էսօր մի ՊԱՊԻ քեֆս բերեց
- Հոպար ջան, 100 չի, 150 ա
- Ով որ Տարոնին ա ընտրել, թող ինքն էլ 150 տա, իմ քաղաքապետը ինձ ասել ա 100 տուր
- Ո՞վ ա որ խի քո քաղաքապետը
- Դժվար թե ճանաչես հլը որ
էսօր մի ՊԱՊԻ քեֆս բերեց
- Հոպար ջան, 100 չի, 150 ա
- Ով որ Տարոնին ա ընտրել, թող ինքն էլ 150 տա, իմ քաղաքապետը ինձ ասել ա 100 տուր
- Ո՞վ ա որ խի քո քաղաքապետը
- Դժվար թե ճանաչես հլը որ
CactuSoul (23.07.2013), Chuk (23.07.2013), keyboard (23.07.2013), Rammstein (23.07.2013), StrangeLittleGirl (23.07.2013), Stranger_Friend (23.07.2013), VisTolog (23.07.2013), Աթեիստ (23.07.2013), Անվերնագիր (23.07.2013), Նաիրուհի (23.07.2013), Ռուֆուս (23.07.2013), Տրիբուն (23.07.2013)
Եթե անգամ էս ամեն ինչը թատրոն է, ու մեկ է՝ մի շաբաթից ուղեվարձն իջեցնելու են, ես շատ կուզենամ տեսնել էն մարդկանց դեմքերը, ովքեր հիմա ասում են՝ բան չի փոխվելու, երբ պարզվի, որ էդ 150 դրամն էլ իզուր տեղը տվել են:
Ու էլի, եթե անգամ թատրոն է, էդ ոչ բոլորը կհասկանան, ու արդյունքում կշահեն պայքարած մարդիկ, որովհետև էլի ահագին մարդ կհավատա, որ պայքարելով հնարավոր է ինչ-որ բանի հասնել…
Էնպես որ էլի՛ չենք վճարելու 150 դրամ:
իսկ մարդը
վախենում ա
որ իրան
չեն սիրի:
ինչպես Մաշտոցի այգու դեպքում էր` էդ մարդիկ, որ հիմա ասում են «Մեկ ա բան չի փոխվելու», երբ որ փոխվի, կասեն, որ «էդ պայքարի արդյունքում չէր, այլ քմահաճույք» ու տենց սաղ կյանքները բան չանելով կփորձեն արժեզրկել մյուսների արածները...
Մեր երկրում բոլորը փորձում են ինքնահաստատվել, շատերը՝ ամբողջ կյանքի ընթացքում, ու, ինտերնետային կյանքի լայն տարածման պայմաններում, էդ ինքնահաստատումն արտահայտվում ա ամեն հնարավոր տեղ սեփական «ծանրակշիռ» կարծիքն արտահայտելով, առանց մտածելու, որ եթե ինչ-որ արդար գործի չես ուզում - չես կարող կամ այլ պատճառով չես մասնակցում, բարի էղի գոնե մի խանգարի, մի՛ փորձի համոզես, որ անիմաստ է, մի՛ համոզիր պայքարող մարդուն ստրուկ դառնալ... Չէ՜, ինքը պետք ա ինքնահաստատվի, ու քանի որ ուրիշ ճանապարհ ուղղակի չունի՝ ուրիշներին քցելու, արածներն արժեզրկելու, անտեղի վիրավորելու, շառ անելու, գլխին սարքելու ու նմանատիպ ճղճիմ ճանապարհներով է փորձում ինքնահաստատման հարցին լուծում տալ...
CactuSoul (23.07.2013), StrangeLittleGirl (23.07.2013)
Ոնց որ սկսում եմ հասկանալ՝ ինչ ա կատարվում:
Երեւանի տրանսպորտի վարչության պետը գծատեր է
Հասարակական տրանսպորտի թանկացումից հետո Երեւանի տրանսպորտի վարչության պետ Հենրիկ Նավասարդյանը քաղաքապետարանի ամենաակտիվ պաշտոնյան է, ով ամեն ինչ անում է՝ քաղաքացիական բողոքը լռեցնելու եւ ակցիաները խափանելու համար: Պատճառն այն է, որ քաղաքացիների բողոքը կարող է լսելի դառնալ վերին օղակներում, ինչը վնաս կհասցնի Հ. Նավասարդյանի ընտանեկան բյուջեին:
Բանն այն է, որ Հենրիկ Նավասարդյանին է պատկանում թիվ 18 ավտոբուսային երթուղին: Այն սպասարկում է «ԴՅԱԿՈ-ԱՐԹ» ՍՊԸ-ն, որի սեփականատերը Հ. Նավասարդյանի 22-ամյա որդին է` Անդրանիկ Նավասարդյանը: Նա 2012 թ. նոյեմբերից ընկերության 100 % սեփականատերն է, իսկ մինչ 2012 թ. ապրիլ ամիսը 2 տարի ընկերությունը ղեկավարել է ավագ որդին` Էդգար Նավասարդյանը: Անդրանիկ Նավասարդյանը 2008-ից մինչեւ 2013 թ. մայիս ամիսը եղել է նաեւ «ԴՅԱԿՈ-ԱՐԹ» ՍՊԸ-ի տնօրենը, իսկ այժմ այդ պաշտոնը զբաղեցնում է նրանց ազգականը` Արտակ Նավասարդյանը:
Պարզ է, որ այս ընկերության իրական սեփականատերը հենց Երեւանի տրանսպորտի վարչության պետ Հենրիկ Նավասարդյան է:
Նավասարդյանների ընտանիքը ամբողջությամբ ներգրավված է տրանսպորտի ոլորտում, ուստի հասկանալի է Հենրիկ Նավասարդյանի նյարդային վիճակը, երբ լրագրողները փորձում են նրան հարցեր տալ:
Բանն այն է, որ նրա միջնեկ որդին` Դավիթ Նավասարդյանն էլ զբաղվում է հասարակական տրանսպորտի վրա գովազդ տեղադրելով: Նրան է պատկանում «Մոշն թայմ» ՍՊԸ-ն, որը հիմնադրվել է 2011 թ.-ին:
Ըստ ընկերության կայքում հրապարակված գնացուցակի` կախված ավտոբուսի վրա փակցվող գովազդային պաստառի քմ-ից, պայմանագրի երկարաժամկետ լինելուց եւ ավտոբուսների քանակից` մեկ «Բոգդան» մակնիշի ավտոբուսի վրա գովազդ տեղադրելու գինը մեկ ամսվա համար կազմում է 100.000-130.000 դրամ, իսկ գովազդային պաստառի 1 քմ արժեքը 5.000-6.000 դրամ է: Մեկ միկրոավտոբուսի արժեքը մեկ ամսվա համար 25.000 դրամ է, իսկ գովազդային պաստառի 1 քմ գինը` 6.000 դրամ: Ի դեպ, միկրոավտոբուսների գովազդը 40-ից պակաս չի կարող լինել:
Հենրիկ Նավասարդյանից պարզաբանում ստանալ չհաջողվեց, որովհետեւ քաղաքապետարանը «բլոկ» է արել նրա հետ կապ հաստատելու հնարավոր միջոցները: Նրա ընդունարանից պատասխանեցին, որ լրատվության բաժնի հետ համաձայնեցնենք, նոր միայն խոսենք Հ. Նավասարդյանի հետ: Իսկ քաղաքապետարանի տեղեկատվության եւ հասարակայնության հետ կապերի վարչությունից պատասխանեցին, թե իրենց կարգի համաձայն՝ հարցերը պետք է գրավոր ուղարկենք իրենց, որպեսզի քննարկեն, նոր միայն որոշեն՝ հնարավո՞ր է հարցազրույց վարել, թե՞ ոչ:
աղբյուր
Մեր Բակ-3-ի երգը հիշեցի՝ գծի տիրոջ հերն էր... պարզվեցԵրեւանի տրանսպորտի վարչության պետը գծատեր է
Վակցինան էլ միացավ
Երեկ երկու հոգու կոմիտաս էի բարձրացրել բայց մնացած կանգառում կանգնած 100 ը դժգոհ դեմքով՝ «Յանի 150 կարողա՞ չունենք դու պետքա մեզ տանես»...
Կառոչի, #դարդուցավ
keyboard (23.07.2013)
Փաստորեն, վարորդները հեչ էլ խեղճուկրակ չեն
Վարորդը 100 դրամը պատուհանից դուրս շպրտեց
Որ լսում կամ կարդում եմ.«վարորդը սուսուփուս վերցրեց 100 դրամը ու ոչինչ չասաց» արտահայտությունները, զարմանում եմ, համենային դեպս ինձ դեռ նման վարորդներ չեն հանդիպել: Այսօրն էլ դրա վառ օրինակը: 62-ն էի նստել, մի կին ինձանից մեկ կանգառ շուտ պետքա իջներ: Վարորդին հարցրեց.
-Ինչքա՞ա ձեր ուղեվարձը:
-150 դրամ:
-Բա ինչի՞ ոչ մի տեղ չեք գրել, փակցրել:
-Գրել ենք, ճղել հանել են:
-Ճիշտ են արել, ես էլ եմ 100 վճարելու:
-Կարաս էտ էլ չվճարես:
-Չէ, ես չեմ սիրում ձրի երթևեկել:
Ու 100 դրամանովը դրեց դիմացի նստատեղին: Վարորդն էլ կատաղեց, թե բա.
-Ասեցի կարաս էտ էլ չտաս,-ասեց ու 100 դրամանոցը պատուհանից դուրս շպրտեց:
Էտ կինն էլ ասեց.
-Դա ձեր գործն է, ես վճարեցի,-ու իջավ:
Հասանք իմ կանգառ.
-Ապեր տա՞մ, թե՞ էլի դուրս ես շպրտելու:
-Ապեր իջի հա, իջի, հոգնել եմ արդեն:
-Քո պրոբլեմնա, հոգնել ես մի քշի:
Ու իջա: Երկու քայլ գնացի մի հատ մուրացկան պապիկ մոտեցավ.
-Բալես մի բանով կօգնե՞ս:
-Ան ցավդ տանեմ, երթուղայինին տվեցի չվերցրեց, քեզ տալն ավելիա խերա:
-Վայ ես քո ջանին մեռնեմ,-վերցրեց ու ուրախ-ուրախ գնաց)
Այ սենցա բոյկոտը լինում:
աղբյուրը
Մենք ավելի լուրջ խնդիրներ ունենք, քան թե 50 դրամի համար սոցիալական բունտ անելը
Հանրապետական կուսակցության փոխնախագահը տրանսպորտի ուղեվարձի բարձրացումը կապում է աշխարհաքաղաքական զարգացումների հետ։ Ռազմիկ Զոհրաբյանն այսօր «Ազատություն» ռադիոկայանին տված հարցազրույցում հետևյալ հարցադրումն արեց, թե ինչո՞ւ ուղեվարձի թանկացման դեմ ակտիվ բողոքող երիտասարդները չեն հասկանում, որ այն, ինչ այսօր կատարվում է իրականում «սարքվում է Հայաստանի գլխին»։ «Չէի ցանկանա, որ պրոցեսը հանգեցներ սոցիալական բունտի, որովհետև մենք ավելի լուրջ խնդիրներ ունենք, քան թե 50 դրամի համար սոցիալական բունտ անելը և երկրի իրավիճակը ապակայունացնել։ Պլակատներով այդ երիտասարդները ինչո՞ւ չեն մտածում, որ սա ժողովրդական բառով ասեմ, Հայաստանի գլխին սարքվում է»,- հայտարարեց Զոհրաբյանը՝ մանրամասնելով. -«Ավտոբուսների պահեստային մասերը չենք արտադրում, դրանք գնում ենք, այսինքն ամեն ինչ գալիս է դրսից, սկսած «Գազել»-ներից, ավտոբուսներից։ Դրանց թանկացումները բերում են նաև տրանսպորտի թանկացման»։ Հարցին, թե ո՞վ է «սարքում Հայաստանի գլխին», ՀՀԿ-ի փոխնախագահը պատասխանեց. -«Գլխին սարքելը այն է, որ Հայաստանը ուժեղ պետություն չէ, գերտերություն չէ, և գերտերությունները մի մատի շարժումով կարող են այստեղ ներքին բաներ ստեղծել։ Խոսքը միայն Ռուսաստանի մասին չէ, որովհետև էստեղ գնում է քաղաքակրթությունների մրցակցություն՝ Հայաստանը գնա դեպի եվրաինտեգրում, թե՝ գնա Ռուսաստանի Մաքսային միություն։ Այսպես ասած՝ վերևերների, գիգանտների կռիվը ներքևում ինչ-որ արձագանք է ստանում։ Փառք Աստծո, եթե մենք պրծնենք միայն տրանսպորտի թանկացումներով»։
ՀԻՇԵՑՈՒՄ
Եթե գիտես` ինչ չգիտես, կա մի բան, որ գիտես:
Իմացի՛ր, թե ինչ չգիտես: Իմացի՛ր` ինչ չգիտես:
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ