Այո
Ոչ
Դժվարանում եմ պատասխանել
Tig (24.05.2010)
Էնօրը գիտեք՝ ինչ էի մտածում, որ բացեն-չբացեն, մեկ է, լեզուն չենք փրկի:
Adriano (24.05.2010)
Ես էլ էրեկ գիտեք ինչ էի մտածում, որ եթե իրականում ուզենաին բացեին՝ առանձ շուխուր անելու կբացեին: Բայց քանի որ որոշ «գրանտների» փողերը կերել են ու հիմա մարսելու միջոցներ են փնտրում, սենց մեծ աղմուկ են բարձրացնում, որ «գրանտ» տվողներին ցույց տան, որ տեսեք ախպեր ջան ինչ մեծ ընդվզումա, մենք ի՞նչ կարանք անենք, սաղ դեմ են, էդ փողերն էլ խածսվելա... և այլն և այլն...
հ.գ. համ էլ հայոց լեզուն դեռ կորած չի, որ փրկվի կամ չփրկվի… Ճիշտա վիճակը վատա, բայց դեռ անդառնալի չի…
Հա, հույզն է լոկ մնայունը՝
Մնացյալը անցողիկ…
Ես ուղղակի ազատության կողմնակից եմ։ Եթե կա պահանջ, թող լինեն ոչ հայկական դպրոցներ։ Ով ուզում ա, թող հնարավորություն ունենա իր երեխային տալ սովորելու ուրիշ լեզվով։
Մեկ էլ՝ կողմ եմ բնական ընտրությանը ու էվոլյուցիային։
Եթե հայերենը իսկապես արժեքավոր լեզու է ու առավելություններ ունի, ապա բնական ճանապարհով մրցունակ կլինի ու չի դառնա մեռած լեզու։ Իսկ եթե ոչ ոքի պետք չի, ուզած չուզած վերանալու ա, անկախ մեր՝ ֆորումում գրվելիք ամպագորգոռ բառերից։
Անվերջության մասշտաբով՝ այս ամենինչը ընդամենը դիսկրետ բաներ են... Մի լեզու ավել–մի լեու պ ակաս, մի ազգ ավել, մի ազգ պակաս, մի մարդ ավել, մի մարդ պակաս... Տիեզերքի համար մեկ ա։
Ուժեղն ա գոյատևում։ Իսկ թույլերը վերանում են։
Մի բան էլ. կոնկրետ էս պահին միակ տեղը, որ ինձ հայերեն գրել–կարդալ ա պետք գալիս, դա ակումբն ա։ Եթե սա էլ չլիներ, ես արդեն հազիվ տառերը կհիշեի։ ԲՈՒՀ ընդունվելուց հետո համարյա այերեն չեմ կարդացել գրել, ոչ մի նոր բան չեմ սովորել։ Դե ինքներդ պատկերացրեք. հայրենով ոչ մի ժամանակակից գիրք չկա, բոլոր դասագրքերը ռուսերեն/անգլերեն են։ Ժամանակակից գրականությունն էլ բացառապես անգլերեն/ռուսերեն ա։ Հարց ա առաջանում։
Ինչ կարդալ հայերեն՞ սկսել վերընթերցել կարդացած գրքերը, թե անկապ, հին ու անհետաքրքիր գրքեր վերցնել կարդալ՞
Կոնկրետ ես մի քանի անգամ վերընթերցեցի ինձ հետաքրքիր գրքերը ու դրանից հետո էլ հայերեն գիրք չեմ կարդացել։ Սա դեռ ամենավատ տարբերակներից չիմարդ կա, դպրոցը նոր ա ավարտում ու իր անուն ազգանունը ճիշտ գրել–կարդալ չգիտի։
Խնդիրը արգելելը չի, խոչընդոտելը չի, հա ասենք ՝ խոչընդոտեցինք, դպրոցները չբացեցին օտար լեզվով, հետո՞ Դրանից հայերեն սովորելու որակը կբարձրանա՞
Some are born to sweet delight,
Some are born to an endless night,
End of the night...
Adriano (24.05.2010)
Վիճակը էնքանով ա վատ, որ մի ուրիշ լեզու ա առաջացել ՝ փողոցային, գողականը ու բնակչության ահագին մեծ զանգված արդեն նորմալ հայերենով հաղորդակցվել չի կարող/չի ուզում։
Ամենացավալին էն ա, որ նայում ես, արդեն նույնիսկ "նորմալ" երիտասարդներն են խոսում գողականով։ Քիչ–քիչ, չեմ ուզում ասել գրական, նույնիսկ սովորական խոսակցական լեզուն ա սկսում համարվել "դոձիկության" նշան։
Ու այ դա, ցավոք, կարծում եմ անդառնալի պրոցես ա։ Ես չեմ պատկերացնում, թե ինչպես կարելի ա երիտասարդությանը համոզել, որ նորմալ խոսելը ամոթ չի, մանավանդ՝ երբ հեռուստատեսությամբ, ծնողները, ուսուցիչները եւ այլ օրինակելի մարդիկ նույն ձևով են խոսում։
Some are born to sweet delight,
Some are born to an endless night,
End of the night...
Katka (24.05.2010)
Մոդերատորական. Թեմայի վերջին գրառումները անձնական հարթության լինելու պատճառով ջնջվել են:
Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
Ֆրեյա ու Դավիդուս պետք է հասկանալ որ կրթական ազատությունը , այսինքն որ լեզվով սովորեմ ուր սովորեմ, ինչ սովորեմ, դա մարդու իրավունքների հիմնարար սկզբունքներից է: Սակայն այստեղ խնդիրը կայանում է նրանում, որ առկա օրենքի շրջանակներումել է հնարավոր օտար լեզուների խորացված դասավանդումը, ինչ կարիք կա նոր դպրոց բացելու, եթե կարելիա ուղղել արդեն իսկ եղածը: Այ մարդ փող եք ստացել դրսից դրեք ներքին դպրոցը զարգացրեք, դասատուին 50 դրամով մի նեգրի նման աշխատացրեք: Եթե ծնողը հնարավորություն ունի իր երեխային դեռ չծնված անգլերեն պարապել տալ փողով է թող տա դա ամեն մեկի անձնական իրավունքն է: Ես սկզբունքորեն դեմ չեմ նման էլիտար դպրոցների բացմանը, սակայն դա պետք է կատարվի պատշաճ պահի, պատշաճ ժամանակ: Մեր դասատուն կարգին փող չի ստանում, մարդիկ , ազգը սեփականության տարրական իրավունքներ չունի, կամքը արտահայտելու ելքեր չունի եկել են մի ապուշությամբ են զբաղվում: Բացեք խնդրեմ, սակայն ավելի հիմնավոր հիմքերի առկայության դեպքում:
Պետական շահը ավելի վեր է ինչ-որ մտացածին «սովորելու լեզուն ընտրելը մարդու հիմնարար իրավունքն է» գաղափարից:
Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
Adriano ջան, գրածդ նման է մարդուն ձեռք առնելուն.... մի հատ հոդված ընդամենը բեր (գուգլը քեզ օգնական) աշխարհի ցանկացած լեզվով, ուր գրած լինի, որ կրթության լեզուն ընտրելը մարդու ՀԻՄՆԱՐԱՐ իրավունքներից մեկն ա: Ապեր, հասկանալու խնդիր ըստ ինձ ունի այն մարդը, ով ոզւում ա օտարալեզու կրթությամբ դպրոց բացելը պարտադիր կերպով փաթաթել պետության վզին, հլը մի բան էլ հայտարարում ա, որ դա մարդու հիմնարար իրավունքներից ա բխում: Հազար անգամ մարդիկ գրեցին էս թեմայում: Ուզում եք օտար լեզվով սովորել, գնացեք դրսում սովորեք, ով ա ձեզ բռնել??? Հազար անգամ գրեցին, որ էդ դպրոցների բացումը շատ ավելի լուրջ սոցիալական հարված է հասցնում, քան կրթական: Դժվար ա հասկանալ????
իսկ արդյոք պետության շահից չի բխում բազմակողմ կրթված հասարակություն ունենալը, բացի այդ մարդու տարրական իրավունքների պաշտպանությունը: Կարողա պետության շահը նա է, որ մարդկանց ստրկացնեն,ասեն էս ժամին հաց կուտես, զուգարան 7.5423175896547 անգամ կգնաս, կխոսաս մենակ հայերենով, նույնիսկ եթե գնաս ճապոնիա նայի հա հայերեն կխոսաս, հանուն չես հասկանում ինչի: Իսկ մարդուն արգելել ազատ ընտրություն կատարել դա պետության շահ չի դա ԿԳԲ-ի շահնա: Մենք Չուկ ջան անկախացումից հետո և ոչմի ժամանակ մի 0.00000002 գրամ նույնիսկ պետական շահին չենք հետևել: Հետևել ենք ախպերության շահին, հետևել ենք ընրությունները կեղծելով իշխանության գալացողների շահին: Իսկ արդյոք չես կարծում, որ յուրաքանչյուրի շահը ինչ-որ ձևով կապված է չէ նաև երկրի շահի հետ: Ասենք ես ուզում եմ, օրինակ ունենալ լավ դպրոց, դա իմ շահնա, քանզի ես սովորելովկամ իմ երեխան այդ դպրոցում սովորելով ավելի զարգացած կլինի, զարգացած հասարակություն զարգացած պետություն: Օրինակ լավ վարձատրվող ուսուցիչներ, դա նրանց շահնա չէ, սակայն այդ շահը ածանցվումա և դառնում պետության շահ:
Համաձայն եմ, ուղղակի կարելի ա բացել դպրոցներ, որտեղ լրացուցիչ առարկաներ անցնեն օտար լեզվով, որը կներառի դպրոցական ծրագրի թեմաներ։
Բայց, կարծում եմ, սկզբնապատճառը իրականում եղել է ոչ թե ազատություն տալու միտքը, կամ էլ հայերին կրթելը, այլ սովետի նոստալգիան օգտագործելով մի քանի դպրոցներում ռուսալեզու ուսուցում վերականգնելն է։
Եւս մեկ պատճառ կարող է լինել Դիլիջանի՝ օտարազգիների համար նախատեսված դպրոցը։
Մեկ էլ, մի բան էլ եմ նկատում. մեր "սիրելի" վարչապետը Պուշկինի դպրոցի շրջանավարտ է։ Համոզված եմ, Պուշկինի դպրոցի տնօրենի տեսակետներն է լրիվ կիսում, ինչպես որ նախկին ռուսական դպրոցների շրջանավարտների մերամասնությունը։ Այդ մարդիկ կարծում են, որ ռուսալեզու ուսուցումը վերականգնելով, իրենց դպրոցի համբավը պետք է վերականգնվի։
Some are born to sweet delight,
Some are born to an endless night,
End of the night...
Tig (24.05.2010)
Նախօրոք նշեմ, որ դեմ եմ օտարացվելուն, բայց դա չի նշանակում, որ պետք է խոսել ինչ-որ բաներից, միայն թե արդարացնել: Պետական շահը քո երկրի հասարակության ազատ ընտրության իրավունքի համար առողջ երկիր ստեղծելն է, պետական շահն ու իմ իրավունքը մի գիծ է, ոչ թե մեկը բարձր, մեկը ցածր, մյուսը մտացածին:
Չամրապնդված ու չապահովված, համամիտ եմ
Հավես չունեմ օրենքներ փորփրելու: Չգիտեմ օրենք, որ արգելում է:![]()
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ