Ապեր ուրեմն բացի էն որ իմանալով եմ ասում բայց դա էական չի: Ես էլ եմ ասում որ առաջին վիդեոն էդքան չէ բայց երկրոդը հատուկ արվածա որ տենց կարծենք ու փաստորեն արված լավ գոնե այդ առումով:
Իսկ Շանթը փակ խոսալու հարց չունի, ընդհակառակը ինքը ամեն առիթ օգտագործում ա որ բաց ասի որ ինքը ուզւոմ հեղափոխություն անի, ուրիշ հարց եթե ասենք սկզբից վախենար հենց սկզբից սենց մասկա բան, բայց ինքան եղելա ՏՎ -ով կամ հարցազրույցներով ինքը բաց ասել ա դրա մասին, որը և բնականա, որ մարդիկ իմանան դրա մասին, իրա ծրագրերի մասին, իրա հետևից գան կամ չգան, երբ ժամանակը գա:
Բացի սա իրա կերպարին վաբշե համապատասխան չի նման ու դու էլ ոնց որ դա ջոգել ես իրա խոսքից, ոչ թե որ էտ վիդեոյի մեջ ինչ որ վատ բան կա այլ ուղղակի Շանթը բաց ու էտ իրա էքստենտրիկ վիճակի մեջ,ավելի ուժեղ ու ազդեցիկա խոսում, իմ կարծիքով, քան էս հայկական գայ ֆոքսը...ես իրան մի տարի համոզում էի որ ֆեյսում գրանցվի: Ուզում եմ ասեմ ցանկացած մարդ կարա կասկածի որ դա ինքնա, չգիտեմ ու ես ԴԵՌ վատ բան չեմ տեսնում, բայց դա իմաստ չունի էլի քանի որ ինքը հակառակն ասում ա հա պիտի ասեմ եթե դաժի իմանամ պիտի գան բռնեն ավելի վատ իշխանությունների համար թող բան բռնեն դատի ժամանկա վաբշե միտինգ կսարքեմ ու ավելի լավ հնարավորություն կլինի խոսքս մարդկանց հասցնելու և այլն( սա իրա ասածն եմ ասում):
Ես ուրիշ բանի համար եմ անհանգիստ որ իմանալով որ սա ինքը չի ինչ են հենց տոշնի իրա պես նմանատիպ բովանդակային բաներ սարքում… Այ դայա ինձ կասկածելի թվում ընգեր:
Արտ իմ կարծքոիվ եթե հայաստանում մի քաղ գործիչ կա որ կարա հեղափոխություն անի կամ շանս կա որ կանի էտ Շանթն ա ընգեր:
Ես որ մտածում էի` Շանթն ա, չէի մտածում, որ վախենում ա, դրա համար ա սենց խոսում, այլ կարողա մտածում ա մարդկանց գաղափարի շուրջ համախմբի, ոչ թե անձի։ Այսինքն լիքը մարդ կարա իրան հավանի, լիքը մարդ էլ կարան կողմ լինեն իրա գաղափարներին, բայց իրան չհավանեն ու չմիանան կամ չհամախմբվեն էդ գաղափարի շուրջ, դրա համար էս տարբերակը կարար ընտրած լիներ։ Բայց էլի եմ ասում` լավ ա, որ ինքը չի։ Բայց մեկը ես ուրախ կլինեմ, որ Շանթը հեղափոխությանը միտված կոնկրետ քայլեր անի, եթե վերջնական արդյունքի էլ չհասնի, էլի դրական ազդեցություն գոնե կունենա. կարգին տրամաբանություն ունի ու իմ կարծիքով ազնիվ տղա ա։
Ճամփաները բոլոր դեպի մահ են տանում…
Արէա (03.12.2012)
շատ ա հնչում տեսակետ, որ կամ հեսա Հայաստանը մեռնում ա, կամ հեղաթոխություն ա լինելու... վաղը, մյուս տարի, տասը տարի հետո...
այսինքն Հայաստանը տուպիկում ա, տուպիկ, որը դիմացի պատը կամ տալու էնք քանդենք լոմով, կամ էլ էսիմ ինչ ձևի, ինչ որ միչ հրաշքով, քաղաքապետարանից գալու են քանդեն.
ուրեմն , տուպիկ վաբշե ասած տիեզերքում գոյություն չունի: տուպիկը ընդամենը լինում ա մարդու ուղեղում, իրա պատկերացումներում, երբ ցիկլի մեջ ա ընկնում:
իմ պատկեացմամբ, ինչ ա սխալ ստեղ: են, որ ոնց ասեմ,...
վերցնենք մի իրավիճակ, երբ ասենք պարահանդեսային շորերով ու կոշիկներով հագցնում են մարդկանց խմբին /քվազի ստիպողաբար/ ու էտ շորերով այդ մարդիկ ապրում են իրանց առօրյա միջավայրում, որն ոչ այլ ինչ է, քան անտառածածկ ճահիճ: հիմա, թե խի են հագցրել /ստիպել հագնել/ էտ շորերրը, դա ուրիշ հարց է: ու առանձին քննարկման առարկա:
բայց էս գյուղի ժողովրդի մեջ կամ այնպիսիք, որոնք /գաղտնի/ իրանց հետ վերցրել են տրեխներ, շեստեր ուը լիքը այդ տեղանքին հարմարացված իրեր, ու երբ էտ "ստիպողները" գլուխները ֆռացնում են /դիտավորյալ կամ միամիտ - տվյալ դեպքում դա կարևորև չէ/ , այդ պատրաստցած գյուղացիք հագնում են իրանց տրեխները ու չեն սկում այդ ճահիճում: իսկ են մասսան, որ իրան ենթադրել էր պարահանդեսային ազնվական,. կամաց կամաց սկում ա, ու հետն էլ ղժղժում:
...
ախպերներ ջան, Հայաստանը հիմա պարահանդեսային հարթակ չէ, այլ ուրիշ տեղանք - նորմալ, Երկրային տեղանք, ոնց որ եղել է ասենք Ֆրանսիան 15 դարում /ենթադրենք/: կանցի դարեր /ժամանակ/ ու մենք էլ մեր երկիրը կհղկենք, կմաթքրենք: դա նորմալ երկրային ցիկլեր ա պահանջում: առանց այդ ցիկլերի ք.քի մեջ կընկնենք, ոնց որ շատերն էն հիմա: մի վռազեք
իսկ ինչ վերաբերվում ա էտ մեզ պարահանդեսային շորեր հագցնողներին, ապա դա մինիմում արվում ա նրա համար, որտև սենց իրանք շաաատ ավելի ուժեղ են, ունեն մեծ առավելություն: դա նորմալ ա, ու մեզ մնում ա հաշտվել ռեալությանը, ու սպասել արտաքին, մեզնից անկախ "կլիմայական" փոփոխույթունների:
Աբեր, ֆեոդալիզմը նորմալ գֆորմացիա ա:
մենք այհդ ֆորմացիան չենք անցել երբևէ: թվաբանական սանդակի վրա առանց երկուսը անցնելու երեքին հասնել չես կարող:
իմիջայլոց, էտ գյուղում կան տարբեր բնավորություն ու մասնագիտություն ունեցող մարդիկ: օրինակ, կան այնպիսի ժուռնալիստեր, որոնց էտ "հագցնողները" գրանտներ էն տալիս, որ ով որ հանկարծ տրեխ հագնի, իրանք ապառատը հանեն ու սկսեն նկարել
կան էտ գյուղի գյուղապետի աթոռին աչք ունեցողներ, որոնք հենց որ տեսնում են տրեխավոր, "ապացույցներ՛ են հավաքում, թե գյուղապետը ինչքան կոռումպացված ա, որ ինքն ու իրա բարեկամներին տրեխներով թույլ ա տալիս ման գալ...
էվ այսպես շարունակ և այսպես շարունակ...
խնդիրը հասարակ ա, ով որ ուզում ա պարահանդեսային պարեր պարի ու հլ մի բնա էլ էտ շորերով ման գա իր տան մեջ, ապա պետք ա մինիմում էտ անտառից դուրս գա, և ոչ թէ անտառը հարմարացնի իրա վաղաժամկետ ցանկություններին, կամ կարիքներին
նոր նայւոմ էի "Ազատության" ժուռնալիստի ռեպրտաժը "անտառից":
http://www.azatutyun.am/content/article/24787306.html
հարց- էտ ժուռնալիստը իրա հաղորդումը սկի հնարավորություն ունի՞ կողքից նայելու: էտ չի տեսնու՞մ, թե ինչ անկապություն ա նկարում:
Վերջին խմբագրող՝ dvgray: 02.12.2012, 23:49:
Քֆուրի հաշվով շատ ճիշտ ես Տրիբուն ջան:
Երբ երկիրում չկա իրական ոստիկանություն, դատարան, հասարակական սկզբունք, ընտրություն ու որևէ արգելակիչ մեխանիզմ, ապա մարդիկ պետք է իրենց ձայնը լսելի դարձնեն թեկուզ քարանձավին, անապատին: Թեկուզ քֆուրով, թեկուզ վայնասունով, բայց պետք է ձայն հանվի:
դոդլֆիկը ու մյուսները հրապարակով, ամեն վայրկյան, ամեն քայլափոխի պետք բարձրաձայն քֆուր ուտեն, քֆուրի մեջ ապրեն, քֆուրից չիմանան որ ծակը մտնեն: Քֆուր տալուց վախենում ենք, բաբա չափենք, բաբա չենք կարում՝ մտքներումս անիծենք: Մի բան անենք, որպես առանձին սուբյեկտ, որպես իրենց կողմից քաշված մարդ, վնասված անհատ՝ գոռանք, ձեն հանենք:
Տրիբուն (03.12.2012)
Երկար ա կարդալու ժամանակ կլինի կկարդամ,բայց հպանցիկ նայելուց երևում է, որ էլի ԲՈՅԿՈՏԻ մասին է խոսքը, բայց դա աբստրակտ անկապ ձևով է պատկերացվում։
Հասարակ հարց եմ տալիս, ոնց անենք, որ երևա բոլորը չէ, որ ոչխար են ու պարտրաստ են խոտը տաս բարգավորոճի....
ԿՈՒԿը օրինակ գլխի է մեխանիզմ է առաջարկում, որը ցավոք սրտի իրական չէ։
Հարցս մնում է, ինչպես պիտի երևա որ պայքարում եք ուրիշ կերպ քան հայաստանը բոյկոտած միլլիոնավոր հայությունը, ասեցի արդեն, Հայաստանցիների կեսից ավելին արդեն բոյկոտել, հեռացել է - բոկոտի կոչը համարում եմ երկիրը լքելու կոչին համարժեք...
Ճամփաները բոլոր դեպի մահ են տանում…
Իսկ ավելի լուրջ, ոտեր ջան, հեծանիվ հնարելու միտք երբևէ չեմ ունեցել, նույնիսկ փոքր ժամանակ, երբ դեռ հեծանիվ չունեի. ավելի շատ մտածում է պատրաստի հեծանիվ գնելու մասին, քան նորը հորինելու![]()
Իմ ասած երկու տարբերակները ոչ թե մեկը մյուսի տնազն ա, կրկնօրինակումը կամ ճիշտ ու սխալ տեսակը, այլ միմյանցից էապես տարբեր մեթոդներ։ Բոյկոտը մի տեսակ չի լինում։ Կարելի ա բոյկոտել ինչպես պասիվ` տունը նստելով, այնպես էլ ակտիվ` հրապարակում հավաքվելով։ Այստեղ նոր բան հայտնաբերելու խնդիր չկա, կա ճիշտ ուղի ընտրելու խնդիր, ու ճիշտ ուղին ճիշտ եղանակով անցնելու խնդիր։ Եթե որպես ճիշտ ուղի ընտրում ենք բոյկոտը, դա չի նշանակում, որ հարցը լուծված ա, որտև բոյկոտը ենթադրում ա չմասնակցել։ Շատ հաճախ բոյկոտն ավելի լուրջ մասնակցություն (ռեսուրս) ա պահանջում, քան կպահանջվեր մասնակցելու (չբոյկոտելու) դեպքում։ Երկուսս էլ կարանք բոյկոտենք` ես հրապարակում, դու` տանը նստած, մեկ ուրիշը ԿԸՀ-ի պատուհանները ջարդելով, Էն մյուսն էլ կարա ընտրատարածքում քվեաթերթիկի փոխարեն տռուսիկը հագից հանի քցի քվեատուփի մեջ, կամ քաշի հանձնաժողովի նախագահի գլխին, եթե ռազմերները համապատասխան լինեն գլխի ու ոռի։
Ասածս էն ա, որ մենակ ճիշտ ուղին գտնելը քիչ ա, պետքա դրա հետ մեկտեղ գտնել ոչ միայն ճիշտ ձևով դա իրականացնելու բանաձևը, նաև պետքա էս ամեն ինչը ճիշտ կազմակերպել, ինչը մեր մոտ անտանելի վատ ա ստացվում, կամ ընդհանրապես չի ստացվում։
Ճամփաները բոլոր դեպի մահ են տանում…
հեսա հեռթով ինչքան փթիր կա, իրանց փթիր-փթիր հայտարարություններով ու բոյկոտներո կսկսեն լցնել լրատվական դաշտը, լավ ա էլի, պարապ չենք մնում, հենց արդեն ժողովուրդը սկսում ա մի բանի վրա սևեռվել, միանգամից դեմն առնում են![]()
Varzor (05.12.2012)
Այս պահին թեմայում են 3 հոգի. (0 անդամ և 3 հյուր)
Էջանիշներ