Հեսա, Կարեն Կարապետյանը էսօր ՋՕ-երի վրա տարիներով կուտակված պարտքերը փակեց։![]()
Կառավարությունը կմարի ՋՕԸ-երի տարիներ շարունակ կուտակած ավելի քան 4 մլրդ դրամ պարտքը
Լավ ռեկլամ ա ․․․
Հեսա, Կարեն Կարապետյանը էսօր ՋՕ-երի վրա տարիներով կուտակված պարտքերը փակեց։![]()
Կառավարությունը կմարի ՋՕԸ-երի տարիներ շարունակ կուտակած ավելի քան 4 մլրդ դրամ պարտքը
Լավ ռեկլամ ա ․․․
Էտ թմբիկներն (road humps կամ speed humps) ընդհանրապես շատ օգտակար բան են, քանի որ ստիպում ենք պետքն եղած վայրերում, ասենք դպրոցների շրջակայք, անցումներ և այլն, արագությունը նվազեցնել։ Բայց պետք ա նախապես նշան դրված լինի, ասենք մի 50-100 մետր առաջ, որ զգուշացնում ա, որ առջևում թմբիկ կա, որ արագությունը սկսեն նվազեցնել։ Թե չէ, ինքը իրանով աշխատում ա մենակ էն ժամանակ, երբ սաղ սովորում են տեղը ու գիտեն, որ հեսա լինելույա։ Բայց չիմացողը նույն ձևի կարա խզարած գա ու թռնի վրաներով։
![]()
Varzor (04.07.2019)
Նշանները տենց առաջ չեն դնում, որտև քաղաքի մեջ ա, որտեղ 60կմ ա թույլատրելի արագությունը։ Նշանը հենց թմբիկի դեմն ա լինում, հետիոտնային անցումի նշանի հետ։
Ու, հա, իսկականից շավ օգնում են։
Զեյթունում, Սիթիից ներքև զեբրի վրա հաճախակի վրաերթեր էին լինում, մինչև էդ թմբիկը դրեցին։ Զգալի տարբերություն ա տվել։
artak.amDe gustibus et coloribus non est disputandum.
Varzor (04.07.2019)
Նախ Երևանում երևի թե բացի Մյասնիկյանից ու Ծովակալ Իսակովից ուրիշ տեղեր չպիտի 60 լինի։ Իսկ ընդհանրապես անցումները ինքն իրենցով պիտի շատ հեռվից տեսանելի լինեն, գիշերներն են լուսավորված։ Իսկ թմբերը նկատելի լինելու համար սենց գծանշում պիտի անեն։ Չեմ տեսել երևանինը եթե նկար կա դրեք, բայց ենթադրում եմ որ գծանշում չկա ու մութ ժամանակ երևի նկատելի չի։
![]()
Lion (04.07.2019)
Մեր քուչեքում հազար տեսակ արագությանն արհեստականորեն խոչնդոտողներ կան:
ՈՒ բոլորից առաջ չի, որ իրա առկայությունը նշող նշան կա:
Իսկ եթե կա՝ կարա հեռու կամ մոտիկ կամ հենց իրանից առաջ գետնին լինի:
Այսինքն՝ ենթադրվում ա, որ եթե արագությունը սահմանափակող նշանը կա, ուրեմն և պիտի թույլատրելիի սահմաններում մնաս ու էդ դեպքում դրանց վրով էլ հանգիստ կանցնես ))
Ճիշտն ասած՝ էդ նշանների տեղադրման մասին օրենքը թեորիայի քննությունից առաջ էի սովորել ու հիմա չեմ հիշում:
Բայց պրակտիկայում սենց ա.
![]()
Վերջին խմբագրող՝ Գաղթական: 04.07.2019, 20:32:
Տիեզերքում բանականության առկայության ամենավառ ապացույցն այն է, որ ոչ-ոք չի ցանկանում մեզ հետ կապի մեջ մտնել..
artak.amDe gustibus et coloribus non est disputandum.
Համեցեք իմ ֆորում
Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:
Ապեր, ես մեքենա չեմ վարում, բայց կողմ եմ թեկուզ կոպիտ սարքած արհեստական խոչընդոտներին:
Մեր թաղում բնակիչներն իրենք իրենց ձեռքով են "մաշնա ջարդող բորդուր" արգելքներից են տեղադրել, քանի որ փողոցն ասֆալտապատելուց հետո դարձել էր մրցարշավարան: Ու չեն էլ ափսոսում, քանզի դեռ մեր հքսարակության մեջ շատ են անասունները, որոնք դպրոցի ու մանկապարտեզի բակերում իրենց շումախեռ են զգում:
Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...
Աթեիստ (05.07.2019)
Վիդեոն նայեցի։ Էշ–էշ դուրս ա տալիս։ Ասֆալտաթմբի ամբողջ իմաստ էն ա որ հենց «սար» բարձրանաս իջնես ու արագությունը գցես։
Բայց ինչ խոսք հեչ լավ չի արած տեսանելիության առումով։ @Աթեիստ եթե ՃՈ–ի հետ կապ ունես խնդրում եմ իրանց էս փոխանցի էլի էս մասին, որ գետնին արված նշաններն ու գրությունները պիտի երկարացված անեն, թե չէ մեքենայի մեջից բան չի երևում օրինակ https://en.wikisource.org/wiki/Page%..._2009).pdf/142
էս մեկը օրինակ Անգլիայում ահագին տարածված ա։ փոքր չափը մինչը 60 կմ/ժ տեղերում ա, երկարը դրանից ավել https://en.wikisource.org/wiki/Traff...gure-22x03.svg
Ավելի ակնառու վերջին երկու նկարը նայի https://tema.livejournal.com/937929.html
Երևանում մի քանի տեղ արագության սահմանափակումներ եմ տենց տեսել։ Մինչև չես հելնում վրեն չես կարողանում հեռվից թիվը կարդաս։
Varzor (05.07.2019)
Դրանք քաղաքապետարանն ա անում, իրանց հետ կապը դեռ էդքան ամուր չի
Ամեն դեպքում կփորձեմ տեղ հասցնեմ։
artak.amDe gustibus et coloribus non est disputandum.
Ես որպես ոլորտին քաջատեղյակ մարդ ասում եմ` քեզ իրոք որ թվումա: Տենց տարի չեմ հիշում, որ մի 3-4մլրդ սուբսդիդիա չտաան, որ ջրային տնտեսությունների պարտքերը փակեն: Էդ պարտքերը օդից չեն գոյացել: Դրանց առյուծի բաժինը յուրացումների ու զոռբայության արդյունք են: Ասեմ ավելին. դա Քոչարյանի ժամանակվանից եկող մոտեցում է, պատճառն էլ հայտնի է: Հենց դրա համար էլ ժամանակին դուրս եկա համակարգից: Ու հիմա գլխից քփեն էլ պետական համակարգի հետ ոչ մի գործ չեմ ուզում ունենալ` թեկուզ օրինական միլիոններն էլ առաջարկեն: Իսկ քո ասած քրեական գործերը կան դեռ 2000-ականներից, բայց այնպիսի տպավորություն է, որ ձևական են:
Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...
Տրիբուն (05.07.2019)
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ