User Tag List

Ցույց են տրվում 1 համարից մինչև 15 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 463 հատից

Թեմա: Հարցեր հոգեբանության և փիլիսոփայության բնագավառներից

Ծառի տեսքով դիտում

Նախորդ գրառումը Նախորդ գրառումը   Հաջորդ գրառումը Հաջորդ գրառումը
  1. #25
    ավագ մոդեր
    Ուլուանա-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    ԱՄՆ
    Տարիք
    44
    Գրառումներ
    12,738
    Բլոգի գրառումներ
    21
    Mentioned
    31 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Re. Հարցեր հոգեբանության և փիլիսոփայության բնագավառներից

    Մեջբերում ihusik-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Եվ մի բան էլ. հաճախ ժեստերի օգնությանն են դիմում մարդիկ, որոնք չեն կարողանում բառերի օգնությամբ լիովին արտահայտեն իրենց զգացմունքներն ու ստիպված այսպես ասած ժեստերի օգնությամբ փորձում են իրենց խոսքն երանգավորել, այդպիսով արտահայտելով ներքին հուզականությունն ու այն ինչը դժվարանում են բառերով արտահայտեն ծնում է ներքին լարվածություն, կաշկանդվածություն ու այդտեղ է որ հաճախ դիմում են ժեստերին: Դա կարող է լինել նաև երբ մտքերն առաջ են ընկնում խոսքից ու էլի որոշ առումով կապված է մարդու խառնվածքից:
    Այսինքն՝ կարելի է ասել, որ ժեստերի միջոցով փորձում են իրենց խոսքն ավելի (համենայնդեպս, իրենց կարծիքով) հասկանալի ու արտահայտիչ դարձնել: Բայց եկեք խոստովանենք, որ երբ ժեստերի գործածությունը չափից դուրս շատ է լինում, դա արդեն տգեղ սովորություն է. կողքից նայելիս այնքան էլ հաճելի չէ, երբ խոսողը աջ ու ձախ թափահարում է ձեռքերը: Եթե ուշադրություն դարձնեք, այդպիսի ժեստերը սովորաբար առանձնապես ինֆորմատիվ չեն լինում, այսինքն՝ ասվածին, մեղմ ասած, շատ բան չեն ավելացնում, փոխարենը բավական անցանկալի են գեղագիտական տեսակետից:

    Ի դեպ, սեփական դիտարկումներս ցույց են տվել, որ ժեստերի օգտագործումը, որպես կանոն, չարաշահում են ուսուցիչները: Օրինակ, ես, երբ փորձում եմ հիշել որևէ ուսուցչի, որի խոսքը, թեկուզ առօրյա կյանքում չի ուղեկցվում ժեստերի առատությամբ, ինչ-որ չեմ կարողանում մտաբերել այդպիսի մեկին... Դա, իհարկե, գալիս է նրանց աշխատանքի բնույթից: Բնական է, որ բացատրելիս մարդն ավելի հաճախ է դիմում ժեստերի օգնությանը, իսկ ուսուցիչների հիմնական գործը հենց բացատրելն է, այն էլ երեխաներին, և աշխատանքի բերումով այդ սովորությունը ձեռք բերելով՝ նրանք այն արդեն ակամա կիրառում են նաև աշխատանքից դուրս՝ կենցաղում:

    Ամեն դեպքում, դա հաճելի սովորություն չէ և, կարծում եմ, արժե փորձել ազատվել դրանից:
    Վերջին խմբագրող՝ Ուլուանա: 04.10.2007, 22:34:
    Երջանկությունը ճամփորդելու ձև է, ոչ թե նպատակակետ։
    Ռոյ Գուդման

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Մտորումներ հոգեբանության շուրջ
    Հեղինակ՝ Չամիչ, բաժին` Հոգեբանություն և փիլիսոփայություն
    Գրառումներ: 29
    Վերջինը: 04.05.2016, 23:11
  2. Հարցեր SQL-ից
    Հեղինակ՝ rostrix, բաժին` Ծրագրավորում
    Գրառումներ: 92
    Վերջինը: 02.06.2015, 21:55
  3. Փիլիսոփայության ռեֆերատ
    Հեղինակ՝ Okamigo, բաժին` Ակումբի անցուդարձ
    Գրառումներ: 1
    Վերջինը: 24.01.2011, 15:07
  4. Գրքեր հոգեբանության վերաբերյալ
    Հեղինակ՝ Haykolo007, բաժին` Հոգեբանություն և փիլիսոփայություն
    Գրառումներ: 12
    Վերջինը: 02.12.2009, 16:36
  5. Սեռական ակտի ուշացման ազդեցությունը մարդկային հոգեբանության վրա:
    Հեղինակ՝ Երվանդ, բաժին` Հոգեբանություն և փիլիսոփայություն
    Գրառումներ: 100
    Վերջինը: 14.05.2009, 21:42

Թեմայի պիտակներ

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •