Sambitbaba (07.06.2015), Զաքար (08.06.2015)
Ինձ թվում է, որ Սագիտարիուսն այդ գիրքը կարդալուց ունեցել է նույն զգացմունքներն, ինչ ես, և այդ պատճառով վստահորեն կարող եմ ասել, որ նրա օգտագործած տարբերակում "մազոխիստ" բառի մեջ սխալ է անագանքի նշույլ անգամ փնտրել, Զաք...
Ասեմ, որ ինքս կարդացել եմ այդ գիրքը դեռ սովետի ժամանակներում, երբ այն ընդհանրապես արգելված էր ու կարդալու համար կարելի էր դատի տակ ընկնել... Նման գրքերը կարդում էինք գաղտնի, միայն ամենավստահելի ծանոթից-ծանոթի փոխանցելու միջոցով, քանզի դրանք կարդացողներին շատ խիստ էին սովորաբար պատժում... Հաճախ չկային գրքերի օրիգինալներն անգամ ու կարդում էինք երբեմն բազմիցս ընթերցված ու համարյա քրքրված քսերո-տարբերակները... Այսինքն, այդ գիրքը հենց մեր մասին էր, Զաք ջան, մեր իրականության մասին, ու սա գրում եմ, որովհետև Բյուրը շատ ճիշտ նկատեց այդ:
Եվ, չնայած այդ գիրքը կարելի էր նույնիսկ ընկալել որպես մեր կյանքի օրագրային գրառում էլ, բայց և այնպես այն ոչ մի հաճույք չի պատճառել ինձ: Ու երբ մեր ջահելներն այստեղ քննարկում են ու հիանում նրա գեղեցկություններով, ես ազնվորեն ասած, անկարող եմ հասկանալ նրանց աշխարհընկալումը... Լռում եմ սովորաբար, իհարկե, բայց միևնույն է, միակ զգացմունքը, որ կարող եմ ապրել, - խղճալ նրանց ու Սագիտարիուսի նման համարել մազոխիստ: Որովհետև այն ժամանակներում նման գրքեր ճարելու համար լավ ծանոթություն պետք է ունենայիր միայն, իսկ ձեռք բերելու համար էլ` աշխատավարձիցդ ավել գումարներ վճարեիր: Ու խոսքս ոչ միայն Օրուելի կամ Նիցշեի կամ Պաստերնակի գրքերի մասին է, այլև Հեմինգուէյի կամ Սարտրի կամ նույնիսկ Ցիցերոնի: ՀԻշում եմ, Սքոթթ Ֆիջերալդի երեքհատորյակի համար (նոր էր լուս տեսել) մեկուկես աշխատավարձս վճարեցի, իսկ Պլուտարքոսի "Համեմատական կենսագրությունների" երեքհատորյակի համար (այն ժամանակ աշխատավարձս արդեն ավելի բարձր էր)` երեք աշխատավարձս:
Այսինքն, այսօր գրականության ընտրությունն այնքան է մեծ, որ ձեռքդ ընկած բանը կարող ես հանգիստ մինչև վերջ չկարդալ:
Ես համարում եմ, որ նման գիրք կարող են այսօր կարդալ Բյուրի նմանները, աշխարհի հանդեպ պոզիտիվ հայացք ունեցողները, ովքեր կարող են հանգիստ վերաբերվել դրան և անցնել առաջ, գնահատելով գրքի նախկին արժանիքները: Բայց նրանք, ովքեր առանց այն էլ հակված են ամեն ինչում սևը տեսնել ու համարում են, որ այս աշխարհը ստեղծված է միայն իրենց ցավ պատճառելու համար (խոսքս քո մասին չէ, հանկարծ չկարծես), - նման գրականությամբ սնուցում են իրենց մաղձը միայն, և հենց այս նկատի ունի Սագիտարիուսը: Հիշիր, որ նա օգտագործեց այդ բառը ոչ թե "Ուինսթընի և Ջուլիայի մեծ սերը կամ սիրո ուժը" նկարագրող դրվագներից հաճույք ստանալու համար, այլ գրքի ընդհանուր մեսիջի համար...
Այո, Զաք ջան, այսօր ավելի հաճախ հենց այդպես էլ օգտագործվում է...Սամ ջան, եթե մազոխիստ բառն օգտագործվում է նկատի ունենալով միայն, թե անձն ինքն իրեն ցավ է պատճառում առանց հաճույք ստանալու ապա ես քո ասածի պես դեն կնետեմ նողկալի ու զզվելի հատկությունները:
Կա. Մարդ-աստված:Քեզանից չեմ նեղանում, Սամ ջան, ու պատրաստ եմ առանց《պաշտպանվելու》անընդհատ ցանկացած թեմա քննարկել քեզ հետ, որովհետև քեզ համար չկա ավելի վեհ բան, քան մարդն է:
Մեր ցավն այն է, որ մենք կարծում ենք, որ հոգևոր լինելն ընտրության հարց է, այլ ոչ մեր էությունը: (մի հաղորդատվությունից)
http://www.akumb.am/showthread.php/60784, http://www.akumb.am/showthread.php/56471
http://www.akumb.am/showthread.php/61017, http://www.akumb.am/showthread.php/57267
Զաքար (07.06.2015)
Մեր ցավն այն է, որ մենք կարծում ենք, որ հոգևոր լինելն ընտրության հարց է, այլ ոչ մեր էությունը: (մի հաղորդատվությունից)
http://www.akumb.am/showthread.php/60784, http://www.akumb.am/showthread.php/56471
http://www.akumb.am/showthread.php/61017, http://www.akumb.am/showthread.php/57267
Ըստ իս երբ խոսքը փոքրիկի մասին է գնում կարծում եմ, որ ճիշտ կլինի հարցին նայել նյութական աշխարհի երկու հիմնական ոլորտներից ` կյանքի և հասարակայնության տեսանկյուններից:
Հասարակայնության տեսանկյունից ինչպես ասացիր Ուինսթընի Ջուլիայի հանդեպ արածն էգոիզմ էր, բայց էս սահմանումը չենք կարող տարածել երեխայի վրա, քանի որ երեխան ակամա գտնվում է կյանքի 《իշխանության》տակ:
Իսկ կյանքում մարդը շարժվում է բնազդներով և, որքանով ես գիտեմ, բնազդն անխափան է գործում:![]()
Բյուր, խոսքը գրքի թողած դեպրեսիայի մասին ա, ոչ թե արտագաղթի, հլա որ ես դեռ վայելելու փուլում եմ արտագաղթի առումով:
Գրքից սպասելիքներս չարդարացան, նոր էստեղ օֆֆիսի ժողովրդի հետ էդ էի քննարկում: Էնքան էի լսել, էնքան էի մենակ դրականը լսել, գուդրիդսում բոլոր ծանոթներս ամենաբարձր գնահատականներ էին տվել, սպասում էի՝ նույնպիսի ազդեցության տակ ընկնել, ոնց առաջին անգամ Կաֆկա կարդալիս կամ Կամյու կամ Դոստոևսկի կամ երկրորդ անգամ Բորխես կարդալիսԿաֆկայի դոզան հատկապես էսքան տարի հետո էլ չի թողնում: Ուղղակի լավ վեպ էր, հետաքրքիր կարդացվող, հենց գրքում կար՝ որ էս ամենը մենք գիտեինք, ինքը ուղղակի շարադրել ա: Դե հա, բայց Կաֆկան նույնիսկ վատ թարգմանությամբ ավելի լավ ա շարադրում էն ամենը, ինչը էլի հարազատ ա, ծանոթ: Նկատի ունեմ՝ լավագույն պատմողը չի Օրվելը:
Վերջին խմբագրող՝ Շինարար: 07.06.2015, 20:04:
Sambitbaba (07.06.2015)
Շինարար (07.06.2015)
Հա, համաձայն եմ, ծանր տպավորություն ա թողնում, դրա համար եմ ասում՝ դեպրեսիա էլի, ինչո՞ւ մենակ ավագ սերնդին, կուսակցությունը անմահ ա՝ կոմունիստական լինի, թե հանրապետական, հետո նկարագրված մոդելի մեջ նույն հաջողությամբ ԱՄՆ-ն էլ ա տեղավորվում, պատերազմի ուղղությունները փոխվում են իհարկե, բայց պատերազմը մշտապես կա, իհարկե Սովետական Միությունը էդ չարիքի ամենակատարյալ տարբերակն էր: Գրքից ուղղակի, էլի եմ ասում, սպասելիքներս երևի շատ մեծ էին:
Ամեն դեպքում ինձ համար էգոիզմն ավելի հասուն տարիքի գործընթաց է, որովհետև չեմ կարծում, թե մեկը կարող է սիրել մի բան (էգոն) ինչն իր պատկերացումների սահմաններից դուրս է (հատկապես երեխայի պարագայում):
Նաև գրքի մեջ իմ ասածը հաստատող պատկեր կա, որի կողքով անտարբեր անցնելը կարծում եմ սխալ կլինի:
Շատ հստակ պատկերված է, որ երեխան երբևէ կուշտ չի կերել էն ժամանակ, երբ բոլորը սովի մեջ էին, հետևաբար չեմ կարծում, թե էդ պայմաններում նրա մեջ էգոն հասցներ զարգացած լինել:
Վերջին խմբագրող՝ Զաքար: 07.06.2015, 20:11:
Ավագ սերնդին, որտև դա ա, որ ամենամոտն ա ինձ, ու էդ ամենը տեսել են իրանց աչքերով: Ու էլի եմ ասում. պետք չի ասել, թե հիմա էլ ա տենց, թե ԱՄՆ-ն էլ ա տենց, թե սենց, թե նենց: Չէ՛, դա հենց Սովետն էր: Մեկ էլ երևի ֆաշիստական Գերմանիան տեղավորվի էդ մոդելի մեջ: Գուցե հիմիկվա բռնապետություններից էլ ասենք Հյուսիսային Կորեան, բայց չէ՛, դա հիմիկվա Հայաստանը չի, ոչ էլ հիմիկվա ԱՄՆ-ն ա, ոչ էլ նույնիսկ Ռուսաստանը:
Sambitbaba (07.06.2015), Աթեիստ (07.06.2015)
Հակառակը. էգոիզմը հենց ավելի փոքր տարիքին բնորոշ բան ա, դիֆոլթ տարբերակն ա, երբ անձը մտածում ա մենակ իրա կաշին փրկելու մասին: Իսկ էգոյից մարդիկ դուրս են գալիս մեծանալու ու հասունանալու հետ, հասարակական նորմերին ծանոթանալուն զուգընթաց: Ու էդ փոքր տարիքի պատկերում էգոիզմի պարզ դրսևորում ա: Հա՛, սոված ա, մյուսներն էլ են սոված, բայց մենակ իրա մասին ա մտածում: Եթե մայր լիներ, մայր էլ չէ, այլ չափահաս, հաստատ երեխայի հետ կկիսվեր:
Մեր ցավն այն է, որ մենք կարծում ենք, որ հոգևոր լինելն ընտրության հարց է, այլ ոչ մեր էությունը: (մի հաղորդատվությունից)
http://www.akumb.am/showthread.php/60784, http://www.akumb.am/showthread.php/56471
http://www.akumb.am/showthread.php/61017, http://www.akumb.am/showthread.php/57267
Մոդերներ, 1984-ի մասին առանձին թեմա բացեք էլի կամ եթե կա, էս գրառումները տեղափոխեք: Ափսոս ա, որ սենց հավես քննարկումը գնա-կորի:
Այս պահին թեմայում են 4 հոգի. (0 անդամ և 4 հյուր)
Էջանիշներ