Հղումը սխալ էի դրել, սրա մասին եմ:
Հղումը սխալ էի դրել, սրա մասին եմ:
Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
Աթեիստ (22.05.2015)
Մեկ էլ Աթեիստ ջան, շատ հաճախ մարդիկ էնքան թույլ են լինում, որ հասարակությունը ճնշում ա իրանց անհատականությունը ու դա չի արտահայտվումԵս կուզեի, որ մարդիկ մի քիչ անկախ լինեն շրջապատից, ապրեն իրենց համար, անեն նենց, ոնց որ իրենց ա հարմար, դարձնեն իրանց նենց, ոնց որ իրանք են ուզում, այլ ոչ թե հասարակությունն ա պահանջում. թող ստեղծեն առաջարկ, կարող ա դա էլ ծնի պահանջարկ. օրինակ մարդն ունի օրիգինալ գաղափար, բայց գիտի, որ իրեն չեն ընդունելու դրա համար: Բայց ինքն էդ գաղափարն իրագործում ա. 10-ից 9 ին դա դուր չի գալիս, բայց էն մեկն էլ ասում ա լսի լավ բան ա արել, ես էլ անեմ: Ու սկսվում ա դա տարածվել ու հիմա էլ դա ա դառնում չափանիշ կամ չի դառնում: Ուզում եմ ասեմ հասարակությունն էլ ա լայն հասկացություն, առաջին հերթին մեղավոր ա տվյալ մարդը, որ ապրում ա ուրիշների համար:
Chuk (21.05.2015), Sambitbaba (22.05.2015)
Chuk (21.05.2015)
Մնում ա ուրախանալ, Լարո ջան, որ քո տարեկից մարդիկ Պուշկինին դեմքով գիտեն։
Chuk (22.05.2015), Mephistopheles (22.05.2015), Աթեիստ (22.05.2015)
Մի քիչ նույնը չի, Արտ, անցյալի գեղեցկության չափանիշների մասին ես խոսում և այլն, ոչ թե քո անմիջական ծանոթի հետևից: Հարեմի թեմայով մի իրանագետի հարցազրույց էր աչքովս ընկել էդ օրերին, էդ աղջիկը հիացած ասում էր, որ իրականում այս կանայք շատ սիրուն են, իրենց ժամանակի ամենագեղեցիկ կանայք են եղել ու մենք պետք ա կարողանանաք ընկալել, որ գեղեցկության չափանիշներն են փոխվել: Շատ հաջող հարցազրույց էր, աչքովս մի անգամ ընկնի, կբերեմ լինկը ակումբ: Մենք բոլորս նույնը չենք, որովհետև պատրաստ ենք Լարոյի ակումբ բերած քննարկումից հետո վերանայել մեր անցյալի որոշ սխալներ ու փորձել էլ չկրկնել: Համենայն դեպս ընդունել, որ սխալ էր մեր արածը:
Chuk (22.05.2015), laro (22.05.2015), Sambitbaba (22.05.2015), Ուլուանա (22.05.2015)
Էս բոլդ արածս նենց չի որ մենակ մեր հասարակությանն ա վերաբերում։ Անճոռնի ճուտիկի հեղինակը հայ չի։
Ու հայ հասարակության անունը ինչքան էլ հելած լինի, իրականում ահագին տոլերանտ են։
Էդ երբվանի՞ց Պուշկինը դարձավ հայհոյանք։ Եթե մարդը բակենբարդներ ա պահում, ո՞նց իրան Պուշկինի հետ չասոցացնես։ Եթե ոչ մեկ իրա ներկայությամբ էլ չի ասում, ի՞նչ վիրավորանքի մասին ա խոսքը։
Ոնցոր ասեք մարդը էնքան մեծ անհատականություն ա, շրջապատի կարծիքի վրա թքած ունի, դրա համար ժողովրդի մեջ կանգնած թսում ա, բայց իրան թսան բլոճ ասելը վիրավորանք ա։
Մարդը տարին 2 անգամ ա լողանում, որտև տենց ա ուզում, ինքն իրան տենց էլ ա հավանում (երևի ակնհայտ ա, չէ՞, որ իրա անձնական հիգիենան ոչ մեկի գործը չի), բայց իրան հետևից խոզ ասել չի կարելի։
artak.amDe gustibus et coloribus non est disputandum.
Հատուկ քեզ համար գտա:
Տրիբուն (22.05.2015)
Հա, իհարկե միայն մեր հասարակությանը չի վերաբերում: Բայց ասենք ԱՄՆ-ում ու Եվրոպայում դժվար թե երկար մազեր պահող տղերքի հետևից ռեպլիկները համատարած բնույթ կրեն (չնայած վերջին շրջանում Հայաստանում էլ ա քչացել), քթին պիրսինգ արած աղջկա նկատմամբ ռեպլիկները համատարած բնույթ կրեն (չնայած էլի ոնց որ վերջերս քչացել ա), ականջող կրող տղու հետևից ռեպլիկները համատարած բնույթ կրեն (նորից նույնը) և այլն:
Արտաքինի հարցում տոլերանտությամբ մենք, իմ կարծիքով, լիքը երկրների զիջում ենք: Իհարկե շատերից էլ առաջ ենք:
Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
Շինարար (22.05.2015)
Դե դու իրան սկսում ես ասել թսան բլոճ ու խոզ, որովհետև ինքը քեզ նեղություն ա տալիս: Օրինակ ես ոնց կարամ չբողոքեմ վրները մի տոննա դուխի լցրած մարդկանցից, որոնք նստում են հասարակակն տրանսպորտ, իրանց բոլորի հոտն էս շոգին խառնվում ա իրար ու ես հոտից գժվում եմ: Կամ ծխող վարորդից հա ինչ անեմ թե իրան էդ հաճելի ա:
Շինարար (22.05.2015)
Չէ, բնական չի, Արտ: Բնականն՝ ընդունելն ա յուրաքանչյուրի գոյության իրավունքը էնպես, ոնց ինքը կա: Չգիտեմ՝ ինչ ռեակցիա կտամ, բայց էստեղ մեր օֆֆիսի ժողովրդրին էդ օրերը ցույց տվեցի էդ նկարները, ընդ որում ոչ մեկն արևելքից չի, ոչ մեկն արևելքի մշակույթներով չի զբաղվում, հեռու են էդ ամենից, բայց մարդիկ ուղղակի նայեցին, հետաքրքրվեցին, ինտերնետում քրքրեցին, հոդվածներ հետաքրքրիր գտան էդ ամենի մասին: Ինձ թվում ա՝ բնականն էդ ա:
Այսինքն քո համար կարևոր ա էս քեզ նեղություն պատճառելու պա՞հը։
Եթե էդ խոզի հետ անձամբ չես շփվում, ուրեմն իրան չի կարելի անվանել խոզ, ու եթե մեկը անվանեց, դու էլի պտի համարես, որ մարդուն վիրավորում ե՞ն։
Սաղ սխալը նրանից ա գալիս, որ մարդուն անուն կպցնելը նույնացնում ես վիրավորելու հետ, չնայած ինքն էլ ասում ես, որ իրա դեմը ոչ մեկ չի ասում։
Դա իրան մյուսներից տարբերելու ձև ա, ոչ թե վիրավորելու։
Չուկ, էն որ ամեն բախից հետո գրել ես վերջերս քչացել ա, շատ ճիշտ ես նկատել։ Դրա համար եմ ասում, որ հասարակությունը լավ էլ տալեռանտ ա։
artak.amDe gustibus et coloribus non est disputandum.
Շին, դու մի այլ կարգի ծայրահեղացնում ես։ Ի՞նչ գոյության իրավունքի մասին ա խոսքը, ո՞վ ստեղ ինչ որ բան ասեց ինչ որ խմբի գոյության իրավունքի մասին։
Քո բերած օրինակով էլ մարդիկ տեսել են ու տվել են որոշակի ռեակցիա։ Դու հո պտի նորմալ տանես, որ նայի ու եվրոպացու ռեակցիան տարբեր լինի։ Բայց նենց չի որ ձերոնք անտարբեր են մնացել։
artak.amDe gustibus et coloribus non est disputandum.
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ