Համաձայն եմ dvgray-ի հետ։ Ես էլ ուզում էի եկեղեցիների հետ կապված նույնն ասել, բայց չկարողացա բավականաչափ հստակ ձևակերպել։
Համաձայն եմ dvgray-ի հետ։ Ես էլ ուզում էի եկեղեցիների հետ կապված նույնն ասել, բայց չկարողացա բավականաչափ հստակ ձևակերպել։
Աթեիստ, նշանակում է նյութապաշտ, սա կրոն չէ այլ հավատք, որը չի ընդունում Աստծո գոյությունը: Չարը շատ դյուրին բույն է հյուսում աթեիստ մարդու մեջ, որովհետեվ այնտեղ բացակայում է խիղճը, կամ Աստվածը:
ծանոթ եմ նախկին սովետական միության երկու տիեզերագնացների հուշերին, նրանք պատմում են իրենց առաջին թռիչքի մասին, նրանք խոստովանում են... թռիչքից առաջ իրենց համարել են աթեիստներ, սակայն թռիչքից վերադառնալիս հարյուր տոկոսանոց հավատացյալներ, նրանք հայտնվելով տիեզերական տարածության մեջ զգացել են Աստծո գոյությունը: Այնպես որ, յուրաքանչյուր հեթանոսին մեկ տիեզերանավ:
artak.amDe gustibus et coloribus non est disputandum.
Մարկուս (12.05.2013)
Չարը շատ դյուրին բույն է հյուսում աթեիստ մարդու մեջ, որովհետեվ այնտեղ բացակայում է խիղճը, կամ Աստվածը:
Լավ չէր ասված, թույլ էր: Դուք այս մտքին հանգե՞լ եք բազմաթիվ հետազոտություններից հետո: Էնպիսի տպավրություն ա, որ Դուք սա գրել եք պարզապես մի բան գրած լինելու համար: Չէ՞ որ աստված կա բոլորիս մեջՈւ դա պարզապես մենք՝ կույր աթեիստներս չենք գիտակցում և հեռանում ենք նրա լույսից… Քավ լիցի, պետք չէ: Ինչպես Դուք եք օրինակ բերում խորհրդային ժամանակների մասին, էդպես էլ ես Ձեզ հազար ու մի օրինակ կբերեմ շատ-շատ տականքների մասին, բայց որոնք հավատում են աստծոն: Դա նրանց ավելի խղճո՞վ ա դարձնում, հա՞:
Держи меня за руку долго, пожалуйста,
Крепко держи меня, я не пожалуюсь...
Մարկուս (12.05.2013)
Խեղջ սիրար… չի ասում հեսա սաղ վրա կտան…Մի թե՞ դու այդքան ուժեղ ես, որ կկարենաս շատերին դեմ դուրս գաս ու շարունակել պնդել այդ անհիմն ու ինչ-որ տեղից լսված արտահայտությունը, որը աչեցիր հիմա: Չարը շատ դյուրին բույն է հյուսում աթեիստ մարդու մեջ, որովհետեվ այնտեղ բացակայում է խիղճը, կամ Աստվածը: Չարն ու բարին կապ չունեն մարդու հավատքի հետ, ուրիշ հարց է, որ հնարավոր է մի շարք տգեն չարերին դարցնել արհեստական բարի հավատքի շնորհիվ: Բայց այն, որ մարդը Աթեիստ է դա չի նշանակում, որ չար է
աստվածն մեր հետ…
![]()
Շարունակելով խոսքդ նշեմ, որ նման անհեթեթ արտայտությունների (ոչ ոքի չեմ ուզում վիրավորել, բայց արտահայտությունն իրոք անհեթեթ է) պատճառով որոշ մարդկանց մոտ աթեիզմն արդեն ասոցացվում է սատանիզմի հետ:
Նշեմ նաև, որ իմ համոզմամբ չկա անխիղճ մարդ, խիղճը դա որոշակի պահերին (որոշակի պայմաններում) արթնացող զգացմունք է (ինչպես օրինակ վախը), իսկ կրոնական պատկանելությունը՝ աշխարհայացք, որը ձևավորվում է կյանքի ընթացքում:
Դրանք բացարձակապես չունեն ընդհանուր եզրեր:
artak.amDe gustibus et coloribus non est disputandum.
Դե, որ այդպես ա ես էլ շարունակոմ:
Աթեիստ, նշանակում է նյութապաշտ…
Մի շարք մարդկանց այս կարծիքը ստիպում է ինձ տառապել: Եթե ես չեմ հավատում անհեթեթ ու պրիմիտիվ, արդեն հնացած ժամանակակից մարդու համար հեքիաթներին, դա չի նշանակում, որ ես հավատում եմ միայն նրան ինչ տեսնում եմ: Հակառակ, գուցե Աթեիստ մարդը ավելի շատ է զգում "աստծոն", հասկանում իր իրական իմաստը… Ես հավատում եմ մարդու անսահմանափակ հնարավորություններին:
Իմ շատ սիրելի Աթեիստ ջան))
Իսկ շատ մարդկանց մոտ էլ սատանիզմը սատանայապաշտության հետ ա ասոցացվում… Սատանիզմը սատանայի հետ կապ չունի:նման անհեթեթ արտայտությունների (ոչ ոքի չեմ ուզում վիրավորել, բայց արտահայտությունն իրոք անհեթեթ է) պատճառով որոշ մարդկանց մոտ աթեիզմն արդեն ասոցացվում է սատանիզմի հետ:
Держи меня за руку долго, пожалуйста,
Крепко держи меня, я не пожалуюсь...
ոնց կապ չունիԻսկ շատ մարդկանց մոտ էլ սատանիզմը սատանայապաշտության հետ ա ասոցացվում… Սատանիզմը սատանայի հետ կապ չունի:կապ ունի ուղղակի մեր պատկերացրած սատանու հետ կապ չունի, սատանիզմում սատանան ուրիշ ձևա հասկացվում
վաբշե Աթեիզմը նաև իր մեջ նեռառումա անձնավորված Աստծո բացառումըայլ ոչ ընդհանրապես Աստծո, ետի լռիվ տարբեր բաներ են
Pacta sunt servanda
Մենք ամենքըս հյուր ենք կյանքում
Մեր ծնընդյան փուչ օրից,
Հերթով գալիս, անց ենք կենում
Էս անցավոր աշխարհից։
Մարկուս (12.05.2013)
Ջան, քանի՞ ժամ ենք խոսել, հիշու՞մ ես))) …ես քեզ սատանիստների սուրբ գիրքը կուղարկեմ, կկարդաս![]()
Держи меня за руку долго, пожалуйста,
Крепко держи меня, я не пожалуюсь...
Pacta sunt servanda
Մենք ամենքըս հյուր ենք կյանքում
Մեր ծնընդյան փուչ օրից,
Հերթով գալիս, անց ենք կենում
Էս անցավոր աշխարհից։
Ես ինքս՝ աթեիստ չլինելով, ակամա ցնցվեցի վերոնշյալ մտքի անհեթեթությունից ու սահմանափակությունից...սիսար-ի խոսքերից
Կներեք, վիրավորելու մտադրություն բոլորովին չունեմ, բայց ուրիշ ինչպե՞ս անվանես նման մոտեցումը։ Անձամբ ճանաչում եմ բազմաթիվ աթեիստների, որոնք շատ ավելի խղճով են ու իրենց վարքուբարքով շատ ավելի Աստծուն մոտ, քան իրենց հավատացյալ համարող ու համարվող բազմաթիվ մարդիկ։
Հա՞ որ...վաբշե Աթեիզմը նաև իր մեջ նեռառումա անձնավորված Աստծո բացառումը այլ ոչ ընդհանրապես Աստծո...Ես ինձ երբեք աթեիստ չեմ համարել, բայց եթե էդպես է, ուրեմն ես էլ ե՞մ աթեիստ։
![]()
Բայց չէ, ինձ թվում է՝ մի բան էն չես ասում։ Չնայած, ամեն դեպքում, ինչքան գիտեմ, աթեիստները ժխտում են հոգու գոյությունը, իսկ դա հաստատ իմ համոզմունքներին լրիվ դեմ է։
Հայկ, իսկ ի՞նչ նկատի ունես՝ ասելով.
Եթե ես չեմ հավատում անհեթեթ ու պրիմիտիվ, արդեն հնացած ժամանակակից մարդու համար հեքիաթներին, դա չի նշանակում, որ ես հավատում եմ միայն նրան ինչ տեսնում եմ:
Երջանկությունը ճամփորդելու ձև է, ոչ թե նպատակակետ։
Ռոյ Գուդման
Արիացի (24.11.2009)
ետ ինձ նենց մարդա ասել որ աթեիստ էր ու դասախոս մարդ, հաստատ սխալ չէր իմանա, պռոստը կարողա ես եմ մի բան սխալ ըմբռնելՀա՞ որ... Ես ինձ երբեք աթեիստ չեմ համարել, բայց եթե էդպես է, ուրեմն ես էլ ե՞մ աթեիստ։ Բայց չէ, ինձ թվում է՝ մի բան էն չես ասում։ Չնայած, ամեն դեպքում, ինչքան գիտեմ, աթեիստները ժխտում են հոգու գոյությունը, իսկ դա հաստատ իմ համոզմունքներին լրիվ դեմ է։դրանից հետո դաժե ես տենց սկսեցի ինձ աթեիստ համարել
բայց դե ես ոնց ջոգում եմ ավելի շատ ագնոստիկ եմ
ուղղակի լայն իմաստով Աթեիզմը իրա մեջ ագնոստիցիզմնելա նեռառում
նոր նայեցի ստեղելա դրա մասին գրած՝ http://ru.wikipedia.org/wiki/Атеизм , կարաք նայեք պոզիտիվ նեգատիվ աթեիզմի մասը
Pacta sunt servanda
Մենք ամենքըս հյուր ենք կյանքում
Մեր ծնընդյան փուչ օրից,
Հերթով գալիս, անց ենք կենում
Էս անցավոր աշխարհից։
Մարկուս (12.05.2013)
Նշեմ, որ ես հերքում եմ գերբնականի գոյությունը, սակայն հավատում եմ հոգիների գոյությանը: Իսկ կանչել եմ հոգի, զրուցել, ցանկանում եմ կրկնել, բայց ոչ մենակ (մենակ չստացվեց):
Կարծեմ արդեն գրել եմ, որ, ըստ իս, Աստծո գաղափարը ստեղծվել է բարություն քարոզելու համար, սակայն ժամանակակից մարդուն բարին գործելու անհրաժեշտությունը կարելի է սովորեցնել ավելի տրամաբական փաստարկներով, քան ամենատես, ամենակարող, ամենազոր, դժոխքով սպառնացող Աստված պապիկի գաղափարը:
artak.amDe gustibus et coloribus non est disputandum.
Գերբնականի գոյությունը ես էլ եմ հերքում, բայց տարբերությունն այն է, որ գերբնական համարվող երևույթները ես շատ էլ բնական եմ համարում։ Այսինքն՝ ոչ թե երևույթների գոյությունն եմ հերքում, այլ դրանց նկատմամբ վերաբերմունքը՝ գերբնական։
Համաձայն եմ։Կարծեմ արդեն գրել եմ, որ, ըստ իս, Աստծո գաղափարը ստեղծվել է բարություն քարոզելու համար, սակայն ժամանակակից մարդուն բարին գործելու անհրաժեշտությունը կարելի է սովորեցնել ավելի տրամաբական փաստարկներով, քան ամենատես, ամենակարող, ամենազոր, դժոխքով սպառնացող Աստված պապիկի գաղափարը:![]()
Երջանկությունը ճամփորդելու ձև է, ոչ թե նպատակակետ։
Ռոյ Գուդման
Արիացի (24.11.2009)
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ