Կներես, բայց քո տրամաբանական պատճառահետևանքային կապը շատ է շեղված: Եթե մարդը աթեիստ է, դա դեռ չի նշանակում, որ նա հայ չի: Չուկը արդեն ասեց:
Իմ համար էլ կրոնը չափորոշիչ չի:
Վերևում արդեն ասեցի, չկրկնեմ: Էս մասով մենակ մի բան ավելացնեմ, մեկ ազգ խոսքը այնքան ենք ծեծում նման կոնտեքստներում, որ սկսում ենք այն արժեզրկել:
Էլի անտեղի հայտարարություն: ԱՆՏԵՂԻ, որովհետև հայի համար բնականաբար իր հայրենիքն է լավագույնը ու էս խոսքը ամեն առիթով դիմացինիդ աչքը խոթելով նորից արժեզրկվում է: Ասածս այն է, որ բնական երևույթները կարիք չունեն անիմաստ շեշտադրման:
Ընդհանրապես մարդ երևույթի համար է ընտանիքը առաջնային երևույթ ու սա ևս՝ մարդու բնական մղումը անբնական շեշտադրմամբ ու ազգայնացմամբ հակադարձման էֆեկտ է ստանում: Այսինքն ուզում ես լավ բան անել, բայց ստացվում է հակառակը:
Բարոյականություն եզրույթը ոչ միայն սեռական կյանքին է վերաբերվում, այլ նախ և առաջ մարդկային փոխհարաբերություններին՝ խաբել, գողանալ, սպանել...
Զգո՞ւմ ես, որ կրկին շեշտադրման խնդիր ունենք: Սեռական հաճույքը նման շեշտադրմամբ դարձնում ենք մեղք, այնինչ դա ընտանիքի՝ կին-տղամարդ փոխհարաբերությունների հիմնասյուններից մեկն է: Եթե մեկը քեզ ամեն րոպե ասի, խնձոր մի կեր, խնձոր ուտելը մեղքա, խնձորը սատանայի պտուղ է... ու ամեն րոպե աչքդ խոթի էս միտքը, ի՞նչ կլինես: կամ խնձորը կարժեզրկվի քո աչքերում, որը սխալ է, կամ հակառակը կդառնաս խնձորի գերին, որը էլի սխալ է... Ամեն ինչ իր տեղը, ժամանակն ու դերն ունի: Կրկնեմ՝ շեշտադրման խնդիր ունենք:
Ես չեմ ուզում, որ կարծիքդ փոխես, ես ուզում եմ որ մոտեցումներդ շտկես: Մարդկանց տրամաբանական վերլուծությունները կարողանաս լսել ու ինքդ վերլուծել, արդյունքում քո գրածները կհղկվեն: Իսկ նման շեշտադրումներով օգուտի փոխարեն վնաս են բերում հենց քո նշած ազգային արժեհամակարգին:
Էս մասով էլ Չուկը արդեն ասեց:
Եվ վերջում միայն ուզում եմ ավելացնել, որ իմ համար ազգի չափորոշիչներն են՝ Լեզուն, Մշակույթը և Հողը: Ազգը կարող է գոյատևել այս երեք սյուների վրա: Բայց սա դոգմատիկ չպետք է ընդունել: Օրինակ շատ սփյուռքահայեր, որ հայերեն բառ անգամ չգիտեին՝ Արցախի համար իրենց կյանքը դրեցին: Սա շատ ծավալուն թեմա է: Ասածս այն է, որ հայը պիտի ձգտի կենտրոնանալ այս երեք հիմնասյուների շուրջը, ոչ թե մեկս մեկին մեղադրելով նորից մասնատենք իրար:
Էջանիշներ