Ու եթե կարդում ես պատասխանները, խնդրում եմ հենց ԻՐ գրածներին էլ պատասխանի՝ կոնկրետ բերված փաստարկների դեմ:
Ու եթե կարդում ես պատասխանները, խնդրում եմ հենց ԻՐ գրածներին էլ պատասխանի՝ կոնկրետ բերված փաստարկների դեմ:
Այվի ջան... դու էս համարում ես նորմալ պատասխա՞ն... հիմնավորվա՞
բստրած բան ա... դավադրության տեսությունը էլ ո՞նց ա լինում, հո պոզով պոչով չի՞ լինում...Կրկին. տարբեր դպրոցները, քոլեջները, համալսարանները տարբեր բաների համար են [ստեղծվել]։ Նորից փորձե՞ս հարցդ ձևակերպել, թե՞ գուշակեմ, որ այս կոնտեքստում (տնային կրթության) երևիթե հարցդ հանրակրթական դպրոցների մասին է։ Պատմականորեն սրանք ստեղծվել են որպես արդյունաբերական հեղափոխության գործիք. գյուղատնտեսության պայմաններում ընտանիքին կից ազատ ու անկախ կամքով մեծացող երեխաները հետագայում պիտանի չէին գործարանային աշխատանքի համար։ Իսկ փոքրուց օրեկան մի քանի ժամ նույն սենյակում անցկացնել սովորած ու արտաքին հեղինակությանը լուռ հանձնվել դաստիարակված երեխաները իդեալական գործարանային աշխատուժի հումք էին դառնում։ Սա որպես դավադրության տեսություն չեմ ասում. այդ երեխաների ծնողներն էլ էին գոհ, որ իրենց երեխաները արդյունաբերականության ոլորտի ապահովված գործի հնարավորություն են ունենալու, այլ ոչ թե գյուղացու անգուշակելի բախտի կամքին են մնալու։ Ինչը նաև հնարավորություն էր տալիս հանկրակրթության հայրերին այն ներկայացնել որպես մասսաների փրկություն գիտության լույսով։ Տեղեկատվական հասարակության մեջ գոյություն ունեցող հանրակրթական դպրոցները արդյունաբերական դարից մեզ հասած ռուդիմենտ են։
Օքեյ:
Ես գնացի գործ անելու:
Բան ունես ասելու, կոնկրետ էդ մարդուն դիմեր. իր հետ է հարցազրույցը, ու ինքն է պատասխանների հեղինակը:
Քո խաթեր մի անգամ էլ կարդացի...
...աղանդ ա...
ոչ մի հիմնավորում էլ չկա.. ինչ որ տեղ նաև պարանոյա... կներեք...
Բարեկամ (25.10.2016)
ԱՄՆ-ում արդյունաբերական հեղափոխությունը եվրոպականից մոտ կես դար ուշ էր ուժ հավաքել։ Բայց դե ո'չ արդյունաբերական հեղափոխությունը, ո'չ էլ հանրակրթական համակարգի կայացումը մեկ օրում չէր եղել։ Բայց իմ նկարագրած գործոնը արդյունաբերեկան հեղափոխության երկրորդ փուլին էր վերաբերվում՝ մասսայական արտադրության ձևավորմանն (որին հարկավոր էին գործարանային աշխատողների մինչ այդ չլսված թվեր) ու, դրան հետևած երկրորդ արդյունաբերական հեղափոխությանը։ Քանի որ սա իսկապես հետաքրքրաշարժ պատմության հարց է, թողեմ որ դուք ինքներդ այս թեման պրպտեք։ Ու եթե իմ վերաբեմունքը սրան չերևած, նորից ասեմ, ես ոչ մի սխակ կամ վատ բան չեմ տեսնում արդյունաբերականության համար աշխատուժի մասսայական պատրաստման մեջ։ Ի դեպ ներկայիս հանրակրթական մոդելը ծագում է առել Պրուսսիայում մինչև իրենց համատարած արդյունաբերականացումը ու մեծ դեր է ունեցել արդյունաբերական հեղափոխության արագընթացության մեջ (սկսել են ուշ, բայց հետագայում հասել ու գերազանցել են)։ Ու հանրակրթության միջոցով հնազանդության սերմանումը ստեղծվող համակարգի դիզայնի բացահայտ մասնիկ է եղել։
anslov (20.10.2016)
Թե այլ հարցեր կան, սիրով կպատասխանեմ։ Բազառի բռնվելու ո՛չ ժամանակ ունեմ, ո՛չ էլ հավես։ Ու «նե չիտալ նո օսուժդայու» կարծիքների հողմաղացի դեմ պատերազմելու համար հավատարիմ պանսաներ էլ ցավոք չկան։![]()
Վերջին խմբագրող՝ homeschooling: 20.10.2016, 15:47:
Եթե նամյոկն ինձ էր ուղղված (վերջին էջերում ես եմ գրել, որ չեմ կարդացել), ապա խորհուրդ կտամ ուշադիր կարդալ. հստակ գրել եմ, որ ունեմ երևույթի մասին (որին տեղյակ եմ անկախ ձեռ առանձին փորձից) ունեմ բացասական վերաբերմունք, բայց պատրաստվում են կանխակալ վերաբերմունքս թողնելով մի կողմ կարդալ ձեր գրածները, որից հետո նոր կխոսեմ ըստ էության, եթե լրացուցիչ հարցեր լինեն, կտամ, եթե ոչ, կհայտնեմ տեսակետս: Չի բացառվում, որ ինչ-որ հարցերում համաձայնվեմ էլ ձեր հետ:
Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
Մի հարց, ու գնամ մնացածը կարդալու:
Սա նշանակու՞մ ա, որ դուք կարծում եք, որ չկան մարդիկ, ովքեր իրազեկված լինելով բացասական են վերաբերվում հոմսքուլինգին: Սա նշանակու՞մ է, որ իրազեկված, բայց բացասական վերաբերվողներին համարում եք ասենք «հիմար»: Ու սա նշանակու՞մ է, որ երևույթի գաղափարական հակառակորդների առկայությունը չեք ընդունում:
Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
Sambitbaba (21.10.2016)
Խնդրում եմ ցույց տալ հետազոտության, վիճակագրության աղբյուրը: Նոր հետաքրքրության համար մի քիչ նավարկեցի ինտերնետում ու տարբեր տեղերում հանդիպեցի տվյալների, որ կրոնական պատճառներով հոմսքուլինգ ընտրողները ընդհանուրի հոմսքուլերների 60 տոկոսից ավելին են: Իհարկե էնպես չի, որ վստահելի աղբյուրներ եմ գտել ու ուրախ կլինեմ եթե հավատ ներշնչող աղբյուրներով հերքեք այս տվյալը ու ապացուցեք 20 տոկոսինը (որն ինքնին մեծ թիվ եմ համարում, ու պատճառ, որ հոմսքուլինգն օրենքով արգելվի):
Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
Քանի որ կարդալուց անընդհատ նոր հարցեր ու նաև ռեպլիկների կարիք է մոտս առաջանում, վախենում եմ, որ գրածներս ագրեսիվի տպավորություն կթողնեն: Դրա համար մինչ շարունակելը մի կարևոր ռեպլիկ անեմ, ու շարունակեմ կարդալը:
Ես կարծում եմ, որ առանձին դեպքերում հոմսքուլինգը երեխայի համար կարող է կատարյալ ընտրություն լինել, շատ ավելի լավը, քան դպրոցը: Հուսամ՝ ձերն այդ դեպքերից է: Բայց դեպքերի մեծ մասում այն դառնալու է երեխային կաղապարող, ծնողների մոտեցումները թելադրող տարբերակ: Սրա մասին ես կարող եմ հետո ավելի մանրամասն գրել՝ իմ հիմնավորումներով: Սա պատճառ է, որ ես ընդհանուր երևույթին դեմ լինեմ ու համարեմ, որ այն պետք է օրենքով արգելվի՝ զոհելով առանձին դեպքերի դրականությունը:
Սա պարզապես հասկացնելու համար, որ թեմայում իմ հակաճառող գրառումները լինելու են ոչ թե անձերի, այլ ընդհանուր, գլոբալ երևույթի դեմ:
Եվ մի խնդրանք, եթե համաձայնվել եք հարցազրույցին, ապա պատրաստ եղեք ինչպես բազմաթիվ, էնպես էլ կոշտ հարցերի:
Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
Այսպիսի հետազոտությունները երբեք էլ ճշգրիտ չեն, հենց միայն այն պատճառով, որ հարցերի տարբեր ձևով տրված լինելը փոխում է արդյունքը։ Ահա «պաշտոնական» վիճակագրություն։ Նայեք վերջին աղյուսակին որպես «ամենակարևոր պատճառները» տնային կրթություն ընտրած ծնողների։ Կարծում եմ դրա նախորդ աղյուսակը մի քիչ անիմաստ է իր հարցադրմամբ, քանի որ «պատճառներից մեկը» արդեն ճշգրտության խնդիր է առաջ բերում, և այդ թվերը համապատասխանում են ԱՄՆ-ում կրոնականությանը, ու, բնականաբար, կրոնական ընտանիքի ցանկություններից մեկն էլ կլինի այդ կրոնով էլ իրենց երեխաներին կրթելը։
Վերջին խմբագրող՝ homeschooling: 20.10.2016, 17:01:
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ