Տեսարան երրորդ
Նույն գործող անձինք, ինչ որ նախորդ տեսարանում
Այկօ. /շուռ գալով Չուկկոյի կողմը/ Էդ ի՞նչ ա նայում: Չուկկո ջան, հասարակ քառակուսիներ են. մինը սև, մյուսը՝ կարմիր: Ես էլ կարող եմ դրանցից նկարել, եթե ոչ ավելի լավը:
Գալաթեա. Ab ovo usque ad mala*, հավատում եմ:
Այկօ. /ժպտալով/ Հա, դրա եղածն ի՞նչ է որ:
Չուկկո. Այդքան մարդ է տեսել, ասում են՝ գլուխգործոց է, դու ասում ես՝ հասարակ քառակուսի՞ է: /գրպանից հանում է գրպանի համակարգիչը և սկսում ինչ-որ բան հավաքել էկրանին ստիլոյով/:
Չուկելլա. /Կորդելիին/ Մեր կիտրոնի ծառը պտուղ է տվել:
Կորդելի. Յա՛, իսկական կիտրո՞ն:
Չուկելլա. Այո, իսկական:
Կորդելի. Գնանք, նայենք:
Չուկելլա. Գնանք:
Այկօ. Եկել էր մի պահ, երբ որոշ արվեստաբանների չէր բավարարում արվեստի ներկա սահմանումը: Այն չափազանց հնաոճ կամ չափազանց սեղմ էր թվում: Իրենք ուզում էին այդ «ծամծմված» շրջանակից դուրս գալ: Դրա համար էլ սկսեցին սև քառակուսիներ նկարել:
Չուկկո. /նայելով գրպանի համակարգչի էկրանին/ Այ տեսեք, Սերգեյ Լևինն ասում է՝ երբ ուշադիր նայում ես նկարին, ճաքերի արանքից նուրբ գունային երանգներ են երևում :
Այկօ. Գլուխը պատին է տալիս Լևինը: Սև քառակուսի է, ուրիշ ոչինչ, Չուկկո ջան, ինչքան ուշադիր ուզում ես, նայիր:
Վարպետտի. Սկսվե՞ց: Ի՞նչ հատուկ բան պիտի տեսնես, է՞: Ես, օրինակ միայն սև քառակուսի եմ տեսնում:
Տրիբունիս. Ես էլ:
Ուլյանա. Փաստորեն սուրճի մրուրից ոչնչով չի տարբերվում:
Չուկկո. Ես ոչինչ չեմ կարող ասել, մինչև բնօրինակը չտեսնեմ:
Էլամոս. Հիմա որտե՞ղ է այդ քառակուսին:
Ռեդդի. Ռուսաստանում, Էրմիտաժում:
Տրիբունիս. Իմիջիայլոց, մեկ միլիոն է վճարվել այ նկարի համար: /ժպտալով/ Եվ գիտեք՝ հետաքրքիրն ի՞նչ է՝ Մալևիչի խոսքերով, ինքը մի քանի ամիս աշխատել է այդ նկարի վրա:
Ներս են գալիս Չուկելլան և Կորդելին, Կորդելիի ձեռքին մի կիտրոն կա:
Չուկելլա. Ախր դեռ լրիվ չէր հասունացել այդ կիտրոնը:
Կորդելի. /հոտ քաշելով կիտրոնից/ Հեսա մենք սրան կստուգենք: /մոտենում է սեղանին, կիտրոնը դնում ափսեի մեջ, վերցնում դանակը, սկսում կտրատել/: Ոնց որ թե իսկական է: /դիմելով Սելեստային/ Սելեստիկ ջան, մի հատ Կորդելի ձյաձայի համար չայ կդնե՞ս:
Սելեստա. /կանգնած հեռուստացույցի մոտ, ԴՎԴ-նվագարկչի մեջ սկավառակ է դնում/ Հեսա, մի հատ теть Галя-ի համար իրա սիրած մուլտերից դնեմ, թեյ կպատրաստեմ:
Գալաթեա. Ո՞րն ես դնում, Սելյակա:
Սելեստա. Կառլսոնը, теть Галь:
Գալաթեա. Կայֆ
Ուլյանա. Ես հասկանում եմ, որ որոշ մարդիկ տարբերվելու, ինքնահաստատվելու պահանջ են ունեցել, բայց ինչո՞ւ դա մասսայականացնել, դարձնել հանրային կարծիք:
Այկօ. /թոթվելով ուսերը/. Vox pópuli, vox Déi **
Սելեստա. /հետևից մոտենալով հորը և փաթաթվելով նրան/ Պապուլի, պապուլի
/տեսնելով, որ մայրն իրեն է նայում, ավելացնում է/ Նաև մամուլի
Չուկկո. /Ցույց տալով հավաքվածներին իր գրապնի համակարգչի էկրանը/ Այ կարո՞ղ եք ասել, թե ինչ է սա: /Էկրանին երևում է սև քառակուսի/
Այկօ. /Մեկնելով ձեռքը և վերցնելով համակարգիչը/ Չուկկոյի սև քառակուսին: /փոխանցում է Ուլյանային/
Ուլյանա. /տարակուսանքով/ Քառակուսի: /փոխանցում է Նոննային/
Նոննա. Ինձ թվում է՝ քառակուսի: /փոխանցում է Մարկո-Սամուէլլեյին/
Մարկո-Սամուելլե. Նորմալ ֆիզիկա-հոգեբանական վիճակում գտնվող մարդը կասի՝ սև քառակուսի: Բայց, օրինակ, որոշ հատուկ բաղադրությամբ նյութեր ընդունած մարդն այստեղ ինչ ասես կտեսնի՝ սկսած...
Նիդդլետտո. /ընդհատելով/ ... սուբլիմացված Մադոննայից մինչև տանտրավորած Լեոնարդոն:
Ռեդդի. /Մարկո-Սամուելլեյի ուսի ետևից նայելով/ Չէ, այստեղ տեքստ կա գրված...
Veritas vincit, Veritas vos liberabit *** Ուղղակի սև ֆոնի վրա համարյա սև ֆոնով է գրված:
Չուկկո. /ժպտալով/ Եվ միայն Ռեդուլը նկատեց
Չուկելլա. /հրճվանքով/ Խելոք հորն է քաշել...
Տրիբունիս. Դա դու ես հորինում, եղբայր, նայոներից ոչ մեկը չի ասում, թե Մալևիչի նկարին նայելիս ուրիշ գույներ է տեսել:
Վարպետտի. Ուզո՞ւմ ես, մի րոպեում ես էլ նման սև քառակուսի նկարեմ:
Այկօ. Մի հատ էլ իմ կողմից: Ի՞նչ պակաս կլինեն իմ նկարները կոնկրետ այս նկարից:
Էկրանին այդ ժամանակ Կառլսոնի մասին մուլտֆիլմն է ցուցադրվում: Հեռուստացույցի դիմաց նստած Ֆրեկենբոկ դաստիարակչուհին, խմելով թեյն, ասում է.
Подумать только! По телевизору показывают всяких жуликов! Ну чем я хуже??
Չուկկո. Որտեղի՞ց եք այդքան համոզված ասում, եթե բնօրինակը չեք տեսել:
Վարպետտի. Ես հանձնվում եմ, այս մարդն անուղղելի է:
Էլամոս. Կներեք, բայց ավելի հիմար բան, քան էս քառակուսիները, ես չեմ տեսել: Սենց որ գնա, կարող ա հայտնաբերեն, կներեք,իհհարկե, բայց պետք ա ասեմ, որ Մալևիչը փոքր ժամանակ տակը չիշիկ անելուց էլ ա գլուխգարծոց-լաքաներ թողել սավանի վրա: Այ դրա համար էլ արվեստագետները սովամահ են լինում, որովհետև ամեն ինչ ռասկռուտկի հարց ա:
Նոննա. /ծիծաղելով/ Դու էլ հո չասեցիր, Էլ:
Կորդելի. Քաիսով էր ծախվել դրա քառակուսի՞ն:
Ռեդդի. Մեկ միլիովով:
Կորդելի. Եկեք ես երեք հատ նկարեմ՝ տարբեր գույների տաս հազարով տալիս եմ, մուշտարի ճարեք:
Չուկելլա. Բա էդ փողն ի՞նչ ես անելու:
Կորդելի. /մտածում է/ Դե, մի հատ սկզբում կգնամ Սասսիենց պիցցայանոցը, հետո տեսնանք...
Գալաթեա. Դե լավ, չհոգնեցի՞ք, եկեք մի ուրիշ բանից խոսենք:
Վարպետտի. Ես առաջարկ ունեմ...
========================================================================
* Ab ovo usque ad mala (լատ.)՝ ձվից միանգամից մինչև խնձորը, փոխաբ.՝ սկիզբից մինչև վերջ
** Vox pópuli, vox Déi (լատ.)՝ հանրության ձայնն Աստծո ձայնն է
*** Veritas vincit - Ճշմարտությունը հաղթում է, Veritas vos liberabit - Ճշմարտությունը ձեզ ազատ կանի (լատ.)
Վերջին խմբագրող՝ ars83: 23.12.2008, 22:45:
Il y a un spectacle plus grand que la mer, c'est le ciel; il y a un spectacle plus grand que le ciel, c'est l'intérieur de l'âme. (V. Hugo, Les Misérables)
Կորդելի-ի կերպարը վերջնա....![]()
Чеширский КотЭ
Արս, ես ուղղակի զարմանում եմ, թե դու որտեղի գիտես, որ ես իսկապես սիրում եմ պապայիս տենց ձևով գրկել…![]()
Չուկին չէ, պապանիկիս![]()
Լավն ես![]()
…և այդպես էլ չհասկացա՝ ով եմ ես…
մի Աղջիկ, որը երազում է մի օր Թիթեռ դառնալ, թե՞ Թիթեռ, որը երազում է Աղջիկ լինել…
Տեսարան չորրորդ
Նույնք, վերջում՝ միայն Չուկազյանների ընտանիքը:
Սելեստա. Ասա, ձյաձ Վա, դու միշտ հետաքրքիր բաներ ես առաջարկում:
Վարպետտի. Ուտեմ մռութդ, Սելեստիկ ջան:Առաջարկում եմ այսպիսի մի խաղ: Մեկը ինչ-որ պատմության սկիզբ է պատմում, հետո մնացածները շարունակություն են հորինում, գրում, հետո կարդում ենք դրանք, որոշում ամենալավը:
Կորդելի. Բա պրիզը ի՞նչա:
Վարպետտի. Մի հատ մենձ պիցցա Սասսիենց մոտ, կբավե՞, Բգո:
Կորդելի. /մտածելով/ Պլյուս մի շիշ գինի:
Վարպետտի. Հարց չկա:
Էլամոս. Վատ միտք չէ:
Տրիբունիս. Լավ միտք է, սկսենք: Ո՞վ է պատմում սկիզբը:
Վարպետտի. Թող Գալոն սկսի, հը՞:
Գալաթեա. /ժպտալով/ Volens et potens * Մի հադ դեդեկտիվ:
Վարպետտի. Դավայ, Գալո ջան:
Գալաթեա. /մի փոքր խորհրդավոր ձայնով/
Դռան վերևում գրված էր` "Գտիր քեզ այստեղ":
Կարմիր նեոնե տառերից "ք"-ն չէր վառվում: Քմծիծաղ տվեց ու մտավ ներս:
Նախասրահից հյուրասենյակ տանող դռան վերևից կախած զանգակը ծլնգաց, երբ ներս մտավ:
- Մտեք նստեք, հիմա կգամ, - լսվեց սենյակի խորքից:
Հայացք նետելով քիչ առաջ լսված ձայնի ուղղությամբ` մոտեցավ սեղանին: ...
Գուշակելու քարտերը մաշված էին, կողքերը ծալծված:
Յուրաքանչյուր քարտը շուռ տալիս կինը հայացքով մերկացնում էր դիմացը նստած տղամարդուն ու ասում հերթական ախմախությունը:
Հանկարծ հասկացավ, որ դիմացինի ժպիտը դադարում է պարզապես սիրալիր լինելուց ու լռեց:
- Կտաք ձեր ձեռքը? Ես էլ եմ ուզում փորձել գուշակել - մեղմ, խորը ձայնով ասաց տղամարդը:
Հայացքը չկարողանալով կտրել մոխրագույն աչքերից` լարովի տիկնիկի մեխանիկական շարժումով, անճաշակ մատանիներով ծանրացած ձեռքը մեկնեց տղամարդուն:
Մի քանի վայրկյան ձեռքի ափին նայելուց հետո տղամարդը բարձրացրեց գլուխը և սարսռեցնող ժպիտով նայեց կնոջը:
- Դուք հինգ րոպեից մեռնելու եք:
Չուկելլա. Ո՞ւֆ, մարմինս փշաքաղվեց:
Վարպետտի. Տաս րոպե ժողովուրդ: /Ռեդդին այդ ընթացքում թղթեր և գրիչներ է դնում սեղանին: Գալաթեայի պատմածը շարունակել ցանկացողները մոտենում են սեղանին, վերցնում թղթերն ու գրիչները: Մնացածները շարունակում են խոսել միմյանց հետ:/
Այկօ. Գալ, փորձե՞լ ես բանբանեռկա պիվով:
Գալաթեա. Այկօ, իսկ դու փորձե՞լ ես Շոպեն ս պնդուկոմ:
Սելեստա. /հոգոց հանելով/ Ձյաձ Այկօ, ծյոծ Գալ, էնքան դժվար կուրսային եմ գրում:
Այկօ. Ինչի՞ մասինա, Սելօ:
Սելեստա. Հիպերբոլացված հիպոթեզների հապաղող-հիպնոսացնող հպումը հիպ-հոպում:
Չուկկո. Մաթեմի՞ց ես գրում:
Սելեստա. Չէ, պապ ջան, լեզվի տեսությունից:
Այկօ. Հա, մենք էդ տիպի բաներ էինք գրում, օրինակ ռուսերենից: Մի հատը կոչվում էր, կարծեմ "палатализация платоновых паталогий на полотерах":
Սելեստա. Երկու հիմնական ուղղություն կա՝ մեկը հիպերբոլը, մյուսը՝ հիպ-հոպը: Չեմ որոշել, որի վրա շեշտը դնեմ:
Գալաթեա. Via media**, իհարկե, պստո:
Այկօ. Ես էլ եմ այդպես կարծում:
Վարպետտի. Ժամանակը սպառվեց, ո՞վ ունի պատրաստի շարունակություն:
Կորդելի. Ես:
Վարպետտի. Կարդա, Կորդո, կուլինարնի բանա՞:
Կորդելի. Հա, բավականին: Ուրեմն... /կարդում է գրածը/
«Կինը թերահավատորեն նայեց տղմարդուն:
- Ինչի՞ց պետք է մեռնեմ,- հարցրեց նա:
- Չուտելուց,- պատասխանեց տղամարդը: - Դուք չափազանց հյուծված եք:
- Ես նոր եմ ընթրել,- պատասխանեց կինը:
- Եվ ի՞նչ եք կերել,- հետաքրքրվեց տղամարդը:
- Խաշած կարտոֆիլ:
- Վա՛յ քու,- զարմացավ տղամարդը: - Հո քառասունհինգ թիվը չի՞: Մի նորմալ բան չկար:
- Ես բեմի պրոֆեսիոնալ մոդել եմ:
«Հա էլի, դո՛ւ, քաֆթառ»,- մտածեց տղամարդը:
- Պետք է պահպանեմ դիետա, որպեսզի ֆիգուրաս չփչացնեմ:
- Դուք համարյա կմախք եք,- ասաց տղամարդը: Քանի՞ տարեկան եք:
- Մահս գուշակում եք, տարիքս չկարողացա՞ք,- քմծիծաղ տվեց կինը: Քսանմեկ:
«Քուանշ», - անցավ տղամարդու մտքով:
- Ասում եք, երբ կմեռնե՞մ:
- Երկու րոպեից,- վստահությամբ ասաց տղամարդը:
- Դուք մասնագիտությամբ ո՞վ եք,- հետաքրքրվեց կինը:
- Պատալոգոանատոմ,- պատասխանեց տամարդը:
- Ա՜, հասկանալի է,- ասաց կինը մի տեսակ թույլ ձայնով: - Օդը քիչ է մի տեսակ: Չէիք բացի պատուհանը:
- Խնդրեմ,- պատասխանեց տղամարդը վեր կենալով և պատուհանը բացելով:
–Շնորհակալու... Կինը չհասցրեց պատասխանել: Նրա հյուծված մարմինը թուլացած ընկավ աթոռին: Տղամարդը մոտեցավ նրան, ստուգեց զարկերակը և անտարբեր տոնով ասաց.
- Մարդ չուտելեն կմեռնի: »
Չուկելլա. /վախեցած/ Ռեդդի, Կորդելի ձյաձյային մի հատ էկլեր տուր:
Վարպետտի. մդա՜: Դուք ձեր ամպլուայում եք, մաեստրո, շնորհավորում եմ:
Կորդելի. /ծամելով էկլերը/ Շնորհակալ եմ, պարոն դատավոր:
Վարպետտի. Ուրիշ ցանկացողնե՞ր:
Ուլյանա. Ես:
Վարպետտի. Համեցեք, մադամ:
Ուլյանա. Գրացիա, սինյոր:/վերցնում է թուղթը և սկսում ընթերցել/
«Կինը վախեցած ետ քաշեց ձեռքը, սակայն միանգամից տիրապետեց իրեն և անհոգ ժպիտով ասաց.
- Թույլ տվեք չհավատալ:
- Կարող եք և չհավատալ, բայց դա փաստ է: Ես...»
Չուկելլա. Սիրտս ծակեց:
Սելեստա. Ինչի՞ց, մամ:
Չուկելլա. Էս ծանր պատմություններից:
Նիդլետտո Ինայզի. Տանտրավորիք կնգան:
Մարկո-Սամուելլե Էլ մի ասա:
Կանիբալլո. Հետաքրքիրա, թող կարդա:
Էլամոս. Եկեք թողնենք մյուս անգամվա: Ուշ էլ է...
Գալաթեա. Թղթերը տվեք Վա-ին, միասին կնայենք, մյուս անգամ կասենք, ո՞րն է ամենալավը:
Հյուրերը վեր են կանում իրենց տեղերից:
Չուկելլա. Վայ, չէ, նստեք, ուղղակի ուրախ թեմաներից խոսենք:
Նոննա. Չուկելլա ջան, դրա համար չենք գնում, իրոք ուշ է:
Բոլորը շնորհակալություն են հայտնում տանտերերին, հագնվում և հերթով դուրս գալիս տանից:
Գալաթեա. Veni, Vidi, volo in domum redire *** /համբուրում է Չուկկոյին/ Պոկա, Չուկկո ջան: Մյուս շաբաթ իմ տանը, ընտանիքով հանդերձ:
Չուկկո. /ժպտալով/ կհարմարացնեմ, Գալ:
Ռեդդի. /սեղմելով Այկօ-ի ձեռքը/ Յո, բռատ: Կերևաս, չէ՞:
Այկօ. Հա, ջիգ:
Հյուրերը հեռանում են:
Չուկելլա. Հավաքենք ամեն ինչ ու պառկենք քելու:
Սելեստա. Բա իմ կուրսայի՞նը:
Չուկելլա. Վաղը չի՞ լինի շարունակես:
Սելեստա. Չէ, շատ է: Մի երկու ժամ կնստեմ:
Ռեդդի. Զատո ես ֆուտբոլ եմ նայելու
Չուկկո. Տղա ջան, դու քննություն, ստուգարք չունե՞ս:
Ռեդդի. /անվստահ/ Ունեմ, պապ, խի՞:
Չուկկո. Մի օր չտեսանք պարապես:
Ռեդդի. Ինչ կա՞ այդտեղ պարապելու: /միացնում է հեռուստացույցը/ Օհո՜, «Բարսան» է խաղում:
Չուկկո. /մոտենում է օթոցին և վերցնում գունավոր քառակուսիները/ Պետք է մտածել...
==========================================================================
* Volens et potens (լատ.)՝ ցանկանում է և կարող է:
** Via media (լատ.)՝ մեջտեղի ճանապարհը
*** Veni, Vidi, volo in domum redire (լատ.)՝ եկա, տեսա, ուզում եմ գնալ տուն
Il y a un spectacle plus grand que la mer, c'est le ciel; il y a un spectacle plus grand que le ciel, c'est l'intérieur de l'âme. (V. Hugo, Les Misérables)
Ինձ գիտե՞ք ինչնա մի այլ կարգի դզում։
Որ միայն իմ անունն ա լիովին անփոփոխ մնացելՀավես ա
Արսուլ, պստո թուլացնում եսՄի հիասթափեցրու
Perfice te![]()
И чтобы нас никто не разлучил,
Я превратил тебя в воспоминания. -Григорий Лепс
Ռազմավարական խաղ Travian.ru
Բրավո!![]()
В детстве я нередко сочинял заведомый вздор и притом всегда
только для того, чтобы вызвать удивление окружающих…Чарльз Дарвин
Այ էս պատմությունը սըբանեցԿորդելի. Հա, բավականին: Ուրեմն... /կարդում է գրածը/
«Կինը թերահավատորեն նայեց տղմարդուն:
- Ինչի՞ց պետք է մեռնեմ,- հարցրեց նա:
- Չուտելուց,- պատասխանեց տղամարդը: - Դուք չափազանց հյուծված եք:
- Ես նոր եմ ընթրել,- պատասխանեց կինը:
- Եվ ի՞նչ եք կերել,- հետաքրքրվեց տղամարդը:
- Խաշած կարտոֆիլ:
- Վա՛յ քու,- զարմացավ տղամարդը: - Հո քառասունհինգ թիվը չի՞: Մի նորմալ բան չկար:
- Ես բեմի պրոֆեսիոնալ մոդել եմ:
«Հա էլի, դո՛ւ, քաֆթառ»,- մտածեց տղամարդը:
- Պետք է պահպանեմ դիետա, որպեսզի ֆիգուրաս չփչացնեմ:
- Դուք համարյա կմախք եք,- ասաց տղամարդը: Քանի՞ տարեկան եք:
- Մահս գուշակում եք, տարիքս չկարողացա՞ք,- քմծիծաղ տվեց կինը: Քսանմեկ:
«Քուանշ», - անցավ տղամարդու մտքով:
- Ասում եք, երբ կմեռնե՞մ:
- Երկու րոպեից,- վստահությամբ ասաց տղամարդը:
- Դուք մասնագիտությամբ ո՞վ եք,- հետաքրքրվեց կինը:
- Պատալոգոանատոմ,- պատասխանեց տամարդը:
- Ա՜, հասկանալի է,- ասաց կինը մի տեսակ թույլ ձայնով: - Օդը քիչ է մի տեսակ: Չէիք բացի պատուհանը:
- Խնդրեմ,- պատասխանեց տղամարդը վեր կենալով և պատուհանը բացելով:
–Շնորհակալու... Կինը չհասցրեց պատասխանել: Նրա հյուծված մարմինը թուլացած ընկավ աթոռին: Տղամարդը մոտեցավ նրան, ստուգեց զարկերակը և անտարբեր տոնով ասաց.
- Մարդ չուտելեն կմեռնի: »:
Ժողովու՛րդ, ծիծաղում եք, բայց սա իսկական, զտարյուն աբսուրդի թատրոն է: ««Ակումբը» ծուռ հայելիների թագավորությունում»:
DIXIcarpe noctem
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ