Սա իմ նայած աղբյուրներից մեկն էր: Կարծում եմ, որ նախորդ աղյուսակը ԽԻՍՏ կարևոր է: Բոլոր խնդիրները, որոնք առաջնային են դառնում այդ մեթոդն ընտրելու դեպքում, առկա են անհամեմատ ավելի մեծ քանակի մարդկանց մոտ, քան հոմսքուլն ընտրողներն են: Բայց այ պարզվում ա, որ 64 տոկոս դեպքերում այդ ընտրությունն անելու համար խթան ա լինում կրոնը: Այսինքն այս աղյուսակից երևում ա, որ 16 տոկոսը առաջնային պատճառ են համարում կրոնը, ևս 48 տոկոսը՝ կարևոր պատճառ: Այ էս 64 տոկոսի մի զգալի մասը իրենց երեխային զրկելու են ինքնուրույն ընտրություն կատարելու հնարավորությունից, կրոնի, մտքի, խղճի ազատությունից: Սա սարսափելի մեծ ու վախեցնող թիվ ա իմ համար:
Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
Աթեիստ (20.10.2016)
Նաիրուհի (21.10.2016)
«A desire to provide religious instruction»-ը շատ խիստ տարբերվում է կրոնը խթանը լինելուց։ Մարդիկ ուզում են իրենց արժեքները փոխանցել։ Ու կիրակի օրը իրենց եկեղեցի տանող ծնողներն էլ են նույնը անում։ Վերջիններիս տոկոսը լսելուց հետո սկսե՞նք եկեղեցիները օրենքով փակելու կոչեր անել։
Մի հարց էլ տամ, Chuk ջան։ Ճանաչո՞ւմ եք ինչ-որ մեկի, ով նաև կրոնական արժեքներ փոխանցելու համար ընտրած լինի տնային կրթությունը։
Հայաստանում հոմսքուլինգ պաշտոնապես չկա: Ավելին, եթե ճիշտ գիտեմ, հանրակրթական դպրոցը պարտադիր է: Բայց գիտեմ դեպքեր, որ որոշ աղանդավորներ ալտերնատիվ ճանապարհներով երեխային դպրոց չեն տանում ու դարձնում են սեկտանտ:
ինչ վերաբերում է եկեղեցի պարտադիր տանելուն, ապա ես ինքս դրա հետ կապված վերապահումներ ունեմ: Բայց հանրակրթական դպրոցի նշանակություններից մեկը հավասարակշռությունը պահպանելն է, բազմակողմանի գիտելիքներ տալը, այլ հավատի կրողների հետ շփում ապահովելը և այլն: Երևի ինքներդ էլ գիտեք, որ ԱՄՆ-ում որոշ դեպքերում մարդիկ իրենց երեխայի շփումը սահմանափակում են կամ փորձում են սահմանափակել միայն իրենց կրոնի կրողների հետ:
Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
Հիշելով իմ հանրակրթական տարրական դասարանները ու ընդանրապես, դպրոցը, կարող եմ փաստել, որ իրականում ինչ որ "ռազմականացված" միջուկ ուներ այն իսկապես: 6 տարեկանից 45 րոպե անշարժ նստել 35 հոգանոց սենյակում , դա արդեն իր տեղով սադիզմ է շարժուն, էներգետիկ օրգանիզմի հանդեպ:
Սակայն ԱՄՆ-ի դպրոցներում ոնց որ թե այլ կերպ է այս ամենը: Մոտիկից չեմ շփվել իհարկե, ընդամնեը կողքից եմ տեսել: Կարծեմ համ դասարանի քանակն է ավելի փոքր, համ երեխաները ավելի ազատ են դպրոցում դասաժամին: Ու նաև ինչքան գիտեմ, մինչև հայ սքուլ առարկաները շատ հեշտ են մատուցվում ու անգամ շատ մակերեսային, չկան տնայիններ ու տեռորիստական ապուշ թեսթեր ու քննություններ որը իմ կարծիքով շատ ճիշտ մոտեցում է:
Չուկ ջան, եթե ժամանակ ու հավես ունես իհարկե կարաս դնես սաղ կարդաս, բայց մի հատ մեջբերում...
սրանով ամեն ինչ ասված ա... անիմաստ ա սա բանավեճ անվանել ու ծանրակշիռ արգումենտներ ման գալ......հարցդ հանրակրթական դպրոցների մասին է։ Պատմականորեն սրանք ստեղծվել են որպես արդյունաբերական հեղափոխության գործիք. գյուղատնտեսության պայմաններում ընտանիքին կից ազատ ու անկախ կամքով մեծացող երեխաները հետագայում պիտանի չէին գործարանային աշխատանքի համար։ Իսկ փոքրուց օրեկան մի քանի ժամ նույն սենյակում անցկացնել սովորած ու արտաքին հեղինակությանը լուռ հանձնվել դաստիարակված երեխաները իդեալական գործարանային աշխատուժի հումք էին դառնում։
Սրա հետևանքները դեռ կարծում եմ առնվազն ևս մի սերունդի ընթացքում անհնարին կլինի վերացնել։
Մեֆ, ես էդ մոտեցումներին վաղուց եմ ծանոթ ու ցավոք դրանք իմ համար երբեմն խնդիր են։ Ուրախ կլինեի, որ սա բանավեճ լիներ, ոչ թե մենախոսություն։ Ֆորմատն ինձ թույլ չի տալիս շատ ծավալվել. տգեղ կստացվի։
Sent from my A0001 using Tapatalk
Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
Աթեիստ (20.10.2016)
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ