SUNUN մի հատ հարց ունեմ, որի պատասխանը չստացա բիլայնի սպասարկման կենտրոնում: Ասին դեռ համակարգը պատրաստ չի ու տենց բաներ: Ուզում եմ հետվճարային հիմնական ինտերնետ տարիֆս փոխեմ գիշերայինի բայց չի լինում: 08016 ՍՄՍ եմ 0674 ուղարկում ընդհանրապես չի ուղարկում: Նույննա նաև 067412 հաշիվս ստուգելու ժամանակ: Անձնական գրասենյակի համար 0674999999 էլ չեմ կարողանում գրանցել: *110*08016# նույն պատմություննա, ասումա ձեր դիմումը ընդունվածա բայց պատասխան ՍՄՍ չի գալիս: