Ճիշտն ասած, այնքան էլ չհասկացա, թե ինչ ես ցանկանում ասել: Երբեմն դու էլ, Էդուարդ ջան, սկսել ես Հովարսի պես "ակնարկել":
Բայց, քո գրածների ընդհանուր մթնոլորտից ելնելով, գալիս եմ այն եզրահանգման, որ դու ինձ նախազգուշացնում ես: Իմ ասածը քեզ դուր չի եկել, և դու կարծիք ես կազմել, որ դրանք "չարից" են: Քանզի ինչպե՞ս կարող էին "Բարուց" եկող խոսքերը քո դուրը չգալ, ճի՞շտ է…
…Չէ, որոշեցի չշարունակել: Ներող եղիր, Էդուարդ ջան, բայց անավարտ մտքերն սկսում են բարկացնել ինձ, ու խոսքերս մի տեսակ խայթող են հնչում: Ավելի լավ կլինի, որ սկզբում բացատրես միտքդ. ի՞նչ է նշանակում քո "Մեծ բառեր էս ասում"-ը…
Բնականաբար իմ մտքերը չեն թողնում: Բայց իմ մտքերը չեն հակասում իմ ցանկություններին ու տրամաբանությանը:
Այն, ինչ դու ես հասկանում:
Կներես, որ քո նման եմ պատասխանում
Այ էս փաստարկդ չհասկացա...
Ի՞նչ է նշանակում հրեաներին Աստված ստեղծեց և մեզ պատմեց...
Եվ ի՞նչ: Սա չի հերքում այն փաստը, որ հին կտակարանը լոկ հրեաների պատմությունն է:
Դե թող հնից վերցվեր միայն Աշխարհի արարումն ու դրա հետ կապված մնացած բաները, ոչ թե հրեաների պատմությունը մեզ հրամցվեր որպես Աստծո շունչ:
Շնորհակալ եմ![]()
Հա, հույզն է լոկ մնայունը՝
Մնացյալը անցողիկ…
Malxas (05.08.2011)
Բնականաբար:
Աստված ստեղծեց մի ազգ , որի միջոցով ընտրեց իր Էությունը հայտնել ամբողջ աշխարհին: Չեմ կարծում որ այսպես էլ դու ես հասկանում:Այն, ինչ դու ես հասկանում:
Կներես, որ քո նման եմ պատասխանում
Ինչ կար չհասկանալու, Ասված Ի՛ր մասին է պատմում, արաչության մասին, իր գործերի մասին , իր ծրագրի մասին մարդու հնազանդության և անհնազանդության մասին:Այ էս փաստարկդ չհասկացա...
Ի՞նչ է նշանակում հրեաներին Աստված ստեղծեց և մեզ պատմեց..
Նաև հրեաների պատմություն, որովհետև դա Աստծո ծրագրերի հետ է կապված:Եվ ի՞նչ: Սա չի հերքում այն փաստը, որ հին կտակարանը լոկ հրեաների պատմությունն է:
Դու էլի նույնն ես ասում, այդ ատելությունդ հրեաների հանդեպ, դա է , որ քեզ չի թողնում հասկանալ բուն իմաստը:Դե թող հնից վերցվեր միայն Աշխարհի արարումն ու դրա հետ կապված մնացած բաները, ոչ թե հրեաների պատմությունը մեզ հրամցվեր որպես Աստծո շունչ:
Չեմ ընդունում, որ Աստված որևէ ազգի միջոցով պիտի հայտնի իր էությունը: Աստծո էությունը ամենուր է և ամեն ինչի մեջ:
Մեկ է ես այդ պատմություններում համամարդկային Աստծուն չեմ գտնում, իմ տեսանկյունից դա միայն հրեաների աստվածն է:
Ի՞նչ ծրագիր:
Ես հրեաներին չեմ ատում: Հակառակը ես նույնիսկ սիրում ու հարգում եմ նրանց խելացիությունն ու նվիրվածությունը իրենք իրենց նկատմամբ![]()
Հա, հույզն է լոկ մնայունը՝
Մնացյալը անցողիկ…
Tig գիտես իհարկե եթե ակումբում գրառում ես կատարում այն չի ջնջվում: Այս էջերում կարող ես տեսնել քո գրառումները, այս բառերով կարելի է պարզ հասկանալ, որ հրաժարվում ես հավատալ Աստվածաշնչին, Աստծու և Քրիստոսից գոյությանը:
89 էջ 1335 գրառում, Հիմա հարց քեզ, դու ընդունո՞ւմ ես, որ ճշմարիտ Աստվածը կարող է նման խտրականություն դնել ազգերի միջև,
հ.գ. Սա այն հիմնական պատճառներից մեկն է, որից դրդված ես ինձ դադարեցի քրիստոնյան համարել...
90 էջ 1340 գրառում, բայց հիմա իմ հարցից մենք լրիվ շեղվեցինք և քննարկում ենք քրիստոնեությունից հրաժարումս: Իմ մեղավորությունն է: Հարցիս կողքին չպիտի շեշտադրեի իմ կողմից քրիստոնեությունից հրաժավելու փաստը:
91 էջ 1363 գրառում, Ամբողջ հին ուխտը խոսում է Հիսուսի գալստյան մասին հրեաների համար, այսինքն զգուշացնում է նրանց, ոչ թե մեզ:
Հաստատ կասեմ, չկասկածես Նույնիսկ դժոխքի կրակների միջից կասեմ Եթե իհարկե հայտնվեմ այնտեղ, ինչում ես շատ կասկածում եմ
Վերջին խմբագրող՝ eduard30: 05.08.2011, 12:01:
Էդուարդ ջան, քո մեջբերածներից և ոչ մեկը չի նշանակում, որ ես չեմ ընդունում Աստծու գոյության փաստը: Իմ բոլոր գրածները նշանակում են, որ ես չեմ ընդունում այն աստծու գոյությունը, որը նկարագրված է հին կտակարանումԱվելի ճիշտ ես ընդունում եմ նաև նրա գոյությունը, բայց նրան չեմ համարում ողջ տիեզերքի Արարիչ, այլ լոկ հրեաների աստված
Եթե ես հրաժարվում եմ քրիստոնեությունից, դա չի նշանակում, որ ես Աստծուց եմ հրաժարվում: Հերիք չի՞ Աստծուն ու կրոնը նույնացնենք:
Հա, հույզն է լոկ մնայունը՝
Մնացյալը անցողիկ…
Sambitbaba (05.08.2011)
Բարի: Բայց կարող եմ իմանալ, որ՞ Աստծու գոյությանն ես հավատում:
Չեմ կարող պատկերացնել քո իմացած Աստծուն, որ տիեզեք չի արարել, եթե խնդրեմ կասես՞:
Եթե Քրիստոսով չես հավատում Աստծուն ինչպես՞ ես հավատում:
Աստծուն և կրոնը ես չեմ նույնացնում, անգամ խոսքս էլ չեմ տարել այդ ուղղությամբ: Կրոնը մարդու կողմից ծռված քարոզվում է որպեզ Քրիստոնեություն:
Այն Աստծուն, որին որ տեսնում և զգում եմ ինձ շրջապատող բացարձակորեն ամեն ինչում և իմ մեջ: Դա խոսքերով անբացատրելի է:
Կուզես նրան Բնություն անվանիր, կուզես Տիեզերք, կուզես Արարիչ, կուզես Գերագույն գիտակցություն...
Իսկ Աստվածաշնչում՝ մասնավորապես հին կտակարանում ես չեմ տեսնում այդ որակի Աստծու:
Կյանքով:
Իսկ Հիսուսին ուղակի մեծ մարգարե եմ համարում, ինչպես օրինակ Բուդդան:
Լավ է, որ սենց ես մտածում:
Հա, հույզն է լոկ մնայունը՝
Մնացյալը անցողիկ…
Sambitbaba (05.08.2011)
Բարի: Բայց եթե դու չես տեսնում այդ որակի Աստծու դա չի նշանակում, որ դու ճիշտ ես նկատում, հնարավոր է դու չես կարող, կամ չես կամենում տեսնել, մի գուցե դա քեզանից է:
Կարծում եմ առանց ապացույցների հերքում ես աստվածաշնչում գրվածը:
Քո ասածի պես նրան Բնություն, Տիեզերք անվանենք:
Գիտեսն իհարկե, որ բնության, կենդանական աշխարի համար միայն քիմիան և ֆիզիկան բավական չէ պետք է նաև ինֆորմացիա և կանոն, տիեզերքում նույնպես ամբողջը կանոնավոր է:
Համեմատելու բան գտար բուդդաին Հիսուսի հետ:
Միայն նրանց թաղման արարողությունը հերիք է 49 օր դի-ի մոտ խոսելով ուղղություն են ցույց տալիս, որ հոգին դրաղտ գնա:
Վերջին խմբագրող՝ eduard30: 05.08.2011, 19:47:
Հա, հույզն է լոկ մնայունը՝
Մնացյալը անցողիկ…
Եթե չես բացառում այդ դեպքում ինչու՞ ես Ասծտվածաշունչը, Աստծո արաքը և խոսքը որակազրկում:
Հիմքեր՞ ունես տրամաբանությանտ ճիշտ լինելու վրա:
Բայց ինֆորմացիան և կանոնը կարող է միայն բարձրագույն գիտակցությունը ունենա:
Որքանով՞ ես համոզված, որ գիտությունը հասարակությանը բացարձակ ճշմարտությունն է ասում:
Կներես բուդդաի մասին չեմ ուզում խոսել:
Վերջին խմբագրող՝ eduard30: 06.08.2011, 00:12:
Ճիշտ ես , Տիգ ջան, Նա ամենուր է և ամեն ինչ Նրանով է, բայց երբ Նրա կողմից սիրված արարածը՝ մարդը շեղվում է և սկսում է ուրիշ աստվածների պաշտել և երկրպագել, ի՞նչ պետք է աներ , կամ ինչպես:
Ոչ թե չես գտնում, այլ չես ուզում գտնել, եթե միայն հրեաների Աստվածն է , բա ինչի՞ մոտ 2000տարի ցիր ու ցան արեց հրեաներին...Մեկ է ես այդ պատմություններում համամարդկային Աստծուն չեմ գտնում, իմ տեսանկյունից դա միայն հրեաների աստվածն է:
Արդեն դառնում ենք փչացած հեռախոս:Ի՞նչ ծրագիր:
Նորից կրկնեմ, ես աստվածաշունչը համարում եմ մարդու գրվածք, այլ ոչ թե աստծուց ծնված: Այդ իսկ պատճառով այն զուրկ չէ թերություններից և իմ կարծիքով սխալ է այն ընդունել դոգմատիկ ձևով:
Տրամաբանությանս միակ հիմքը իմ վստահությունն է տրամաբանությանս նկատմամբ
Ես չեմ ասել, թե համոզված եմ գիտության բացարձակ ճշմարտացիության վրա: Մինչև հիմա չհասկացար, որ ես ոչ մի բան բացարձակորեն չեմ ընդունում, նույնիսկ իմ կարծիքների սխալ լինելը չեմ բացառում, բայց չարտահայտել դրանք չեմ կարող:
Չկա անթերի գաղափարախոսություն, գիտություն, փիլիսոփայություն և կրոն: Սրանք պիտի համադրել իրար հետ, մաքսիմալ իրատեսության համար, այլ ոչ թե հակադրել: Եվ որ ամենակարևորն է համադրելուց պիտի հնարավորինս այնպես անել, որ քո ներքին մղումների հետ համահունչ լինի...
Խնդիր չկա: Եվ այս շարքը կարելի է շարունակել, նման անձեր աշխարհում շատ են եղել, որ Հիսուսի անձին հավասար են եղել, ու մարդկությանը ճիշտ ապրելու դեղատոմս են փորձել տալ: Ու բոլորի հիմքում էլ նույն բանն է ընկած եղել՝ սերը: Այնպես որ Հիսուսին գերակա համարելը արդար չի լինի մյուսնեի նկատմամբ: Եվ դա տանում է հակադրումների, այն առումով, որ քրիստոնյաների մեծ մասը դոգմատիկ ձևով համարում են, թե Հիսուսին չերկրպագող անձը և առավելապես ոչ քրիստոնյաները հայտվելու են դժողքում... Այս թեման շատ է ծեծվել, չեմ ուզում անդրադառնալ, բայց ասեմ որ չեմ կարծում, թե ոչ քրիստոնյա, բայց մարդկային օրենքներով ապրող մարդը հայտվելու է դժողքում: Եվ ընդհանրապես դժողքի գոյությունը իմ համար ընդունելի չի...
Հա, հույզն է լոկ մնայունը՝
Մնացյալը անցողիկ…
Sambitbaba (07.08.2011)
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ