ես ավելի կվստահե ՌՈՍԳՈՍՏՌԱԽԱՌՄԵՆԻԱ ին :դե ռուսական կապիտալով, ավելի հայտնիյա այս ասպարեզում, գործումա արդեն քանի տարիներ
ես ավելի կվստահե ՌՈՍԳՈՍՏՌԱԽԱՌՄԵՆԻԱ ին :դե ռուսական կապիտալով, ավելի հայտնիյա այս ասպարեզում, գործումա արդեն քանի տարիներ
blog.bit.am : Bit.am : Armenix.com սրանք այն երեք կայքերնեն, որ մարդ պիտի այցելի գոնե մեկ անգամ:
Կգերադասեի, որ գոնե էդ փողը մնար Հայաստանում, ոչ թե գնար ռուսների ձեռը:
Երբեք չեմ հանդիպել կատվի, որին հետաքրքրեր մկների կարծիքն իր մասին:
davidus (13.10.2010)
Ժող ջան հիմա սենց մի հարց.
Հիմա որ էդ գումարները մուծենք, իսկապես եթե հանկարծ մեքենադ խփես կամ նման մի բան իրանք կփակեն ծախսերը, թե՞ ինչպես հայերից մեծ մասի նման "կռուտիտները" գրպաններում ֆռֆռալու են։
Ապահովագրական պատահարի (տվյալ դեպքում ավտովթար) սցենարը սենցա ըստ Վաչե Գաբրիելյանի, որ ինչքան հասկացա էս համակարգի ներդրման քավորնա ԿԲ-ից:
Եթե նման բան եղավ ու մարդու բան չի եղել, ապա վարորդները կարող են ոստիկան էլ չկանչել, իրար մեջ որոշել ինչն ինչոցա, մեղավորը զանգումա իրա ապահովագրական ընկերություն, ասումա որ նման բանա եղել, նրանք էլ կամ մարդ ուղարկում են կամ չէ: Եթե չեն ուղարկում երկու վարորդները ստորագրում են ինչ որ համաձայնագիր (դրա բլանկը ոնց հասկանում եմ վարորդների մոտ պետքա լինի): Ու տուժողը էդ թղթով հանդերձ գնումա մեղավորի ապահովագրական ընկերություն ու ասումա դե տուր փողս: Այ ստեղ սկսումա ինձ համար մութ մասը: Բա որ չտվեց, կամ քիչ տվեց... Ըստ վերոհիշյալ պարոնի գոյություն ունի ոմն բյուրո, որ թույլ չի տա ապահովագրական ընկերությունը նման բան անի, թե ոնց են դա անելու չեմ հասկանում: Կարճ ասած հերիք չի էդ մարդու մեքենային խփել են, դեռ մի բան էլ պետքա ընկնի դռնեդուռ որ փոխհատուցում ստանա:
Երբեք չեմ հանդիպել կատվի, որին հետաքրքրեր մկների կարծիքն իր մասին:
Բա ես գիտեմ ինչացու են? Ապահովագրական բյուրո... ցանկացած բյուրո ինձ մոտ ասոցացվումա կոֆե խմողների բազմության հետ:
---------- Ավելացվել է՝ 12:27 ---------- Սկզբնական գրառումը՝ 12:17 ----------
Ոնց հասկանում եմ, պետքա ապահովագրության մեջ մտցնել նաև սեփական մեքենան, ինչը կամավորա ու ԱՊՊԱ-ի մեջ չկա որպես պարտադիր կետ:
Երբեք չեմ հանդիպել կատվի, որին հետաքրքրեր մկների կարծիքն իր մասին:
Ինչի առանց ապահովագրության էդքան վատ ա՞: Էդքան անփոխարինելի բան ա՞ էդ ապահովագրությունը: Տպավորություն ա ստացվում, որ ամենակարեւոր բանը դա ա, քարուքանդ փողոցներն ու չիրականացվող տեխասմոտրները` հեչ:
Հեռուստացույցով լսեցի, որ չեմ հիշում ինչքան գումարից ավել ապահովագրական ընկերությունները չեն վճարելու: Եթե վնասի չափը ավելի մեծ թիվ ա, քան էդ թիվը, ապա տուժողը ապահովագրական ընկերությունից էդ մաքսիմալ գումարը ստանում ա, ու ցանկության դեպքում էլ դատական հայց ա ներկայացնում մեղավորի դեմ` մնացած գումարի համար:
Կարճ ասած` ձեւական ապահովագրություն ա: Հեն ա թող ընդհանրապես չլինի, թող բոլոր հարցերը թող դատական կարգով լուծվեն:
Դատականը մի հատ էլ առավելություն ունի, եթե պետք ա վնասի չափը հաշվել, ապա տվյալ մասնագետը շահագրգռված չի էժան հաշվել: Իսկ ապահովագրական ընկերության մասնագետները ամեն ինչ կանեն, որ իրանց ընկերությունը քիչ փող մուծի տուժողին:
---------- Ավելացվել է՝ 12:29 ---------- Սկզբնական գրառումը՝ 12:28 ----------
Բա դու գիտեիր ի՞նչ:![]()
Ապահովագրությունը ամեն դեպքում լավա, որ գիտես մի բան եղավ պարտքերի տակ չես ընկնի: Ցիվիլ գործիքա ճանապարհների բազառները վերացնելու համար:
Բազայինով 1.5մլն-ա ոնց որ վճարվելիք առավելագույն գումարը, իսկ եթե ուզում ես էդ թիվն ավելանա, ապա խնդրեմ ովա ձեռքդ բռնել, ուղղակի մուծվելիք գումարդ կմեծանա: Բացի դրանից նաև մյուս ծայրն էլ կա, որ որոշակի գումարից քիչ ապահովագրական ընկերությունը չի վճարում: Օրինակ 50000-ից: Այսինքն եթե բամպերը թեթև ճաքեց (իհարկե նայած մեքենայի) ապա իրենք փող չեն տա:
Գիտեմ էն, որ ԱՊՊԱ-յով ապահովագրվումա միայն դիմացի մեքենան: Այսինքն մեկը խփեց ինչ որ մեքենայի, ապա քո ապահովագրությունը կվճարի էդ մեքենայի փողը, իսկ խփողի մեքենան մնումա իր վրա: Եթե ուզում ա, որ իր մեքենան էլ մտնի ապահովագրության մեջ, ապա գումարն ավելանումա:
Ոնց հասկանում եմ, ԱՊՊԱ-ն չի ապահովագրում նաև գողությունից:
Երբեք չեմ հանդիպել կատվի, որին հետաքրքրեր մկների կարծիքն իր մասին:
Lion (14.10.2010)
Ինձ թվումա դա իրենց գրելով չի: Նախ ոչ մի մրոտ չի կարող օֆիցիալ թուղթ տալ, թե ինչքանի ծախսա: Թուղթ կարողա տալ օրինակ համապատասխան բրենդի սերվիսը: Էդ սերվիսի եզրակացությամբ էլ կգնաս ապահովագրություն ու կասես դե մուծվի: Համ էլ մեքենան նորմալ կսարքեն մասերը փոխելով, ոչ թե կցմցելով:
Երբեք չեմ հանդիպել կատվի, որին հետաքրքրեր մկների կարծիքն իր մասին:
http://www.cdaily.am/home/paper/2010_06_29/news/20070/Գրանցվել է ապահովագրողների բյուրոն
ԿԲ խորհուրդը հունիսի 28-ի նիստում գրանցել է «Հայաստանի ավտոապահովագրողների բյուրո» ինքնակարգավորվող կազմակերպություն իրավաբանական անձանց միությունը:
Այս միությունը բավական կարևոր է Հայաստանում 2011թ. ավտոտրանսպորտային միջոցների օգտագործումից բխող պատասխանատվության պարտադիր ապահովագրության ինստիտուտի ներդրման համար։
Բյուրոյի գործունեության նպատակը տուժած անձանց շահերի պաշտպանությունն է և ավտոտրանսպորտային միջոցների օգտագործումից բխող պատասխանատվության պարտադիր ապահովագրության (ԱՊՊԱ) համակարգի կայունության և զարգացման ապահովումը: Օրենքով սահմանված է, որ Բյուրոն վերահսկելու է իր անդամ ապահովագրական ընկերությունների գործունեությունը, ընդունելու է կանոններ, որոշումներ և կարգադրություններ ԱՊՊԱ ոլորտում և այլն:
Բյուրոն հիմնադրում է Կենտրոնական բանկը: Բացի ԿԲ-ից` Բյուրոյին անդամակցել կարող են ապահովագրական ընկերությունները, որոնք Հայաստանի յուրաքանչյուր մարզում ունեն մշտապես գործող առնվազն մեկ մասնաճյուղ կամ գործակալ։
Բյուրոյի կառավարման մարմիններն են Բյուրոյի անդամների ընդհանուր ժողովը, Բյուրոյի խորհուրդը և Բյուրոյի գործադիր տնօրենը։ Բյուրոյի կառավարման բարձրագույն մարմինը Բյուրոյի անդամների ընդհանուր ժողովն է, որին մասնակցում է Բյուրոյի յուրաքանչյուր անդամ իր լիազոր ներկայացուցչի միջոցով:
Ժողովն իրականացնում է Բյուրոյի ղեկավարումը` տարեկան կամ արտահերթ ժողովներ գումարելու միջոցով: Բյուրոյի խորհուրդն իրականացնելու է Բյուրոյի ընդհանուր ղեկավարումը: Խորհուրդն ունի յոթ անդամ, որի կազմից խորհրդի առաջին նիստում ընտրվում է խորհրդի նախագահ:
Երեկ Հ2-ով հաղորդում էր և հաղորդման հյուրն էր ֆյուրոյի գործադիր տնօրենը: Ըստ նրա խոսքերի
մինչ այժմ լիցենզավորվել են 9 ապահովագրական ընկերություն, որոնցից 8-ը բյուրոյի անդամ է:
Ապահովագրական ընկերությունը բյուրոյին անդամակցելու համար անդամավճար է մուծում: Բյուրոն պարտավորվում է վճարել այն անձանց գումարները, որոնց ապահովագրական ընկերությունները սննկացել են:
Բյուրոն պարտադրել է ապահովագրական ընկերություններին առաջին տարում հանդես գալ միևնույն պայմաններով, իսկ արդեն 2012-ից ապահովագրական ընկերությունները կարող են հանդես գալ տարբեր պայմաններով:
Ապահովագրական ընկերությունները պետք է ունենան կայքեր, որոնցում մուտքագրելով տվյալլները, կարող ես իմանալ ապահովագրուէյան չափը:
Իսկ հիմա իմ իմացածը:
Վթարից հետո, վթարի վայր են գալիս ապահովագրական ընկերության գործակալները, որոնցում որ գրանցված են վթարված մեքենաները և ամեն մեկը վճարում է իր մոտ գրանցված մեքենայի համար:
Իմ իմանալով պետք է վճարեն երկու կողմին էլ, կապ չունի թէ ով է վթարի մեղավորը:
Իսկ հիմա ինձ հետաքրքրող հարցը:
Դեպքը տեղի է ունեցել մոտ 2-3 տարի առաջ:
Մտերիմներիցս մեկը սերվիսից նոր 07 էր վերցրել, դե իհարկե ապահովագրել էր: Մի 2 ամիս հետո իր մեղքով ավտոն ջարդեց: Եկավ գործակալը ու գնահատեց մոտ 1500-1600 դոլար: Բայց 100 դոլար մաղարիչից հետո ընդհանուր վնասը գնահատվեց 2100 դոլար, որը և ստացավ ապահովագրական ընկերությունից:
Հիմա հարցը այն է թէ որ՞ ընկերության գործակալներն են ավելի բարեխիղճ կամ որ՞ ընկերության գործակալներին կաշառելով կարելի է ստանալ ավելի մեծ գումարներ:![]()
Վթարից հետո առաջինը ով գալիս է դա Ոստիկյան-սերժանտներն են, որ ոնց էլ լինի մի պրիչին գտնում են բոլորի վրա տույժը գրում են։
Այնպես որ ապահովվագրական կանոնակարգերը կարելի է մոռանալ, չեմ հավատում, որ Հայաստանում ինչ որ ապահովվագրական ընկերություն հանգիստ կկարողանա ապացուցել ամեն ջիպավորի, որ իր մոտ ապահովվագրված մասկվիչի տերը, որի հետ նա բախվել է, մեղավոր չէ, այլ ջիպածինը ու նրա ապահովվագրականը պիտի մասկվիչն էլ սարքի վնասներն էլ հատուցի, իսկ ինքը իրա ջիպը իրա հաշվին սարքի...
Մի խորհուրդ կարելի է տալ - ապահովվագրել մեքենան լուրջ ծանր կապեր ունեցող ընկերությունում, որին հենց այնպես չեն դնի քցեն սերժանտները, դատա-բժշկական «դակազատներով», որից հետևում է, որ իրանք անմեղ զբոսնում էին 30կմ/ժ իսկ խարդապ ժիգուլիները ու մասկվիչները, ոտի տակ էին ընգգնում և այդպես 13 անգամ Մաշտոցի պողոտայի ամբողջ երկայնքով։ Ջիպածիններին նոր գիտեք, որ իրանք վեչնի մեղավոր չէն, իրանց պրոստո կատաղացնում են փողոցներում զբոսնող հետիոտները...
Օրինակով ասած - եթե լֆիկա,նեմեցիկա, դոդիկային որևէ ջիպածինը վթար ստեղծի ձեր մեքենայի հետ, հազվադեպ ոստիկյան-սերժանտ ռիսկ կանի նրան որպես մեղավոր արձանագրել ու հավանական է, որ ձեզ կգրեն մեղավոր։ Դրանից հետո դարդը մնալու է ձեր ապահովվագրության գլխին, որ պիտի դատական ատյաններովա, թե բյուրոներովա, պիտի գնա ջիպածինին ապացուցի, որ իրնքն է մեղավոր ու ջիպածինի ապահովվագրույթունը պիտի ձեր մեքենան սարքի։
Այդ իսկ պատճառով լավ քցեք բռնեք թե ում եք վստահում ձեր մեքենայի ապահովվագրությունը, որ վատ պահին չասեն «ապե վարիանտ չկա դակազատ անենք, որ դու մեղավոր չես,ինքը շատ թափովա, մենք պիտի ստիպված տուժվենք մուծվենք դրա ջիպը սարքենք,իսկ դու էլ գնա գլխիտ ճարը տես քո մեքենան մի ձև սարքի»։
Ավելին, կարծումեմ 30-100 հազարանոց ջիպացինները մի քանի հազար կմուծվեն տարբեր սերժանտների ու բյուրոների, որ նրանք ոչ միայն ուրիշներին մեղավոր հանեն բոլոր դեպքերում այլ նույնիսկ «բացարձակ անվերանորոգելի» ձևակերպեն իրենց ջիպերն, որ ապահովվագրական ընկերությունը, ստիպված լինի նոր ջիպի գինը մուծվել իրանք գնան իրանց համար նորն առնեն....
Վերջին խմբագրող՝ voter: 14.10.2010, 17:17:
Փաստորեն ես սխալ գիտեի
Հայաստանի ավտոապահովագրողների բյուրոյի կայքըԸնդհանուր բնութագիր կամ ինչ՞ է ԱՊՊԱ-ն
Մենք բոլորս էլ գիտակցում ենք, որ առօրյայում անխուսափելի են ավտոտրանսպորտային պատահարները և դրանց անցանկալի հետևանքները։
Սովորաբար, ավտովթարի դեպքում կարող են առաջանալ`
1. մեղավոր վարորդի մեքենային, գույքին և կյանքին պատճառված վնասների հետ կապված ծախսեր,
2. երրորդ անձանց (հետիոտնին, այլ մեքենայի վարորդին, մեքենայի ուղևորին) պատճառված գույքային և անձնական վնասների հետ կապված ծախսեր։
Եթե առաջին տիպի ծախսը մեղավոր վարորդը (մեքենայի սեփականատերը) իր հայեցողությամբ կարող է և չկատարել կամ ի վիճակի չէ կատարել, ապա երկրորդ խումբ ծախսերի հատուցումը տուժած անձանց պարտադիր է օրենքով, և հնարավոր չէ դրանցից խուսափել։
Ավելին, երկրորդ խումբ ծախսերը անկանխատեսելի են և կարող են բավականին մեծ չափերի հասնելով զգալի վնաս հասցնել վարորդի բյուջեին։ Եթե մեղավոր վարորդը ինչ-ինչ պատճառներով չի կարողանում փոխհատուցել այդ ծախսը, ապա այն մնում է տուժողի վրա, որը ստիպված է լինում երկարատև քաշքշուկների մեջ ընկնել վնաս հասցնողի հետ։ Եթե հաշվի առնենք նաև այն հանգամանքը, որ բազմաթիվ դեպքերում տուժող կողմը ևս հնարավորություն չի ունենում իր հաշվին վերականգնել իր կրած վնասները և վճարել օրինակ` իր առողջության վերականգնման համար` հետագայում վնաս հասցնողից ստանալու ակնկալիքով, ապա այս դեպքում առաջանում են սոցիալական խնդիրներ և լարվածություն։
ԱՊՊԱ պայմանագիրը ծածկում է երրորդ անձանց (հետիոտնին, այլ մեքենայի վարորդին, մեքենայի ուղևորին) պատճառված գույքային և անձնական վնասները, ինչպես նաև վարորդի ընտանիքի անդամների անձնական վնասները։
ԱՊՊԱ պայմանագիրը չի ծածկում մեղավոր վարորդի կյանքին, մեքենային և այլ գույքին պատճառված վնասները։
Եթե Դուք որպես վարորդ (մեքենայի սեփականատեր) ցանկանում եք ապահովագրել նաև Ձեր մեքենային, այլ գույքին, կյանքին պատճառված վնասները (1-ին խումբ ծախսեր), ապա կամավոր կերպով կարող եք կնքել նման ապահովագրության պայմանագրեր։
ԱՊՊԱ ունենալու դեպքում`
* Մեղավոր սեփականատերը (վարորդը) իր ապահովագրական ընկերության միջոցով հնարավորություն կունենա փոխհատուցել ճանապարհատրանսպորտային պատահարի հետևանքով երրորդ անձանց (հետիոտն, ուղևորներ, այլ վարորդներ) պատճառած վնասները,
* Տուժողը կստանա անձնական վնասների (առողջության վերականգնման ծախսերի, չստացված աշխատավարձի, մահվան ծախսերի) և գույքային վնասների (մեքենա և այլ գույք) հատուցում։
![]()
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ