Կտրուկ ջան դու կարող էս մի պահ պատկերացնել որ էս կյանքը դպրոցի նմանա: Երեխաները սկզբից գնում են առաջի դասարան, հետո փոխադրվում են հաջորդաբար:
Չեն կարող դպրոցում առաջի դասարանի աշակերտին տալ ասենք հինգերորդ դասարանի աշակերտին համապատասխան գիտելիք, նա չի կարող մարսել այդ գիտելիքը, համ էլ դասագրքերն են տարբեր առաջի դասարանի աշակերտին դեռ կյանքի ճշմարտությունները տալիս են հեքիաթանման՝ ու խաղային ձևերով, որպեսզի մարսելի լինի և երեխայի մեջ տպավորվի որոշակի իմաստություններ, մի խոսքով ֆունդամենտն են դնում, հետագա ավելի բարձր՝ իմաստությունների համար:
Հիմա պատկերացրա որ կա կյանքի համար նախապատրաստված մի հրաշք գիրք, որ քո հետ խոսումա անկախ նրանից դու որ դասարանում էս սովորում: Առաջի դասրանցին կարդալով այդ նույն կյանքի գիրքը, հասկանալույա իր դասերը, քանզի այդ գիրքը իր հետ խոսալույա առաջի դասարանցուն համապատասխան գիտելիքներով:
Ութերորդ դասարանցին կարդալույա նորից այդ նույն գիրքը ու հասկանալույա իր դասերը, որը խիստ տարբերվումա իր թեկուզ յոթերորդ դասարանում նույն գիրքով սովորած իր դասերից:
Հիմա պատկերացրա երբ հասնում են ավարտական դասարան, երկրի վրա չի գտնվում մի ուսուցիչ, որ բացատրի այդ գրքում զետեղված բարձրագույն իմաստությունները և այդ ժամանակ լսվումա էդ գիրքը գրողի ձայնը որը ասումա՝ դուք բարով խերով հասաք տասերորդ դասարան, հիմա ուշադիր լսեք ես ձեզ կտամ ողջ տիեզերական իմաստությունները, և սկսումա բացատրել առաջի դասարանից սկսած, որովհետև անգամ առաջի դասարանում այդ գրքի համար նախատեսված ուսուցիչը այդքան էլ ճիշտ չեր բացատրել դասերը, քանզի մեզ նման մարդ էր և իրավունք ուներ սխալվելու և այդպես այդ գրքի հեղինակը՝ գիրքը բացատրելով հասնումա տասերորդ դասարանի գիտելիքներին, բայց քանի որ մարդկային ուղեղի մեջ դեռ չկա նման կերպ բացատրվող հասկացողություն էդ բոլոր աշակերտները իրանց ուսուցիչներով հանդերձ սկսում են մերժել՝ ասելով չէ մինչև տասերորդ դասարանի գիտելիքների հետ համաձայն ենք, բայց այ տասի գիտելիքները ճիշտ չի, որովհետև մենք միշտ դժոխքը պիտի հասկանանք ծծումբի լիճ, որովհետև ըտենց մեզ մարսելիյա, Հիսուսի ասած «ովքեր իմ հոտից են կլսեն իմ ձայնը» պիտի հասկանանք որ, «ով չլսեց իր ձայնը, գնումա ծծումբի լիճ»:
Էս գիրքը գրողը ասումա այ ձեր ցավը տանեմ էն ժամանակ մենք ձեզ չեինք տալիս համապատասխան ուսուցիչներ որ ձեզ բացատրեին ողջ ճշմարտությունը՝ որովհետև դուք դեռ պիտի հայտնաբերեիք թե ինչա գրավիտացիոն դաշտը, դուք պիտի հասկանաիք թե ինչա մագնիսականությունը, դուք պիտի հասկանաիք աստղագիտությունը, բայց հիմա արդեն ձեր գիտելիքները հերիքում են, հիմա ձեր հետ խոսալու ենք ոչ թե մետաֆորաներով այլ ուղիղ, քանզի ունեք համապատասխան գիտելիքներ, որ «սատանա» մետաֆորայի փոխարեն ձեզ արդեն ասենք ԴՆԹ, որ դա կոդավորված է, որ դա առաջինը դրվելա Ադամի և Եվայի մեջ, ծննդոց գրքի մետաֆորայում, որ այդ ԴՆԹ-ն ձեզ չի թողել հասկանաք Աստվածային իմաստությունները, որովհետև սա աստիճանական ուսուցում է, որ պիտի փուլ առ փուլ անցնեիք, որպիսզի փակ վիճակից տեսնեիք մարդ արարածը դեպի լույսնա գնալու թե խավարը, հիմա արդեն մոլորակի էներգիան ձեր սիրո, լույսի շնորհիվ համապատասխանում է, որպիսզի ԴՆԹ-ի մի քանի կոդավորում բացվի և հիմա դուք ուզեք թե չուզեք պիտի բացվի, պիտի հասկանաք ողջ ճշմարտությունը, պիտի ավելի լուսավոր դառնաք:
Կտրուկ ջան հասկանում էս չէ, մենք տարբեր լեզուներով ենք խոսում, որովհետև ես ինտուիցիայով ընդունեցի որ ինքը գիրքը գրողնա, ու համաձայնվեցի շարունակեմ գիտելիքներ ստանալս, իսկ դու չես ուզում քո զաբոռից իջնես, որովհետև ըտեղ քեզ ԴԵՌ հարմարա, չնայած որ դու էլ քո համոզմունքը ունես որ իբր լենացրած բանդաժներով նիվա հարգող պատանիները կռապաշտ են: Ես քեզ չեմ համոզում որ դու քո տեսակետը փոխես, մնա քո համոզմունքներում, մենակ հիշի որ Հիսուսը ասում էր նաև, մի դատապարտիր ոչ մեկին, սա քրիստոնիայի ամենաարժեքավոր նիշերից մեկնա, որ պիտի պահպանենք, ես օրինակ՝ քրիստոնիա լինելով հանդերձ, լավ չեմ զգում երբ քեզ նման խելացի՝ ու իմ համար շատ թանկագին քրիստոնիան, կռապաշտ է անվանում մեկ այլ՝ քեզ նման՝ նույնպես շատ թանկագին նիվիա հարգող պատանուն՝ իր ոչ լիարժեք ըմբռնման պատճառով:
Խուսափի պիտակավորումից, մի գուցէ ողջ ճշմարտությունը չգիտես:
Կտրուկ ջան ստեղ են չէ ասում, ամեն մարդ ունի արշին որով չափումա ուրիշին:
Լավ եղիր հարազատս:
Էջանիշներ