանտում 9-րդ դասարանում ֆիզիկան նենց մի դասասենյակում էինք անում, որտեղ ձմռանը ցախի վառարան էր վառվում ու սաղ ծուխը դասարանում լցված էր, չէի լինում դիմանալ:
    Քվանտում հայ գրականության դասատուն մի անգամ Պարոնյանի «Մեծապատիվ մուրացկանները» վեպից սխալ մեջբերում արեց (մանրամասները սպոյլերում).
     •
    • 
     Սեղմել՝ ցույց տալու համար

    Մի հատ հավես առարկա մտցրին մի պահ` օրիգամի, էն էլ սաղ դասարանից մենակ ինձ էր հետաքրքիր, մնացածը էդ դասին աղմկելով էին զբաղվում, ինչ ա թե գնահատականով չէր, ոչ մի բանի վրա չէր ազդում:

    Լավ բաներից էն եմ հիշում, որ անգլերենի դասատուն` Միսս Լիլիթը տվել էր օրագիր գրել, ես էլ գրել էի, որ նախորդ օրը Rammstein-ի դիսկ եմ առել, պարզվեց ինքն էլ ա Rammstein լսում: Տենց ուրախացել էի:
    Երկրորդ լավ բանն էլ էն կարամ ասեմ, որ զուգարաններում զուգարանի թուղթ կար, ինչը շատ մեծ առավելություն ա սովորական դպրոցների համեմատ:

    Հայաստանի պայմաններում լավ դպրոց ասելով ես հասկանում եմ դպրոց, որտեղ գրեթե չի լինի էն ստանդարտ քյառթու մասսան, որտեղ գոնե մի քիչ անհատական մոտեցում կցուցաբերեն երեխեքին: Քվանտում էդպես չէր: Քվանտում օլիմպիադաների վրա են երեւի ուշադրություն դարձնում, գուցե ոմանց դա ա պետք, չգիտեմ:
    Ամեն դեպքում ես Քվանտում 8-րդ դասարանը նորմալ սովորեցի, իսկ 9-ում, երբ ընտրեցի ֆիզմաթ հոսք, առաջադիմությունս կտրուկ ընկավ, դրա համար 9-ի վերջում դուրս եկա: Ու ըտեղ ես ամենամեծ մեղքը դպրոցինն (կամ կրթական համակագինն) եմ համարում, որտեւ ոչ թե իմ մեջ էր կտրուկ մի բան փոխվել, որ սկսել էի չսովորել, այլ ուսման ձեւի մեջ էր փոխվել, 9-ում ոնց որ ուզեցած լինեին մի տեսակ բուհական շունչ հաղորդել ամեն ինչին, շատ դասատուներ (ասենք ֆիզիկայի տեսականը կամ կենսաբը) ոնց որ գային լեկցիա կարդալու, չէին հետաքրքրվի` արդյոք որեւէ մեկը բան հասկանում ա, թե չէ:
    գործի բորումով շփվել են Քվանտի հետ: կա էն բաները, որ նկարագրել ես... սովորական "բիզնես պրոեկտ" էր, փող աշխատելու համար, իրա լավ ու վատ կողմերով: Նշածդ վատ կողմերը ես նկատել եմ կողքից...
    հետո մի բան էլ կար ու խնդալու էր... իրանց "ընդունելության քննությունները": իմանալով դրա ու նույնիսկ ներկա լինելով ինչ որ ընունելության ապուշ հոգեբանական տեստի /կամ դրա նման մի բան/ լրիվ "որակազրկեցի" Քվանտը

  5. #94
    Ուշադիր
    Chuk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Երևան
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    25,245
    Բլոգի գրառումներ
    31
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Ռամշ, տենց առանձին դրվագներ ու ավելի շատ ես էլ կարող եմ բերել, բայց դա իմ կողմից խայտառակ անազնվություն կլինի։ Աշխարհի ցանկացած դպրոցում տենց դրվագներ կգտնես։

    Էս դեպքում ավելի հետաքրքիր ա, թե դուրս եկող միջին աշակերտը ինչ կրթական մակարդակով ա դուրս գալիս, ու նաև ինչ մարդկային որակով։ Կրկնում եմ՝ վերցրու պատահական դպրոց Եվրոպայից ու համեմատի էս չափանիշներով Քվանտի հետ, վերջինս շահող դուրս կգա։

    Քայլ առ քայլ՝ դարից դար

    Խենթ եմ

  6. #95
    Բարև
    Տրիբուն-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.05.2008
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    15,977
    Բլոգի գրառումներ
    2
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Արա, որոշել եք խառակիրի անե՞մ։ Տղես վերջին տարին ա միջնակարգում ու որոշել ա ավագ դպրոցը Քվանտ գնա։ Ես էլ ահագին ուրախացել եմ։ Հիմա նենց բաներ եք գնում, որ ուզում գնամ տուն, գլուխը ջարդեմ

    Կատակը մի կողմ - եթե Քվանտ չէ, լավ սովորող տղա երեխուն ավագ դպրոց ու՞ր կարելի ա ուղարկել։

  7. #96
    Ուշադիր
    Chuk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Երևան
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    25,245
    Բլոգի գրառումներ
    31
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Դուխով Քվանտ տար։

    Քայլ առ քայլ՝ դարից դար

    Խենթ եմ

  8. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Տրիբուն (20.12.2015)

  9. #97
    Պատվավոր անդամ
    StrangeLittleGirl-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.03.2006
    Հասցե
    Լապլանդիա
    Գրառումներ
    24,581
    Բլոգի գրառումներ
    18
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Chuk-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ռամշ, տենց առանձին դրվագներ ու ավելի շատ ես էլ կարող եմ բերել, բայց դա իմ կողմից խայտառակ անազնվություն կլինի։ Աշխարհի ցանկացած դպրոցում տենց դրվագներ կգտնես։

    Էս դեպքում ավելի հետաքրքիր ա, թե դուրս եկող միջին աշակերտը ինչ կրթական մակարդակով ա դուրս գալիս, ու նաև ինչ մարդկային որակով։ Կրկնում եմ՝ վերցրու պատահական դպրոց Եվրոպայից ու համեմատի էս չափանիշներով Քվանտի հետ, վերջինս շահող դուրս կգա։
    Արտ, չես պատկերացնի, թե Քվանտն ու նման դպրոցներն ինչ լավ օրինակ են, թե ինչպիսին կրթական համակարգը չպիտի լինի: Դրանք հենց էդ սովետական կրթական համակարգի ծայրահեղ դրսևորումներ են: Նախ, ո՞վ ա Քվանտից դուրս եկող միջին աշակերտը: Նման դպրոցները հավաքագրում են խելացի, օլիմպիադաներում պոտենցիալ հաղթող էրեխեքին: Միջին վիճակագրական երեխան էնտեղ տեղ չունի: Ու եթե ինչ-ինչ հրաշքով ընդունելության քննությունները հաղթահարում ա, երկար չի դիմանում էնտեղ:

    Մեզ պետք չեն օլիմպիադաներում հաղթող ու քայլող հանրագիտարան էրեխեք, որոնք հասարակությանը ոչ մի կերպ օգուտ տալ չեն կարող: Մեզ պետք են միջին վիճակագրական քաղաքացիներ, որոնք ամեն մեկն իր գործը նորմալ անում ա:

    Դպրոցի նպատակը չպիտի լինի էրեխեքի գլուխը հնարավորինս շատ ինֆորմացիա լցնելը, այլ պետք ա սովորացնել էդ ինֆորմացիան ճիշտ օգտագործել, ինչը շատ ավելի քիչ ծանրաբեռնելով ա հնարավոր: Ու ի վերջո, Քվանտն ու նման մյուս դպրոցներն էրեխեքի առողջությունը քայքայում են: Ինձնից չեմ ասում, էդ թվերը կան: Բժշկականի հիգիենայի ամբիոնը հետազոտություն ա անցկացրել: Քվանտում ու նման մյուս դպրոցներում երեխաների հիվանդացությունը շատ ավելի բարձր ա, քան մյուսներում: Հիմա հարց. մեզ պե՞տք են օլիմպիադաներում հաղթող հիվանդ քաղաքացիներ:

    Բայց ամենակարևորը հենց էդ դպրոցներն են ստեղծում հումանիտար-բնագիտական անդունդը, որովհետև եթե դու ֆիզմաթ հոսքից ես, ֆիզմաթ առարկաներից տնայիններդ էնքան շատ են, որ չես հասցնում գրականություն սովորել: Տո հասցնելը ո՞րն ա, գրականության ժամերն էլ շատ ավելի քիչ են, քան պիտի լինեն: Դպրոցական տարիքում գիտե՞ս ինչքան եմ հանդիպել տենց էրեխեքի, որ ասում էին՝ ես պատմություն չգիտեմ, ես ֆիզմաթ հոսքից եմ: Ու դա ասում էին մի տեսակ հպարտությամբ:

    Մեր դպրոցը, որ քաղաքի ամենատուֆտա դպրոցներից ա (Վերան կհաստատի), ուզում էր էդ հոսքային համակարգը մտցնել: Բայց չես պատկերացնի՝ ինչ ուրախ եմ, որ չմտցրեց, որովհետև դրա արդյունքում չնայած իմ ընդունելության քննությունները ֆիզիկա ու կենսաբ էին լինելու, մյուս առարկաներից առանձնապես հետ չմնացի:

  10. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Quyr Qery (21.12.2015), Rammstein (20.12.2015), Աթեիստ (20.12.2015)

  11. #98
    Ուշադիր
    Chuk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Երևան
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    25,245
    Բլոգի գրառումներ
    31
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Բյուր, սովետական դպրոցում կակռազ չկար բարձր դասարաններում հոսքերի բաժանումը, իսկ Եվրոպայում կա։

    Կներեզ, բայց քո բոլոր գրածներն էս թեմայում ես ընկալում եմ «գնացի Եվրոպա, աչքերս բացվեվին» կոնտեքստում։

    Եվրոպական կրթական համակարգից մենք լիքը վերցնելու բան ունենք, միմասն էլ արդեն վերցրել ենք, բայց էդ չպիտի լինի քո ունեցածը լրիվ հողին հավասարացնելու գնով։

    Քայլ առ քայլ՝ դարից դար

    Խենթ եմ

  12. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Mr. Annoying (20.12.2015)

  13. #99
    Պատվավոր անդամ
    StrangeLittleGirl-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.03.2006
    Հասցե
    Լապլանդիա
    Գրառումներ
    24,581
    Բլոգի գրառումներ
    18
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Chuk-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Բյուր, սովետական դպրոցում կակռազ չկար բարձր դասարաններում հոսքերի բաժանումը, իսկ Եվրոպայում կա։

    Կներեզ, բայց քո բոլոր գրածներն էս թեմայում ես ընկալում եմ «գնացի Եվրոպա, աչքերս բացվեվին» կոնտեքստում։

    Եվրոպական կրթական համակարգից մենք լիքը վերցնելու բան ունենք, միմասն էլ արդեն վերցրել ենք, բայց էդ չպիտի լինի քո ունեցածը լրիվ հողին հավասարացնելու գնով։
    Սովետականում կար աշակերտների գլուխները հնարավորինս շատ ինֆորմացիա լցնելու մոտեցումը: Իսկ հոսքերի բաժանումն էդ ինֆորմացիան արհեստականորեն մի ուղղությամբ են թեքում, ինչն էլ ավելի վատ ա:

    Եվրոպայում հոսքերի բաժանում կոչեցյալը լրիվ այլ ձևի ա կատարվում: Նախ, միջին դպրոցում էրեխեքը ֆունդամենտալ գիտելիքներ ստանում են բոլոր առարկաներից: Հետո, ավագ դպրոցում որոշ առարկաներ ընտրելու կամ չընտրելու հնարավորություն ունեն՝ կախված, թե ինչ բուհ են ուզում ընդունվել կամ ինչ հետաքրքրություններ ունեն, բայց դա բոլորովին չի նշանակում, որ պարտադիր առարկաները մղվում են ծիծիլյոներորդական պլան, ու երեխան տարրական գիտելիքներ չի ունենում մնացած առարկաներից: Ու էդ ամենի արդյունքում ավագ դպրոցում էրեխեքի տնային անելը սովորաբար 1-2 ժամ ա տևում, որոշ էսսեներ գրելիս՝ մի քիչ երկար: Ու հիմա ինձ ու քեզ հիշի, թե քանի ժամ էր տևում բոլոր տնայիններ անելը (չեմ ասում՝ անում էինք կամ չէ, ասում եմ՝ ինչքան կտևեր, եթե բոլորն անեինք):

    Իսկ «գնացի Եվրոպա, աչքերս բացվեվին» փաստարկը շատ տգեղ, թույլ փաստարկ ա: Բայց եթե դու անցնում ես դրան, ուրեմն ասեմ՝ էս քննարկման մասնակիցներից բացարձակապես միակ մարդն եմ, որը եվրոպական դպրոցում երկու տարի սովորել ա, ու բոլորիցդ լավ կարամ տեսնեմ կրթական համակարգերի տարբերությունները:

  14. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Mr. Annoying (20.12.2015), Rammstein (20.12.2015), Աթեիստ (20.12.2015)

  15. #100
    Ուշադիր
    Chuk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Երևան
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    25,245
    Բլոգի գրառումներ
    31
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Բյուր, Քվանտում մյուս առարկաները հետին պլան չեն մղվում, ընդամենը հոսքերում առաջնային առարկաների դեր ա բարձրանում։ Քվանտի աշակերտը դպրոցից դուրս ա գալիս բոլոր առարկաներից ֆունդամենտալ, իր առարկանարից՝ բավական խորը գիտելիքներով։

    Մի ժամանակ սրանից բացառություն էին նրանք, ովքեր միայն վերջին դասարան էին գնում։ Այ սա ինչ-որ չափով նմանվում էր «բիզնես-պլանի», որտև նպատակը մի տարում մարդուն Բուհին պատրաստել էր դառնում, տալ կարևոր առարկաներից էն, ինչը նախորդ 3-9 տարիներին իրենց դպրոցում չէին ստացել, ինչը ուրիշներն անում են երեխուն դպրոց չտանելով, այլ 2-4 առարկայից պարապել տալով։ Բայց նույնիսկ էս դեպքում մենակ էդ առարկաները չէին ուշադջության կենտրոնում լինում։

    Քայլ առ քայլ՝ դարից դար

    Խենթ եմ

  16. #101
    Ուշադիր
    Chuk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Երևան
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    25,245
    Բլոգի գրառումներ
    31
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Հ.գ. «տգեղ» բնութագրումիդ հետ համաձայն եմ, կներես։ Բայց էդ որպես փաստարկ չէի բերել, որ ուժեղ կամ թույլ լիներ։ Տպավորությունս էի գրել ընդամենը։

    Քայլ առ քայլ՝ դարից դար

    Խենթ եմ

  17. #102
    Պատվավոր անդամ
    StrangeLittleGirl-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.03.2006
    Հասցե
    Լապլանդիա
    Գրառումներ
    24,581
    Բլոգի գրառումներ
    18
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Chuk-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Բյուր, Քվանտում մյուս առարկաները հետին պլան չեն մղվում, ընդամենը հոսքերում առաջնային առարկաների դեր ա բարձրանում։ Քվանտի աշակերտը դպրոցից դուրս ա գալիս բոլոր առարկաներից ֆունդամենտալ, իր առարկանարից՝ բավական խորը գիտելիքներով։

    Մի ժամանակ սրանից բացառություն էին նրանք, ովքեր միայն վերջին դասարան էին գնում։ Այ սա ինչ-որ չափով նմանվում էր «բիզնես-պլանի», որտև նպատակը մի տարում մարդուն Բուհին պատրաստել էր դառնում, տալ կարևոր առարկաներից էն, ինչը նախորդ 3-9 տարիներին իրենց դպրոցում չէին ստացել, ինչը ուրիշներն անում են երեխուն դպրոց չտանելով, այլ 2-4 առարկայից պարապել տալով։ Բայց նույնիսկ էս դեպքում մենակ էդ առարկաները չէին ուշադջության կենտրոնում լինում։
    Արտ, լավ էլի: Քվանտի շրջանավարտներից շատերը բժշկականում էին հայտնվում: Լեզուներից չկային «մենք բնագիտական հոսքից ենք» արդարացմամբ: Լսել եմ դեպքեր, որ դասարանը պատմության դասատու չուներ, չէին անցնում պատմություն: Ու ի վերջո, երբ բուն հոսքային «կարևոր» առարկաներից վեց ժամանոց տնային ա լինում, աշակերտը կես ժամ պատմությանը չի տրամադրում:

  18. #103
    Ուշադիր
    Chuk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Երևան
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    25,245
    Բլոգի գրառումներ
    31
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում StrangeLittleGirl-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Արտ, լավ էլի: Քվանտի շրջանավարտներից շատերը բժշկականում էին հայտնվում: Լեզուներից չկային «մենք բնագիտական հոսքից ենք» արդարացմամբ: Լսել եմ դեպքեր, որ դասարանը պատմության դասատու չուներ, չէին անցնում պատմություն: Ու ի վերջո, երբ բուն հոսքային «կարևոր» առարկաներից վեց ժամանոց տնային ա լինում, աշակերտը կես ժամ պատմությանը չի տրամադրում:
    Բյուր, էնտեղ սովորել եմ։ Սովորելուցս առաջ ու հետո հարյուրավոր շրջանավարտների հետ «շփվել» եմ։ Նենց վստահ տոնով ես գրում, քիչ ա մնում հավատամ նրան, ինչի հակառակը տեսել եմ, գիտեմ

    Քայլ առ քայլ՝ դարից դար

    Խենթ եմ

  19. #104
    Ավագ Մոդերատոր Rammstein-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.07.2008
    Հասցե
    Երեւան
    Տարիք
    36
    Գրառումներ
    8,728
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Chuk-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ռամշ, տենց առանձին դրվագներ ու ավելի շատ ես էլ կարող եմ բերել, բայց դա իմ կողմից խայտառակ անազնվություն կլինի։ Աշխարհի ցանկացած դպրոցում տենց դրվագներ կգտնես։

    Էս դեպքում ավելի հետաքրքիր ա, թե դուրս եկող միջին աշակերտը ինչ կրթական մակարդակով ա դուրս գալիս, ու նաև ինչ մարդկային որակով։ Կրկնում եմ՝ վերցրու պատահական դպրոց Եվրոպայից ու համեմատի էս չափանիշներով Քվանտի հետ, վերջինս շահող դուրս կգա։
    Չես համոզի, Չուկ: Նույն պատահական եւրոպական դպրոցը կարա ստեղի պատահական դպրոցի համեմատ նույնպես ավելի թույլ գիտելիքներ տա, որտեւ կարա զուտ ծրագիրը տարբեր լինի: Ասենք` մի ծանոթ պատմում էր (չգիտեմ ինչքանով ա ճիշտ), որ չեմ հիշում որ եւրոպական զարգացած երկրում դպրոցում երկրաչափության կուրսը սահմանափակվում ա թեորեմների անունները ու որոշ թեորեմների ձեւակերպումը սովորելով, ապացույցների մասին խոսք չկա: Եթե տենց ա, բնականաբար ստեղի միջակ աշխակերտը, լինի քվանտից, թե չվանտից, ավելի շատ երկրաչափություն կիմանա, քան ընտեղի գերազանցիկը: Այսինքն էստեղ ծրագրերի տարբերությունն ա էական դեր խաղում: Մեր գլխում մի քիչ չի տեղավորվում, թե էդ ի՞նչ կրթական համակարգ ա, որ թեորեմ չեն ապացուցում, ու ես էլ թեորեմներն իրենց ապացույցներով սովորելը ավելի լավ համարում, որտեւ միշտ շատ եմ սիրել երկրաչափություն: Բայց մյուս կողմից էլ որ մտածում եմ, էս պահին ինձ կյանքում բացի Պյութագորասի թեորեմից ուրիշ բան պետք չի գալիս ու մոռացվում ա: Իհարե բազային գիտելիքը կա ու եթե պետք լինի ինչ-որ խնդիր լուծել, ունեցածս գիտելիքով կարող ա դուրս բերեմ ինչ-որ թեորեմ` չհիշելով անգամ, որ տենց թեորեմ կար:

    Կոնկրետ ես որ քվանտում էի, իմ դասարանում լիքը միջակ ու միջակից ցածր մարդիկ կային ու մեծն վճարովի դպրոցը ջանք չէր ուզում թափի իրանց ուսման մակարդակը բարձրացնելու ուղղությամբ: Էդ դպրոցում մենակ կարացել էին դասարանը բաժանել երկու մասի` թույլերին ու ուժեղներին էին առանձնացրել: Դա անասունություն ա: Իբր ի՞նչ, ուժեղները թույլերի հետ շփվելով կարող ա տգիտությո՞ւն սովորեն: Չէ, ընդհակառակը, եթե խմբում մի քանի ուժեղ լինի, չհասկացողները կարան իրանցից էլ որոշ բաներ հարցնեն, էն, ինչը կարող ա չուզեն կամ ամաչեն դասատուին հարցնել: Ինչեւէ, էլի եմ ասում, կարող ա ոմանց համար գտած տեղ ա Քվանտը, ովքեր ուսման մեջ նենց գել են, որ ստանդարտ ծրագիրը իրանց չի բավարարում, գնում են լրացուցիչ օլիմպիական խմբակներ բաներ, որտեւ հա, Քվանտի ուսման վերին նիշը ավելի բարձր ա: Բայց միջին վիճակագրական աշակերտի համար շատ էական տարբերություն չկա: Ես Քվանտ տեղափոխվելուց հետո 8-րդ դասարանում որոշ առարկաներ սկսեցի մի քիչ ավելի լավ սովորել, ասենք մաթեմը, գուցե անգլերենն էլ: Բայց օրինակ նախորդ դպրոցումս հազիվ սկսել էի քիմիա հասկանալ, դասատուի հետ էլ լեզու էի գտել, չհասկացածներս հաճույքով բացատրում էր, իսկ Քվանտում էլի սկսեցի ոչինչ չհասկանալ ու տենց էլ 0 մնացի քիմիայից:

  20. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Mr. Annoying (20.12.2015)

  21. #105
    Ուշադիր
    Chuk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Երևան
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    25,245
    Բլոգի գրառումներ
    31
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Ռամշ, ուժեղ ու թույլերի բաժանելը շատ բարդ խնդիր ա, տարբեր տեսակետներ կան, աշխատություններ։ Ինքս չգիտեմ որն ա ճիշտ, չնայած համալսարանական փորձիցս կարող եմ ասել, որ կոնկրետ ինձ օգնել ա էդ բաժանումը, բայց շատերին էլ, գուցե, վնասել ա։

    Քվանտում մեր դասարանում տենց բաժանում չի արվել։ Ունեցել ենք ուժեղ ու թույլեր։ Բայց ավարտելիս բոլորիս մակարդակը գրեթե նույնն ա եղել։ Սա ասում եմ ցույց տալու համար, որ նույն դպրոցում հակառակ փորձն էլ կա։

    Քայլ առ քայլ՝ դարից դար

    Խենթ եմ

Էջ 7 9-ից ԱռաջինԱռաջին ... 3456789 ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Ինչու՞ ես թաքնվում…
    Հեղինակ՝ Բարեկամ, բաժին` Հոգեբանություն և փիլիսոփայություն
    Գրառումներ: 96
    Վերջինը: 27.08.2010, 02:31
  2. Ցանկացած լեգիտիմ նախագահ ստիպված կլինի՞ Արցախը հանձնել
    Հեղինակ՝ voter, բաժին` Քաղաքականություն
    Գրառումներ: 98
    Վերջինը: 05.08.2010, 19:55
  3. Իսկ ինչու ոչ վվվ.ակումբ.ամ???
    Հեղինակ՝ Արամ, բաժին` Վեբ
    Գրառումներ: 1
    Վերջինը: 02.02.2007, 00:09

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •