Հավատացեք, որ հիմա արդեն այդպես չէ: Գնալով շատանում են էն կազմակերպությունները, որոնք առանձնակի ուշադրություն են դարձնում մարքեթինգին կամ գոնե փորձում են դարձնել: Իհարկե ավելի շատ դեպքերում տնօրենը փորձում է մարքեթինգ բաժին բացել զուտ մոդայից դրդված, բայց եթե բախտը բերեց ու հանդիպեց կրեատիվ ու գրագետ մարքեթոլոգի, հաստատ բաժինը մենակ մոդայի համար չի լինի, այլ կլուծի իր առջև դրված 3 հիմնական խնդիրները.
1. Ձեռք բերել նոր հաճախորդներ
2. Պահպանել ներկա հաճախորդներին
3. Վերադարձնել մրցակիցների մոտ գնացած հաճախորդներին
Ու կարևոր չէ, թե ոնց են ձևակրպված մարքեթինգ բաժնի աշխատանքային պարտականությունները, եթե նա չի լուծում այս խնդիրներից գոնե մեկը, ապա իրոք պարզապես մոդայի համար է

Էջանիշներ