Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...
Varzor (30.07.2012)
Թեկուզ, երբ Հիսուսը ասեց. «... Բայց ես ձեզ ասում եմ...» մի՞թե հակառակում էր, ոչ՝ այլ բուն արմատին էր անդրադառնում, օրինակ՝ մի շնացիր, չէ՞ որ շնությունը սկսվում է ցանկությունից, այսինքն շնության արմատը ցանկությունն է.«..Եթե սրտիդ մեջ ցանկանաս արդեն շնություն արեցիր..» և այսպես մնացածը, ոչ մի հակառակ բան չկա:
հ.գ. բայց ես հովարսը չեմ, ուղղակի մարդ ու կին մի մարմին
Բարի, հաճելի է
Տես Fanaid.
Ասված է. «Ով որ արձակի իր կնոջը, թող նրան արձակման թուղթ տա»
Հիսուսն ասում է. մոռացեք սա, էսպիսի բան չկա, քանզի «ով արձակի իր կնոջը առանց պոռնկութեան պատճառի, նա՛ է, որ նրան շնութեան անել է տալիս. եւ ով որ արձակւածին է առնում, շնանում է»։
Ասված է. «Երդմնազանց մի լինիր, այլ արա Տիրոջն այն, ինչ երդվել ես»:
Հիսուսն ասում է. ի՞նչ երդում, ի՞նչ երդմնազանց, մոռացեք՝ «ես ձեզ ասում եմ՝ ամենևին չերդվել. ո՛չ երկնքի վրա, որովհետեւ Աստծու աթոռն է, ո՛չ երկրի վրա, որովհետեւ նրա ոտքերին պատվանդան է, և ո՛չ Երուսաղէմի վրա, որովհետեւ մեծ Արքայի քաղաքն է։
Եւ քո գլխով էլ չերդվես, որովհետեւ չես կարող մի մազ իսկ սպիտակ կամ սև դարձնել։
Այլ ձեր խոսքը լինի՝ այոն՝ այո, եւ ոչը՝ ոչ. որովհետեւ դրանից ավելին չարից է»:
Ասված է. «Աչքի փոխարէն՝ աչք եւ ատամի փոխարէն՝ ատամ»:
Հիսուսն ասում է. հո գիժ չեք դուք, չկա էսպիսի բան «ես ձեզ ասում եմ. չարին հակառակ չկանգնե՛լ. այլ եթէ մէկը քո աջ երեսին ապտակ տա, նրան մյուսն էլ դարձրու։
Եւ եթէ մէկը կամենա քեզ բռնադատել եւ քո շապիկն առնել, նրան քո բաճկո՛նն էլ թող։
Եւ եթէ մէկը քեզ հարկադրի մի մղոն ճանապարհ անցնել, նրա հետ երկո՛ւ էլ գնա։
Տո՛ւր նրան, ով քեզնից խնդրում է. եւ ով կամենում է քեզնից փոխ առնել, երես մի դարձրու նրանից»:
Ասված է. «Պիտի սիրես ընկերոջդ եւ պիտի ատես քո թշնամուն»:
Հիսուսն ասում է. էս ինչ անհեթեթություններ են, մոռացեք էս բոլորը ժողովուրդ, սրանք ճիշտ չեն «ես ձեզ ասում եմ. սիրեցէ՛ք ձեր թշնամիներին, օրհնեցէ՛ք ձեզ անիծողներին, բարութի՛ւն արէք ձեզ ատողներին եւ աղօթեցէ՛ք նրանց համար, որ չարչարում են ձեզ եւ հալածում, որպէսզի որդիները լինէք ձեր Հօր, որ երկնքում է. քանի որ նա իր արեգակը ծագեցնում է չարերի եւ բարիների վրայ եւ անձրեւ է թափում արդարների եւ մեղաւորների վրայ։
Եթէ սիրէք միայն նրանց, որոնք ձեզ սիրում են, ձեր վարձն ի՞նչ է. չէ՞ որ մաքսաւորներն էլ նոյնն են անում։
Եւ եթէ միայն ձեր բարեկամներին ողջոյն տաք, ի՞նչ աւելի բան էք անում. չէ՞ որ մաքսաւորներն ու մեղաւորները նոյնն են անում։
Արդ, կատարեա՛լ եղէք դուք, ինչպէս որ ձեր երկնաւոր Հայրն է կատարեալ»:
Դե արի արդար լինենք մենք մեր, մեր խղճի, մեր աստծու ու մեր տրամաբանության առաջ, ու ասենք. սրանք լրացումներ են, թե՞ ուղղումներ:
Nimra (29.07.2012), Sambitbaba (31.07.2012), Varzor (30.07.2012), Մինա (04.08.2012)
Կոնտեքստ ի՞նչ կապ ունի, արի իմ լրացումները հանեմ, տես ինչ է ստացվում.
Ասված է. «Ով որ արձակի իր կնոջը, թող նրան արձակման թուղթ տա»:
Հիսուսն ասում է. Չարձակես կնոջդ: Լրացո՞ւմ է, թե՞ ուղղում:
Ասված է. «Երդմնազանց մի լինիր, այլ արա Տիրոջն այն, ինչ երդվել ես»:
Հիսուսն ասում է. Չերդվես ոչ մի դեպքում: Լրացո՞ւմ է, թե՞ ուղղում:
Ասված է. «Աչքի փոխարէն՝ աչք եւ ատամի փոխարէն՝ ատամ»:
Հիսուսն ասում է. Աչքի փոխարեն՝ աչք եւ ատամի փոխարեն էլ աչք: Լրացո՞ւմ է, թե՞ ուղղում:
Ասված է. «Պիտի սիրես ընկերոջդ եւ պիտի ատես քո թշնամուն»:
Հիսուսն ասում է. Պիտի սիրես քո թշնամիներին: Լրացո՞ւմ է, թե՞ ուղղում:
Ախր պարզից էլ պարզ է, որ նա ուղղակի չի համաձայնվում նրա հետ ինչ կար առաջ, նա ուղղումներ է կատարում Աստվածաշնչում![]()
Quyr Qery (03.08.2012)
Դարձյալ այդպես չի գրված, լրացումը և ուղղումը մի քիչ իրար մոտ են, եթե ուղղում ասելով նկատի ունես հիմնական փոփոխություններ՝ ապա դա այդպես չի, Քրիստոս իմանալով մարդու հետագա ապրելաձևը իր օրենքների մեջ լրացումներ է անում, արի այսպես մոտենանք, դու ամուսնանում ես մի շաբաթ հաճույքդ ես ստանում և հետո մի ավելի լավին ես հանդիպում, առաջինից բաժանվում ես, ամուսնանում սրա հետ, հետո սրանից էլ ես ձանձրանում, արձակում ես և ամուսնանում երրորդի հետ, չերկարացնեմ և այսպես շարունակ:
Երդման հարցը կապված է հետևյալի հետ «Տերոջը՝ քու Աստծուդ անունը պարապ տեղ բերանդ չառնես...», հիմնականում մարդը երդվելով ինչ որ մի բանի համար, չի կատարում(երդմնազանց է լինում), այնինչ երդվելով Աստծուն վկա ես բերում:
Պատկերացրու եթե այս երկու օրեքները ՝՝չոր ու ցամաք՛՛ հասկացվեր, այսօր երկրագնդի վրա մարդ չէր մնա, այստեղ ավելացրած է ներման և սիրո պատվիրանը:
Ես էլ կրկնեմ շատերի այստեղ ասած միտքը, եթե մարմնավոր կամ շնչավոր մոտեցումով կարդաս Աստվածաշունչը միշտ հակասումների կհանդիպես, իսկ եթե Հոգով մոտենաս՝ ուրիշ կերպ կտեսնես, քանի որ հոգևոր բաները Հոգին է քննում:Ախր պարզից էլ պարզ է, որ նա ուղղակի չի համաձայնվում նրա հետ ինչ կար առաջ, նա ուղղումներ է կատարում Աստվածաշնչում![]()
հանդուրժող եղեք իրար հանդեպ, որովհետև մի օր այս մտքերը ի դերև կհանվեն,այնպես խոսեք, որ խայտառակ չանի ձեզ Տերը,բոլորին չէ որ տրված է հասկանալու և ընդունելու փրկությունը,ուրեմն մի փորձեք համոզել և կասկածի տակ մի դրեք Աստծու լինել-չլինելը, որովհետև անմիտ մարդն է էդպես անում...Եւ եթե ես իմանայի, որ Աստված չկա չէի ապրի,որովհետև Նրա հանդեպ իմ երկյուղն է ստիպում ինձ մնալ...
օրեր հազար տագնապների,սակայն երբե՛ք, երբե՛ք ծնկի չեկած…
Շատ տարօրինակ է, որ հենց Մոյշային տենց արտոնություն տվեցին (էդ մարդու "ճիշտ" անունը տանք):
Եթե մի քիչ ավելի խորը նայենք, ապա Մոյշայի կողմից գիրքը գրելուց առնվազն 2000 տարի առաջ արդեն գիր կար: Էդ Աբրամը ՄԻջագետքում գրել չէր սովորել?
Միանշանակ տարօրինակ է, որ 2000 տարի բանավոր էին փոխանցում այն, ինչը կարելի էր գրի առնել:
Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...
Տենց չի ասում, ասում է "առանց պոռնկութեան պատճառի": Ու որպես շարունակություն "եւ ով որ արձակւածին է առնում, շնանում է":
Այսինքն, եթե ինչ-որ մեկն արձակել է իր կնոջը, ապա միայն պոռնկության համար, հետևաբար այդ արձակվածն առնողը պոռնիկ է առնում` շնանում է:
Միանշանակ լրացում է: Տրամաբանօրեն եթե երբեք չերդվես, ապա երբեք էլ երդմնազանց չես լինի:
Միանշանակ համամիտ եմ` գաղափարական արժեհամակարգը գլխիվայր շուռ է տալիս:
Առանձին վերցված` միանշանակ նույն կատեգորիայի խոսք է, ինչ նախորդ կետինը:
Անձամբ ես տենց չեմ նայում դրան:
ԻՀԿ Հիսուսի խոսքերն ու պատվիրանները ինստրուկցիա են` գործողությունների հաջորդականություն: Եթե սկսում ես առաջինից ու հերթով կատարում (եվ այդպես են անում շրջապատի մարդիկ), ապա ամեն հաջորդ կետը տրամաբանորեն միանշանակ ճիշտ է դառնում: Իսկ եթե ինչպես և ցանկացած ուղեցույցում, գործողությունները սկսում ես դիտարկել մեջտեղից կամ առանձին առանձին` հակասություններ են ստացվում:
Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ