Ծլնգ-ի խոսքերից
լավ, մի հատ էլ փորձենք... արի կիլլերներին մի պահ հանգիստ թողնենք ու նայենք բեռնատար փոխադրողներին, ում առջև դրված խնդիրը կլիենտի բեռների տեղափոխումն է Ա կետից Բ կետ։ Հիմա գցենք մեկը բեռնատարություն ա անում, ու բոլոր կլիենտների Ա ու Բ կետերի տեղը գիտի, Ա-ից Բ հասնելու ճանապարհն էլ անգիր կասի, որ գիշերվա հազարին քնից հանես, դե կամազն էլ վեշնի պլպլում ա, մի հատ փոշու հատիկ վրան չկա, բայց... Ա-ից Բ փոխադրելուց բոլոր բեռների 40% հօդս ա ցնդում։ Որ կողքից նայես, հաստատ կասես՝ էս ի՜նչ շնորքով փոխադրող ա, սաղ չյոտկի, իր բնագավառի գել ա։ Բայց իր առջև դրած խնդիրը լուծե՞լ ա ու դու սրան կասես պրոֆեսիոնալ փոխադրո՞ղ ա։ Թարսի պես էլ, ՊԵԿ-ի գործառույթները շատ ավելի շատ բեռնատար փոխադրության են մոտիկ, քան մարդ սպանելուն՝ լինի ռազմապաշտպանողական նպատակով, թե կիլլերության։ Ու դու հիմա եկել ասում ես, որ բեռ գողացողը պրոֆեսիոնալ էր, որտև ճանապարհները լավ գիտեր, տակի կամազն էլ պլպլում էր, իսկ էս նորերը ճամփեքի համար քարտեզ են բացում, տակի մաշնեքի վրա էլ տեղ-տեղ ցեխ ա երևում, ուրեմն պրոֆեսիոնալ չեն, չնայած էն բանի, որ էս նորերի փոխադրած բեռները ավելի չյոտկի են տեղ հասնում, թեկուզ քարտեզ են օգտագործում, մաշնեքն էլ չեն լպստում։ Հիմա ՊԵԿ-ի դեմ դրված խնդիրը ո՞ր մեկն ա ավելի լավ լուծում։
Իսկ էթիկան մանր բան չի, ու դրան մանրացնելով ինչ-որ տեղ ցուցադրում ես, որ քո ասածը ոչ թե պրոֆեսիոնալիզմն ա, այլ ասենք տեխնիկական հմտությունը... ինչը ձեռքբերովի ա, ու ժամանակի հետ կբարձրանա, մանավանդ որ Ա-ից Բ ճանապարհները միակը չեն, կամազն էլ միակ բեռնատար մեքենան չի, ու քարտեզ օգտագործողների վրա ավելի շատ վստահություն կա էֆեկտիվ նորարարական լուծումներ գտնելու, քան կամազ լպստող կարծրացած ուղին անգիր արածների վրա։
Էջանիշներ