Մեջբերում Moonwalker-ի խոսքերից Նայել գրառումը
Կարճ պատասխան. այո, քանի որ Աստված ամենակարող է: Բայց դա չի նշանակում, որ երեք Անձերը գործում են ամեն մեկն իր հայեցողությամբ, ամենևին ոչ: Նրանք մի Աստվածություն են, մի էականություն, մի իսկական էություն, մի ինքնակալ էություն՝ մեծ, հզոր, կարող, անանց, անսկիզբ և անվախճան: Ինչպես Աստծուն անվանող Էլոիմ (אלהים‎) բառը իրականում հոգնակիություն է ցույց տալիս (Էլ (אל‎) «աստված» կամ «Աստված»՝ ըստ կոնտեքստի և Էլոահ (אלוה‎) «աստվածներ), բայց կիրառվում է մի Աստվածության վերաբերմամբ:
եթե եբրայերենի որոշ նրբություններին տեղյակ չլինեի, ապա կուտը կուտեի, ինչպես շատերն են ուտում, իրականում <էլոհիմ> բառը թեև քերականորեն հոգնակի է սակայն այն մեկ անձնավորություն է բնորոշում, պարզապես <էլոհիմը> ավելի հարգալից դիմելոձև է բայց բառացի <Էլոհիմ> թարգմանվում է< Աստված>, չենք թարգմանում <Աստվածներ>...իսկ ոչ մի հրեա <էլոհիմ> բառի տակ չի հասկացել հոգնակիություն անձնավորության տեքսով...ինչպես հայերենում <Դուք> և <ձեզ> բառերը հոգնակի են բայց միաժամանկ այն կիրառվում է Մեկ անհատի դիմելու համար, քանի որ ավելի հարգալից է օգտգործել <Դուք> բառը......


Քո պատասխանը հնչեց` ԱՅՈ...Այսպիսով Երրորդության երեք անձերը կարող են միաժամանակ գտնվել տարբեր վայրերում, ինչպես օրինակ` ՀԱյրը կարող է նստած լինել Աթոռին, իսկ Որդին կարող է կանգնած դիմացից մոտենալ և Հոր ձեռքից վերցնել Գիրքը.......... Սա եղավ արդեն երկու Աստված.........., քանի որ ինչ ենք հասկանում <Մեկ Աստված> արտահայտության մեջ? հասկացանք, որ մեկ Աստված բաղկացած է երեք անձերից, բայց եթե այդ երեք անձերը կարող են միաժամանկ տարբեր վայրերում գտնվել, ապա դա նշանկում է երեք Աստված, Այդ դեպքում <Մեկ Աստված> արտահայտույունը ինչով է տարբերվում <բազմաստվածությունից? եթե երրորդության անձերը կարող են միաժամանկ տարբեր վայրերում գտնվել, այդ դեպքում, որն է տարբերությունը բազմաԱստվածության? ինչով է բազմաստվածությունը տարբերվում երրորդության երեք անձերից? օրինակ հունական դիցաբանության մեջ բազմաթիվ Աստվածներ կային իրարից անջատ, որոնք կարող էին միաժամանակ գտնվել տարբեր վայրերում, Երորոդության երեք անձերը ինչով են տարբերվում հունական բազմաստվածությունից?