Ընդունում եմ այն մասը, որով ասում ես, որ հավատացյալ լինելու համար պետք է Աստծո որևէ նկարագրի, որևէ պատկերացման գալ: Բայց էդ պատկերացումը կորնը չի տալիս, այլ հենց ուսմունքը: Քրիստոնեության ուսմունքի հիման վրա բազմաթիվ կրեններ կան, սակայն բոլորի հիմքում էլ նույն ուսմունքն է: Ուստի հավատացյալ լինելու համար կրոնը պարտադիր պայման չի: Բավարար է ընդամենը ուսմունքին ծանոթ լինել: Աստվածաշունչ կարդաս, գրածին հավատաս ու կունենաս նաև ինքդ քեզ համար Աստծո կերպարի ընկալման տարբերակը: Ու դրա համար ոչ մի միջնորդ-բրոկեր պետք չի

Ուստի ամեն հավատացյալ դեռ կրոնավոր չի, կորնավոր ընդունող չի:
Հավատացյալ լինելը կրոնավոր, կրոնասեր լինելու համար անհրաժեշտ, բայց ոչ բավարար պայման է:
Միանշանակ համամիտ չեմ, որ աթեիզմը հերքում է կրոնների նկարագրած Աստծուն, քանի որ ոնց արդեն ասեցի Աստծուն կրոնները չեն նկարագրում, այլ ուսմունքը: Աթեիզմն իր էությամբ հերքում է գերագույն բանականություն համարվող և տարբեր ուսմունքներով նկարագրվող Աստծուն և մնացած աստվածաենթակա արարածներին: Եվ բնական է, որ որպես հետևանք հերքում է նաև այդ ուսմունքները քարոզող և մեկնաբանող կրոնների հիմնարար գաղափարները: Սակայն աամեն աթեիստ հակակրոնավոր չի:
հակակրոնավոր լինելու համար աթեիստ լինելը նպաստող, բայց ոչ բավարար պայման է:
Սենց ասեմ.
Ուսմունք` գիտելիք Աստծո (աստվածների) մասին, նրա արած գործերի, տված պատվիրանների ու խրատների մասին ևայլն:
Կրոն` մարդկանց կողմից ստեղծված և ղեկավարվող կառույց, որի գոյության, գործունեության և ղեկավարման հիմքում ընկած է ուսմունքը: Կրոնը ոչ թե գիտելիք է ներկայացնում, այլ մեկնաբանում, կիրառում է արդեն իսկ ձևավորված գիտելիքը: Այ հենց ստեղ էլ բրոկեր է դառնում:
Աթեսիստը չի հերքում հենց բրոկերին, այլ ուսմունքը` "ապրանքը", որը գովազդում է բրոկերը:
Էջանիշներ