Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
Մեֆը, մեզ հա ասում էր, որ ոչ թե բացատրենք, այլ նենց զարգացնենք գործողությունները, որ հարաբերությունները երևան՝ առանց նկարագրությունների, թե ով ում ոնց ինչ:
էս մրցույթում ներկայացված գործերի հիմնական թերությունը կայանում ա նրանում որ գործողություններն ու կերպարները՝ գործող անձինք դինամիկ չեն, ստատիկ են… այսինքն զարգացում չկա… գործողությունները ոչ մի ազդեցություն չեն ունենում կերպարների ու նրանց բացահայտման վրա ինչպես նաև կերպարները գործողությունների վրա… արդյունքում գործը լինում է զուտ նկարագրություն կոնկրետ իրադրության…
Տեքստը քարացած ա…
Chuk (15.08.2013)
Չուկ, Չակ, էս ինչ խառն ա ամեն ինչ
Չուկ ջան, իմ կարծիքով հենց քո նշած տողերն արդեն էնքան սիրուն են, որ ավելի կատարյալ լինել չեն կարող, քանի որ գրված չի, որ նա շիկահեր էր, այլ գրված ա՝ հուր հեր ուներ, գրված չի, որ մորուքն էլ էր շիկահեր, գրված ա՝ բոց ուներ մորուս, գրված չի, որ աչքերը պսպղում էին արևի պես, ասում ա՝ աչքունքն էին արեգակունք: էս մեր /նեղանձնական/ հայկական սիրուն ոսկեղենիկ լեզուն ա, Չուկ ջան, Չակը դեռ էնքան հաց ու պանիր պետք ա ուտի, որ իմանա, որ աշխարհում այ սենց լեզու էլ կա, որը այ էսքան հարուստ ա
Find what you love and let it kill you. (c) Bukowski
CactuSoul (15.08.2013), Chuk (15.08.2013), StrangeLittleGirl (15.08.2013), Անվերնագիր (15.08.2013), Հայկօ (16.08.2013), Նարե91 (15.08.2013), Շինարար (15.08.2013)
Արէա, էս ա գրառումս: Ճիշտ ա՝ նույն բանն ասող հազար հատ գրառում գտա, բայց էս մեկում հենց սևը սպիտակի վրա ասել եմ, հենց նույն բառերով:
Հղումն ամբողջական գրառմանը:Ժող, ուրեմն գրականության մեջ, կինոյում ու երևի արվեստի մյուս ճյուղերում նույնպես մի հատ շատ կարևոր կանոն կա: Կոչվում ա՝ «ցույց տուր, մի պատմիր»: Ստեղ հեղինակն ի՞նչ ա անում: Սիրուն-սիրուն նկարագրում ա, հետո ընթերցողին էշի տեղ ա դնում ու վերջում մի հատ լավ բացատրություն ա տալիս՝ իրականում ինչ ա կատարվում: Չէ, գրականությունը տենց չպիտի լինի: Պիտի հեղինակն ինչ-որ դրվագներով, հերոսների արարքներով ցույց տա, որ կինն ու երեխան մահացած են, ոչ թե ծամի, դնի ընթերցողի բերանը: Էդպես նախորդող ամբողջ սիրուն պատմությունը միանգամից գետնին ա հավասարվում: Իսկ ամենազարմանալին էն ա, որ փաստորեն ակումբցիներին դուր ա գալիս էս տիպի գրականությունը: Էն գործերը, որտեղ ցույց տված ա, պատմած չի (Ճռռոց, Կարոտ, Հյուսիսի կինը, Անվերնագիր), քլնգոցի են արժանանում հենց դրա համար, որ «անհասկանալի են»:
Ժողովուրդիս մի ստվար զանգված պարզամիտ բաներ կսիրե... հիմնականում էդ գալիս ա նրանից, որ չեն ուզում ուղեղները մի քիչ աշխատեցնեն..հենա հեղինակը թող ծամի, դնի բերանները....էդ տիպի գրականությունը (ծամած,բերանները դրած) ինձ չի թվում, որ կարա լուրջ ու պրոֆեսիոնալ համարվի: էդ սիրողական մակարդակի մի բան ա դառնում արդեն:
Why is the truth always being raped?...because its naked and beautiful.
StrangeLittleGirl (15.08.2013)
Ես ե՞րբ եմ ասել թե չես ասել, ասեցի չեմ հիշում, որովհետև քո մեկ այլ ասածն էր տպավորվել մոտս, ավելի ճիշտ որովհետև դու ծամել բերանը դնելը հակադրում ես էդ ուղիղ, չոր ու ցամաք չասելուն: Ես ասում եմ պետք ա տենց անգույն ու պրիմիտիվ չասես ասելիքդ, ու միևնույն ժամանակ պիտի ծամես, դնես բերանը:
Արէա, թարսի պես (թող ների ինձ Չուկը, ես մեկ ա իրան շատ եմ սիրում) հենց էդ կոնկրետ գործը, որը դու հավանել էիր, էնտեղ բավական անգույն ու պրիմիտիվ էր բացատրվում, ու էն, ինչ ես էդքան թմբկահարում էի էդ մրցույթին, ոչ թե ասելիքը տեղ չհասցնելու մասին էր, այլ էդպես explicit (որ սրա հայերեն բառը գտնեք, նենց լավ կանեք) բացատրություն տալու:
StrangeLittleGirl (15.08.2013)
Չեմ ներելու, ինչքան էլ որ ես էլ քեզ եմ շատ սիրում
Բյուր ջան, ես էդ գործի մասին գնահատականներին հիմնականում համաձայն եմ: Բայց դրանից կտրվելով էլի շարունակում եմ պնդել, որ աբսոլյուտացնել պետք չի: Շատ դեպքերում էդ բաց գրելը, նույնիսկ ծամել բերանը դնելը կարող ա նորմալ, տվյալ գործի կոնտեքստում հարմար լինի:
Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
Իհարկե շնորհակալություն անկեղծության համար, ես գիտեի որ չի գա, բայց որ բարեհաճեիր գրել նաև թե ինչու, ավելի հիմնավոր կլիներ ու մերկապարանոց չէր հնչի… իհարկե շատ բան կա որ էն չի ու կարար ավելի լավ լիներ, եթե աշխատվի, կարա ավելի լավանա… սենց սքեչի նման ա… բայց մեծ պոտենցյալ ունի դաթս ֆօր շուր…
Sambitbaba (26.08.2013), Արէա (25.08.2013)
Ես միշտ էդ պատմվածքը մի ուրիշ ձև էի հասկանում, հիմա նոր գլխի եմ ընկնում, որ սա իրականում անձրևանոցի մասին ա, զոնծիկի էլի:
Հեղինակը ուզում ա ցույց տա թե ինչ լավ բան ա զոնծիկը, ու թե ինչ առավելություններ ունի միսենյականոց բնակարանի նկատմամբ. վերելակը չի փչանա, զիբիլի փող չեն հավաքի, վերևի հարևանը ջուր չի լցնի գլխիդ, կարաս զոնծիկով ֆռֆռաս, բնակարանով չես կարա: Շատ հետաքրքիր, մասնագիտական վերլուծություն ա անձրևանոցի մասին:
Alphaone (26.08.2013), CactuSoul (25.08.2013), enna (25.08.2013), Moonwalker (25.08.2013), Մինա (26.08.2013)
Այս պահին թեմայում են 2 հոգի. (0 անդամ և 2 հյուր)
Էջանիշներ