User Tag List

Էջ 17 23-ից ԱռաջինԱռաջին ... 7131415161718192021 ... ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 241 համարից մինչև 255 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 338 հատից

Թեմա: Ինչո՞ւ լինել լավը, եթե Աստված չկա

  1. #241
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    09.04.2011
    Գրառումներ
    1,103
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Rhayader-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    1.Որքանո՞վ են փոխկապակցված Աստվածն ու մարդկային բարությունը։

    Այնքանով, որ Աստված մարդուն ստեղծեց իր նմանությամբ և իր պատկերով, և քանի որ ամեն բան ինչ-որ Աստված ստեղծեց բարի է (Ա Տիմ. 4:4), հետևաբար մարդն էլ լինելով իր ստեղծողի նման, պետք է լինի բարի (Տիտ. 2:12)
    Իսկ որտեղի՞ց ծլեց չարը, որովհետև եթե ամեն ինչ աստծուց է,
    «...Այսպէս, ամեն բարի ծառ բարի պտուղ է տալիս, եւ չար ծառ չար պտուղ է տալիս: Լաւ ծառը չի կարող վատ պտուղ տալ, ոչ էլ վատ ծաոը՝ լաւ պտուղ տալ: Ամէն ծառ, որ բարի պտուղ չի տալիս, կտրւում եւ կրակն է նետւում: Ուրեմն՝ իրենց գործերից կը ճանաչէք նրանց»:
    Մատթէոս 7:15-20
    Աչքիս քո ասածը գովազդային մասն է, իսկ այստեղ լիցենզիոն համաձայնության small print-ն է.
    «Ես եմ, որ հաստատեցի լոյսը եւ ստեղծեցի խաւարը, ես եմ, որ խաղաղութիւն եմ անում եւ հաստատում չարը, ես եմ Տէր Աստուածը, որ կատարում եմ այս ամէնը»:
    Եսայի 45:7
    Հետո, ինչ-որ «ծառայեք ու փառաբանեք ինձ, կամ ես ձեզ բոլորիդ կսպանեմ, ու ոչ թե պարզապես կսպանեմ, այլ մահվանից հետո հավերժ կտապակեմ, կխաշեմ ու կտանջեմ այլ կրեատիվ ձևերով առանց վիճարկման կամ արդարացման հնարավորության» գաղափարով տառապող քրիստոնեական աստվածն ինձ համար, մեղմ ասած, բարության մարմնացում չի, էլի:

    2.Հնարավո՞ր է լինել լավը առանց Աստծու։

    Հնարավոր է եթե մարդը վախկոտ է, կամ թույլ է, կամ երեսպաշտ, կամ էլ եսակենտրոն: Ամեն մի անձ(անհավատ կամ աթեիստ) ով իրեն լավն է համարում անկեղծությամբ թող քննի իր անձը, և կտեսնի որ գտնվում է այս չափանիշներից մեկում: Նման մարդիկ չեն կարող լավը (բարի) համարվել (հետևությունները թողնում եմ ձեզ):
    Նախ պարզաբանում, եթե լավ ասելով հասկանում ենք բարի, որովհետև բարին միշտ լավ է իսկ լավը միշտ չի որ կարող է բարի լինել:
    Եթե դու քեզ իրավունք ես վերապահում չհավատացող մարդկանց անվանել վախկոտ, թույլ, երեսպաշտ կամ էլ եսակենտրոն, ես ինձ իրավունք եմ վերապահում հավատացյալներին անվանել ստրկամիտ, վախկոտ, պատասխանատվությունից խուսափող, եսից զուրկ ու ինտելեկտի պակասով տառապող, ինքնուրույն մտածելու ու որոշումներ ընդունելու անընդունակ մարդիկ, գոնե իրենց բացարձակ մեծամասնության մեջ:

    4.Կարելի՞ է բարի լինել Առանց Աստծու։ Կամ ՝ ինչո՞ւ լինել բարի, եթե չկա Աստված։
    Աստված բարի է(Ղուկ.18:19) և Նրանից է բխում բարությունը
    Առանց Աստծու, նշանակում է լինել անջատված, հեռացած Աստծուց՝ բարության աղբյուրից, սա նման է հագենալ մի աղբյուրից որից ջուր չի հոսում, չորացած է: Այս հարցի երկրորդ մասին չեմ պատասխանի, որովհետև Աստված կա(Հռովմ. 1:19-22):
    Արդյո՞ք մինչև մարդկանց կողմից հրեական ու քրիստոնեական աստվածների հորինելը բարության գաղափարը գոյություն չուներ:

    5.Ինչո՞ւ մարդկանց մեծ մասը որոշ հարցերում ունեն բարոյականության նույն զգացումը (օրինակ ՝ մարդասպանությունը, բռնաբարությունը, գողությունը վատ բաներ են։ Սովածին հաց տալը, հիվանդին բուժելը, հաշմանդամին օգնելը լավ բաներ են)։

    Ընդհանրապես ողջ մարդկությունը առաջնորդվում է խղճի զգացումով(Հռովմ.2:14-15), որը և զանազանում է բարին և չարը, լավը և վատը, և կան մարդկ որոնց խիղճը ՝՝բթացած՛՛ է(ԱՏիմ, 4:2) որոնց համար բարությունը համարվում է թուլություն, лох-ություն, հերիֆություն(թուրք.) և ն.բ.: Բայց, երբ իրեց մաշկին են դիպչում անմիջապես բարին են փնտրում:
    Արդյո՞ք չարն ու բարին իրարից տարբերելը քո սեփական կրոնով օձի պարգևը չի՝ առաջին մեղքի ուղղակի հետևանքը (Ծննդոց 3), ու ինչու՞ է քրիստոնեական աստվածը տակն անում, երբ պատկերացնում է, որ Ադամը կարող է կենաց ծառի պտուղից էլ ուտել.

    Տէր Աստուած ասաց. «Ահա Ադամը դարձաւ մեզ նման մէկը, նա գիտի բարին եւ չարը։ Արդ, գուցէ նա ձեռքը մեկնի, քաղի կենաց ծառից, ուտի եւ անմահ դառնայ»։
    ԾՆՆԴՈՑ 3:22
    Չէ, բռատ, քո աստված հիվանդագին մեգալոմանիայով տառապող մեկն է՝ բարուց հնարավորինս հեռու:
    Պատասխամելուց գոնէ մի խեղաթյուրիր իմ պատասխանները, մի քիչ արի եղիր և ստույգ պատասխանիր:
    Մեջբերում Rhayader-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ժողովուրդ, ես դեռ չեմ մեռել, որ նման կարծիքներ, որոնք, մեղմ ասած, խելամիտ ու տրամաբանական չեն, անպատիժ արտահայտվեն, էլի:
    ...Եթե չապաշխարես ...

  2. #242
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    09.04.2011
    Գրառումներ
    1,103
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Զաքար-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ըստ ինձ դու ես գայլը գառան մոռթով:
    Ընդհանրապես փաստեով են ապացուցում (եթե այն ունես), այլապես Տրիբունի ասած տաֆտալոգիա է, և հետո դա պատճառ չի
    հերքելու իմ պատասխաները, չնայած որ այն ուղղված է Ժառին:

  3. #243
    Պատվավոր անդամ Mephistopheles-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.05.2008
    Գրառումներ
    13,982
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում հովարս-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ընդհանրապես փաստեով են ապացուցում (եթե այն ունես), այլապես Տրիբունի ասած տաֆտալոգիա է, և հետո դա պատճառ չի
    հերքելու իմ պատասխաները, չնայած որ այն ուղղված է Ժառին:
    2.Հնարավո՞ր է լինել լավը առանց Աստծու։

    Հնարավոր է եթե մարդը վախկոտ է, կամ թույլ է, կամ երեսպաշտ, կամ էլ եսակենտրոն: Ամեն մի անձ(անհավատ կամ աթեիստ) ով իրեն լավն է համարում անկեղծությամբ թող քննի իր անձը, և կտեսնի որ գտնվում է այս չափանիշներից մեկում: Նման մարդիկ չեն կարող լավը (բարի) համարվել (հետևությունները թողնում եմ ձեզ):
    Նախ պարզաբանում, եթե լավ ասելով հասկանում ենք բարի, որովհետև բարին միշտ լավ է իսկ լավը միշտ չի որ կարող է բարի լինել:
    հես ա… դու ես գրել… սա անբարոյականություն ա…

  4. Գրառմանը 5 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Jarre (08.08.2014), Sambitbaba (06.08.2014), Աթեիստ (05.08.2014), Զաքար (05.08.2014), Ուլուանա (05.08.2014)

  5. #244
    Բարև
    Տրիբուն-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.05.2008
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    15,977
    Բլոգի գրառումներ
    2
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում հովարս-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    ....այլապես Տրիբունի ասած տաֆտալոգիա է....
    հովարս ջան, քանի որ պատիվ ես արել ու իմ վերջին գիտահետազոտական աշխատանքից մեջբերում ես արել՝ կոնկրետ հղումով և աղբյուրով, խնդրում եմ մյուս անգամ մջբերումները տեղին արա: Տաֆտալոգիայի հանրագիտարանային օրինակն էս ա.

    Մեջբերում հովարս-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Թույլ տվեք ուխտադրուժ լինել

    Այս փոթորքալից օվկիանոսում միակ Փարոսը որ տանում է խաղաղ նավահանգիստ դա Ասվածաշունչն է, դու կարող ես չհավատալ Աստծուն, բայց հետևելով նրան միայն օգուտ կունենաս:
    Երբ Եդեմի պարտեզում մարդը ճաշակեց բարու և չարի գիտության պտուղը՝ ոչ միայն ճաշակեց այն, այլև ցանկություն առաջացավ կատարելու թե բարին թե չարը: ( օր.Աբել. Կայեն)

    1.Որքանո՞վ են փոխկապակցված Աստվածն ու մարդկային բարությունը։

    Այնքանով, որ Աստված մարդուն ստեղծեց իր նմանությամբ և իր պատկերով, և քանի որ ամեն բան ինչ-որ Աստված ստեղծեց բարի է (Ա Տիմ. 4:4), հետևաբար մարդն էլ լինելով իր ստեղծողի նման, պետք է լինի բարի (Տիտ. 2:12)

    2.Հնարավո՞ր է լինել լավը առանց Աստծու։

    Հնարավոր է եթե մարդը վախկոտ է, կամ թույլ է, կամ երեսպաշտ, կամ էլ եսակենտրոն: Ամեն մի անձ(անհավատ կամ աթեիստ) ով իրեն լավն է համարում անկեղծությամբ թող քննի իր անձը, և կտեսնի որ գտնվում է այս չափանիշներից մեկում: Նման մարդիկ չեն կարող լավը (բարի) համարվել (հետևությունները թողնում եմ ձեզ):
    Նախ պարզաբանում, եթե լավ ասելով հասկանում ենք բարի, որովհետև բարին միշտ լավ է իսկ լավը միշտ չի որ կարող է բարի լինել:

    3.Աստծուն չհավատացողը կարո՞ղ է հավատացյալից ավելի լավը լինել։

    Նորից պարզաբանում. Հավատացյալ ասելով ո՞ւմ նկատի ունենք, որովհետև կան ՝՝հավատացյալներ՛՛ որոնք գայլեր են գառան մորթիով, կամ փարիսեցի-կեղծավորներ(Տիտ. 1:15), և կան հավատացյալներ որոնք ի սրտէ ցավում են նույնիսկ իրենց թշնամիների համար, մի բան որ չհավատացողը չի կարող: (Գ. Յովհ. 11)
    4.Կարելի՞ է բարի լինել Առանց Աստծու։ Կամ ՝ ինչո՞ւ լինել բարի, եթե չկա Աստված։
    Աստված բարի է(Ղուկ.18:19) և Նրանից է բխում բարությունը
    Առանց Աստծու, նշանակում է լինել անջատված, հեռացած Աստծուց՝ բարության աղբյուրից, սա նման է հագենալ մի աղբյուրից որից ջուր չի հոսում, չորացած է: Այս հարցի երկրորդ մասին չեմ պատասխանի, որովհետև Աստված կա(Հռովմ. 1:19-22):

    5.Ինչո՞ւ մարդկանց մեծ մասը որոշ հարցերում ունեն բարոյականության նույն զգացումը (օրինակ ՝ մարդասպանությունը, բռնաբարությունը, գողությունը վատ բաներ են։ Սովածին հաց տալը, հիվանդին բուժելը, հաշմանդամին օգնելը լավ բաներ են)։

    Ընդհանրապես ողջ մարդկությունը առաջնորդվում է խղճի զգացումով(Հռովմ.2:14-15), որը և զանազանում է բարին և չարը, լավը և վատը, և կան մարդկ որոնց խիղճը ՝՝բթացած՛՛ է(ԱՏիմ, 4:2) որոնց համար բարությունը համարվում է թուլություն, лох-ություն, հերիֆություն(թուրք.) և ն.բ.: Բայց, երբ իրեց մաշկին են դիպչում անմիջապես բարին են փնտրում:

    Հ.Գ.
    Ոմանք մեծ մոլորության մեջ են, եթե կարծում են թե հավատացյալը ապրում է վախի մեջ: Աստվածաշնչում 365 անգամ գրված է ՄԻ ՎԱԽԵՑԻՐ, այսինքն ամեն օր Աստված ասում է ՄԻ ՎԱԽԵՑԻՐ
    Վերջին խմբագրող՝ Տրիբուն: 05.08.2014, 22:43:

  6. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Mephistopheles (05.08.2014), Rhayader (06.08.2014), Sambitbaba (06.08.2014)

  7. #245
    Ցինիկ Գալաթեա-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    22.01.2008
    Հասցե
    -
    Գրառումներ
    6,144
    Բլոգի գրառումներ
    12
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ժող, այ ժող, մի բան ասեմ էլի...
    Տաֆտալոգիան տուֆտա բառի հետ կապ չունի: Չի նշանակում ախմախություն, տխմարություն կամ այլ նման բառ:
    Տաֆտալոգիան կրկնաբանությունն ա, միևնույն մտքի անընդհատ կրկնումը՝ նույն կամ տարբեր բառերով:


    Ուստա Վեբստեր

  8. Գրառմանը 5 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Jarre (08.08.2014), Mephistopheles (06.08.2014), Շինարար (05.08.2014), Ուլուանա (05.08.2014), Տրիբուն (06.08.2014)

  9. #246
    Բարև
    Տրիբուն-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.05.2008
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    15,977
    Բլոգի գրառումներ
    2
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Գալաթեա-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ժող, այ ժող, մի բան ասեմ էլի...
    Տաֆտալոգիան տուֆտա բառի հետ կապ չունի: Չի նշանակում ախմախություն, տխմարություն կամ այլ նման բառ:
    Տաֆտալոգիան կրկնաբանությունն ա, միևնույն մտքի անընդհատ կրկնումը՝ նույն կամ տարբեր բառերով:


    Ուստա Վեբստեր
    Հա Լիլ ջան, ու հովարսի գրածը լրիվ համապատասխանում տաֆտալոգիայի սահմանմանը: Վեբստերը ոնց որ տալիս միայն բառի բացատրությունը, բայց տաֆտալոգիան ունի նաև տրամաբանական ու հռետորաբանական բացատրություններ:

    Հովարսը ասում ա. «Ով հավատում ա Աստծուն բարի ա ու ուժեղ», հետևապես «չարերն ու թույլերը չեն հավատում Աստծուն»: Տրամաբանական տաֆտալոգիայի դասագրքային օրինակ ա:

    Բայց, քո թանկագին խաթեր համար, թող լինի տուֆտալոգիա

  10. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Mephistopheles (07.08.2014), Quyr Qery (25.09.2016), Sambitbaba (06.08.2014)

  11. #247
    Exterminate Rhayader-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.09.2006
    Հասցե
    Մակոնդո
    Տարիք
    38
    Գրառումներ
    6,277
    Բլոգի գրառումներ
    21
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում հովարս-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Պատասխամելուց գոնէ մի խեղաթյուրիր իմ պատասխանները, մի քիչ արի եղիր և ստույգ պատասխանիր:
    Ցույց տուր, թե որտեղ եմ ես խեղաթյուրել քո պատասխանները: Արիության պակասի մեջ ես քեզ կարող եմ հանգիստ մեղադրել, որովհետև իմ բերած դրույթներին պատասխանելու փոխարեն զբաղվում ես բանավեճն անորոշության ոլորտ տանելով:

    Մեջբերում հովարս-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    ...Եթե չապաշխարես ...
    Մի խումբ homo erectus-ներ (մոտ 3000 հոգի) երեկ Tert.am-ի շեյր արած նկարի ամպերի մեջ աստծո աջն էին տեսել: Ես էլ ի պատասխան երեք նկարներ տեղադրեցի, որոնք հնարավորություն կտային ամպերի մեջ աստծո մարմնի մյուս մասերը տեսնել: Այ, առաջին նկարը, թե «կապաշխարհեմ», հաշվի առնելով, որ եթե նույնիսկ քո աստվածն իրոք ֆիզիկապես գոյություն ունենար, իմ վերաբերմունքը նրա նկատմամբ բնավ չէր փոխվի:

    Մեջբերում Sambitbaba-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Զաքար ջան, թույլ տուր այս հարցում պաշտպանել Ռային: Քանի որ, ինձ թվում է, որ այստեղ սկզբում հենց իրեն վիրավորեցին, դե, իսկ Ռայն էլ ոչ լռողներից է, ոչ էլ նրբանկատներից: Ու չեմ կարծում նաև, թե օգտագործածդ "նենգություն" բառը համապատասխանում է Ռայի մասին իմ կամ այլոց պատկերացմանը: Կարելի է նույնիսկ սանձարձակ անվանել նրան, քանի որ ցանկացած միտք առանց իրեն զսպելու կրակում է դիմացինի ճակատին: Բայց երբեք ոչ նենգ, դա հեչ չի սազում նրան:
    Բայց մեր մեջ ասած, սանձարձակն էլ... չե՞ս կարծում, որ կոնկրետ այս դեպքում Հովարսը շատ ավելի սանձարձակ պահեց իրեն, քան Ռայը: Այնքան, որ դու էլ չհամբերեցիր ու տես, թե ինչ սիրուն նկյարագրեցիր նրան...
    Բացի դրանից, ես ինձ իրավունք վերապահեցի արտահայտվել կոնկրետ կերպ, բայց չարտահայտվեցի: Իմ արտահայտած միտքը հենց դա էր. հավատացյալը, ոչ հավատացյալների մասին ընդհանրական վիրավորական խոսքեր ասելով, լրիվ ադեկվատ է դարձնում ոչ հավատացյալի հավատացյալների նկատմամբ ընդհանրական վիրավորական խոսքերը: Պարզապես Զաքարն այն մարդը չի, ում մոտ ես արդարանալու կարիք ունենամ, էլի:
    "Sir, do you have a moment to talk about our lords and saviors the Daleks?"

    Voice of the Nightingale - իմ բլոգը

  12. #248
    Exterminate Rhayader-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.09.2006
    Հասցե
    Մակոնդո
    Տարիք
    38
    Գրառումներ
    6,277
    Բլոգի գրառումներ
    21
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Իսկ այդ ընթացքում ես թեմայի հարցին լուրջ, ծավալուն պատասխան էի գրում, որը վերաճեց բլոգային հոդվածի ( http://songoffall.blogspot.com/2014/08/blog-post.html )

    Այստեղ էլ մեջբերեմ.

    «Դար» ակումբի «Ինչո՞ւ լինել լավը, եթե Աստված չկա» թեմայի քննարկումներն ինձ միտք տվեցին հարցը բերել պարզ տրամաբանական խնդրի, իրոք հիմնավոր հարցին պատասխանելու համար:

    Այնպես որ, եկեք հիմա խոսենք լավի, վատի (չարի, բարու) ու դրանց նշանակության համար: Լավի ու վատի հասկացություններն իրականում ավելի բարդ են, քան թվում է, ու իրենց շատ դժվար է սահմանել: Փորձենք ամեն ինչ կառուցել ամենապարզ կետից:

    Լավն ու վատն, իրենց տարածված ընկալմամբ, դիխոտոմիա են: Հիմա կբացատրեմ: Դիխոտոմիան դա ամբողջը երկու չհատվող բազմությունների բաժանելն է: Այսինքն, բարին ու չարն, իրենց տարածված ընկալմամբ, ներառում են ամեն ինչ ու փոխադարձ մերժող են՝ «մոխրագույն տարածք» չեն թողնում: Եթե ընդունենք բարին ու չարը որպես մարդկանց վարքային ու մտավոր փոխհարաբերությունների նորմեր, տեսնում ենք, որ մենք գործ ունենք դուալիստական բարոյականության հետ, որն այլ կերպ անվանում են «սև-սպիտակ բարոյականություն»:

    Վերևում իմ բերած դրույթը հաստատվում է նրանով, որ բարու-չարի դիխոտոմիան առաջին անգամ հիշատակվում է զրադաշտականության մեջ (որպես Ահուրա Մազդայի ու Անգրա Մաինյայի կոնֆլիկտի արտահայտում):

    Երևույթը որպես բարի կամ չար որակելն անվանում են բարոյական դատողություն: Այսինքն, բարին կամ չարը դիտարկվում են որպես դատողության սուբյեկտի դրական կամ բացասական բարոյական արժեքի հատկանիշներ, + ու -:

    Ու քանի որ բարոյականության հասկացությունն ունիվերսալ չի ու վերասահմանելի է՝ կախված տվյալ հասարակության նորմերից, հետևաբար, տարածված իմաստով բարին ու չարը նույնպես վերասահմանելի են: Այլ կերպ ասած՝ այն, ինչ բարի է շան տեսանկյունից, կարող է հանգիստ չար լինել այդ շան ականջին կպած տզի տեսանկյունից:

    Եթե դիտարկենք այս դիխոտոմիայի ծագումը որպես ֆիզիոլոգիայի ազդեցություն մարդկային հոգեբանության նկատմամբ, ապա բարու ու չարի գիտակցությունը գալիս է նրանից, որ շրջակա աշխարհի հետ որոշ փոխազդեցություններ առաջացնում են անորոշ բարդության դրական էմոցիոնալ արձագանք, որոշները՝ բացասական արձագանք, ու պարզ ֆիզիոլոգիական արարածը հակված է անտեսել էմոցիոնալ արձագանք չառաջացնող փոխազդեցությունները: Բացասական արձագանքների օրինակներ են՝ ցավ, վախ, սով, ծարավ, սրտխառնոց, տհաճ հոտ, դրականների՝ հետաքրքրվածություն, սեռական ցանկություն, հաճույք, ֆիզիոլոգիական ցանկությունների բավարարում:

    Իսկ հիմա փորձենք բացատրել, թե ինչու «չար-բարի բարոյական դիխոտոմիայի» չափանիշները չեն կարող լիարժեք բնութագրվել ֆիզիոլոգիայի հոգեբանության վրա ազդեցությամբ: Այս երևույթի բացատրությունն անվանում են «երեք կապիկների մեխանիզմ», որը բացատրում է, թե ինչպես են ձևավորվում բարոյական տաբուները: Պարզապես հետևեք մտքի տրամաբանական ընթացքին, և ամեն ինչ հասկանալի կդառնա:

    Պատկերացրեք՝ ունենք վանդակ, որի կենտրոնում բանան է դրված: Վանդակում երեք կապիկներ են: Երբ կապիկներից որևէ մեկը փորձում է մոտենալ ու վերցնել բանանը, մյուս երկու կապիկներին ջրում են խողովակով: Արդյունքում ձևավորվում է գիտակցական ռեակցիա/պայմանական ռեֆլեքս համադրություն. երբ կապիկներից մեկը փորձում է մոտենալ բանանին, մյուս երկուսը հարձակվում ու ծեծում են նրան: Ինչ-որ ժամանակ հետո ունենք վանդակ, կենտրոնում բանան, ու երեք կապիկ, որոնք չեն փորձում մոտենալ բանանին:

    Համակարգի փոփոխականներից երկուսը փոխում ենք. ջրով խողովակը հանում ենք, կապիկներից մեկին վանդակից հանում ենք, նոր կապիկ ենք դնում: Նշեմ, որ ջրելու վտանգ այլևս չկա, բայց երկու հին կապիկները դրա մասին չգիտեն: Նոր կապիկը չգիտի, թե ինչու չի կարելի մոտենալ բանանին: Նա փորձում է բանանն ուտել, մյուս երկու կապիկները հարձակվում են նրա վրա ու ծեծում: Որոշ ժամանակ անց համակարգը նորից կայունանում է. վանդակ, բանան, ու երեք կապիկներ, որոնք գիտեն, որ չի կարելի մոտենալ բանանին: Հին կապիկներից երկրորդին ենք փոխում, նորից կրկնվում է նույնը, համակարգը կայունանում: Փոխում ենք վերջին հին կապկին: Ցիկլը կրկնվում է:

    Ստանում ենք վանդակ, բանան, երեք կապիկներ, որոնք գիտեն, որ բանանին չի կարելի մոտենալ, բայց երեքից ոչ մեկը, քանի որ չի ենթարկվել փորձի սկզբի «ջրելու» պրոցեսին, չգիտի, թե ինչու չի կարելի ուտել բանանը: Իրենք պարզապես գիտեն, որ բանանը չի կարելի ուտել: Բանանը տաբու է, նախնական տրամաբանական կառույցը, որ իրենց բերել է այդ տաբուին, խախտված է: Կապիկները ցուցաբերում են իռացիոնալ վարք:

    Հիմա եկեք ավելացնենք այս մեխանիզմին իռացիոնալ վարքի ռացիոնալիզացման մեխանիզմը, որը Զիգմունդ Ֆրեյդը դիտարկել է Բերնհեյմի հետ աշխատելիս. մասնավորապես, «անձրևանոցի փորձը» (մեջբերվում է ըստ Մերոլդ Վեստֆալի «Կասկածն ու հավատը. ժամանակակից աթեիզմի կրոնական կիրառումները» գրքի):

    Մարդն, ում հիպնոսի ժամանակ ներշնչել են, որ արթնանալուց հետո պետք է վերցնի անձրևանոցը, բացի այն, ու անձրևանոցը ձեռքին քայլի սենյակով: Արթնանալուց հետո այդ մարդը հենց այդպես էլ վարվում է: Երբ նրան հարցնում են, թե ինչ պատճառով է նա այդպես վարվել, մարդը ռացիոնալիզացնում է սեփական վարքը. պատճառաբանություն է ստեղծում: Տվյալ դեպքում, նա բացատրում է, որ անձրևանոցը վերցրել է, որ տեսնի, արդյոք այն փչացած չի:

    Հետևաբար, նույնիսկ իռացիոնալ հավատը թողած մարդիկ հաճախ դեռ չեն ազատվել այդ հավատի կոնտեքստը կազմող ու նրա կողմից սահմանված բարոյական տաբուներից, ինչպես նաև այդ բարոյականության սահմանած բարու ու չարի հասկացություններից:

    Այնպես որ, թեև չկա ոչ մի ռացիոնալ պատճառ «լավը լինել» քրիստոնեության կոնտեքստում, եթե չես հավատում քրիստոնեական աստծո գոյությանը, հաճախ քրիստոնեությունից դուրս եկած աթեիստները շարունակում են պահպանել քրիստոնեության բարոյական տաբուներն ու նույնիսկ ռացիոնալ պատճառներ են հորինում դրա համար:
    "Sir, do you have a moment to talk about our lords and saviors the Daleks?"

    Voice of the Nightingale - իմ բլոգը

  13. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Nihil (07.08.2014), Աթեիստ (06.08.2014)

  14. #249
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    06.05.2010
    Գրառումներ
    2,737
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Rhayader-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Այնպես որ, թեև չկա ոչ մի ռացիոնալ պատճառ «լավը լինել» քրիստոնեության կոնտեքստում, եթե չես հավատում քրիստոնեական աստծո գոյությանը, հաճախ քրիստոնեությունից դուրս եկած աթեիստները շարունակում են պահպանել քրիստոնեության բարոյական տաբուներն ու նույնիսկ ռացիոնալ պատճառներ են հորինում դրա համար:
    Ընդհանուր տեքստը լավն էր, ուղղակի ճիշտ եզրահամգման չես գալիս:
    Անդրադառնամ միայն վերջաբանին, որովհետև վերջիվերջո ամբողջ տեքստը կառուցված էր էս եզրակացությանը հանգելու համար:

    «լավը լինել քրիստոնեության կոնտեքստում» - ը իրականում ուղղակի «լավը լինել» ա համամարդկային կոնտեքստում, որոշ ծայրահեղ կրոնական տաբուներ հանած:
    Ու քրիստոնեությունից հրաժարված աթեիստը, երբ լավ ու վատը տարբերակում է չսպանել, չգողանալ, չդավաճանել, չստել, կաշառք չվերցնել, հհկ չմտնել և այլ չափանիշներով, բնավ էլ քրիստոնեության տաբուների վրա չի հիմնվում:
    Ու եթե քրիստոնեությունը էս չափանիշները օգտագործում է որպես կրոնական տաբուներ, ապա դա դեռևս պատճառ չի աթեիստին սրանցից հրաժարվելու, ու փիլիսոփայության գիրկն ընկնելու թե վերջիվերջո բարին ու չարը սուբյեկտիվ հասկացություններ են, ու մեկի համար բարին մյուսի համար չար կարող է լինել:

    Չէ, եղբայր:
    Մարդասպանն ու բռնակալը չար են, անկախ նրանից թե քիրստոնեությունը կամ դու, կամ ինչ-որ մեկը ինչպիսի վերաբերմունք ունի սրանց նկատմամբ:

    Սա գործնական ոլորտում:
    Ուրիշ հարց է որ եթե փիլիսոփայորեն մոտենանք, ապա չկա ոչ բարի, ոչ չար, լոկ ընկալման հարց է:
    Իսկ իրականում, մարդկությունը բավականին հին է, որպեսզի արդեն վաղուց, քրիստոնեությունից էլ շատ առաջ, արդեն ընդհանուր գծերով սահմանած լինի չարն ու բարին:

  15. Գրառմանը 4 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Mephistopheles (07.08.2014), Աթեիստ (06.08.2014), Զաքար (06.08.2014), Ուլուանա (06.08.2014)

  16. #250
    Exterminate Rhayader-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.09.2006
    Հասցե
    Մակոնդո
    Տարիք
    38
    Գրառումներ
    6,277
    Բլոգի գրառումներ
    21
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Արէա-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ընդհանուր տեքստը լավն էր, ուղղակի ճիշտ եզրահամգման չես գալիս:
    Անդրադառնամ միայն վերջաբանին, որովհետև վերջիվերջո ամբողջ տեքստը կառուցված էր էս եզրակացությանը հանգելու համար:

    «լավը լինել քրիստոնեության կոնտեքստում» - ը իրականում ուղղակի «լավը լինել» ա համամարդկային կոնտեքստում, որոշ ծայրահեղ կրոնական տաբուներ հանած:
    Ու քրիստոնեությունից հրաժարված աթեիստը, երբ լավ ու վատը տարբերակում է չսպանել, չգողանալ, չդավաճանել, չստել, կաշառք չվերցնել, հհկ չմտնել և այլ չափանիշներով, բնավ էլ քրիստոնեության տաբուների վրա չի հիմնվում:
    Ու եթե քրիստոնեությունը էս չափանիշները օգտագործում է որպես կրոնական տաբուներ, ապա դա դեռևս պատճառ չի աթեիստին սրանցից հրաժարվելու, ու փիլիսոփայության գիրկն ընկնելու թե վերջիվերջո բարին ու չարը սուբյեկտիվ հասկացություններ են, ու մեկի համար բարին մյուսի համար չար կարող է լինել:

    Չէ, եղբայր:
    Մարդասպանն ու բռնակալը չար են, անկախ նրանից թե քիրստոնեությունը կամ դու, կամ ինչ-որ մեկը ինչպիսի վերաբերմունք ունի սրանց նկատմամբ:

    Սա գործնական ոլորտում:
    Ուրիշ հարց է որ եթե փիլիսոփայորեն մոտենանք, ապա չկա ոչ բարի, ոչ չար, լոկ ընկալման հարց է:
    Իսկ իրականում, մարդկությունը բավականին հին է, որպեսզի արդեն վաղուց, քրիստոնեությունից էլ շատ առաջ, արդեն ընդհանուր գծերով սահմանած լինի չարն ու բարին:
    Ուզում ես ասել, որ քրիստոնեական տաբուները, որոնք անցնում են աթեիստին, սահմանափակվում են միայն սպանել-գողանալ-ստել-բռնաբարելո՞վ: Վախենամ՝ սխալվում ես: Անցնում են նաև սեռական վարքի մի փունջ տաբուներ (դու մի հատ ռացիոնալ բացատրություն ստացիր, ասենք, կնոջ սեռական ազատության դեմ տաբուների համար), պարտիարխալ մտածելակերպը (տղամարդը, միևնույն է, «տերն է»), անցնում է «բարոյական-անբարոյական» հասկացությունների ընկալումը, թեկուզ ստվերային տեսքով, անցնում է «մի այտիդ խփում են՝ մյուսը դեմ տուր» մարդկային բնության բռնաբարությունը: Ու էլի մի կիլո բան:

    Մարդասպանը չա՞ր է: Հարցրու մարդասպանին, ոչ թե ինձ: Ասենք, Հերակլեսը չա՞ր էր: Իսկ Նապոլեոնը չա՞ր էր: Մի՞թե չար էր, ասենք, Սողոմոն Թեհլերյանը: Իսկ Ալեքսանդր Մակեդոնացին չա՞ր էր: Արդյո՞ք մարդասպանին հերոսից բաժանում է ոչ թե մարդ սպանելու փաստն, այլ այն, որ նրա սպանելու մոտիվացիան քեզ համար ընդունելի լինի: Արդյո՞ք այն, ինչ քեզ համար ընդունելի է, միանգամից դառնում է համամարդկային:
    "Sir, do you have a moment to talk about our lords and saviors the Daleks?"

    Voice of the Nightingale - իմ բլոգը

  17. #251
    Exterminate Rhayader-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.09.2006
    Հասցե
    Մակոնդո
    Տարիք
    38
    Գրառումներ
    6,277
    Բլոգի գրառումներ
    21
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Արեա, իմ դրույթն այն է, ու այն համընկնում է մարդաբանության ընդհանուր տեսակետի հետ, որ չարի ու բարու կոնցեպցիան մարդկության չափ հին չի, այլ ծագում է զրադաշտականությունից ու աբրահամյան կրոններից: Տե՛ս նաև Ֆրիդրիխ Նիցշե, «Այսպես խոսեց Զրադաշտը», «Չարից ու բարուց անդին»: Համամարդկային ոչ մի բան չկա չարի ու բարու հասկացությունների մեջ, ու ընդհանրապես, ոչ մի համամարդկային բան չկա, որ բխի մարդկային հոգեբանությունից ու կոլլեկտիվ գիտակցական/անգիտակցական պրոցեսներից, որովհետև համամարդկային կարող է լինել միայն մարդկային ֆիզիոլոգիան ու ֆիզիոլոգիայով պայմանավորված մտային պրոցեսներ:
    "Sir, do you have a moment to talk about our lords and saviors the Daleks?"

    Voice of the Nightingale - իմ բլոգը

  18. #252
    Պատվավոր անդամ Mephistopheles-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.05.2008
    Գրառումներ
    13,982
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Rhayader-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Արեա, իմ դրույթն այն է, ու այն համընկնում է մարդաբանության ընդհանուր տեսակետի հետ, որ չարի ու բարու կոնցեպցիան մարդկության չափ հին չի, այլ ծագում է զրադաշտականությունից ու աբրահամյան կրոններից: Տե՛ս նաև Ֆրիդրիխ Նիցշե, «Այսպես խոսեց Զրադաշտը», «Չարից ու բարուց անդին»: Համամարդկային ոչ մի բան չկա չարի ու բարու հասկացությունների մեջ, ու ընդհանրապես, ոչ մի համամարդկային բան չկա, որ բխի մարդկային հոգեբանությունից ու կոլլեկտիվ գիտակցական/անգիտակցական պրոցեսներից, որովհետև համամարդկային կարող է լինել միայն մարդկային ֆիզիոլոգիան ու ֆիզիոլոգիայով պայմանավորված մտային պրոցեսներ:
    մի քիչ կարա՞ս մանրամասնես…

  19. #253
    Exterminate Rhayader-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.09.2006
    Հասցե
    Մակոնդո
    Տարիք
    38
    Գրառումներ
    6,277
    Բլոգի գրառումներ
    21
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Mephistopheles-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    մի քիչ կարա՞ս մանրամասնես…
    Կարամ. հոգեբանական, կոլեկտիվ գիտագցական ու անգիտակցական գործոնները ձևավորվում են կոնկրետ հասարակության ներսում: Վիկինգների սոցիումի համար երդումը խախտելն ահավոր բան էր, մարդուն կռվի մեջ սպանելը՝ բարի գործ (Վալհալա էիր ուղարկում, ու հույս ունեիր, որ մեկն էլ քեզ կուղարկի): Սամուրայները գլխակապերին գրում էին՝ «անպայման կմեռնեմ»: Իրենց համար ռազմական առաջադրանքը ցանկացած գնով չկատարելն էր ամենավատ բանը: Հինդուիստների համար ընդհանրապես լավ ու վատ բան չկար, ամեն ինչ լավ էր ու հավասարակշռության ձգտող. որ իրենց դրախտ-դժոխքի կոնցեպցիան նայես, կհասկանաս: Բուդդիստներն ու դաոսներն էլ են նման դուալիզմը ժխտում (ին-յան բաժանումը ոչ թե բարի-չար նշանակություն ունի, այլ ալքիմիկ տաք-սառը, ու միշտ ստորադաս է «դատարկ օղակին»): Ու միևնույն ժամանակ, ասենք, պլատոնիստներն ու նեոպլատոնիստները դուալիզմի փոխարեն ունեն բարդ մաթեմատիկական համադրությունների համակարգ: Օրֆիստներն ամեն ինչ տեսնում են որպես մուսաների էությունների արտահայտման հետևանք: Մուսուլմանների համար ամենավատ բանը բազմաստվածությունն է: Շարունակե՞մ «համամարդկային արժեքների» այս կակոֆոնիան: Որովհետև իմ նշած խմբերից ամեն մեկը կվկայի, որ իր արժեքները համամարդկային են:

    Ասենք, ո՞րն է չարն ու բարին Գիլգամեշի էպոսում: Սև ու սպիտակ բարոյականություն չկա: Հոմերոսի «Իլիականում» ու «Ոդիսականում», սև ու սպիտակ բարոյականության բացակայության շնորհիվ, կարիք չկա Հեկտորին սևացնել՝ Աքիլլեսին բարձրացնելու համար. կա մարդկային հերոսների տրագեդիա, որոնց ճակատագրերն աստվածների ձեռքերում են:

    Նույնիսկ սուր անկյան ու ուղիղ գծի գաղափարները բացակայում են աֆրիկյան կաֆրերի մոտ, իրենք մենակ կորեր ու էլիպսներ են կարողանում պատկերացնել ու բացարձակ ուղիղ գիծ պարզապես չեն կարողանում տեսնել: Ամազոնիայի իզոլացված ցեղերի արժեքները լրիվ տարբեր են: Մի՞ սպանիր. չէ մի չէ, սպանիր ամեն ինչ, որ քեզ վտանգավոր է թվում: Փոքր, դեռ լիարժեք կոնտակտի անընդունակ երեխաները. ուսումնասիրում են շրջապատի մարդկանց ռեակցիաներն իրենց վարքի ու վարքը կարգավորում՝ շրջապատող մարդկանցից իրենց ուզածը ստանալու համար:

    Ահա քեզ միակ համամարդկային արժեքը, կանխատեսելի կերպով պայմանավորված ֆիզիոլոգիայով. ամեն մուկ ցանկանում է ամեն գնով ստանալ իր պանիրը: Սա, հատուկ փոխաբերությունները դժվար հասկացող մարդկանց համար նշեմ, փոխաբերություն է: Մուկ ասելով ի նկատի ունենք մարդ, ու պանիր ասելով ի նկատի ունենց ցանկացած նյութական և ոչ նյութական օբյեկտ, որը մարդը ցանկանում է ստանալ:
    "Sir, do you have a moment to talk about our lords and saviors the Daleks?"

    Voice of the Nightingale - իմ բլոգը

  20. #254
    Պատվավոր անդամ Mephistopheles-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.05.2008
    Գրառումներ
    13,982
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Rhayader-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Կարամ. հոգեբանական, կոլեկտիվ գիտագցական ու անգիտակցական գործոնները ձևավորվում են կոնկրետ հասարակության ներսում: Վիկինգների սոցիումի համար երդումը խախտելն ահավոր բան էր, մարդուն կռվի մեջ սպանելը՝ բարի գործ (Վալհալա էիր ուղարկում, ու հույս ունեիր, որ մեկն էլ քեզ կուղարկի): Սամուրայները գլխակապերին գրում էին՝ «անպայման կմեռնեմ»: Իրենց համար ռազմական առաջադրանքը ցանկացած գնով չկատարելն էր ամենավատ բանը: Հինդուիստների համար ընդհանրապես լավ ու վատ բան չկար, ամեն ինչ լավ էր ու հավասարակշռության ձգտող. որ իրենց դրախտ-դժոխքի կոնցեպցիան նայես, կհասկանաս: Բուդդիստներն ու դաոսներն էլ են նման դուալիզմը ժխտում (ին-յան բաժանումը ոչ թե բարի-չար նշանակություն ունի, այլ ալքիմիկ տաք-սառը, ու միշտ ստորադաս է «դատարկ օղակին»): Ու միևնույն ժամանակ, ասենք, պլատոնիստներն ու նեոպլատոնիստները դուալիզմի փոխարեն ունեն բարդ մաթեմատիկական համադրությունների համակարգ: Օրֆիստներն ամեն ինչ տեսնում են որպես մուսաների էությունների արտահայտման հետևանք: Մուսուլմանների համար ամենավատ բանը բազմաստվածությունն է: Շարունակե՞մ «համամարդկային արժեքների» այս կակոֆոնիան: Որովհետև իմ նշած խմբերից ամեն մեկը կվկայի, որ իր արժեքները համամարդկային են:
    բոլոր հասարակությունների հիմքում ընկած ա անձի գոյատևման և համատեղ գոյատևման խնդիրը որը սերտորեն կապված ա մարդու ֆիզիոլոգիայի հետ, իսկ մարդու ֆիզիոլոգիան ամբողջ աշխարհում նույնն ա շատ չնչին տարբերություններով… բոլոր հոգեբանական, գիտակցված ու ոչ գիտակցված վարքը կապված ա սրանց հետ… որպեսզի հասարակությունը գոյություն ունենա, ասել ա թե կարողանա համատեղ գոյակցել, առաջացել ա բարու-չարի, լավի-վատի արդարի ու անարդարի հասկացությունները… առանց սրա հասարակություն գոյություն չի կարող ունենալ… բոլոր հասարակություններում կա ոճիր և պատիժ հասկացությունը, չկա նենց հասարակություն որտեղ սա չլինի ու չնայած հասարակությունների տարբերությանը, հիմնականում նորմերը նույնն են… կարաս տարբերությունների վրա էլ կենտրոնանաս, բայց դա բացարձակապես չի նշանակում որ ընդհանրությունները քիչ են, ես կասեի ավելի շատ են քան տարբերությունները…

    դու կենտրոնանում ես տարբերությունների վրա ու էն էլ ոչ թե հասարակությունների այն հասարակության որոշ հատվածների (սամուրայների… ճապոնական հասարակությունը մենակ սամուրայներից չի բաղկացած)… ավելին, դու ուզում ես գիտականորեն բացատրել համամարդկային արժեքների չգոյությունը… ասեմ որ գիտությունը դրանով չի զբաղվում, ոչ պատմությունը և ոչ էլ փիլիսոփայությունը… սրանք երևույթներին տալիս են բացատրություն առանց բարոյական գնահատականների… դա իրենց խնդիրը չի… ընդհակառակը դրանք խանգարում են, (Դարվինի օրինակը)… բայց եթե վերը նշածները չեն քննարկում էդ հարցը, դա դեռ չի նշանակում որ բարու-չարի, լավի-վատի արդարի ու անարդարի հասկացությունները հասարակությունների մեջ գոյություն չունեն ու ավելին համամարդկային չեն… որ ասում եմ համամարդկային են նկատի ունեմ հիմքում նույնն են և տարբերություններով հանդերձ հիմնականում կրկնություն են… եթե հաշվի առնես նաև էն որ հասարակությունները միշտ եղել են շփման մեջ միմյանցից սովորել են ու փոխ են առել, կրկնօրինակել են և դրան էլ գումարես ֆիզիոլոգիական նույնությունը, լրիվ հստակ ա որ համամարդկային արժեքների՝ բարու-չարի, լավի-վատի արդարի ու անարդարի հասկացությունների գոյությունը անժխտելի փաստ ա… եթե չլիներ ընդհանրություն՝ համամարդկային արժեքներ, հասարակությունները չէին կարող շփվել պարզապես իրար չէին հասկանա…

    Բուդդայի օրինակը շատ լավն ա… Բուդդան իր ճամփորդությունը սկսել ա էն բանից որ տեսել ա մարդկային տանջանքները, մահ ծերություն ու փորձել ա պարզել թե ինչու ա դա էդպես… ոնց որ տեսնում ես շատ համամարդկային ֆիզիոլոգիական դրդապատճառ ա ու ոչ մի հասարակությանը օտար չի (ամազոններում մի հատ ցեղ կա որ կոչվում ամենաառղջ ցեղը, բայց իրանց մեջ 30-ից բարձր մարդ չկա… 30-ից հետո սպանում էին, պատճառը մեծ հավանականություն կա որ ծերությունը, ծերության տանջանքները լինեն, բայց սովորույթը լինի զուտ "պրակտիկ" նկատառումներով… կարծեմ ուրիշ հասարակություններում էլ կա նման սովորույթ, վստահ չեմ)… ինքը սկսել ա դրանից ու հանգել ա նրան ինչ որ էսօր մենք բոլորս ենք փորձում անել ու ընդունում ենք նորմ՝ համամարդկային արժեք…

    էսօր դա ավելի ցայտուն ա քանի որ կոունիկացիաները ավելի մեծ դեր են խաղում մարդկանց շփման մեջ…

    Ասենք, ո՞րն է չարն ու բարին Գիլգամեշի էպոսում: Սև ու սպիտակ բարոյականություն չկա: Հոմերոսի «Իլիականում» ու «Ոդիսականում», սև ու սպիտակ բարոյականության բացակայության շնորհիվ, կարիք չկա Հեկտորին սևացնել՝ Աքիլլեսին բարձրացնելու համար. կա մարդկային հերոսների տրագեդիա, որոնց ճակատագրերն աստվածների ձեռքերում են:
    ոնց որ նշել էի վերևում, ամեն ոլորտ չի որ զբաղվում ա բարու-չարի, լավի-վատի արդարի ու անարդարի հասկացությունների սահմանմամբ, բայց անգամ չլինելով դա, քո նշած գործերը հանդիսանում են համաշխարհային արժեք, հակառակ դեպքում կլիներ մեզ համար անհասկանալի… մենք բոլորս էլ հերոսության ու ողբերգության մասին ունենք նույն պատկերացումը, ասել ա թե բարու-չարի, լավի-վատի արդարի ու անարդարի նույն պատկերացումները… այո գրողի խնդիրը բարի-չար հարաբերությունները չեն եղել, բայց դա չի նշանակում որ մարդու կողմից դա էդ համակարգի միջոցով չի ընկալվում…

    հասարակությունը միշտ էլ ընդունել ա բարու-չարի, լավի-վատի արդարի ու անարդարի հասկացությունները և դրանց համամարդկային լինելը պայմանավորում ա հասարակությունների մշակույթնրի անգամ քաղաքակրթություններ համատեղ գոյակցությունը…

    պետք ա մի բան լավ հասկանալ որ մարդկությունը մի ամբողջ հասարակություն ա իր բազմազանություններով հանդերձ, այնուամենայնիվ մեկը մեկից բխոխ, մեկը մեկից ծագած, մեկը մեկին շարունակելով ու հնարավոր չի որ էդ հասարակությունը գոյություն ունենա առանց համընդհանուր արժեքների՝ բարու-չարի, լավի-վատի արդարի ու անարդարի հասկացությունների…

    Նույնիսկ սուր անկյան ու ուղիղ գծի գաղափարները բացակայում են աֆրիկյան կաֆրերի մոտ, իրենք մենակ կորեր ու էլիպսներ են կարողանում պատկերացնել ու բացարձակ ուղիղ գիծ պարզապես չեն կարողանում տեսնել: Ամազոնիայի իզոլացված ցեղերի արժեքները լրիվ տարբեր են: Մի՞ սպանիր. չէ մի չէ, սպանիր ամեն ինչ, որ քեզ վտանգավոր է թվում: Փոքր, դեռ լիարժեք կոնտակտի անընդունակ երեխաները. ուսումնասիրում են շրջապատի մարդկանց ռեակցիաներն իրենց վարքի ու վարքը կարգավորում՝ շրջապատող մարդկանցից իրենց ուզածը ստանալու համար:
    բոլոր հասարակությունների մեջ էլ դա կա… տարբեր մասշտաբների ու տարբեր բարբարոսական աստիճանների, բայց հիքում նույն կոնցեպցիան ա…

    Ահա քեզ միակ համամարդկային արժեքը, կանխատեսելի կերպով պայմանավորված ֆիզիոլոգիայով. ամեն մուկ ցանկանում է ամեն գնով ստանալ իր պանիրը: Սա, հատուկ փոխաբերությունները դժվար հասկացող մարդկանց համար նշեմ, փոխաբերություն է: Մուկ ասելով ի նկատի ունենք մարդ, ու պանիր ասելով ի նկատի ունենց ցանկացած նյութական և ոչ նյութական օբյեկտ, որը մարդը ցանկանում է ստանալ:
    ամեն գնով չէ… ամեն ինչն էլ գին ունի, անգամ մկան համար… կատվի ձեռից մուկը պանիր չի վերցնի որովհետև պանրի իմաստը կորում ա երբ որ ընկնում ա կատվի ճանկերի մեջ… կյանքն ավելի թանկ ա քան պանիրը… ու ճիշտ ես ասում, սա մարդկային վարքի շարժիչ ուժն ա, դրդապատճառը, հիմքը… մի հատ լավ անգլիացի գիտնական մի հատ լավ բան ասեց՝ ասում ա պատճառը պրիմիտիվ ա, բայց հետևանքները բավականին բարդ…

  21. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Sambitbaba (07.08.2014), Ուլուանա (07.08.2014)

  22. #255
    Պատվավոր անդամ Sambitbaba-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    14.08.2010
    Գրառումներ
    6,663
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Rhayader-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ասենք, ո՞րն է չարն ու բարին Գիլգամեշի էպոսում: Սև ու սպիտակ բարոյականություն չկա...
    Ասել է, թե չար ու բարի էլ չկա:

    Հարյուր տոկոսով համաձայն եմ. չկա՛ չար ու բարի:
    Տես, թե ինչ նման ենք մտածում:
    Բայց հենց դրեցի վերջակետը, նմանությունն էլ պրծավ... ցավոք:
    Դու վերացնում ես նրանց տարբերությունը` նրանց երկուսին էլ իջեցնելով չարի մակարդակ: Լավ, թե չարին դեմ ես, ուրեմն դժբախտ ու կորուսյալ մկան մակարդակ. մկան միակ ցանկությունը մի կտոր պանիրն է, - իսկ ամեն կտոր պանրի համար, ինչպես հայտնի է, իր թակարդը կգտնվի, չէ՞...
    Ես էլ եմ վերացնում այդ տարբերությունը, Ռայ ջան, բայց փորձելով այս զույգին լրիվ հակառակ ուղղությամբ տանել:

    Ցավում եմ, բայց դու դատապարտված ես պարտվելու...
    Հանկարծ չմտածես, թե ինձ եմ տեսնում հաղթողի դերում` բոլորովի՛ն: Ես քեզ հետ վիճել չեմ ուզում ու չեմ էլ պատրաստվում ու չեմ էլ կարող. ասածս ընդամենը կարծիք է: Գուցէ մի փոքր էլ`նախազգուշացու՞մ...
    Եվ այն գալիս է նրանից, որ սև ու սպիտակ բարոյականություն չկա ոչ միայն չարի և բարու... ոնց ասացի՞ր, երկվության մե՞ջ, - այլ նաև կյանքի և մահվան երկվության մեջ: Իսկ քանի որ, ինչ խոսք, տարբերությունը վերացնելու համար դու ամեն ինչ տանելու ես մահվան, այլ ոչ թե կյանքի մակարդակ, ստացվում է, որ թեման ինքը, ուզենա թե չուզենա, դատապարտված է մահի: Իսկ ի՞նչ է մահը, եթե ոչ պարտություն...
    Մեր ցավն այն է, որ մենք կարծում ենք, որ հոգևոր լինելն ընտրության հարց է, այլ ոչ մեր էությունը: (մի հաղորդատվությունից)
    http://www.akumb.am/showthread.php/60784, http://www.akumb.am/showthread.php/56471
    http://www.akumb.am/showthread.php/61017, http://www.akumb.am/showthread.php/57267

Էջ 17 23-ից ԱռաջինԱռաջին ... 7131415161718192021 ... ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Որ ֆիրմայի նոթբուքն է լավը
    Հեղինակ՝ VisTolog, բաժին` Համակարգչային սարքեր, աքսեսուարներ
    Գրառումներ: 361
    Վերջինը: 05.02.2016, 16:31
  2. Ո՞ր ֆիրմայի տպիչներն են լավը
    Հեղինակ՝ Չիպ, բաժին` Համակարգչային սարքեր, աքսեսուարներ
    Գրառումներ: 39
    Վերջինը: 28.12.2015, 14:53
  3. mkv vs. avi. ո՞րն է ավելի լավը
    Հեղինակ՝ Ապե Ջան, բաժին` Համակարգչային ծրագրեր
    Գրառումներ: 4
    Վերջինը: 21.01.2010, 03:44
  4. Ո՞ր ֆիրմայի DVD-RW է լավը
    Հեղինակ՝ TigranM, բաժին` Համակարգչային սարքեր, աքսեսուարներ
    Գրառումներ: 50
    Վերջինը: 13.05.2009, 09:55
  5. Որ տնային սերվերն է լավը
    Հեղինակ՝ T!gran, բաժին` Ծրագրավորում
    Գրառումներ: 26
    Վերջինը: 02.10.2008, 12:18

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •