User Tag List

Նայել հարցման արդյունքները: Կո՞ղմ եք օտարալեզու դպրոցների վերաբացմանը

Քվեարկողներ
148. Դուք չեք կարող մասնակցել այս հարցմանը
  • Այո

    46 31.08%
  • Ոչ

    87 58.78%
  • Դժվարանում եմ պատասխանել

    15 10.14%
Էջ 30 64-ից ԱռաջինԱռաջին ... 2026272829303132333440 ... ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 436 համարից մինչև 450 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 955 հատից

Թեմա: Օտարալեզու դպրոցներ Հայաստանում

  1. #436
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.04.2006
    Գրառումներ
    5,527
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Chuk-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Երբ լինում է ինչ-որ ուսումնական հաստատություն, որտեղ 0.5-1 տարվա ընթացքում փորձում են երեխային բերել այն վիճակին, որ նա արդեն կարող է էստեղի դպրոցում շարունակել ուսումը: Խոսքը և լեզվի մասին է, և անցած առարկաների ու դրանց խորացման աստիճանի բարդությունների:
    դա բավականին թանկարժեք հաճույք է, ու տնտեսագիտական տեսանկյունից հեչ էլ արդարացված չէ: երբ մի քանի հոգու համար պետք ա պահել դպրոց, իրա լրիվ թաշա խուստով ու դասագրքային ամբողջ տնտեսությամբ /գիրք գրող, տպող, …/ իսկ որպես մասնավոր սեկտր, այստեղ ուսուցման արժեքըտ ինքնարժեքային տեսանկյունից այնքան թանկ կլինի, որ ոչ մի ներգաղթող էլ իրան դա թույլ տալ չի կարող:

    դա սկի իրան շաաատ հարուստ երկրները չեն կարող թույլ տալ: իսկ Հայաստանը , որի դպրոցի պատերի սվաղը դեռ կարգին արված չէ, սենց բանի մասին մտածելու առնվազն մի 100 տարի ունի:
    նախ պետք է մտածել, թե ինչպես հանրակրթական դպրոցներուը ֆինանս գտնել, ու դասարանները դարձնել գոնե մի 15 աշակերտանոց, որ համ աշակերտները համ ուսուցիչները չխելառեն…
    …ու լիքը սենց հարցեր:

  2. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Chuk (24.05.2010), Tig (25.05.2010), Ուլուանա (24.05.2010)

  3. #437
    Պատվավոր անդամ Չամիչ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    09.01.2009
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    2,308
    Բլոգի գրառումներ
    2
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Ֆրեյա-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    չէ, եկեք արգելենք հայ տղաներին ամուսնանալ օտարազգի աղջիկների հետ... Գիտեք, որ միջազգային ամուսնությունները նպաստում են գեների թարմացմանը ու ավելի կենսունակ են դարձնում ազգին, քանի որ ավելի ուժեղ ու առողջ սերունդ է ծնվում՞ Ամեն ինչ երկու կողմ ունի ախր...
    Միայն չասես, որ հայրենասիրությունից դրդված ես սա գրում: Չէ՞, որ ասել ես, որ չես ուզում կեղծել եւ հայրենասեր երեւալ: Ի դեպ, գեների թարմացման տեսակետից ռուսական գեները լավագույններից չեն: Նրանց գեների մեջ կա դեգրադացված մի տարր, որի պատճառով շատ եւ շատ ռուս երեխաներ արդեն ծնվում են պոգենցիալ հարբեցողներ: Էլ չեմ ասում բարոյական էն խիստ անկման մասին, որով տառապում է ողջ ռուս ազգը:

    Իսկ որ ասում էի ուրիշ ազգերի ու լեզուների մասին անվայելուչ կերպով են արտահայտվում, պատկերացրա, որ լավ էլ խելացի ու թվում է թե կիրթ մարդիկ են, ուղղակի... էդ մարդկանց մոտ ֆանատիկ դրսևորումներ են.. ինչ ասեմ... Նույնքան ծիծաղելի ա, որքան օտարամոլությունը։
    Անգլերենը եւ ռուսերենը միջազային կիրառում ունեցող լեզուներ են եւ հաստատ քո պաշտպանության եւ սրտացավ հոգեծության կարիքը չեն զգում:
    Հայաստանը հզորանում է, շենանում է: Ես ապրում եմ հզոր, ապահով ու բարեկեցիկ Հայաստանում:

  4. #438
    Ուշադիր
    Chuk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Երևան
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    25,245
    Բլոգի գրառումներ
    31
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում dvgray-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    դա բավականին թանկարժեք հաճույք է, ու տնտեսագիտական տեսանկյունից հեչ էլ արդարացված չէ: երբ մի քանի հոգու համար պետք ա պահել դպրոց, իրա լրիվ թաշա խուստով ու դասագրքային ամբողջ տնտեսությամբ /գիրք գրող, տպող, …/ իսկ որպես մասնավոր սեկտր, այստեղ ուսուցման արժեքըտ ինքնարժեքային տեսանկյունից այնքան թանկ կլինի, որ ոչ մի ներգաղթող էլ իրան դա թույլ տալ չի կարող:

    դա սկի իրան շաաատ հարուստ երկրները չեն կարող թույլ տալ: իսկ Հայաստանը , որի դպրոցի պատերի սվաղը դեռ կարգին արված չէ, սենց բանի մասին մտածելու առնվազն մի 100 տարի ունի:
    նախ պետք է մտածել, թե ինչպես հանրակրթական դպրոցներուը ֆինանս գտնել, ու դասարանները դարձնել գոնե մի 15 աշակերտանոց, որ համ աշակերտները համ ուսուցիչները չխելառեն…
    …ու լիքը սենց հարցեր:
    Համաձայն եմ
    Իմ գրածն ընդամենը «լավ ցանկություն» էր, չհիմնավորված ու չհաշվարկված:

    Քայլ առ քայլ՝ դարից դար

    Խենթ եմ

  5. #439
    Անհաղթի քուրիկ :) Ariadna-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    10.07.2007
    Հասցե
    Երկրի վրա
    Գրառումներ
    2,023
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    «Բարև Վահան, Հասմիկ Նավասարդյանն ա»: «Վայ Հասմիկ ջան, ես էլ քեզ էի ուզում գտնել, ուզում էի հարցնեի` ի՞նչ կարծիքի ես օտարալեզու դպրոցների մասին»: «Հենց դրա համար էլ զանգել եմ: Էս ինչ պատմություն բերին: Աշոտը երեկ երազիս եկել խեղդում է, ասում է` ինչի՞ ձեն չես հանում»:
    Աշոտ Նավասարդյանի այրին` Հասմիկ Նավասարդյանն է: Օտարալեզու դպրոցների բացման նախաձեռնությունը հենց եղավ, հենց կրթության նախարար հանրապետական Աշոտյանը լեզվի օրենքում փոփոխությունների օրինագիծ ներկայացրեց, որով պիտի վերաբացվեն օտարալեզու դպրոցները, հիշեցի Աշոտ Նավասարդյանին` էէէ՜, Աշոտ, կպատկերացնեի՞ր, որ ամբողջ կյանքդ կնվիրես Հայաստանի անկախությանը` 13 տարի բանտերում կացնկացնես հանուն անկախության ու քո մահից 13 տարի անց քո ստեղծած կուսակցությունը օտարալեզու դպրոցներ կբացի ու քո վաստակը ջուրտ կգցի:
    Ո՞վ կարող է քո փոխարեն խոսել, ո՞վ քո գաղափարներին երբեք չի դավաճանի: Ես միայն մի հոգու եմ ճանաչում` կնոջդ:
    Հասմիկին ասեցի` հենց հիմա գամ խոսենք ու արագ գնացի Արդարադատության նախարարություն, ուր նա աշխատում է:
    «Իմ կուսակցությունը, Աշոտի հետ ստեղծած մեր կուսակցության ներկայացուցիչները ինչպե՞ս կարող են նման բան անել»,-զայրացած ասում է Հասմիկը:
    «Էհ, Հասմիկ,-ասում եմ,- Աշոտը չկա, հիմա Աշոտի անունից ինչ ասես կասեն, կասեն Աշոտը լիներ կողմ կլիներ օտար դպրոցներին, արդեն Նժդեհի անունից են խոսում»:
    «Աշոտը չկա, Աշոտի կինը կա,-ջղային ասում է Հասմիկը,- Ես չեմ ուզում Աշոտի անունից խոսել, բայց սա այն դեպքն է որ ես պիտի նրա անունից խոսեմ, չեմ ուզում որ նրանք ովքեր նահատակվեցին լեզվի պահպանության համար գերեզմանից ելնեն: Այս դեպքում ինձ բարոյական իրավունք եմ տալիս խոսել Աշոտի անունից, որ նա դեմ կլիներ, օտարալեզու դպրոցներ բացելը չէր հանդուրժի»:
    Հասմիկը ասում է, որ հաճախ է Աշոտին երազում տեսնում ու երեկ գիշեր էլ է տեսել. «Ամբողջ գիշեր տառապել եմ, Աշոտը եկել ու իրոնիայով հարցնում է` էս ինչի՞ ես լռել, ինչի՞ ձայն չես հանում»:
    «Իհարկե, Աշոտը կուզեր որ հայերը օտար լեզու իմանան, բայց ոչ թե դնեն ու հայերենը դարձնեն կողմանկի, երկրորդական լեզու: Օտարալեզու դպրոցում հարյուր ֆրանսերեն բառ կիմանան, բայց նրանց մեջ այդքան էլ հայերեն բառ կպակասի: Եթե մի դպրոց պիտի բացվի ուր երեխաները, ասենք հարյուր բառ օտար լեզվով պիտի իմանան, ու դրա հայերենը չիմանան, պետք չի նման դպրոցը»:
    «Թող կրթական համակրագը լավը լինի թող շատ լեզուներ սովորեն, բայց հիմքը դնել անգլերեն, ֆրանսերեն, ռուսերեն ու հայերենը դարձնել կողմնակի առարկա, ես դեմ եմ դրան ու Աշոտն էլ դեմ կլիներ»:
    Պատմում եմ, որ Պարույր Հայրիկյանը հեռուստատեսությամբ ասում էր` թե հանրապետականները իրենց համարում են ԱՄԿ-ի հետևորդ(Ազգային միացյալ կուսակցություն), իսկ ԱՄԿ-ի ընտրված նախագահը ինքն է եղել, իրեն ընտրել է Աշոտ Նավասարդյանը, ու եթե հանրապետականները, իրոք, ԱՄԿ-ի հետևորդ են ուրեմն պիտի դեմ քվեարկեն այս օրինագծին, հակառակ դեպքում կապ չունեն ԱՄԿ-ի հետ:
    «Ոչ միայն ԱՄԿ-ի, այլ հանրապետական չեն կարող համարվել,-ասում է Հասմիկը,- մեր կուսակցությունը Նժդեհի գաղափարների վրա է ստեղծվել, Նժդեհը նման բան կհանդուրժե՞ր: Աշոտը գրել է` Հանրապետական պետք է մտնեն նրանք ովքեր իրենց հոգին կթողնեն, ունեցածը կթողնեն կուսակցությունում: Իսկ հիմա կուսակցություն են գալիս մարդիկ ովքեր ոչ թե թողնում են, այլ ուզում են ինչ որ բան վերցնել, ինչ որ պաշտոն վերցնել»:
    Իսկ ո՞ւր են նրանք, Աշոտի ընկերնենը ում հետ ստեղծեց այս կուսակցությունը.
    «Չկան, մեռած են ընկերները, փորային արժեքներ են լուծում: Նրանք ապրում են, իրենց ասած, արժանավայել կյանքով»:
    Աշոտի ԱՄԿ-ական ու իսկ հետագայում էլ հանրապետական զինակիցները` Ռազմիկ Զոհրաբյանը, Վազգեն Կարախանյանը, որոնց հետ նա անցել է սովետական գաղութներով, դեռ լռում են, բայց այ Գալուստ Սահակյանն է խոսել, ասել է` կողմ է օտար դպրոցներին.
    «Անողնաշար երևույթ է,-բնութագրեց Հասմիկը,- ես չէի ուզենա, որ հանրապետականում գտնվեն անողնաշար մարդիկ: Հենց հանրապետակա՞նը պետք է այդ անբարոյական քայլը աներ, թող ուրիշ կուսակցություն աներ ոչ հանրապետականը: Աշոտի գաղափարախոսությունը նրա ընկերենը պիտի նրանից հետո կարողանային շարունկել, որ հիմա մարդիկ չասեին` դա՞ էր ձեր հանրապետականը»:
    Դեմ է կրթության նախարարի այն պնդմանը, թե միայն մեկ տոկսն է օտարալեզու լինելու.
    «Աշոտը ասում էր` թագավոր լինելու համար թագավորի հոգեբանություն պիտի ունենաս: Եթե այդ փոքրաթիվ դպրոցները պետք է լիդերենր տան, ինչ հոգեբանություն են ունենալու, նրանց հայկական ոգին մեռած կլինի»:
    Հասմիկի համար հայկական դպրոցի հարցն այն կետն է, որտեղ զիջում չի կարելի անել. «քաղաքականության մեջ Էական հարցերում խաղեր չի կարելի տալ, միայն երկրորդականում կարելի է մանևրել»:
    Վերելակով իջնում եմ արդարադատության նախարարության 12-րդ հարկից ականջիս մեջ Հասմիկի խոսքը` Աշոտը չէր հանդուրժի, որ առաջս է բերում Աշոտի առարկություն չընդունող, անկոմպրոմիս մռայլ դեմքը… բայց արդեն անզոր այն ախորժակի դեմ որն խժռում է արդեն Հայաստանի անկախությունը:
    Ըստ www.ankakh.com-ի
    When life gives you lemons, make lemonade

  6. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Chuk (25.05.2010), Tig (25.05.2010)

  7. #440
    Պատվավոր անդամ Tig-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    26.10.2007
    Տարիք
    46
    Գրառումներ
    3,757
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում dvgray-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    դա բավականին թանկարժեք հաճույք է, ու տնտեսագիտական տեսանկյունից հեչ էլ արդարացված չէ: երբ մի քանի հոգու համար պետք ա պահել դպրոց, իրա լրիվ թաշա խուստով ու դասագրքային ամբողջ տնտեսությամբ /գիրք գրող, տպող, …/ իսկ որպես մասնավոր սեկտր, այստեղ ուսուցման արժեքըտ ինքնարժեքային տեսանկյունից այնքան թանկ կլինի, որ ոչ մի ներգաղթող էլ իրան դա թույլ տալ չի կարող:

    դա սկի իրան շաաատ հարուստ երկրները չեն կարող թույլ տալ: իսկ Հայաստանը , որի դպրոցի պատերի սվաղը դեռ կարգին արված չէ, սենց բանի մասին մտածելու առնվազն մի 100 տարի ունի:
    նախ պետք է մտածել, թե ինչպես հանրակրթական դպրոցներուը ֆինանս գտնել, ու դասարանները դարձնել գոնե մի 15 աշակերտանոց, որ համ աշակերտները համ ուսուցիչները չխելառեն…
    …ու լիքը սենց հարցեր:
    Իսկ հիմա հակառակն են անում… Դասարանները միացնում են իրար, 30-40 հոգանոց դասարաններ են սարքում, դասաժամերն ու ուսուցիչներին էլ կրճատում են… Հետո էլ ասում են դպրոցը որակ չի տալիս: Ախր համապատասխան պայմաններ պիտի ապահովվի չէ՞, որակ պահանջելու համար… Էս ավագ դպրոցներն էլ սարքեցին… Լրիվ դպրոցի հերն անիծեցին… Մեղք են մեր երեխեքը… հետո էլ կասենք թե սերունդը լավը չի: Հակառակը հիմա մենք շատ էլ լավ սերունդ ենք ստանում: Հասոն աշակերտներ ունի ու դպրոցում էլ պրակտիկա էր անցնում էս 2-3 ամիսա: Ասումա նենց խելացի էրեխեք կան, մանավանդ տղաները: Ուղակի բացիթողի վիճակում են, ոչ ծնողներն են հետևում, ոչ էլ ուսուցիչները ու բնականաբար էրեխեքը դեգրադացվում են… Այ սրա մասի պիտի բարձրաձայնենք ավելի շատ:
    Հա, հույզն է լոկ մնայունը՝
    Մնացյալը անցողիկ…

  8. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    davidus (25.05.2010), Ֆրեյա (25.05.2010)

  9. #441
    Ուշադիր
    Chuk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Երևան
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    25,245
    Բլոգի գրառումներ
    31
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    ՀԱՆԳԻՍՏ ԹՈՂՆԵՆՔ ՆԺԴԵՀԻՆ


    Աշխարհում երեւի թե չգտնվի այնպիսի անձ, ազգ կամ ժողովուրդ, որ չունենան իղձեր ու երազանքներ: Հարցը պարզապես այն է, թե այդ իղձերի ու երազանքների իրականացման պարագայում ով որտեղ եւ ինչ դերում է իրեն պատկերացնում: Սովետների օրոք կար հանրահայտ մի անեկդոտ: Միամիտ մի գյուղացի (ասում են, թե լոռեցի) շատ է ցանկանում, ուղղակի երազում է դառնալ Կոմկուսի անդամ: Անհրաժեշտ բոլոր փուլերն անցնում է եւ վճռորոշ կուսբյուրոյի նիստում էլ ամեն ինչ շատ սահուն ու լավ է գնում եւ թեկնածուին տալիս են վերջին հարցը.
    - Ինչու՞ եք ցանկանում մտնել Կոմունիստական կուսակցության շարքերը:
    - Ոնց թե ինչու: Բա մի ձեռք գցեմ էդ անտեր տոմսը ու մի ու՜տեմ է, ու՜տեմ, ու՜տեմ, ու՜տեմ…

    Համաձայն մեզ հասած պատմության, ինչպես նաեւ մեր տեսածի՝ հայ ժողովուրդն էլ միշտ ունեցել է մի երազանք. լինել օտարի լծից ազատ, ունենալ սեփական անկախ պետություն: Պարզվեց, որ այդ կառույցի հանդեպ նույնպես տեսակետները միասնական չեն: Մեզանում առավել հզոր գտնվեց այն խավը, որը օտարի լծից ազատ լինելն ու անկախ պետություն ունենալը հասկացավ որպես ոչ մեկի եւ ոչ մի բանի առաջ եւ ոչ մի կատարածի համար պատասխանատու չլինելը եւ սեփական ժողովրդին անարգել եւ աներկյուղ կեղեքելու իրավունք ունենալը: Իշխանությունը հայտնվեց հենց այդ մարդկանց ձեռքում, եւ երկրի կառավարման հիմքում դրվեցին եւ մինչ օրս էլ կիրառվում են երկու անմար սկզբունքներ: Ցանկացած պաշտոնում մարդ նշանակելիս ղեկավարվել «էդ մարդը ուզում է թող պոլի չոտք լինի, բայց մերը լինի» սկզբունքով (ականջդ կանչի, Ռիչարդ Նիքսոն. «Սոմոսան, իհարկե, շան որդի է, բայց նա մեր շան որդին է): Իսկ անհամաձայնների հետ էլ՝ միայն մեկ խոսելաձեւ. «մեր դեմ խաղ չկա»:

    Այս վերջին սկզբունքի ավելի քան պերճախոս դրսեւորումները տեսել ենք քանիցս: Վերջինը (հուսանք, որ իրոք վերջինը) 2008-ի մարտի մեկն էր: Արյունոտ այն գիշերը, որում հնչած մահաբեր կրակոցների որոտն ու ցոլքերը հավերժ խորհրդանիշերը դարձան Հայաստանի երկրորդ նախագահի պաշտոնավարման ավարտի եւ երրորդի պաշտոնավարման սկզբի: Այդ ձեւով Հայաստանում իրականացվեց «թագավորը մեռավ (բնական է՝ փոխաբերաբար), կեցցե թագավորը» արարողակարգը:

    «Պոլի չոտքի» սկզբունքով համալրված պետական ծառայողական համակարգն էլ, բնականաբար, պետք է տար իր համապատասխան արդյունքները: Ներքին կոչվող քաղաքականությունը, որը վարվում է արդեն երկու տասնամյակ, ավելի շատ հիշեցնում է օտար զավթիչի կեցվածք, քան հայրենի իշխանության պահվածք: Արտաքին քաղաքականության բնագավառում առկա է միայն մեկ բան. զիջելու պատրաստակամություն: Զիջել ամեն ինչ, միայն թե հնարավորություն ունենալ վայելել թալանածը եւ շարունակել թալանը: Եւ ոչ մեկի համար այսօր գաղտնիք չէ, որ եթե դեռեւս չեն իրականացվել ամենաաղետալի` տարածքային զիջումները, ապա դա ոչ թե մեր իմաստուն դիվանագիտական քայլերի արդյունքն է (նման վերջին «խոշոր հաջողությունն էր», անկասկած, Եւրախորհրդի վերջերս ընդունված բանաձեւը, որը կոչ է անում Հայաստանին դուրս բերել իր զորքերը Ադրբեջանի «օկուպացված տարածքներից»), այլ ընդամենը տարածաշրջանում խոշոր խաղացողների շահերը բախման, մեկ-մեկ էլ՝ համընկման հետեւանքն է:

    Հիմա էլ հերթը եկավ-հասավ զիջումների գնալ ամենահիմնական ոլորտում` սեփական լեզվի բնագավառում: Ճիշտն ասած, բավականին զարմանալի է, որ հարցն ի հայտ գալուն պես, որոշ մեր հայրենակիցներ սկսեցին բերել հիմնավորումներ, հղումներ տալ գիտականորեն հաստատված արդյունքների վրա, որ տվյալ ազգի երեխան անհրաժեշտաբար պետք է իր կրթությունը ստանա հենց այդ ազգի լեզվով, այլ ոչ թե մեկ այլ` օտար լեզվով: Հարգելիներս, ինչու ենք մենք փորձ անում ապացուցել մի բան, որն ակնհայտ է: Եւ դրանով իսկ անիմաստ եւ անպտուղ բանավեճի բռնվել «պոլիչոտքային» միջավայում իրենց մտքի եւ ինտելեկտի գիգանտներ զգացող ու համարող որոշ անձանց հետ: Եւ տպավորություն ստեղծել, թե հարցի շուրջ բանավեճ է ընթացել: Ակնհայտի շուրջ չեն բանավիճում:

    Իրավիճակը պարզից էլ պարզ է: Այսօրվա հայաստանյան դպրոցը իրականում չի ապահովում ոչ միայն օտար լեզվի անհրաժեշտ մակարդակը, այլ նաեւ մյուս առարկաների, եւ ինչն ամենատխուրն է, նաեւ հայոց լեզվի: Գործող բուհերը այդ նույն «պոլիչոտքային» մտածելակերպի հիման վրա ստեղծած կրթական համակարգի օրգանական մասն ու շարունակությունն են: Օտարալեզու դպրոց, կաճառ, համալսարան, թե մսուր-մանկապարտեզ բացելով իրավիճակը չի փոխվի, եւ ազգն էլ ռուսախոս ու եւրոպախոս չի դառնա` հոսքագծից օրը հինգ հատ «եւրոպական չափանիշներին» բավարարող մասնագետներ տալով: Նախ վերացրեք կոռուպցիան, կաշառակերությունն ու բացահայտ թալանը պետության մեջ,եւ առաջին հերթին՝ կրթական համակարգում, ապահովեք այդտեղ նորմալ մրցակցային գործընթացներ, եւ ամեն ինչ շատ արագ կգա, կկանգնի իր տեղը:

    Քաղաքական եւ տնտեսական բնագավառներում արդեն կայացած «ռուսա-ֆորպոստացման» գործընթացների տեղափոխումը հիմա էլ արդեն լեզվի ոլորտ, կնշանակի արդեն վերջնական գաղութացում: Դա էլ ասենք, որ պետական եւ քաղաքական ատյանների ներկայացուցիչների կողմից ըստ էության չկա որեւիցե առարկություն այս անգամ ոչ միայն այն պատճառով, որ եթե «վերեւից ասել են, ուրեմն ճիշտ է», այլ նաեւ այն պարզ պատճառով, որ նրանց մեծ մասը չունի իրական կրթություն, ուստիեւ չի կարող պատկերացնել իրական այն վտանգը, որ վաղը առնչվելու է նաեւ անձամբ իրեն:

    Եթե ժամանակին ցարական Ռուսաստանը փակում էր հայկական դպրոցները, ապա առաջ քաշված այս լեզվական նախաձեռնությունը յուրատեսակ փորձ է, վերականգնելու-հզորացնելու փոխարեն թոռոմեցնել-ընկճել առանց այն էլ հսկա պրոբլեմներ ունեցող այսօրվա մեր դպրոցական համակարգը: Հետեւանքներն իրոք որ ծանր կլինեն: Եւ ոչ միայն զուտ Հայաստանում, այլ նաեւ Սփյուռքում:

    Գոռգոռալ եւ բանավիճելը անօգուտ է: Պետք է պարզապես թույլ չտալ: Ինչպես որ պետք է թույլ չտանք, որ Ղարաբաղին պատկանող տարածքները հանձնեն, նույն ձեւով էլ պետք է կանխենք մեր լեզվական տարածքների հանձնումը:

    Վլադիմիր Հարությունյան


    Հ.Գ. Վերնագրի վերաբերյալ: Բոլորս տեսել եւ լսել ենք, թե խնդրո առարկա հարցի վերաբերյալ հեռուստաէկրանից քանիցս հնչել է, թե «Նժդեհը նույնպես ռուսական դպրոց է հաճախել»: Խոստովանենք, որ այդ փաստարկը լավագույն հիմնավորումը չէ, որ բերվում է «լեզվական նախաձեռնության» արդարացման համար:

    Ասվածի առիթով բերում ենք հանրահայտ պատմական` զուտ ժամանակագրական տվյալներ` ցարական իշխանությունների կողմից հայկական դպրոցների փակման վերաբերյալ եւ այդ ժամանակահատվածի հետ առնչվող կենսագրական տվյալներ մեր մեծերի կյանքից:

    1. …Հայ իրականության մեջ հատկապես մեծ դժգոհություն առաջացրեց ռուս կառավարության 1885-ի մարտին արձակած հրամանը, որով փակվեցին գրեթե 400 հայկական դպրոցներ եւ 20000 աշակերտ-աշակերտուհիներ իրենց դասատուներով փողոց նետվեցին:

    2. …1884-85 թ.թ. տեղի ունեցավ առաջին հայկական ծխական դպրոցների փակումը… Վրա է հասնում 1896 թվականը, եւ ցարական կառավարությունը կրկին անգամ փակում է հայկական դպրոցները, որոնք վերաբացվեցին միայն տասը տարի հետո` 1905-ի օգոստոսին:

    3. …1897-ի հունվարի 2-ին, երբ հրապարակվեց հայկական դպրոցների փակելու ցարի պաշտոնական հրամանը, Գեւորգյան Ճեմարանից բացի Ռուսաստանում ոչ մի հայկական դպրոց չէր մնացել:

    4. Գարեգին Տեր-Հարությունյան: Ծնվել է եկեղեցականի ընտանիքում 1886-ին: Սովորել է Մուշի Առաքելոց վանքի դպրոցում: 1894-ին ընդունվել է Նախիջեւանի տարրական հայկական դպրոցը, սակայն, հայկական դպրոցների փակման կապակցությամբ տեղափոխվել է ռուսական յոթամյա ուսումնարան, որն ավարտելուց հետո ընդունվել է գիմնազիա, իսկ 1902-ին Պետերբուրգի համալսարան:

    5. Ավետիք Իսահակյան, ծնվել է 1875 –ին: 1885-ին, երբ ցարական կառավարությունը փակում է հայկական դպրոցները, մեկ տարի հաճախում է ռուսական դպրոց, ապա սովորում Հառիճի վանքի երկդասյան դպրոցում…

    Ավելորդ ենք համարում կատարել տարեթվերի պարզ համադրություն, եւ «պարզաբանել», թե այն թվերին հայ մանուկները ինչ պատճառով են հաճախել ռուսական դպրոց:

    Իսկ Գարեգին Նժդեհին` այդ բազմաչարչար ու տանջված մարդուն, եկեք իրոք հանգիստ թողնենք:
    Աղբյուր՝ Լրագիր

    Քայլ առ քայլ՝ դարից դար

    Խենթ եմ

  10. Գրառմանը 5 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Ariadna (25.05.2010), davidus (25.05.2010), Tig (25.05.2010), Ձայնալար (25.05.2010), Ֆրեյա (25.05.2010)

  11. #442
    Bring out your dead!!! Ֆրեյա-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    12.02.2008
    Գրառումներ
    2,543
    Բլոգի գրառումներ
    11
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Չամիչ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Միայն չասես, որ հայրենասիրությունից դրդված ես սա գրում: Չէ՞, որ ասել ես, որ չես ուզում կեղծել եւ հայրենասեր երեւալ: Ի դեպ, գեների թարմացման տեսակետից ռուսական գեները լավագույններից չեն: Նրանց գեների մեջ կա դեգրադացված մի տարր, որի պատճառով շատ եւ շատ ռուս երեխաներ արդեն ծնվում են պոգենցիալ հարբեցողներ: Էլ չեմ ասում բարոյական էն խիստ անկման մասին, որով տառապում է ողջ ռուս ազգը:
    Մի աղավաղի իմ բառերը, եւ ասել եմ որ չեմ ուզում ԿԵՂԾ հայրենասեր երևալ։
    Դու ինչ գիտես՞ Ռուս ազգի գենետիկ էքսպերտիզա ես անց կացրել.... թե հայերի հետ ամուսնացած ռուսներն են հարբեցող դառնում՞ Հայաստանում ապրող ռուսների մեջ ես հարբեցող չեմ տեսել, իսկ հայերի մեջ, ոչ շատ, բայց պատահում են.. մանավանդ, որ երեկոյան ժամերին ծայրամասեր գնացող երթուղային նստես, հոտից կզգաս մեր "գեների" մեջ ալկոհոլի պարունակությունը։
    Իսկ ինչ վերաբերում ա ռուսի բարոյական կերպարին... Էն էլ ՈՂՋ ռուս ազգը...ուղղակի բան չունեմ ասելու... լրիվ հայ տղայական մտածելակերպ, էն որ չմո–չտեսները ընկնում են Ռուսաստան...

    Հերիք ա ուրիշներին անուն կպցնեք... մի հատ ձեզ նայեք, տեսեք ամեն ինչ ա, որ ճիշտ եք անումլ

    հ.գ. Հայրենասիրության մասին։ Իմ համար իմ հայրենասիրությունը մեծ–մեծ խոսալը չի։ Ամեն մարդ, ամեն հայ իր ամենօրյա կյանքով պետք ա ապացուցի իր հայրենասիրությունը, ոչ թե մտնի ֆորումներում երգի ինչքան ինքը հայրենասեր ա, հետո գնա իր աշխատանքով, վարքով, բարքով, շնորհքով ինչքան հանրավոր ա վնասի համ իրա երկրին, համ իրա ժողովրդին։

    Տարբեր մարդկանց համար հայրենասիրությունը տարբեր ա։ Հայրենիքին սիրել – "Հիմա որ հայրենիքը հետ նայի, կտեսնի, որ իրան սիրում են" (c) Artgeo

    Մեծ–մեծ դուրս տվողների համար, որոնք ասում են՝ մեր հայրենիքը, սիրենք, միրենք.. հենց սրանով արտահայտվում։ Մեր ժողովուրդը սիրում ա մեր հայրենիքը։ Շատ հայրենասեր ազգ ենք բայց...

    Խոսելով չի, գործերով ա, դերասանությունով չի...
    Some are born to sweet delight,
    Some are born to an endless night,
    End of the night...

  12. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Katka (25.05.2010), Kita (25.05.2010), Tig (25.05.2010)

  13. #443
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    10.02.2008
    Գրառումներ
    3,550
    Բլոգի գրառումներ
    8
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Chuk-ի խոսքերից Նայել գրառումը

    ՀԱՆԳԻՍՏ ԹՈՂՆԵՆՔ ՆԺԴԵՀԻՆ


    Աշխարհում երեւի թե չգտնվի այնպիսի անձ, ազգ կամ ժողովուրդ, որ չունենան իղձեր ու երազանքներ: Հարցը պարզապես.........
    Աղբյուր՝ Լրագիր
    Ճիշտն ասած չէի լսել, որ Նժդեհի օրինակն են բերել իրենց արդարացնելու համար: Ես ձեր......

    Հ.Գ. Նժդեհը բազմաչաչար ու տանջված չի: Կոռեկտությունն էլ ա լավ բան:

  14. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    My World My Space (25.05.2010)

  15. #444
    Ձայ Ձայնալար-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.04.2007
    Տարիք
    42
    Գրառումներ
    5,289
    Բլոգի գրառումներ
    3
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Վլադիմիր Հարությունյանի հոդվածի հետգրությունն ամեն ինչ արժեր:

  16. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Chuk (25.05.2010), Tig (25.05.2010)

  17. #445
    + Alizée + Ծով-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    06.10.2006
    Հասցե
    Montpellier, France
    Տարիք
    35
    Գրառումներ
    2,093
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    վաղը Ռադիոհայի «Բացասման բացասում» հաղորդաշարի թեման սա է․․․բանավեճ ա լինելու․․․16։00, 104.1

  18. #446
    Ուշադիր
    Chuk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Երևան
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    25,245
    Բլոգի գրառումներ
    31
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Վտանգված է հայերենի ոչ միայն այսօրը, այլև ապագան. Հայաստանի ժուռնալիստների միություն

    12:59 • 25.05.10


    Հայաստանի ժուռնալիստների միության վարչությունը հայտարարություն է տարածել օտարալեզու դպրոցների հնարավոր բացման առնչությամբ։ Ստորև ներկայացվում է հայտարարությունն ամբողջությամբ։

    «Առնվազն տարակուսանք ու վրդովմունք է առաջացնում ՀՀ ԿԳ նախարարության առաջարկած` ՀՀ տարածքում օտարալեզու կրթության մասին նախագիծը: Այն հարցականի տակ է դնում անկախ պետականության հիմնասյուներից` մայրենի լեզվի կարգավիճակը, որն ամրագրված է ՀՀ Սահմանադրության 12-րդ հոդվածով:

    Լեզուն՝ մայրենի լեզուն հայ լրագրողի հիմնական զինամիջոցն է, հանրության հետ առնչվելու միակ հնարավորությունը: Ահա թե ինչու Հայաստանի լրագրողական մայր կազմակերպությանը՝ Ժուռնալիստների միությանը չի կարող չմտահոգել առաջադրված նախագիծը:
    Անշուշտ, հայ լրագրողները մասնագիտական առումով կարևորում են լեզուների իմացությունը, տարբեր երկրներում, տարբեր ազգությունների հետ առանց թարգմանչի՝ ազատ, անկաշկանդ առնչվելու հնարավորությունը: Դրանով հանդերձ, մենք համոզված ենք, որ այլ լեզուներ հնարավոր է սովորել և պետք է սովորել միմիայն մայրենիին հիմնավորապես տիրապետելուց հետո: «Լեզուն մեր հայրենիքն է»,- ասում էր Վարպետը՝ Ավ. Իսահակյանը, որին կուզեինք հավելել՝ նաև ազգային արժանապատվությունը, հպարտությունը:

    Հայրենինքն ու լեզուն երկմիասնություն է, և մեկի խաթարումը կհանգեցնի մյուսի ոչնչացմանը:
    Վտանգված է հայերենի ոչ միայն այսօրը, այլև ապագան. անշրջահայաց բարեփոխումները, առկա խնդիրների թերի, այսրոպեական լուծումներն ավելի են խորացրել կրթական համակարգի թերացումները: Դրանց լուծման փոխարեն անընդունելի է առաջարկել օտարալեզու կրթական համակարգ:

    21-րդ դարի ամենավտանգավոր մարտահրավերին՝ համաշխարհայնացմանը, որ սպառնալիք է հատկապես փոքրաթիվ ժողովուրդների համար, մենք պիտի դիմագրավենք նաև մեր լեզվով, իսկ մեր ինքնության հիմնական արտահայտչամիջոցին՝ մայրենի լեզվին ամեն հայ մանուկ նախ և առաջ տիրապետում է ազգային դպրոցում: Նա, ով ի սկզբանե մայրենի լեզուն չի յուրացնում, այլ լեզուներ չի կարող յուրացնել: Մենք վտանգավոր քաղքենիություն ենք համարում Հայաստանում բազմացող լեզվական թեքումներով դպրոցներն ու այլՙ օտարահունչ հորջորջումներով վարժարանները, որոնք շերտավորում են մտցնում առանց այն էլ շերտավորված մեր իրականությունում: Հայաստանում, ինչպես ցանկացած քաղաքակիրթ երկրում, միայն մի՝ ազգային վարժարան պիտի լինի, որի բոլոր սաները, մայրենի լեզվին տիրապետելուն զուգընթաց այլ լեզուներ էլ սովորեն:

    Մենք ողջունում ենք օտար լեզուների ուսուցումը բարելավելու ցանկացած նախաձեռնություն, բայց ոչ ի հաշիվ պետականորեն հռչակված հայերենի:

    Հայաստանի ժուռնալիստների միության վարչությունը վճռականորեն դեմ է այդ վտանգավոր նախագծին, առաջարկում է դադարեցնել դրա հետագա շրջանառությունն ու քննարկումը:

    Մենք մեր նախնիներից ոսկեղենիկ ժառանգություն ենք ստացել:

    Մենք պարտավոր ենք նույնքան անաղարտ, նույնպիսի սրբությամբ պահպանել, երկյուղածությամբ գալիք սերունդներին փոխանցել այդ ոսկեղենիկ ժառանգությունը»:
    tert.am

    Քայլ առ քայլ՝ դարից դար

    Խենթ եմ

  19. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    davidus (25.05.2010), My World My Space (25.05.2010), Tig (25.05.2010)

  20. #447
    Պատվավոր անդամ Չամիչ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    09.01.2009
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    2,308
    Բլոգի գրառումներ
    2
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Ֆրեյա-ի խոսքերից Նայել գրառումը

    Հերիք ա ուրիշներին անուն կպցնեք... մի հատ ձեզ նայեք, տեսեք ամեն ինչ ա, որ ճիշտ եք անումլ
    Ֆրայա ջան, դու էլ հերիք ա ինքնա խարազանմամբ զբաղվես, նսեմացնես սեփական ազգը եւ ուրիշ ազգերի հայերից պաշտպանես, կարծես ռուսների դատապաշտպանը լինես:

    Իսկ ռուսների գեների վերաբերյալ դատարկ տեղից չեմ խոսում, կան համապատասխան աղբյուրներ, որտեղ հստակ նշվում է այն գետենիկ տարրի բացակայության մասին, որի պատճառով ռուս ազգը խիստ հակված է հարբեցողության: Կգտնեմ կտեղադրեմ, բայց ոչ այս թեմայում:
    Հայաստանը հզորանում է, շենանում է: Ես ապրում եմ հզոր, ապահով ու բարեկեցիկ Հայաստանում:

  21. #448
    Ուշադիր
    Chuk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Երևան
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    25,245
    Բլոգի գրառումներ
    31
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Թեման ոչ ուրիշ ազգերի գեների մասին ա, ոչ էլ Չամիչ-Ֆրեյա կռվահարթակ: Խնդրում եմ թեմայից մի շեղվեք ու անձնական հարթություն մի մտեք:

    Քայլ առ քայլ՝ դարից դար

    Խենթ եմ

  22. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    One_Way_Ticket (25.05.2010)

  23. #449
    Bring out your dead!!! Ֆրեյա-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    12.02.2008
    Գրառումներ
    2,543
    Բլոգի գրառումներ
    11
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Այս քանի օրը ակտիվորեն "հարցաքննում" եմ ծանոթներիս, մանավանդ նրանց, ովքեր ռուսական դպրոց են ավարտել կամ ռուսախոս ընտանիքներից են։
    Նրանցից միայն մամաս է , որ կտրականապես մերժում է օտարալեզու դպրոցների բացումը, իսկ մնացած 4 հարցվածները ասել են, որ կողմ են օտարալեզու դպրոցների վերաբացմանը, քանի որ. /քանի որ հարցվածների քանակը շատ փոքր է, կարծում եմ, էլի կգտնվեն մարդիկ, ովքեր դեմ կլինեն.../
    Հարցվածները ունեն դպրոցական, կամ նախադպրոցական տարիքի երեխաներ
    1. Դպրոցների եւ դասագրքերի ներկայիս վիճակը ահավոր է։ Ծնողները բողոքում են թե դպրոցի բարքերից, թե դասագրքերից, թե ուսուցիչների, ծրագրերի մակարդակից։ /հարցվածներից մեկը Պուշկինի դպրոցում սովորող երեխա ունի ու դժգոհ է դպրոցից/

    2. մարդիկ հույս չունեն, որ Հայաստանում դպրոցների դեգրադացման գործընթացը կդադարացվի ու դպրոցները կսկսեն բարելավվել։ Այդ պատճառով միակ հույսը տեսնում են նրանում, որ գուցե նորաբաց ռուսական դպրոցները լավը կլինեն։

    Այն հարցին, թե "Ինչ գիտեք, որ նորաբաց, կամ վերափոխված դպրոցները որակ կապահովեն" պատասխանում են, որ "Լավը չլինեն, չենք տանի երեխաների նայնտեղ" բայց դպրոցի ընտրության հարցում ուշադրություն են դարձնում ոչ թե լեզվին, այլ դպրոցի որակին։

    Լեզվի պահպանման հարցը այս կոնտեկստում չի քննարկվում, քանի որ, առաջին ռեակցիայով մարդիկ մտածում են, որ օտարալեզու– ուրեմն՝ լավ կլիշեյով։
    Երկրորդ արգումենտն այն է, որ հիմա, երբ կան հայալեզու դպրոցներ, երեխաները միևնույն է լեզուն չգիտեն, անգրագիտության հասնող մակարդակի... Այսինքն, լեզուն մեկա չեն սովորում, ինչ տարբերություն օրինական չսովորեն, թե "անօրինական"։
    առաջարկ կար, որ նախ եւ առաջ թող լեզուն աղավաղող "Կարգին Հաղորդումը" փակեն, հետո դպրոցներից խոսեն։

    Հաջորդը. ասում են, որ հայերենը միևնույնն է կիմանան, որովհետև նախ օտարալեզու դպրոցում մեկա կսովորեն, համ էլ ՝ այդ լեզվով են շփվում եւ գիրք կարդում, մայրենին իմանալը միշտ ավելի հեշտ է, դրա համար ավելի լավ է դժվար լեզուներով շփվելու ավելի շատ հնարավորություն ունենան։

    Հետո. ասում են, որ պետք է ընդունել իրականությունը… Այսինքն, հիմա դպրոցներում ոչ ոք լեզու չի սովորացնում, օտար լեզուն լավ գիտեն միայն նրանք, ովքեր մասնավոր պարապում են, եւ այդ վիճակը միևնույն է չի բարելավվի։ Այսինքն, օտար լեզուներ լավ սովորացնելու համար էլ է դեռ պետք պայքարել։ Պետությունը հենց այնպես չի դնի եւ սկսի բարելավել օտար լեզուների ուսուցումը եւ դրանով մեկա մարդիկ կմնան կոտրած տաշտակի առաջ։ Ոչ մի ձև էլ լեզու չեն սովորի։

    Հաջորդը։ Հիմիկվա դպրոցական սերունդը բացարձակապես օտար լեզուներ չգիտի, ներառյալ ռուսերենը։ Իսկ օտար լեզուների չիմանալը սահմանափակում է մարդու աշխարհայացքը, քանի որ հասանելիություն է ունենում միայն հայալեզու ռեսուրսների, իսկ դրանք շատ սահմանափակ են։ Այսինքն, օտարալեզու դպրոցների բացումը կպտաստի լեզուների իմացությանը եւ ընդհանուր աշխարհայացքի ձևավորմանը։

    հ.գ. իրականում, այս մարդիկ ամեն ինչ խառնում են իրար։ Կետերը առանձին չեմ ուզում քննադատեմ, դա դուք հեսա ինձնից լավ կանեք, մենակ երբ "Տանկերը նստեք ու քշեք" վրաներս, մի մոռացեք, որ պետք է ընդունեք ու հաշվի առնեք նաև մեր հասարակությանը, պետք է հաշվի առնեք նաև այլ ձևով մտածող մարդկանց կարծիքը, թեկուզ նրա համար, որ հասկանաք, թե ինչ կարող եք անել այդ կարծիքը փոխելու համար...բլին...

    իրականում, այս մարդիկ ամեն ինչ խառնում են իրար։ Օտարալեզու դպրոցների բացվելը ՈՉ ՄԻ կերպ չի նշանակի որակյալ դպրոց ունենալ։ Օտարալեզու դպրոցից դեֆոլթով չի հետևում դրա լավ լինելը։ Շատ հնարավոր է, որ մի տոննա զիբիլ դպրոցներ բացվեն, որոնք իրականում սովորական դպրոցներից ավելի խայտառակ լինեն։ Բայց մարդկանց մոտ միանգամից ստերեոտիպն է աշխատում սովետական լավ դպրոցների։

    Գուցե արժե շեշտը ավելի շատ դնել նաև սրա վրա ու փորձել բացատրել, որ նախ ՝ ոչ մի իմաստ չունի, միակ էֆֆեկտը կլինի հայերի ավելի շատ օտարանալը։ Երկրորդը. բա ո՞վ է վերահսկելու դրանց որակը… Արդյոք կվստահես երեխայիդ մի մոր կազմավորվող, նորավարտ–ռուսա–անգլիական ԲՈՒՀ ավարտած դասատուի՞
    Պատկերացնում եմ՝ ռոմանոյի աղջիկներին անգլերենով բարձր դասարաններում երկրաչափության դաս տալուց
    Some are born to sweet delight,
    Some are born to an endless night,
    End of the night...

  24. #450
    Ուշադիր
    Chuk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Երևան
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    25,245
    Բլոգի գրառումներ
    31
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Անի ջան, թույլ տուր գրածներիցդ ելնելով միանգամից համարձակ ենթադրություն անել, որ քո «հարցմանը» (չակերտների մեջ, որովհետև չորս հոգու հարցնելով հասարակության մասին խոսելը ժպիտ է առաջացնում) մասնակցածները ամենայն հավանականությամբ հարցը խորությամբ չեն քննել, չեն ուսումնասիրել ու մեծ է հավանականությունը, որ ասենք իմ հետ մի ժամ խոսակցությունից հետո նրանք լրիվ հակառակ կարծիքը հայտնեն:

    Քայլ առ քայլ՝ դարից դար

    Խենթ եմ

  25. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    davidus (25.05.2010), matlev (25.05.2010), Tig (25.05.2010)

Էջ 30 64-ից ԱռաջինԱռաջին ... 2026272829303132333440 ... ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Մեջբերումներ օտարալեզու գրականությունից
    Հեղինակ՝ StrangeLittleGirl, բաժին` Գրականություն
    Գրառումներ: 86
    Վերջինը: 14.02.2014, 01:41
  2. Օտարալեզու բառերի տառադարձություն
    Հեղինակ՝ Rhayader, բաժին` Հայերեն
    Գրառումներ: 43
    Վերջինը: 21.10.2012, 21:47
  3. Հայաստանն օտարալեզու հրատարակություններում
    Հեղինակ՝ Lianik, բաժին` Միջազգային քաղաքականություն
    Գրառումներ: 21
    Վերջինը: 07.02.2011, 14:37
  4. Կինեմատոգրաֆի ազգային դպրոցներ
    Հեղինակ՝ Philosopher, բաժին` Կինո
    Գրառումներ: 2
    Վերջինը: 26.04.2009, 21:46
  5. մարտարվեստների դպրոցներ ակումբներ
    Հեղինակ՝ Sirop, բաժին` Սպորտ
    Գրառումներ: 1
    Վերջինը: 11.03.2009, 01:44

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •