User Tag List

Ցույց են տրվում 1 համարից մինչև 15 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 111 հատից

Թեմա: Արագաչափեր, դրանց նպատակահարմարությունը, թերություններն ու այլ խնդիրներ

Համակցված դիտում

Նախորդ գրառումը Նախորդ գրառումը   Հաջորդ գրառումը Հաջորդ գրառումը
  1. #1
    Անմոռուկ
    Գաղթական-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.06.2007
    Հասցե
    Լեռնաղբյուր
    Գրառումներ
    5,264
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Ծլնգ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Սրանց կարելի է շատ հեշտ ու շատ ավելի էժան համակարգով փախարինել, վերջում կասեմ թե ինչ․․․
    Մի պահ մոտս հույս առաջացավ, թե լուրջ բան պիտի առաջարկես:


    Էն որ կարան լինեն անկապ նշաններ, յանի խաբկանք, որ մարդիկ վախից լավ քշեն։ Ցանկացած ճանապարհային նշան պիտի օրենքով սահմանված կարգով դրվի, ու եթե դրանք որևէ կերպ փոխում են ճանապարհային կարգը այդ հատվածում, ապա պիտի լայնորեն հանրային դրա մասին հայտվնի։ Նորից, երթևեկության մեջ ամենակարևորը տրամաբանության պահպանությունն է, հենց մի քիչ տրամաբանությունը շեղում ես դեպի անսպասելին, լիքը վտանգ ու խախտումներ ու վթարներ ա լինում։ Իսկ ամբախ-զամբախ նշաններ դնելը լիքը անտրամաբանություն կարա մտցնի երթևեկության մեջ։
    Անհիմն մեղադրանք ու ավելի անհիմն արդարանալու փորձ:
    ՈՒրեմն ես չեմ առաջարկել «անկապ» նշաններ դնել:
    Փոխարենն ասել եմ, որ պրակտիկա կա «խաբսիկ-ցուցանակ»-ի:
    Ասենք ցուցանակը կա, որ էդ տարածքում հնարավոր ա արագաչափ լինի, բայց իրականում այն չկա:
    Սրանք չեն փոխում ճանապարհային կարգը, ինչպես դու ես պնդում, այլ շատ ավելի արդյունավետ ազդեցություն են գործում, քան քո առաջարկած սմայլիկ-վահանակները:


    Լրիվ․․․ իմ եղած ոչ մի նորմալ երկրում նախկին սովետի նման հաճախականությամբ անշարժ կայանների ու փայտավաճառ մլիցեք չեմ հանդիպել։ Սրանք ոստիկանապետության բացահայտ նշաններ են։
    Անշարժ հսկիչ կայանը՝ ոստիկանապետության բացահայտ նշան..
    ինչ ասեմ...


    Եթե այդ մոբայլ արագաչափերի հետևը մլիցեք են կանգնած, ովքեր հետևում են անվտանգությանը, ոչ թե զբաղված են տուգանային պլան կատարելով, ապա դրա մեջ խնդիր չեմ տեսնում։ Բայց սա շատ հազվադեպ երևույթ ա․ նորմալ երկրներում էլ այդ արագաչափերը հիմնականում օգտագործվում են բյուջե լրացնելու համար։ Դրա համար էլ մարդիկ իրար իշմար են տալիս սենց բաների մասին, մենթերն էլ վառված դիրքերը հա ստիպված են լինում փոխել, այնինչ իրենք պիտի երջանիկ լինեին, որ վարորդները իրար իշմար տալով սկսել են կարգը պահպանել․․․
    Վարորդները պարտավոր են կարգը պահպանել առանց էդ կայանների էլ: Իսկ քո ասած իշմար տալու պրակտիկան ոչ բոլոր «նորմալ երկրներ»-ումա գործում:
    Ոնց հասկանում եմ էստեղ խնդիրա առաջանում հասկանանք, թե դու ընդհանրապես ինչ ես ի նկատի ունենում՝ «նորմալ երկիր» ասելով:
    Հաջորդ անհավես ու ընդգրկուն պատասխանիդ մեջ թե սրա բացատրությունն էլ նռրառես՝ մեծ ադալժենի արած կլինես:


    Սրանով նոր ցուցադրեցիր, որ Հայաստանում երթևեկությանը վաբշե ծանոթ չես։ Էն որ Գայլը ասում ա լեղաճաք ա եղել կամերայից, լրիվ հավատա, նատուռի տակդ անում ես այդ լույսից։ Վերջին այցիս ժամանակ առաջի սենց կամերայի ռաստ եկա մթով, խափուսիկ ճանապարհի վրա, որ կարար համ մայրուղի համարվեր, համ էլ բնակելի մաս, կողքովս էլ մի քանի մեքենա թռնելով անցան, ես էլ ասի, ուրեմն իմ չափավոր արագությունը նորմալ ա, մեկ էլ մի երկու րոպե հետո էդ կամեռայի լույսը որ աչքերիս չթռավ․․․ սուտ չասեմ մի 5 տարով պառավա էդ վայրկյան։ Նենց որ քո տավտալոգիկ գնահատականները։ Գայլն էլ նկարագրեց իր փորձից, թե իր հոգեվիճակի վրա ոնց ա ազդել, դե road rage-ի մի օրինակ էլ նոր դու բերեցիր․․․ հավատա, որ սա վտանգի վրա մենակ մի ուղղությամբ ա ազդում, ու դա կասեցնելու ուղղությունը չի։ Դե իսկ ինչն ես համարում դեմագոգիկ ու ինչը տավտալոգիա արդեն քո խղճի վրա կթողնեմ։
    Հալալա քեզ՝ բացահայտեցիր այն, ինչը ես մի քանի գրառում առաջ խոստովանել էի:
    Բայց դա մի կողմ:
    Էն որ Հայաստանում ճանապարհ կա, որը դու չես տարբերում՝ մայրուղիա թե բնակավայր, դա դեռ չի նշանակում, որ արագաչափերը վատն են:
    Խղճիս վրա թողածդ տավտալոգիան առանձնապես մի ծանր բեռ չնստեց:


    Այ հիմա արդեն դու ես դեմագոգիայով զբաղվում։ Տրամաբանության վրա ազդում ա լիքը բան, օրինակ եթե գնում ես հոսքի մեջ, մեկ էլ դիմացինդ մի ցուցանակ տեսած ռեզկիյ տոռմուզ ա տալիս կամ հակառակ երթևեկության գծով մի 2 կմ/ժ արագ գնացող վարորդի վրա կամերայի գցած լույսից վարորդը վայկյանական մանթոյից ղեկը ձեռից պլստացնում ա, էլ չասած որ այդ սարքերը կարող ա կալիբրովկից ընկած նիզաշտո տեղը աջ ու ձախ լույսեր գցեն։
    Արժի կոչ անել բոլոր թարս ոտքից հելած, առավոտը հաց չկերած, ժամկետնանց կաթ խմելուց փորկապ ընկած, աշխատավարձի բարձրացման ուշացումից ներվայնացած, ամուսնու հետ անհաջող վեճ ունեցած, արագաչափի տակ նկարվելու նախորդ դեպքը հիշելուց դեպրեսված և այլ տիպի անձանց՝ մեքենա չվարել, որ հանկարծ վայրկյանական մանթոյից ղեկը ձեռքից չպլստացնեն՝ բացսական ազդելով երթևեկության տրամաբանության վրա:


    Իսկ սահմանված արագության պահով․ լիքը սահմանափակումներ լրիվ տրամաբանությունից զուրկ են, խոսքի լայն 6 գծանոց փողոցում նույն սահմանափակումն է ինչ նեղլիկ 1.5 գծանոց փողոցում, էլ չասած, որ ոչ միշտ է սահմանված արագությունը չգերազանցելը ամենաանվտանգ երթևեկելու ձևը։
    Կարա լինի:
    Բա արագաչափերն ե՞ն մեղավոր, թե՞ էդտարածքում էդ սահմանափակումը որոշածը:


    Ասենք պատկերացրու 2 գծանոց ճանապարհի վրա վազանցելը թույլատրող վայրում դանդաղ շարժվող բեռնատար մեքենաների հետևը գոյացած երկար հոսքի առաջին մեքենան ես, ու ստուգելով, որ դիմացի գծով մոտեցող մեքենաներ չկան, դուրս ես գալիս վազանցման՝ արագությունը պահպանելով։ Ու հետևիցդ մի երկու մեքենա էլ են դուրս գալիս, մեկ էլ դիմացից եկող մեքենա է երևում հորիզոնում, ու հասկանում ես, որ եթե նույնիսկ դու էլ հասցնես վազանցումը, հետևիններդ հաստատ չեն հասցնելու ու վթարային իրավիճակ է ստեղծվելու։ Ու չես էլ կարող արգելակես, որովհետև այդ մի երեք մեքենայով բեռնատարների հետևից սլացող հոսքի մեջ հետ տեղավորվելը խնդիր է լինելու։ Ու այս իավիճակում ամենատրամաբանական բանը կլիներ մի քիչ արագությունը ավելացնել, որ դու էլ հետևիններդ էլ հասցնեք անվտանգ վազանցումը կատարել։ Հիպոթեթիկ դեպք ա, չէ՞․․․ վերջին այցելությանս ժամանակ մի հատ արագաչափի վսպիշկա կերել եմ հենց այս իրավիճակում, մի հատ չոլ տեղ գյուղատնտեսական տեղնիկայի շարանը վազանցելուց, որի ընթացքում կամերայի մասին նախազգուշացնող նշանը չէի տեսել այդ տեխնիկայի կողմից փակված լինելու պատճառով։ Ու կամեռան էլ նկատեցի ստոլբին խփած, հնարավոր է հասցնեի արագությունս ռեզկի գցեի, բայց վերջին աննասունությունը կլիներ, ու գրեթե գարանծիայով վթար։ Եղբայր, օրենքն էլ ա մարդ գրում, ու «տրամաբանությունը ընդամենը ընդամմեննա»-ն կարաս քեզ պահես․․․ ես ավելի լավ ա իմ փորձի տրամաբանության վրա հենվեմ, քան տուֆտա անտրամաբանական սահմանափակումների, ու հավատա, որ փորձիս ընթացքում քիչ չեն եղել դեպքեր, որ գրված կանոններին հակառակ փորձիս տրամաբանությունը վթարից փրկել ա։
    Նկարագրածդ դեպքը հասկացա:
    Արագաչափի անպիտան լինելը՝ չէ:
    Եթե գյուղատնտեսական տեխնիկայի շարանն էնքան երկարա եղել, որ կանխավ համարյա անհնար էր դրանց վազանցելու նախանշվող բաց տարածությունը աչքաչափով գնահատել, ուրեմն դա առանձնահատուկ դեպքա եղել, ու նման առանձնահատուկ դեպքերի հիման վրա կարելիա շատ ու շատ այլ օրինական սահմանափակումների տրամաբանություն վիճարկել:


    Վախ մերսի որ ասիր անունը, տենց էլ դոդ-դոդ մեռնելու էի․․․ արագաչափի կամեռաների վրա դրված, որոնք նկարում են մենակ խախտումը արձանագրելու դեպքում, սրա հետ խնդիր չեմ տեսնում։ Բայց եթե նկարում են բոլոր-բոլորին, դա դառնում է լրտեսապետություն։ Ու հա, քո թվարկված պետություններից մի քանիսը շատ մոտ են բացարձակ լրտեսապետության շեմը կտրելուն։ Հավես չունեմ էս թեմայով շեղվելուն, բայց եթե քեզ չի անհանգստացնում այն փաստը, որ ինչ-որ կոմերցիոն կազմակերպություն ու պետական ածյան ունեն քո գտնվելու մասին բացարձակ տվյալները, ուրեմն, ինչ ասեմ, տեղն ա քեզ ։Ճ
    Բայց քո ի՞նչ հոգսնա, թե ինձ ինչնա անհանգստացնում ու ինչը ոչ:
    Դու նենց ասիր «որոշ տեղերում» կան, Էմիրատների օրինակը բերեցիր ու կրկին նորմալ ու ոռի երկիր լինելու քո սուբյեկտիվ ընկալումները երևան հանեցիր, որ կարելի էր մտածել, թե ճիշտ են դատողություններդ:
    Ես էլ նշեցի մի շարք երկրներ, որտեղ այս կամ այն կերպով լայնորեն կիրառվումա նշված համակարգը:


    Էն որ «փորձիր նորից» տրամաբանությամբ մեկնաբանության արժանացած մասի վրա անձնական փիքափերության ձախողման անեկդոտներ էիր է պատմում, դե ուրեմն իմացի, որ այդ փուլում հաշիվս կորցրել էի, թե քո էն թվարկված լավ երկրներից մի քանիսում քանի դատական գործ էի գտել, որոնց ընթացքում պարզվել էր, որ քո էն առաջարկած տրամաբանությամբ մի դալբայոբ չինովնիկ որոշել ա ինքնագործունեությամբ արագության արհեստական ցածր արագության սահմանափակմամբ նշան դնի՝ առանց պարտադիր ինժեներական հետազոտությունների, առանց պարտադիր տեղեկացման, առանց պարտադիր հանրային լսումների։ Էդ ժամանկներն էլ ծանոթս բարձր արագության տուգանք էր ստացել, ասինք գնանք ստուգենք, այդ վայրի արագության սահմանափակման նշանը օրինական ա դրած, թե չէ։ Պարզեցինք, որ դա էլ էր անօրինական (տուգանքը դատարանով չեղարկեց սրա վրա հիմնվելով), ու այդ փոքրիկ գյուղաքաղաքի բոլոր արագության նշանների տվյալների զապռոս արինք, ու սկսինք մեր հաճախ երթևեկվող փողոցների վրա ստուգել՝ մոտ մի 20% անօրինական էին․․․ Ու շատ դեպքերում սա հնարավոր ա բարի միտումներ էլ ունենա, ասենք մի հարևանության բնակիչները գնում ոստիկանությունում բողոքում են, որ շատ արագ են իրենց փողոցով քշում, դրանք էլ մտածում են մինչև հետազոտություն-բան անենք, սրանք գլուխներս հա հարդուկելու են, ու բերում մի հատ արագությունը սահմանափակող նշան են դնում՝ կանխարգելման նպատակներով, հետո էլ մոռանում են հետևից ընկնեն, ու որոշ ժամանակ հետո արդեն ոչ էլ հիշում են, էդ օրինական էր դրված, թե չէ։ Ու սա նորմալ օրենքներով նորմալ երկում, ոչ թե սերժահայաստանում։ Ու թե կարծում ես նիկոլահայաստանում էս իմ նկարագրածից լավ ա լինելու, «կրկին փորձիր» կարծել։
    Քեզ էլ ծափահարություններս:
    Սահմանափակման նշանի անհարկի տեղադրման օրկնակա գտել ու աչքսա կոխում:
    Բա արագաչափն ի՞նչ կապ ուներ...


    Համաձայն եմ, սրանցով չի սկսում ու վերջանում, բայց սրանք էդ խնդիրն էլ ունեն ու նպաստում են ոռի վիճակի ավելի ոռիացմանը։ Ու էլի, եթե նպատակը կանխարգելելն ա, ապա սա բերելու է նրան որ չունեվորները չեն ունենալու, որ տուգանքները տան, ունևորներն էլ այդ սահմանափակումների վրա թքած են ունենալու․․․ հիմիկվա Հայաստանի վիճակը էլի, ու տրաբանաությամբ պիտի տուժի միջին խավը, որը Հայաստանում կարմիր գրքի մեջ էր գրանցված։
    Սա ավելի շատ ուղղված էր ընդհանրապես սահմանափակումները խախտելու դեպքում տուգանք վճարելուն դեմ, քան՝ արագաչափերին:


    Մեջբերում Ծլնգ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Դե հիմա էլ խոստացածս «լուծումը»՝ Vehicle-activated sign։ Սրանք շատ ավելի էֆեկտիվ են, քան թակարդները ու շատ ավելի էժան են քան այդ խցիկներով նկարահանման համակարգի գործունեությունը։ Գլխավորը, վարորդները զգում են, որ իրենց հուշում են ու հնարավորություն են տալիս արագությունը ցածրացնելու, ոչ թե հոպ-բռնվար ԲՏ-ության են ենթարկում։ Երևի Բելգիայում էլ սրանցից լիքը կա, բայց եթե հանդիպած չլինես, սենց են գործում․ նշանին մոտենալուց այն ակտիվանում ա, ու եթե արագությունդ սահմանափակվածից ցածր ա, ապա կանաչ լույսով ա վառվում, ու կարող ա մի հատ էլ ժպիտ ցույց տա, իսկ եթե սահմանվածից բարձր ա, ապա կարմիր լույսով մառգատ ա անում, ու զգուշացնում ա, որ ցածրացնես արագությունդ, ու որ ցածրացնում ես, այդ մառագ անողը փախարինվում ա կանաչով․․․ իհարկե եղել ա որ սենց նշանի վրա կարմիր եմ ակտիվացրել, ու ասեմ, որ քեզնից անկախ գցում ես արագությունդ, էդ կանաչին էլ որ հասցնում ես, ոնց որ կամպյուտեռային խաղում հաղթած լինես, մի ուրիշ կարգի ստիմուլ ա։ Իսկ կամեռայից նկարվելուց մենակ «քու տիրու մերը» վերաբերմունք ա ստեղծվում, ու խաղը դառնում ա այդ կամեռա-ականները «շրջանցելը», իսկ ընդհանուր ճռիկ անողների սովորությունները չի փոխում։ Ու եթե մտածես այդ սարքերի գործարկողների տեսանկյունից, կհասկանաս, որ իրենք ոչ էլ ուզում են, որ այդ սովորությունները փոխվեն, քանի որ այդ դեպքում կսննկանան։ Նենց որ հակաարդյունավետ տրամաբանությամբ սարքեր են դրանք, ինչքան էլ ուզում ես այստեղ բզբզա։
    Խախտումների լուծում չի կարող սա լինել ու նույնիսկ ծիծաղելիա արագաչափերին որպես փոխարինող համակարգ ներկայացնելը:
    Սա զուտ կարող է էֆեկտիվ գործել բնակավայրերի նռրսում սպեցիֆիկ հատվածների վրա կամ էլ՝ վթարների վիճակագրությամբ քիչ աչքի ընկնող միջքաղաքայինների վրա:
    Քո մոտ կամ այլ հիմնականում կարգապահ վարորդի մոտ դա գուցե և կոմյուտեռային խաղի տպավորություն գործի, բայց կարգազանցը՝ համոզվելով, որ դրանից վտանգ չկա, կարմիր ու տխուր սմայլիկի կողքով մեծ արագությամբ անցնելիս վայթե չհասցնի էլ դրան միջնամատ ցույց տալ:
    Տիեզերքում բանականության առկայության ամենավառ ապացույցն այն է, որ ոչ-ոք չի ցանկանում մեզ հետ կապի մեջ մտնել..

  2. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Freeman (19.05.2018), Աթեիստ (19.05.2018)

  3. #2
    . Ծլնգ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    08.12.2016
    Գրառումներ
    3,041
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում Գաղթական-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Անհիմն մեղադրանք ու ավելի անհիմն արդարանալու փորձ:
    ՈՒրեմն ես չեմ առաջարկել «անկապ» նշաններ դնել:
    Փոխարենն ասել եմ, որ պրակտիկա կա «խաբսիկ-ցուցանակ»-ի:
    Ասենք ցուցանակը կա, որ էդ տարածքում հնարավոր ա արագաչափ լինի, բայց իրականում այն չկա:
    Սրանք չեն փոխում ճանապարհային կարգը, ինչպես դու ես պնդում, այլ շատ ավելի արդյունավետ ազդեցություն են գործում, քան քո առաջարկած սմայլիկ-վահանակները:
    Ըհը, աբրիս․․․ այ որ գնաս գտնես «խաբող-կանխարգելող» ճանապարհային նշանների կատեգորիա ճանապարհային երթևեկությունը կանոնակարգող օրինական ակտերի մեջ, կարող ա մի կես ականջով հավատամ քեզ։ Իսկ քնած ուղեղդ արթնացնելու համար մի հատ էլ ասեմ, ամեն ինչ որ դրվում ա ճամփի վրա որպես ճանապարհային նշան պիտի ունենա օրինական հիմք, ինժեներա-հետազոտական իմաստ ու հանրային լայն տեղեկացվածություն։ Իսկ քո առաջարկածը անօրինական ա, իլլիգալ, կապի՞շ։ Ու կարծում եմ, որ ոստիկանության կողմից մեծահոգաբար տեղադրված նախազգուշացնող ցուցանակները բոլորն էլ անօրինական են, նույնիսկ եթե արագաչափ խցիկը կա։ Ու սրանք ակնհայտորեն ազդում են երթևեկության վրա՝ բացասաբար։

    Ու թեկուզ քո տրամաբանությամբ գնանք․․․ ասենք թե կա տենց օրինական ցուցանակ, որ բերում դնում են․․․ բա ի՞նչ անել արագաչափերի տեղադրման մասին տեղեկատվության հետ։ Մարդ ով ուզում ա ճռիկ անել, բայց տենց վախցած ա կամերաներից, կմտնի բոլոր այդ կամերաների տեղերը կնայեն, որոնք ըստ օրենքի պարտավոր են հայտարարվել (ու որոնց վայրերը մի երկու րոպե գուգլելով դու էլ կարաս գտնես), ու տնգած կունենա քո բոլոր խաբսիկ-մաբսիկները։

    Ու մնացած բոլոր գրածներդ էլ նույն անտրամաբանությամբ էին, նենց որ անհավեսությունս էլ վախճան ապրեց ու կոնկրետ քո հետ այս զրույցը համարում եմ ավարտված։

    Սրան էլ արձագանքեմ զրույցի սահմաններից դուրս։
    Քո մոտ կամ այլ հիմնականում կարգապահ վարորդի մոտ դա գուցե և կոմյուտեռային խաղի տպավորություն գործի, բայց կարգազանցը՝ համոզվելով, որ դրանից վտանգ չկա, կարմիր ու տխուր սմայլիկի կողքով մեծ արագությամբ անցնելիս վայթե չհասցնի էլ դրան միջնամատ ցույց տալ:
    Ի տարբերություն «հոպ-բռնվար» կամերաների, որոնց արդյունավետության մասին ոչ մի կոնկրետ հետազոտություն չկա (ու չէ, սա իմ անճար որոնող լինելուց չի), այս ցուցանակների արդյունավետության մասին ահագին լուրջ հետազոտություններ կան։ Ու այդ հետազոտությունները ցույց են տալիս հետևայլ չորս բաները․
    ա) այդ ցուցանակը երևում է հեռվից, ու մարդիկ սկսում են արագություններն էլ հեռվից գցել
    բ) ցուցանակը շատ ավելի էֆեկտիվ ա ավելի մեծ արագությամբ ընթացող վարորդների արագություների նվազեցման մեջ (կարճ ասած, մի երկու կմ/ժ ավել քշողը շատ ժամանակ չի պակասացնի այդ 2կմ/ժ-ը, իսկ շատ ավելի բարձր քշողը պակասացնում ա)
    գ) արագությունները ցածր են մնում նաև ցուցանակի վայրից հետո էլ, այսինքն արագությունը իջեցրած վարորդները շատ քիչ են հետ արագանում
    դ) այդ վայրում արագությունները ցածր են մնում նույնիկ այդ ցուցանակի այդ վայրից հեռացնելուց հետո էլ։

    Ու սրանք բոլորն էլ ազդում են ավելի անվտանգ վարելու սովորությունների ձևավորմանը, ի տաբերություն «հոպ-բռնվար» միջոցների։ Իսկ մատ ցույց տվողներին ոչ սրանով կկասեցնես, ոչ էլ կամերաներով, տո ոչ էլ տուգանային փոինթներով․․․ ու տո ոչ էլ վարորդական իրավունքների բացակայությամբ, թե ձեռից առնես։

    Իսկ էդ «մինչև չպատժես չեն սովորի» մտածելակերպը մի քիչ տխուր ա, չնայած զարմանալի չի հայերիս մոտ, որ «մինչև երեխուն չսիլլես չի սովորի» ազգային մենթալիտետը ունենք։

  4. #3
    Բարի ճանապարհ One_Way_Ticket-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.03.2009
    Հասցե
    Ուղևորի ծոցագրպան
    Տարիք
    39
    Գրառումներ
    3,618
    Բլոգի գրառումներ
    32
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Ծլնգ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Իսկ մատ ցույց տվողներին ոչ սրանով կկասեցնես, ոչ էլ կամերաներով, տո ոչ էլ տուգանային փոինթներով․․․ ու տո ոչ էլ վարորդական իրավունքների բացակայությամբ, թե ձեռից առնես։
    Էս մասի հետ համաձայն չեմ։ Ու վարորդական իրավունքը ձեռիքց առնելը վերջին պատժամիջոցը չէ։ Խելամիտ օրենսդրական համակարգում առանց վարորդական իրավունքի մեքենա վարելու համար կարող ես բանտում հայտնվել։ Դե իսկ բանտախցում ինչ արագությամբ ուզում ես վազի մի պատից մյուսը։

  5. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Գաղթական (19.05.2018)

  6. #4
    . Ծլնգ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    08.12.2016
    Գրառումներ
    3,041
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում One_Way_Ticket-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Էս մասի հետ համաձայն չեմ։ Ու վարորդական իրավունքը ձեռիքց առնելը վերջին պատժամիջոցը չէ։ Խելամիտ օրենսդրական համակարգում առանց վարորդական իրավունքի մեքենա վարելու համար կարող ես բանտում հայտնվել։ Դե իսկ բանտախցում ինչ արագությամբ ուզում ես վազի մի պատից մյուսը։
    Բանտ գցելու համար նախ բռնել է պետք, իսկ խրոնիկ օրինազանցներին հավանական պատժամիջոցները սովորաբար քիչ են սաստում, որովհետև կա անպատժելիության նախազգացում․․․ յանի ես ավելի լավ գող եմ, քան իրենք գող-բռնող։ Մի օրինակ բերեմ․ ԱՄՆ-ում թմրադեղերի դեմ արդեն մի երկու տասնամյակ «պատերազմ» ա գնում, բանտերը լեփ-լեցուն են, բայց դրանից թմրադեղերի դեմը ոչ միայն չի առնվում, այլ գնալով վիճակը էլ ավելի ա վատանում։ Նույն ձևի էլ կարաս պատերազմ սկսես ամենալկտի վարորդների դեմ, միգուցե սրանցից մեկ քարորդին կբռնես, բայց մյուսները ոտի վրա կխելոքանան, ու ասենք կսկսեն համարներ փակել, ու բոլորին չես կարա բռնես, ու եթե փորձես էլ, լիքը կարգապահ վարորդների կյանքը դժոխք կսարքես։ Լիքը խելամիտ օրենսդրական համակարգերում հարբած վարելու համար շատ ծանր պատժամիջոցներ են հասնում, ընդհուպ մինչև ազատազրկում։ Բայց այդ համակարգերում էլ կրկնակի, եռակի ու ավել հարբած վարող բռնվողներ կան։ Հիմա կարող ա Հայաստանում ավելի լավ աշխատեն քան ուրիշ տեղեր․․․ մարդ ես, բայց մեկը ես շունչս չեմ պահում։

  7. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Տրիբուն (20.05.2018)

  8. #5
    Բարի ճանապարհ One_Way_Ticket-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.03.2009
    Հասցե
    Ուղևորի ծոցագրպան
    Տարիք
    39
    Գրառումներ
    3,618
    Բլոգի գրառումներ
    32
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Ծլնգ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Բանտ գցելու համար նախ բռնել է պետք, իսկ խրոնիկ օրինազանցներին հավանական պատժամիջոցները սովորաբար քիչ են սաստում, որովհետև կա անպատժելիության նախազգացում․․․ յանի ես ավելի լավ գող եմ, քան իրենք գող-բռնող։ Մի օրինակ բերեմ․ ԱՄՆ-ում թմրադեղերի դեմ արդեն մի երկու տասնամյակ «պատերազմ» ա գնում, բանտերը լեփ-լեցուն են, բայց դրանից թմրադեղերի դեմը ոչ միայն չի առնվում, այլ գնալով վիճակը էլ ավելի ա վատանում։ Նույն ձևի էլ կարաս պատերազմ սկսես ամենալկտի վարորդների դեմ, միգուցե սրանցից մեկ քարորդին կբռնես, բայց մյուսները ոտի վրա կխելոքանան, ու ասենք կսկսեն համարներ փակել, ու բոլորին չես կարա բռնես, ու եթե փորձես էլ, լիքը կարգապահ վարորդների կյանքը դժոխք կսարքես։ Լիքը խելամիտ օրենսդրական համակարգերում հարբած վարելու համար շատ ծանր պատժամիջոցներ են հասնում, ընդհուպ մինչև ազատազրկում։ Բայց այդ համակարգերում էլ կրկնակի, եռակի ու ավել հարբած վարող բռնվողներ կան։ Հիմա կարող ա Հայաստանում ավելի լավ աշխատեն քան ուրիշ տեղեր․․․ մարդ ես, բայց մեկը ես շունչս չեմ պահում։
    Հա, համակարգը իդեալական չէ, իսկ դու ավելի լավը գիտե՞ս։ Ի՞նչ անել հանցագործների հետ (սա արդեն առանձին թեմա է, ոնց որ)։

  9. #6
    . Ծլնգ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    08.12.2016
    Գրառումներ
    3,041
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում One_Way_Ticket-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հա, համակարգը իդեալական չէ, իսկ դու ավելի լավը գիտե՞ս։ Ի՞նչ անել հանցագործների հետ (սա արդեն առանձին թեմա է, ոնց որ)։
    Դե իմ ասածն էլ հենց դա է, որ իդեալական ոչ մի բան էլ չկա, ու որ վերադառնաս այդ ասածիս կոնտեքստին, կտեսնես, որ ասել էի որպես իմ առաջարկին «մատ ցույց տվողների» տրամաբանությամբ ոչ-իդեալականության մատնանշման հակափաստարկ, որ մատ ցույց տվողներ բոլոր դեպքերում էլ լինելու են։

  10. #7
    . Ծլնգ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    08.12.2016
    Գրառումներ
    3,041
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մի ընդհանուր բան էլ ասեմ այս թեմայով։ Վարչական խախտումների մասին օրինական դաշտը, որի մաս են կազմում երթևեկության խախտումները, միակն է, որտեղ չի գործում անմեղության կանխավարկածը։ Այսինքն եթե ոստիկանը քեզ տուգանում է ու գործդ հասնում է բողոքարկման կամ դատական լսման, ապա բեռը քո վրա է, որ ապացուցես անմեղությունդ, ոչ թե ոստիկանի, որ փատարկներով ապացուցի քո խախտման մեղավորությունը։ Սրա մասին լիքը ուսումնասիրել ու մտածել եմ, բայց նենց էլ եզրահանգման չեմ եկել, արդյոք կա սրա ավելի լավ ձև թե չէ, բայց փաստը մնում է փաստ, որ խելամիտ օրինական համակարգերում էլ վարչական խախտումների պահով տուգանումից հետո գործում է մեղավորության կանխավարկածը։

    Իհարկե որոշ երթևեկության խախտումներ կարող են քրեական պատասխանատվություն կրել, օրինակ որոշ երկրներում ոչ սթափ վարելը քրեական խախտում է, ոչ թե վարչական, ու դրա պատճառով ոչ սթափ վարելու կուռ ապացույցներ պիտի ոստիկանը ներկայացնի, ինչը հաճախ պատճառ է դառնում, որ ռեցեդևիստ ոչ սթափ վարորդները օրենքի լրիվ խստությամբ չեն պատժվում։ Բայց ամեն դեպքում, եթե գործը հասնում է ազատազրկման, ապա անմեղության կանխավարկածը պիտի գործի, քանի որ հարցը արդեն ֆունդամենտալ մարդկային իրավունքների սահմանափակման է վերաբերվում։

    Ու վարչական խախտումների հարցում այս մեղավորության կանխավարկածը ստեղծում է մի նենց ընդհանուր մտածելակերպ, որ եթե տուգանվել է, ապա հաստատ մեղավոր է, մանավանդ,որ այդ խախտման գրանցմանը մասնակցում են տեսախցիկով գրանցված տվյալներ։ Բայց արդեն նշեցի, որ այդ տեսախցիկների աշխատանքի օրենքի համապատասխանության շուրջ լիքը հարցեր կան, ու իմ ուսումնասիրություններից էլ, անձնական փորձիցս էլ, գրեթե անհնար է, որ այդ տեսախցիկները լրիվ օրենքին համապատասխան գործեն։ Դե իսկ դրան էլ որ գումարենք այն, որ Հայաստանում այս տեսախցիկների տվյալներով տույժը դուրս է գրվում մեքենայի տիրոջը, ոչ թե վարորդին, ապա ունենում ենք էլ ավելի աննասուն համակարգ։

    Մեկը իմ օրինական երկիր կառուցելու մասին պատկերացումները այս տեսախցիկների առկայության հետ համատեղելի չեն։ Ու այո՛, կան ուրիշ միջոցներ, որոնք կարան երթևեկությունը ավելի անվտանգ ու ապահով դարձնեն։ Այդ խելամիտ օրենքներով երկրներում տեսախցիկներ եթե սկսել են կիրառվել էլ, դա եղել է վերջին մի երկու տասնամյակում, այնինչ երթևեկության խելամտությունը մինչև այդ էլ կար։ Ու նենց չի, էլի, որ հայերը մոր կաթից լկտի վարելաձև են սովորում։ Եթե լինի օրինականություն ու ոստիկանության մարմինների նկատմամբ վստահություն ու հարգանք, ընդհանուր արդարության զգացողության նպաստող օրինական դաշտ, ինչպես նաև լկտի անպատժելիության զգացողության արմատախիլ անելուն ուղղված հասարակական կամպանիա, ապա երթևեկությունն էլ կկարգավորվի։
    Վերջին խմբագրող՝ Ծլնգ: 19.05.2018, 16:18:

  11. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Srtik (20.05.2018), Տրիբուն (20.05.2018)

  12. #8
    Անմոռուկ
    Գաղթական-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.06.2007
    Հասցե
    Լեռնաղբյուր
    Գրառումներ
    5,264
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Ծլնգ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Իսկ քնած ուղեղդ արթնացնելու համար մի հատ էլ ասեմ,
    ՈՒրեմն մարմնիս ենթադրյալ քնած անդամներին արթնացնելու ձգտմանդ խաթեր համար քեզ մի լայն ու անհավես սմայլիկ մաղթած ըլլամ:
    Տիեզերքում բանականության առկայության ամենավառ ապացույցն այն է, որ ոչ-ոք չի ցանկանում մեզ հետ կապի մեջ մտնել..

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Բուժաշխատողների խնդիրները և դրանց լուծումները
    Հեղինակ՝ Tig, բաժին` Բժշկություն
    Գրառումներ: 13
    Վերջինը: 05.03.2013, 10:05
  2. Պոչամբարներ եւ դրանց վնասակար ազդեցությունը
    Հեղինակ՝ Claudia Mori, բաժին` Բնապահպանություն
    Գրառումներ: 0
    Վերջինը: 13.09.2011, 16:23
  3. Ֆիլմերը և դրանց ազդեցությունը
    Հեղինակ՝ mkofranc, բաժին` Հոգեբանություն և փիլիսոփայություն
    Գրառումներ: 8
    Վերջինը: 24.12.2009, 18:03
  4. CMS - ների օգտագործման նպատակահարմարությունը
    Հեղինակ՝ monster, բաժին` Վեբ ծրագրավորում
    Գրառումներ: 14
    Վերջինը: 26.04.2009, 21:08

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •