Չես համոզի, Չուկ: Նույն պատահական եւրոպական դպրոցը կարա ստեղի պատահական դպրոցի համեմատ նույնպես ավելի թույլ գիտելիքներ տա, որտեւ կարա զուտ ծրագիրը տարբեր լինի: Ասենք` մի ծանոթ պատմում էր (չգիտեմ ինչքանով ա ճիշտ), որ չեմ հիշում որ եւրոպական զարգացած երկրում դպրոցում երկրաչափության կուրսը սահմանափակվում ա թեորեմների անունները ու որոշ թեորեմների ձեւակերպումը սովորելով, ապացույցների մասին խոսք չկա: Եթե տենց ա, բնականաբար ստեղի միջակ աշխակերտը, լինի քվանտից, թե չվանտից, ավելի շատ երկրաչափություն կիմանա, քան ընտեղի գերազանցիկը: Այսինքն էստեղ ծրագրերի տարբերությունն ա էական դեր խաղում: Մեր գլխում մի քիչ չի տեղավորվում, թե էդ ի՞նչ կրթական համակարգ ա, որ թեորեմ չեն ապացուցում, ու ես էլ թեորեմներն իրենց ապացույցներով սովորելը ավելի լավ համարում, որտեւ միշտ շատ եմ սիրել երկրաչափություն: Բայց մյուս կողմից էլ որ մտածում եմ, էս պահին ինձ կյանքում բացի Պյութագորասի թեորեմից ուրիշ բան պետք չի գալիս ու մոռացվում ա: Իհարե բազային գիտելիքը կա ու եթե պետք լինի ինչ-որ խնդիր լուծել, ունեցածս գիտելիքով կարող ա դուրս բերեմ ինչ-որ թեորեմ` չհիշելով անգամ, որ տենց թեորեմ կար:
Կոնկրետ ես որ քվանտում էի, իմ դասարանում լիքը միջակ ու միջակից ցածր մարդիկ կային ու մեծն վճարովի դպրոցը ջանք չէր ուզում թափի իրանց ուսման մակարդակը բարձրացնելու ուղղությամբ: Էդ դպրոցում մենակ կարացել էին դասարանը բաժանել երկու մասի` թույլերին ու ուժեղներին էին առանձնացրել: Դա անասունություն ա: Իբր ի՞նչ, ուժեղները թույլերի հետ շփվելով կարող ա տգիտությո՞ւն սովորեն: Չէ, ընդհակառակը, եթե խմբում մի քանի ուժեղ լինի, չհասկացողները կարան իրանցից էլ որոշ բաներ հարցնեն, էն, ինչը կարող ա չուզեն կամ ամաչեն դասատուին հարցնել: Ինչեւէ, էլի եմ ասում, կարող ա ոմանց համար գտած տեղ ա Քվանտը, ովքեր ուսման մեջ նենց գել են, որ ստանդարտ ծրագիրը իրանց չի բավարարում, գնում են լրացուցիչ օլիմպիական խմբակներ բաներ, որտեւ հա, Քվանտի ուսման վերին նիշը ավելի բարձր ա: Բայց միջին վիճակագրական աշակերտի համար շատ էական տարբերություն չկա: Ես Քվանտ տեղափոխվելուց հետո 8-րդ դասարանում որոշ առարկաներ սկսեցի մի քիչ ավելի լավ սովորել, ասենք մաթեմը, գուցե անգլերենն էլ: Բայց օրինակ նախորդ դպրոցումս հազիվ սկսել էի քիմիա հասկանալ, դասատուի հետ էլ լեզու էի գտել, չհասկացածներս հաճույքով բացատրում էր, իսկ Քվանտում էլի սկսեցի ոչինչ չհասկանալ ու տենց էլ 0 մնացի քիմիայից:
Էջանիշներ