Արս ջան ամենևին հարցը շրջանցելու պատճառ չունեմ, պարզապես մտածեցի հասկանալի ձևով է գրված...
Դու ասում ես որ վերոհիշյալ գրքում գրվածը սխալ է իսկ Գրիգոր Լուսավորչինը ճիշտ։ Դու ասում ես դրանով քանի որ առաջինը տարածում է ԿԽ-ն ուրեմն և իրենք են սխալ իրենց վարդապետությամբ, իսկ քանի որ երկրորդը դուք եք տարածում, որը ճիշտ է, հետևաբար դուք ճիշտ եք, ձեր վարդապետությունը՝ ճշմարիտ։
Ես ասում եմ. սխալ տեղեկություն ես տալիս երկու գրառումներն էլ ճիշտ են։ Դու ասում ես քանի որ փոքր երեխուն միկ կերցնելուց կարող է խեղդվել, իսկ մենք կաթ ենք խմցնում ուրեմն միս ուտելը սխալ է։ Արս ջան նորից եմ ասում սխալ է. Եթե մարդը մեծանում է միս էլ պետք է ուտի։ Եթե մտածում ես օրինակը սխալ եմ բերել նորից կարդա գրառումդ, առաջինում մարդ է ում կյանքը Սուրբ Հոգու ձեռքերում է, նա խնդիրը չէ թե ուր է գնում, ինչպես եպիսկոպոս Աշն է ասում Նա է վարում պարահանդեսը, նրան Սուրբ Հոգին է տանում, հետևաբար հա կարիք չունի տառապանք քաշելու, իսկ առաջինը որը ևս կարող է լինել նույն վիճակում միայն թե հանձնվի Սուրբ Հոգուն, տառապանք ու սուգ է ապրում, ողբում է ու փնտրում այն ինչը չկա իր մեջ... Եթե մարդ սրա մեջով չանցնի իրոք շնորհքն անառակության ծացկոց կսարքի, բայց այս վիճակն անցողիկ փուլ է ու նախորդում է ուրախության վիճակին այն որ դուք թռի-վռի եք անվանում.... Այո նա արդեն ցնծում է, այլևս նրա հոգը չէ, հա գիտի թե ով է վարում պարահանդեսը...
Երբ գնում ես մեքենայով ու մի արտասովոր բան ես նկատում նայում ես վարորդին եթե նա հանգիստ է դու էլ ես հանգստանում։ Եթե քո կյանքը Սուրբ Հոգու ձեռքերում լինի դու դուրս չես նայի, կնայես նրան ով տանում է քեզ իր ճանապարհով......
Այնպես ստացվեց կարծես քարոզում եմ, չէ Արս ջան պարզապես ուզում եմ բացատրել տարբերությունը, համոզել որ չշարունակես բարձրաձայնել այն թերությունները որոնք կան այս կամ այն եկեղեցում։ Հիշեցնում եմ շատ բաների հետ ես էլ համաձայն չեմ, բայց գիտեմ երբ Ինքն է վարում պարահանդեսը իրեն խորհրդատուներ պետք չեն, նա ամեն բան ժամանակին ու վայելուչ է անում, սպասիր ու արդյունքը պիտի տեսնես։
Վերջում հիմնավորեմ պնդումս. Ասում է եթե մեկը մեղք գործելու լինի գնա հանդիմանի... շարունակությունը գիտես, չի ասում դատիր, իսկ դատելու համար ասում է ինչ չափով որ չափես քեզի պիտի չափվի....
Աստված օրհնի Ձեզ.
Հիներն անցան և ահա ամեն բան Նոր է ...
Քանի որ գրառումը նոր տեսա մի հատված մեջբերեմ Նարեկացուց.
Նարեկացին գրում է. "Կարեկից եղիր ինձ որպես բժիշկ և ոչ թե կանչիր դատաքննության..." նա հասկացել էր որ ինքը խռովելու պատճառ չպետք է ունենար, ինքը բժիշկի կարիք ուներ, իսկ վրեը նշված էր նրա մասին ով ուներ բժշկին.... Նարեկացին չէր գնում Նրա մոտ որպես դատավորի, այլ որպես բժշկի...
Լավ ես գնացի, մի փոքր մտածեք այս մասին.
Հիներն անցան և ահա ամեն բան Նոր է ...
Ես չփմ ասում, որ զօրուգիշեր ողբալն է ճիշտ: Բայց եթե ապաշխարությունը դադարում է մարդու կյանքում տեղ գտնելուց, մարդը կորցնում է սեփական մեղքերը նկատելու ունակությունը, այդ մարդը կորած է: «Մեկ անգամ ենք ապաշխարում» ԿԽ-անման կազմակերպությունների կարգախոսը, դրանց հարող մարդկանց թուլացնում է և հեռացնում Աստծուց: Մեկ անգամ էլ կարդացի ձեր գրածը. Սուրբ Հոգուն իր կյանքը հանձնողը դադարո՞ւմ է սեփական մեղքի պատճառով տրտմելուց: Ինչո՞ւ եք հակադրում:
Այս խոսքերն ասվել են Monk-ի կողմից իր իսկ տեղադրած YouTube-ի տեսահոլովակներից հետո,որոնք վարկաբեկում էին խարիզմատիկներին: Ուղակի որպես հետաքրքրություն կարդացեք Աստվածաշնչի Գործք Առաքելոց գրքի 2:1-17,և կտեսնեք,երբ Սուրբ Հոգին իջավ աշակերտների վրա,նրանք իրենց այնպես եին պահում,որ բոլորը մտածեցին,թե արբած են (խոսք 13),բայց Պետրոսն ասաց,որ նրանք ոչ թե արբած են,այլ դա Սուրբ Հոգու ազդեցության տակ:
Ուշադիր կարդացեք Գործք Առաքելոցի նշված հատվածը, խնդրեմ: Առաքյալներից ո՞րն էր անընկալելի ձայներ (նույնիսկ ոչ բառեր, այլ անհոդաբաշխ ձայներ) հանում. ներկաներից յուրաքանչյուրը լսում էր իր լեզվով ասված բառեր: Պարզ է, որ եթե ներկաները ուրիշների լեզուները չգիտեին, կարող էին առաքյալներին արբած համարել: Իսկ փորը բռնած գետնին թավալվելն է՞լ է առաքելական պրակտիկա:
Il y a un spectacle plus grand que la mer, c'est le ciel; il y a un spectacle plus grand que le ciel, c'est l'intérieur de l'âme. (V. Hugo, Les Misérables)
Il y a un spectacle plus grand que la mer, c'est le ciel; il y a un spectacle plus grand que le ciel, c'est l'intérieur de l'âme. (V. Hugo, Les Misérables)
Նախ քո պատասխանը հստակ չէր,դու հաստատ այդպիսի մարդկանց հարբածի տեղ չես դնի:Իսկ ինչ վերաբերում է քո հարցին,ասեմ տվյալ տեսանյութի հետ կապված,այս նույն մարդի 30 րոպե հոտո շատ ավելի սթափ ու խելացի են,քան ես ու դու(այդ տեսանյութում 2 ժամանոց հավաքույթից ընդամենը 6 րոպեանոց տեսանյութ է վերցրած):Եվ դրա համար ես հավատում եմ,որ նրանք Սուրբ Հոգու ազդեցության տակ են:
Ես հստակ պատասխանել եմ, ի՞նչն է անհասկանալի: Օրինակ, եթե տրանսպորտով երթևեկելիս երկու հույների կիսաձայն, ոչնչով արտառոց խոսակցություն լսեմ, չեմ կարծի, որ արբած են: Իսկ եթե գոռգոռան, կամ հուզված խոսեն, ամենայն հավանականությամբ կհամարեմ, որ արբած են:
Այստեղից տրամաբանական հետևություն՝ այս ամենը դերասանություն է, ինքնահամոզման, ամբոխային վարքի դրսևորում:Իսկ ինչ վերաբերում է քո հարցին,ասեմ տվյալ տեսանյութի հետ կապված,այս նույն մարդի 30 րոպե հոտո շատ ավելի սթափ ու խելացի են,քան ես ու դու(այդ տեսանյութում 2 ժամանոց հավաքույթից ընդամենը 6 րոպեանոց տեսանյութ է վերցրած):
Իսկ ես այդպես չեմ համարում, քանի որ Սուրբ Հոգու ազդեցությունը միշտ իմաստալից է, օգտակար: Իսկ թե ո՞րն է այս ամենի իմաստը կամ օգուտը, պարզ չէ: Թերևս, առօրյա հոգսերից լիցքաթափվելու միջոց է:Եվ դրա համար ես հավատում եմ,որ նրանք Սուրբ Հոգու ազդեցության տակ են:
Il y a un spectacle plus grand que la mer, c'est le ciel; il y a un spectacle plus grand que le ciel, c'est l'intérieur de l'âme. (V. Hugo, Les Misérables)
Il y a un spectacle plus grand que la mer, c'est le ciel; il y a un spectacle plus grand que le ciel, c'est l'intérieur de l'âme. (V. Hugo, Les Misérables)
Եկեք ոչ մեկս չվիճենք և ոչ մեկի չքննադատենք: Կյանքի խոսք կազմակերպությանը ես ծանոթ եմ ու ես դեմ չեմ իրենց քարոզներից:Ես դեմ եմ այնտեղ ովքեր հաճախում են չգիտեն թե ինչու են գնում ու ինչի համար: Աստված պետք է լինի քո մեջ ու քո արարքներով պետք է ապացուցես քո սերը ու նվիրվածությունը: Ես չեմ հաճախում ես ծանոթեմ հարևանիցս ու չեմ էլ հաճախի որովհետև ես աշխարհի մարդ եմ:
hamLT (11.07.2009)
Հոգեվոր Ռեփ...Երգողն էլ Հայ:
Հայ ազ՞գ.... Էս՞ա մեր դարավոր պատմությունը, սենց են՞ք բղավում, որ առաջին քրիստոնեություն ընդունած երկիրն ենք:Դե գնացեք մի հատ սեվամորթ գտեք, ու համոզեք թող շարական երգի մի տուն:
Նոր ժանր եմ առաջարկում՝ Հոգեվոր Փանք:
Եկեղեցուն, եվ հետեվաբար քրիստոնեություն երեվույթին շնորհակալություն ասենք, որ շատ թե քիչ զտարյուն Հայ ենք մնացել դարերի ընթացքում, որ մեր կանայք Չադրա չեն կրում այսօր, որ ունենք մեր լեզուն, մեր դիմագիծը, մեր արվեստը, արհեստը....ոչինչ որ մեկ-մեկ Հոգեվոր Ռեփ ենգ երգում
Հաստատ հնչելույա էս հարցը՝ ո՞ր եկեղեցուց եմ:
Պատասխանեմ նախօրոք. - ես եկեղեցուց չեմ, ես իմ սեփական խղճին եմ դավանում, ազատ կամքի դրսեվորման կողմնակից եմ, որպես ինտելեկտի տեր մարդ, այլ ոչ, որպես զոմբի:
Վերջին խմբագրող՝ Manya: 12.07.2009, 16:02:
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ