User Tag List

Էջ 47 90-ից ԱռաջինԱռաջին ... 3743444546474849505157 ... ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 691 համարից մինչև 705 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 1343 հատից

Թեմա: Աթեիզմ

  1. #691
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Mephistopheles-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    հավատացյալ անբարոյականների պակաս էլ չկա Վարզոր ջան, Իմ ասածն էն ա որ հավատքը կամ աթեիստ լինելը դրանք բարոյականության որոշիչներ չեն… չի կարելի միանշանակ պնդել որ աթեիստը անբարոյական ա, իսկ հավատացյալը բարոյական… միակ որոշիչը դա մարդու նկատմամբ ունեցած վերաբերմունքն ա, իսկ "աթեիզմն ու բարոյականությունն անհամատեղելի են" արտահեյտությունը խախտում ա էդ սկզբմունքը, այսինքն մարդու նկատմամբ վերաբերմունքն արդեն կանխավ բացասական ա դառնում… համաձանվի որ դրան բարոյական մոտեցում չես ասի մանավանդ որ ավետարանն ա վկայակոչվում…

    Ես շատ հավատացյալներ գիտեմ որ վախը եթե չլինի, ինչ չարիք ասես չեն գործի, բայց գիտեմ նաև հավատացյալներ որոնք գործում են զուտ խղճի ու մարդկայնության թելադրանքով… դրա համար կրոնն իմ համար միանշանակ մարդու մասին դատելու գործոն չի…

    Սա է…
    Համամիտ եմ: Ընդհանրապես ցանկացած մարդու հանդեպ կոնկրետ ինֆորմացիայից ելնելով կանխակալ ընդհանրացված մոտեցումն ինքնին անռնվազն նեղմտություն և կարծրամտություն է: Այո, չի կարելի մարդու բարոյական հատկանիշների մասին դատել միայն նրա կրոնական պատկանելությամբ: Չնայած կան դեպքեր, երբ որևէ կոնկրետ կրոնի հետևորդն ակամայից խախտում է հասարակության կողմից ընդունված բարոյական որոշակի չափանիշներ: Ու ստեղ էլ խնդր է հենց ինքնին բարոյականությնա սահմանումը:
    Բայց համար ինչպես ենք հիմնավորում, որ գողանալը անբարոյական է կամ խաբելը? Դրան հիմնավորում չկա, ուղղակի մենք այդպես ենք դատում, շատ դեպքերում էլ դա ուղղակի դաստիարակության հետևանք է: Էդ խիղճ ասածն ու բաոյականությունը շատ լղոզված հասկաղոցություններ են, եթե դրանք ընդհանրացնում ենք ու երկու տարբեր "խղճեր" կարող են իրարից ծայրահեղորեն տարբերվել հենց թեկուզ իրենց դրդապատճառներով: Օրինակ` երկու հոգի դեմ են կենդանիների ոչնչացմանը, բայց մեկը դեմ է զուտ նրա պատճառով, որ էդ ոչնչացման մեջ ոչ մի տրամաբանական ու պիտանի բան չի տեսնում, իսկ մյուսն էլ ուղղակի սիրում է էդ կենդանիներին կամ սրբացնում:

    Այո, նույն բարոյական նորմերին հետևող մարդիկ միանշանակ կարող են լինել թե աթեիստ և թե հավատացյալ, բայց առավել հավանական է, որ նրանց դրդապատճառները տարբեր են:
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

  2. #692
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում zulu-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Դե հավատքով էլ ինչեր ասես կարելի է արդարացնել: Խաչակրաց արշավանքները քեզ վառ օրինակ:
    Խոսքը քողարկման մասի չէր, այլ իրական հավատքի ու իրական հավատացյալի, որը հավատում է իր կրոնի սկզբունքներին և պահպանում դրանք:
    Թե չէ հենց նույն մարդասիրական նորմերի անվան տակ արդեն քանի միլոն մարդու գլուխ են կերել?
    Ստեղ կրոնը չի մեղավոր, այլ մադկային բնույթի այն կողմը, որը իրական շարժառիթներ է ստեղծում կոնկրետ գործողույթունների համար: Իսկ ըստ ինձ դա միայն մարդուն հատուկ մի հատկությունից է գալիս` ագահությունից:
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

  3. #693
    Սկսնակ անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    26.09.2008
    Գրառումներ
    40
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Varzor-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Խոսքը քողարկման մասի չէր, այլ իրական հավատքի ու իրական հավատացյալի, որը հավատում է իր կրոնի սկզբունքներին և պահպանում դրանք:
    Թե չէ հենց նույն մարդասիրական նորմերի անվան տակ արդեն քանի միլոն մարդու գլուխ են կերել?
    Ստեղ կրոնը չի մեղավոր, այլ մադկային բնույթի այն կողմը, որը իրական շարժառիթներ է ստեղծում կոնկրետ գործողույթունների համար: Իսկ ըստ ինձ դա միայն մարդուն հատուկ մի հատկությունից է գալիս` ագահությունից:
    Խոսքս հենց այդ "իրական հավատացյալի" մասին եր, որ հետեվելով իր հոգեվոր հովիվներին եւ նրանց խոսքերին՝ ինչի ասես պատրաստ է հանուն իր հավատքի: Շատ ու շատ "իրական հավատացյալներ" իրենց ուզածի պես մեկնաբանում եւ հասկանում են իրենց հավատքի "սուրբ" գրքերը, եւ իրենց թվում է, որ իրենք շատ ճիշտ, բարի ու բարոյական բաներ են անում, այն ինչ...

  4. #694
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում zulu-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Խոսքս հենց այդ "իրական հավատացյալի" մասին եր, որ հետեվելով իր հոգեվոր հովիվներին եւ նրանց խոսքերին՝ ինչի ասես պատրաստ է հանուն իր հավատքի: Շատ ու շատ "իրական հավատացյալներ" իրենց ուզածի պես մեկնաբանում եւ հասկանում են իրենց հավատքի "սուրբ" գրքերը, եւ իրենց թվում է, որ իրենք շատ ճիշտ, բարի ու բարոյական բաներ են անում, այն ինչ...
    Էդ էլ կա, բայց դրանց իրական հավատացյալներ չես համարի, դրանք ավելի շուտ զոմբիացած մարդիկ են, կույր մոլեռանդներ, որոնք ոչ թե իրենց սուրբ գրքերին են հավատում, այլ որոշ մարդկանց, որոնք իբր թե մեկանաբանելով սեփական կարծիքն ու նկրտումները թաքցնում են սուրբ գրերի քողի տակ:

    Ու ստեղ շատ աթեիստների հետ ընդհանրություն կա, քանի որ աթեիստների մեծ մասը իր հայացքները բացատրում և հիմնավորում է այլ անձքանց տված ինֆորմացիայի հիման վրա: Ոչ մեկն էլ անձամբ չի ստուգել գիտական ինֆորմացիան, համարելով որ դա իր գործը չէ, որ ստոիգողները ստուգել են ու հաստատել ու համարյա առանց կասկածի ընդունում է այդ ինֆորմացիան: Մյուս կողմից էլ շատ աթեիստներ ուղղակիորեն տրամաբանությամբ հենվելով էլի իրենց ունեցած ինֆորմացիայի վրա, սակայն սեփական վերլուծությունների արդյունքում ուղղակի հրաժարվում են ընդունել սուրբ գրքերում բերված ինֆորմացիան որպես լիարժեք ճշմարտություն:
    Ու ստեղ ավելի մեծ դեր է խաղում ոչ թե այն, որ իրենք իրոք չեն հավատում կամ չեն էլ մտածում արարման կամ վերին բանականության մասին, այլ այն, որ ուղղակի չեն կարողանում համակերպվել տկարամիտ ու ծիծաղելի թվացող ինֆորմացիայի իսկություն համարելու մտքի հետ: Ընդ որում ոչ բոլոր աթեիստներն են, որ հերքում են մարդու արարված լինելը: Աթեիզմն ինքնին ոչ թե արարմանն է դեմ խոսում, այլ աստծո (աստվածների) գոյությանը, բայց չի էլ հերքում, որ կարող են լինել այլ բանական կենդանի արարածներ, որոնք կարող էին մարդ արարել կամ տիրապետել այդ արարման տեխնոլոգիաներին:

    Սակայն մի հատ մեծ հարց կա, որին ոչ քրիստոնեությունը, ոչ իսլամը և ոչ էլ մյուս համաշխարհային կորնները և ոչ աթեիզմը չեն կարողանում պատասխան տալ:
    Լավ ենթադրենք մարդը ստեղծվել է, կամ էլ էվոլյուցիայի արդյունք է, կամ էլ այլմոլորակայինները կամ այլ բանական արարածներ են ստեղծել: Բայց ինչի?? ԻՆչ նպատակով?? Որն է մարդու արարման կամ առաջացման նպատակը? Էվոլյուցիոն տեսնակյունից նպատակ փնտրելն ուղղակի անիմաստ է: Կրոնները չեն ասում, թե ինչ նպատակով է արարվել, բայց տարբեր ձևերով փորձում են հիմնավորել, թե ինչու է մարդը ապրում (պայծառացման ձգտում, անմահություն, արարչի երկրպագություն և այլն): Ու շատ հետաքրքիր է, որ այս հիմնահարցին փորձել են պատասխաններ տալ և յուրովի պատասխանել են շատ ավելի հնագույն կրոնները` շումեր-աքքադներ, ամերիկայի հնդկացիներ և այն: Ու շատ հետաքրքիր է, բայց հիմնական բացատրությունը կայանում էր նրանում, որ մարդը պետք էր աստվածներին որպես աշխատուժ կամ հումք:

    Իսկ ինչ է ասում աթեիզմը? Աթեիզմը նույնիկս չի պատասխանում, այն հարցին, թե ինչու է մարդն ապրում: Դա ընդամենը պայմանավորում են ռեֆլեքսներով ու ենթագիտակցությամբ, համարյա գիտակացական տարրեր չեն էլ ներառում:

    Բա լավ, վերջը ոնց անենք? Չէ որ ոչ մեկն էլ դեռևս անցած հազարամյակների ընթացքում չի կարողացել ապացուցել իր ճշմարտացիությունը?
    Հա, լավ է, աթեիզմը մարդուն ազատում է որոշակի վախերից ու զգացումներից, ինչպիսիքն են աստվածային պատժի հանդեպ վախը, անմահությունը կորցնելու վախը և այլն: Բայց ախր դրա հետ մեկ տեղ էլ խլում են մարդուց վերջին հույսը` անմահության ու երանության հույսը? Իսկ ինչ անի հուսալքված մարդը? Չէ որ ոչ բոլորն են, որ հանգիստ համակերպվում ու ապրում են իրենց ընդամենը մի կենսաբանական օրգանիզմ զգալու մտքով, մի օր անհետ ու աննպատակ կորչելու մտքով:

    Ի դեպ հենց ինքը մարդկային գիտակցույթունը, նույնիկ մի պահ պատկերացնելով, որն ինքը մահացել է, դարձյալ չի կարողանում դրանից հետո դադարեցնել մտքի ընթացքն ու ոչինչ չպատկերացնել:
    Վերջին խմբագրող՝ Varzor: 17.07.2012, 16:20:
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

  5. #695
    Սկսնակ անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    26.09.2008
    Գրառումներ
    40
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Varzor-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Էդ էլ կա, բայց դրանց իրական հավատացյալներ չես համարի, դրանք ավելի շուտ զոմբիացած մարդիկ են, կույր մոլեռանդներ, որոնք ոչ թե իրենց սուրբ գրքերին են հավատում, այլ որոշ մարդկանց, որոնք իբր թե մեկանաբանելով սեփական կարծիքն ու նկրտումները թաքցնում են սուրբ գրերի քողի տակ:

    Ու ստեղ շատ աթեիստների հետ ընդհանրություն կա, քանի որ աթեիստների մեծ մասը իր հայացքները բացատրում և հիմնավորում է այլ անձքանց տված ինֆորմացիայի հիման վրա: Ոչ մեկն էլ անձամբ չի ստուգել գիտական ինֆորմացիան, համարելով որ դա իր գործը չէ, որ ստոիգողները ստուգել են ու հաստատել ու համարյա առանց կասկածի ընդունում է այդ ինֆորմացիան: Մյուս կողմից էլ շատ աթեիստներ ուղղակիորեն տրամաբանությամբ հենվելով էլի իրենց ունեցած ինֆորմացիայի վրա, սակայն սեփական վերլուծությունների արդյունքում ուղղակի հրաժարվում են ընդունել սուրբ գրքերում բերված ինֆորմացիան որպես լիարժեք ճշմարտություն:
    Ու ստեղ ավելի մեծ դեր է խաղում ոչ թե այն, որ իրենք իրոք չեն հավատում կամ չեն էլ մտածում արարման կամ վերին բանականության մասին, այլ այն, որ ուղղակի չեն կարողանում համակերպվել տկարամիտ ու ծիծաղելի թվացող ինֆորմացիայի իսկություն համարելու մտքի հետ: Ընդ որում ոչ բոլոր աթեիստներն են, որ հերքում են մարդու արարված լինելը: Աթեիզմն ինքնին ոչ թե արարմանն է դեմ խոսում, այլ աստծո (աստվածների) գոյությանը, բայց չի էլ հերքում, որ կարող են լինել այլ բանական կենդանի արարածներ, որոնք կարող էին մարդ արարել կամ տիրապետել այդ արարման տեխնոլոգիաներին:

    Սակայն մի հատ մեծ հարց կա, որին ոչ քրիստոնեությունը, ոչ իսլամը և ոչ էլ մյուս համաշխարհային կորնները և ոչ աթեիզմը չեն կարողանում պատասխան տալ:
    Լավ ենթադրենք մարդը ստեղծվել է, կամ էլ էվոլյուցիայի արդյունք է, կամ էլ այլմոլորակայինները կամ այլ բանական արարածներ են ստեղծել: Բայց ինչի?? ԻՆչ նպատակով?? Որն է մարդու արարման կամ առաջացման նպատակը? Էվոլյուցիոն տեսնակյունից նպատակ փնտրելն ուղղակի անիմաստ է: Կրոնները չեն ասում, թե ինչ նպատակով է արարվել, բայց տարբեր ձևերով փորձում են հիմնավորել, թե ինչու է մարդը ապրում (պայծառացման ձգտում, անմահություն, արարչի երկրպագություն և այլն): Ու շատ հետաքրքիր է, որ այս հիմնահարցին փորձել են պատասխաններ տալ և յուրովի պատասխանել են շատ ավելի հնագույն կրոնները` շումեր-աքքադներ, ամերիկայի հնդկացիներ և այն: Ու շատ հետաքրքիր է, բայց հիմնական բացատրությունը կայանում էր նրանում, որ մարդը պետք էր աստվածներին որպես աշխատուժ կամ հումք:

    Իսկ ինչ է ասում աթեիզմը? Աթեիզմը նույնիկս չի պատասխանում, այն հարցին, թե ինչու է մարդն ապրում: Դա ընդամենը պայմանավորում են ռեֆլեքսներով ու ենթագիտակցությամբ, համարյա գիտակացական տարրեր չեն էլ ներառում:

    Բա լավ, վերջը ոնց անենք? Չէ որ ոչ մեկն էլ դեռևս անցած հազարամյակների ընթացքում չի կարողացել ապացուցել իր ճշմարտացիությունը?
    Հա, լավ է, աթեիզմը մարդուն ազատում է որոշակի վախերից ու զգացումներից, ինչպիսիքն են աստվածային պատժի հանդեպ վախը, անմահությունը կորցնելու վախը և այլն: Բայց ախր դրա հետ մեկ տեղ էլ խլում են մարդուց վերջին հույսը` անմահության ու երանության հույսը? Իսկ ինչ անի հուսալքված մարդը? Չէ որ ոչ բոլորն են, որ հանգիստ համակերպվում ու ապրում են իրենց ընդամենը մի կենսաբանական օրգանիզմ զգալու մտքով, մի օր անհետ ու աննպատակ կորչելու մտքով:

    Ի դեպ հենց ինքը մարդկային գիտակցույթունը, նույնիկ մի պահ պատկերացնելով, որն ինքը մահացել է, դարձյալ չի կարողանում դրանից հետո դադարեցնել մտքի ընթացքն ու ոչինչ չպատկերացնել:
    Հարցադրումն է սխալ ԻՀԿ: Իսկ ո՞վ է ասել, որ ինչ-որ նպատակ կա, կամ պետք է լինի:

    Իսկ այն մարդիկ, ովքեր նման բաներից վախենում են, միշտ էլ կգտնեն մի որեւէ կրոն կամ հավատք (կամ էլ կստեղծեն իրենցը), որպեսզի իրենց կյանքին "իմաստ" ու "նպատակ" տան, եւ անվախ նայեն առաջ: Բայց ոչ բոլորին է նման "ձեռնափայտ" անհրաժեշտ:

  6. #696
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում zulu-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հարցադրումն է սխալ ԻՀԿ: Իսկ ո՞վ է ասել, որ ինչ-որ նպատակ կա, կամ պետք է լինի:

    Իսկ այն մարդիկ, ովքեր նման բաներից վախենում են, միշտ էլ կգտնեն մի որեւէ կրոն կամ հավատք (կամ էլ կստեղծեն իրենցը), որպեսզի իրենց կյանքին "իմաստ" ու "նպատակ" տան, եւ անվախ նայեն առաջ: Բայց ոչ բոլորին է նման "ձեռնափայտ" անհրաժեշտ:
    Այսինքն ոնց թե սխալ է?
    Քեզ դա չի հետաքրքրում, թե ինչու ես ապրում կամ ինչի ես ծնվել?
    Եթե նույնիսկ այդպես է, դա դեռ չի նշանակում, որ ես այդ հարցը չեմ կարող դնել ու դնելու դեպքում էլ սխալ է: Եթե մի հարցի պատասխան չունես, դեռ չի նշանակուկ, որ հարցը սխալ է:
    Ու էդ հարցը ոչ թե վախից է ծնվում, այլ անորոշությունից և անհայտությունից: Դրանք տարբեր բաներ են: Իմաստն ու նպատակը չեն տալիս, այլ գիտակցում են: Մեկի համար կայնքի իմաստը շարիկ գլորելն ա, մեկի համար էլ նպատակ չունենալը:
    Իսկ ինչա, առաջարկում ես աննպատակ ապրել? Թե մեռնելու հարցը քեզ չի հուզում? Կամ էլ չի հետաքրքրում, թե դրանից հետո ինչ կա? Արդյոք դա վերջն է?

    Ու փաստացի, եթե ընդհանուր նայենք հենց մենակ այն, որ էդ քո ասած սխալ հարցադրումն արդեն հազարամյակներով մարդիկ դնում են, խոսում է այն մասին, որ հարցը հեչ էլ սխալ չի, այլ նույնիսկ տեղին է:
    Արի սենց ասեմ: Ես ունեմ հարց, որին ինչ-որ մեկն ինչ որ մի ձևով պատասխանում է: Ենթադրենք դա կրոնն է: Բայց դու հերիք չի պաասխան չունես, դեռ մի բան էլ հարցը սխալ ես հանում: Այ սա արդեն հեչ տրամաբանական չի:
    Ու նույն ձևի աթեիզմը` մարդուն հազարամյակներ հուզող որոշ կոնցեպտուալ հարցերի պատասխանը չունի, բայց համ հարցերնին պատասխանողին է սխալ հանում, համ պատասխանները, համ էլ հարցերը: Սա առավել քան զավեշտալի է:
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

  7. #697
    դիմահար Նետ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    26.02.2011
    Գրառումներ
    524
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Mephistopheles-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Դարվինիզմը իդեոլոգիա չի… դարվինիզմը բարոյական նորմեր չի սահմանում… դարվինիզմը գիտություն ա և ընդունում ա միայն գիտակամ այլ ոչ թե իր կողմից բերված ապացույցներ… էվոլյուցիոն տեսությունը լավի ու վատի հարց չի քննարկում… դարվինիզմը գիտական տեսություն ա… գիտությունը հավատքի վրա չի հիմնված… դարվինիզմը նույն ձևի գիտություն ա ոնց որ աստղագիտությունը, ֆիզիկան, քիմիան և մաթեմատիկան… այն բարի ու չարի հարց չի քննարկում…
    Դարվինիզմը մաթեմաթիկայի ու ֆիզիկայի պես գիտություն չի:Այն գիտության քողի տակ թաքնված գաղափարախոսություն ա: Որը վերջնական հաշվով փորձում է համոզել որ մարդը առ ոչինչ է:Այն ուղղակի աննպատակ գոյացություն է:Հուսով եմ լավ հասկանում ես թէ ինչ է գոյացությունը:Այն լինում է չարորակ, կամ բարորակ:Ու եթե ընդունում ենք որ մարդը երկրածին գոյացուկ է, ապա դատելով նրա վարքից այդ գոյացությունը չարորակ է, քանի որ անխնա փջացնում է երկիրը:
    Ես իհարկե համամիտ չեմ վերը ասավածի հետ, դա ի՛մ ասածը չի: Սա Դարվինիզմի ու աթեիզմի գաղափարախոսության արգասիքն է:
    եթե որևե աթեիստ փորձի հերքել սա, ուրեմն նա լավ աթեիստ չէ: Որից էլ ես ուրախ եմ:

  8. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Ավետիք (18.07.2012)

  9. #698
    Պատվավոր անդամ Mephistopheles-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.05.2008
    Գրառումներ
    13,982
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Նետ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Դարվինիզմը մաթեմաթիկայի ու ֆիզիկայի պես գիտություն չի:Այն գիտության քողի տակ թաքնված գաղափարախոսություն ա: Որը վերջնական հաշվով փորձում է համոզել որ մարդը առ ոչինչ է:Այն ուղղակի աննպատակ գոյացություն է:Հուսով եմ լավ հասկանում ես թէ ինչ է գոյացությունը:Այն լինում է չարորակ, կամ բարորակ:Ու եթե ընդունում ենք որ մարդը երկրածին գոյացուկ է, ապա դատելով նրա վարքից այդ գոյացությունը չարորակ է, քանի որ անխնա փջացնում է երկիրը:
    Ես իհարկե համամիտ չեմ վերը ասավածի հետ, դա ի՛մ ասածը չի: Սա Դարվինիզմի ու աթեիզմի գաղափարախոսության արգասիքն է:
    եթե որևե աթեիստ փորձի հերքել սա, ուրեմն նա լավ աթեիստ չէ: Որից էլ ես ուրախ եմ:
    Ձեր հոտի հովիվը, ձեզ խաբել ա Նետ ջան,

    Դարվինիզմ հասկացությունն անգամ այսօր չեն կիրառում գիտության մեջ, այլ էվոլյուցիան տեսություն են ասում ինչպես հարաբերականության տեսությունը և այլ տեսություններ ու էվոլյուցիոն տեսությամբ զբաղվում են գիտնականները՝ կենսաբաններ, մարդաբաններ երկրաբաններ, քիմիկոսներ, բժիշկներ, մարդաբաններ և անգամ աստրոֆիզիկներ… էվոլյուցիոն տեսությունը հիմնվում ա քիմիայի, ֆիզիկայի հնեաբանության, երկրաբանության ինչպես նաև մաթեմատիկայի ու այլ գիտությունների վրա…

    պարզապես կրոնը զգում ա որ հողը ոտի տակից կամաց փախնում ա, դրա համար էլ ոտ-ու-ձեռ ա ընկել, հատկապես աղադավորակերպ կրոնները որոնք հիմնականում ձգտում են գիտությունը հեռու պահել մարդուց քանի որ իրենց ստեղծած կուռ դոգմատիկ կառույցը փշրվում ա դրանից… ընդհանրապես կրոնը սիրում ա մթություն, բայց ի պատիվ շատ հոգևորականների կրոնը նաև ձևափոխվում ա այսօր ու էվոլյուցիոն տեսությունը ընդունվում ա որպես գիտականորեն հիմնավորված ը ընդունելի եկեղեցու համար (ոչ բոլորի)

    Աթեիզմը գաղափարախոսություն ա, Էվոլյուցիան տեսությունը ոչ… այն տեսություն ա ինչպես շատ գիտական այլ տեսություններ՝ կյանքի առաջացման միակ բացատրությունն այսօր ողջ քաղաքակիրթ, զարգացած ու խելամիտ հասարակություններում…

    Աթեիզմը բացառում ա աստծո գոյությունն ու ամեն ինչ հիմնավորում ա գիտությամբ և բարոյական նորմերը չի հիմնում աստծո և ավետարանի վրա… բառը հենց դա էլ ասում ա "ա" "թեիզմ"

    Նետ մի հատ տեր հայրի հետ ճշտի նոր գրի էլի…

    էվոլյուցիան տեսությունը կրոնի համար չարորակ գոյակցություն ա որովհետև կրոնի հերն անիծում ա, քայքայում ա նրա իշխանությունն ու դարձնում ա կրոնը կիրառելի զուտ անձնական հոգևոր խնդիրների համար…

    բայց ստեղ արի էվոլյուցիոն տեսություն չքննարկենք քանի որ դրա տեղը գիտական բաժնում ա…

  10. Գրառմանը 4 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Quyr Qery (18.07.2012), Varzor (18.07.2012), Արէա (18.07.2012), Մինա (18.07.2012)

  11. #699
    Սկսնակ անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    26.09.2008
    Գրառումներ
    40
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Varzor-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Այսինքն ոնց թե սխալ է?
    Քեզ դա չի հետաքրքրում, թե ինչու ես ապրում կամ ինչի ես ծնվել?
    Եթե նույնիսկ այդպես է, դա դեռ չի նշանակում, որ ես այդ հարցը չեմ կարող դնել ու դնելու դեպքում էլ սխալ է: Եթե մի հարցի պատասխան չունես, դեռ չի նշանակուկ, որ հարցը սխալ է:
    Ու էդ հարցը ոչ թե վախից է ծնվում, այլ անորոշությունից և անհայտությունից: Դրանք տարբեր բաներ են: Իմաստն ու նպատակը չեն տալիս, այլ գիտակցում են: Մեկի համար կայնքի իմաստը շարիկ գլորելն ա, մեկի համար էլ նպատակ չունենալը:
    Իսկ ինչա, առաջարկում ես աննպատակ ապրել? Թե մեռնելու հարցը քեզ չի հուզում? Կամ էլ չի հետաքրքրում, թե դրանից հետո ինչ կա? Արդյոք դա վերջն է?

    Ու փաստացի, եթե ընդհանուր նայենք հենց մենակ այն, որ էդ քո ասած սխալ հարցադրումն արդեն հազարամյակներով մարդիկ դնում են, խոսում է այն մասին, որ հարցը հեչ էլ սխալ չի, այլ նույնիսկ տեղին է:
    Արի սենց ասեմ: Ես ունեմ հարց, որին ինչ-որ մեկն ինչ որ մի ձևով պատասխանում է: Ենթադրենք դա կրոնն է: Բայց դու հերիք չի պաասխան չունես, դեռ մի բան էլ հարցը սխալ ես հանում: Այ սա արդեն հեչ տրամաբանական չի:
    Ու նույն ձևի աթեիզմը` մարդուն հազարամյակներ հուզող որոշ կոնցեպտուալ հարցերի պատասխանը չունի, բայց համ հարցերնին պատասխանողին է սխալ հանում, համ պատասխանները, համ էլ հարցերը: Սա առավել քան զավեշտալի է:
    Նախ եւ առաջ, ես ասացի ԻՄ ԿԱՐԾԻՔՈՎ այդ հարցը սխալ է: Ես բոլորովին ոչ իրավունք, ոչ էլ ցանկություն ունեմ որեւէ մեկին արգելել նման հարցեր տալ, պատասխաններ փնտրել եւ նույնիսկ գտնել: Իմ ՍՈՒԲՅԵԿՏԻՎ կարծիքով այդ հարցը նման է նրան, որ մարդ երկնքում ինչ-որ դեղին խորանարդ ՊԱՏԿԵՐԱՑՆԻ, իսկ հետո ինքն իրան հարց տա թե ինչու է այդ խորանարդից ձմերուկի հոտ գալիս: Եւ երկար ժամանակ պատասխան փնտրի այդ հարցին... Ամեն մարդ ինքն իրա համար է իմաստ ստեղծում իր կյանքում:

    Իսկ ինչ վերաբերվում է նրան, որ "արդեն հազարամյակներով մարդիկ դնում են այդ հարցադրումը", ապա դա ԲՈԼՈՐՈՎԻՆ չի նշանակում, որ դա ճիշտ հարցադրում է: Արդեն հազարամյակներ մարդիկ իրար մորթում են հանուն կրոնի եւ հավատքի, բայց այն փաստը, որ նրանք դա անում են հազարամյակներ շարունակ, դեռ իրենց արածը ավտոմատ կերպով "ճիշտ" չի դարձնում, այլ լրիվ ընդհակառակը:

  12. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Varzor (18.07.2012)

  13. #700
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում zulu-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Նախ եւ առաջ, ես ասացի ԻՄ ԿԱՐԾԻՔՈՎ այդ հարցը սխալ է: Ես բոլորովին ոչ իրավունք, ոչ էլ ցանկություն ունեմ որեւէ մեկին արգելել նման հարցեր տալ, պատասխաններ փնտրել եւ նույնիսկ գտնել: Իմ ՍՈՒԲՅԵԿՏԻՎ կարծիքով այդ հարցը նման է նրան, որ մարդ երկնքում ինչ-որ դեղին խորանարդ ՊԱՏԿԵՐԱՑՆԻ, իսկ հետո ինքն իրան հարց տա թե ինչու է այդ խորանարդից ձմերուկի հոտ գալիս: Եւ երկար ժամանակ պատասխան փնտրի այդ հարցին... Ամեն մարդ ինքն իրա համար է իմաստ ստեղծում իր կյանքում:

    Իսկ ինչ վերաբերվում է նրան, որ "արդեն հազարամյակներով մարդիկ դնում են այդ հարցադրումը", ապա դա ԲՈԼՈՐՈՎԻՆ չի նշանակում, որ դա ճիշտ հարցադրում է: Արդեն հազարամյակներ մարդիկ իրար մորթում են հանուն կրոնի եւ հավատքի, բայց այն փաստը, որ նրանք դա անում են հազարամյակներ շարունակ, դեռ իրենց արածը ավտոմատ կերպով "ճիշտ" չի դարձնում, այլ լրիվ ընդհակառակը:
    Ես հենց քո կարծիքի մասին էլ խոսում էի, իմ ակրծիքն ել արդեն հայտնել էի
    Ձմերուկի հետ ձուգահեռներն իմ համար հեչ ակնառու և տեղի չէին` տրամաբանական կապ չտեսա մեջը, քանի որ քո ասած խորհանարդը զուտ պատկերացում էր:
    Իրականությունում հանուն կրոնի ու հավատքի չեն մորթում, այլ հանուն նոյւթական շահերի: Իհարկե ֆանատիզմի գործոնը նույնպես կա: Բայց դա նույնպես ճիշտ է: Ճիշտ է այն առումով, որ մարդկային մինչև վերջ չբացահայտված էության հաճախակի դրսևորումներից մեկն է:

    Իսկ ինչ է նշանակում ճիշտ հարցադրում անել? Մարդը կա, գիտակցում է, որ կա և ապրում է ու տալիս է ամենատրամաբանական ու առաջին հայացքից տրիվյալ հարցը` "իսկ ինչու"? Այսինքն հարցը բխում է ոչ թե երևակայական և անհասանելի դրույթից, այլ լիովին իրական և պարզ հիմքերից` կյանքից, որը շատերն այդպես թանկ են գնահատում:
    Մարդասիության և քաղաքակրթության տեսանկյունից մարդյակին կայնքը համարվում է ամենամեծ արժեքներից մեկը, եթե ոչ ամենամեծը: Բա տրամաբանական չի այն հարցը, թե ինչու է մարդը թեկուզ ժամանակավոր, բայց տիրապետում այդ մեծագույն արժեքին: Շատ տրամաբանական ու բնական հարց է ԻՀԿ:

    Իսկ ըստ քեզ ինչ հարցադրումներ պիտի դնի իր առջև մարդկությունը? Ինչ հարցադրումներ է դնում աթեիզմը և որ հարցադրումներին է լիարժեք պատասխանում?
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

  14. #701
    Մշտական անդամ Ավետիք-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    04.03.2011
    Գրառումներ
    233
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Իսկ հետաքրքիր է, ո՞վ է աթեիզմում բարոյական չափանիշների հեղինակը, որտեղի՞ց է աթեիզմում բարոյականություն հասկացությունը և որո՞նք են աթեիզմի բարոյական չափանիշները: Օրինակ, քրիստոնեության մեջ այս բոլոր հարցերի պատասխանը հստակ կա և հստակ գրված է (որ չասեն, թե որտեղ է գրված): Եթե հստակ պատասխաններ չկան, ապա այդ բարոյականությունը հարաբերական է և ով ինչպես կարող է կմեկնաբանի ու կվարվի: Այսպիսով արդարացվում են խաղատները, հասարակաց տները, քաղաքացիական ամուսնությունները և սրանց նման շատ ուրիշ բաներ: Եթե չկան հստակ նորմեր, ապա չի կարող լինել անբարոյականություն կամ էլ բոլորի համար համահավասար չափորոշիչներ: Դառնոմ է, այն որ քեզ համար անբարոյականություն է, ուրիշի համար լավ էլ բարոյականություն է:
    Աթեիզմը մերժում է Աստծուն և Աստվածաշունչը, այդպիսով ցանկանալով հաստատել իր նորմերն ու սկզբունքները:
    Քանի որ մերժելով Աստծուն մարդ զրկում է իրեն Կատարյալի և Բացարձակի ներկայությունից, փորձում է իր անձը դնել որպես Տիեզերքի կենտրոն, դառնում է ամեն բան հարաբերական, ինչից ի հայտ են գալիս կա՛մ անիշխանությունը (անարխիան), կա՛մ բռնապէտությունը (տիրանիան): Այսինքն՝ առաջինի դեպքում ով ինչ ուզում է անում է, եկրորդի դեպքում մեկն է (և իր շրջապատը) իր ուզածն անում: Երկուսի դեպքում էլ անբարոյականությունը առկա է իր բոլոր արտահայտումներով: Եվ պատմության մեջ այս երկուսի շատ օրինակներ կան:
    Աթեիզմն ու հարաբերական բարոյականությունն սերտ կապված են:
    «Եթե կյանքումդ չկա մեկ բան, որի համար արժե զոհվել: Ապա զուր է ապրածդ կյանքը:»

  15. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Varzor (19.07.2012), Արէա (18.07.2012)

  16. #702
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    06.05.2010
    Գրառումներ
    2,735
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Ավետիք-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Իսկ հետաքրքիր է, ո՞վ է աթեիզմում բարոյական չափանիշների հեղինակը, որտեղի՞ց է աթեիզմում բարոյականություն հասկացությունը և որո՞նք են աթեիզմի բարոյական չափանիշները: Օրինակ, քրիստոնեության մեջ այս բոլոր հարցերի պատասխանը հստակ կա և հստակ գրված է (որ չասեն, թե որտեղ է գրված): Եթե հստակ պատասխաններ չկան, ապա այդ բարոյականությունը հարաբերական է և ով ինչպես կարող է կմեկնաբանի ու կվարվի: Այսպիսով արդարացվում են խաղատները, հասարակաց տները, քաղաքացիական ամուսնությունները և սրանց նման շատ ուրիշ բաներ: Եթե չկան հստակ նորմեր, ապա չի կարող լինել անբարոյականություն կամ էլ բոլորի համար համահավասար չափորոշիչներ: Դառնոմ է, այն որ քեզ համար անբարոյականություն է, ուրիշի համար լավ էլ բարոյականություն է:
    Աթեիզմը մերժում է Աստծուն և Աստվածաշունչը, այդպիսով ցանկանալով հաստատել իր նորմերն ու սկզբունքները:
    Քանի որ մերժելով Աստծուն մարդ զրկում է իրեն Կատարյալի և Բացարձակի ներկայությունից, փորձում է իր անձը դնել որպես Տիեզերքի կենտրոն, դառնում է ամեն բան հարաբերական, ինչից ի հայտ են գալիս կա՛մ անիշխանությունը (անարխիան), կա՛մ բռնապէտությունը (տիրանիան): Այսինքն՝ առաջինի դեպքում ով ինչ ուզում է անում է, եկրորդի դեպքում մեկն է (և իր շրջապատը) իր ուզածն անում: Երկուսի դեպքում էլ անբարոյականությունը առկա է իր բոլոր արտահայտումներով: Եվ պատմության մեջ այս երկուսի շատ օրինակներ կան:
    Աթեիզմն ու հարաբերական բարոյականությունն սերտ կապված են:
    Սխալմամբ շնորհակալություն հայտնեցի:

    Ավետիք ջան, մեկը մի սխալ արտահայտություն արեց, հիմա բոլորով, փոխարեն ընդունեք որ իրոք նա սխալվել է, փորձում եք արդարացումներ գտնել: Իրականում ամեն ինչ շատ ավելի պարզ է, քան փորձում եք ներկայացնել խճճելով ու երկարացնելով: Ես աթեիստ եմ, դու(ք) գտնում եք որ ես անբարոյակա՞ն եմ: Այո, կամ ոչ: Էս ա հարցը, խճճել ու հիմնավորումներ հորինել պետք չի:

  17. Գրառմանը 4 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Mephistopheles (18.07.2012), Quyr Qery (18.07.2012), Հայկօ (18.07.2012), Մինա (20.07.2012)

  18. #703
    Մշտական անդամ Ավետիք-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    04.03.2011
    Գրառումներ
    233
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Արէա-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Սխալմամբ շնորհակալություն հայտնեցի:

    Ավետիք ջան, մեկը մի սխալ արտահայտություն արեց, հիմա բոլորով, փոխարեն ընդունեք որ իրոք նա սխալվել է, փորձում եք արդարացումներ գտնել: Իրականում ամեն ինչ շատ ավելի պարզ է, քան փորձում եք ներկայացնել խճճելով ու երկարացնելով: Ես աթեիստ եմ, դու(ք) գտնում եք որ ես անբարոյակա՞ն եմ: Այո, կամ ոչ: Էս ա հարցը, խճճել ու հիմնավորումներ հորինել պետք չի:
    Արէա ջան, կարող ես պատասխանել իմ վերը բերած հարցերին: Ես չեմ խճճում, ոչ էլ արդարացումներ փնտրում: Անձամբ քեզ չեմ ճանաչում և չեմ էլ ցանկանում քեզ որակավորել-վիրավորել: Խոսքս ուսմունքի մասին է, ուզում եմ հասկանալ կապն աթեիզմի և բարոյականության միջև: Խնդրում եմ ներկայացնես ինձ նախ հարցերիս պատասխանները, հետո իմ ասած կապը: Հարգանքներով:
    «Եթե կյանքումդ չկա մեկ բան, որի համար արժե զոհվել: Ապա զուր է ապրածդ կյանքը:»

  19. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Նետ (18.09.2012)

  20. #704
    nocturnus Հայկօ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    22.08.2008
    Գրառումներ
    8,423
    Բլոգի գրառումներ
    4
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Ավետիք-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Իսկ հետաքրքիր է, ո՞վ է աթեիզմում բարոյական չափանիշների հեղինակը, որտեղի՞ց է աթեիզմում բարոյականություն հասկացությունը և որո՞նք են աթեիզմի բարոյական չափանիշները: Օրինակ, քրիստոնեության մեջ այս բոլոր հարցերի պատասխանը հստակ կա և հստակ գրված է (որ չասեն, թե որտեղ է գրված): Եթե հստակ պատասխաններ չկան, ապա այդ բարոյականությունը հարաբերական է և ով ինչպես կարող է կմեկնաբանի ու կվարվի: Այսպիսով արդարացվում են խաղատները, հասարակաց տները, քաղաքացիական ամուսնությունները և սրանց նման շատ ուրիշ բաներ: Եթե չկան հստակ նորմեր, ապա չի կարող լինել անբարոյականություն կամ էլ բոլորի համար համահավասար չափորոշիչներ: Դառնոմ է, այն որ քեզ համար անբարոյականություն է, ուրիշի համար լավ էլ բարոյականություն է:
    Աթեիզմը մերժում է Աստծուն և Աստվածաշունչը, այդպիսով ցանկանալով հաստատել իր նորմերն ու սկզբունքները:
    Քանի որ մերժելով Աստծուն մարդ զրկում է իրեն Կատարյալի և Բացարձակի ներկայությունից, փորձում է իր անձը դնել որպես Տիեզերքի կենտրոն, դառնում է ամեն բան հարաբերական, ինչից ի հայտ են գալիս կա՛մ անիշխանությունը (անարխիան), կա՛մ բռնապէտությունը (տիրանիան): Այսինքն՝ առաջինի դեպքում ով ինչ ուզում է անում է, եկրորդի դեպքում մեկն է (և իր շրջապատը) իր ուզածն անում: Երկուսի դեպքում էլ անբարոյականությունը առկա է իր բոլոր արտահայտումներով: Եվ պատմության մեջ այս երկուսի շատ օրինակներ կան:
    Աթեիզմն ու հարաբերական բարոյականությունն սերտ կապված են:
    Շատ ես խորացել, Նետ ջան : Ասենք՝ թալանելը, սպանելը, մեկ էլ օրը ցերեկով դրամատիկականի դեմը օրալ շնանալը հաստատ անբարոյականություններ են, էդ հասկանալու համար տենց շատ խորանալ պետք չի :

    Ինչ մի թեիզմ ու աթեիզմ եք ներմուծել բարոյականության ու անբարոյականության դաշտ. մնում ա քվանտային ֆիզիկայից ու նոտայագրությունից էլ մի քանի նմուշներ ավելացնեք, լրիվ տեղը կընկնի:
    DIXI
    carpe noctem

  21. #705
    Մշտական անդամ Ավետիք-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    04.03.2011
    Գրառումներ
    233
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Հայկօ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Շատ ես խորացել, Նետ ջան : Ասենք՝ թալանելը, սպանելը, մեկ էլ օրը ցերեկով դրամատիկականի դեմը օրալ շնանալը հաստատ անբարոյականություններ են, էդ հասկանալու համար տենց շատ խորանալ պետք չի :

    Ինչ մի թեիզմ ու աթեիզմ եք ներմուծել բարոյականության ու անբարոյականության դաշտ. մնում ա քվանտային ֆիզիկայից ու նոտայագրությունից էլ մի քանի նմուշներ ավելացնեք, լրիվ տեղը կընկնի:
    Հայկօ ջան, էս դեպքում Նետը չէր, խառնել ես ընկերս:
    «Եթե կյանքումդ չկա մեկ բան, որի համար արժե զոհվել: Ապա զուր է ապրածդ կյանքը:»

Էջ 47 90-ից ԱռաջինԱռաջին ... 3743444546474849505157 ... ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Թեմայի պիտակներ

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •