Mephistopheles (27.01.2013), Արէա (27.01.2013)
kivera (29.01.2013)
Չէ, բացարձակ սխալ ես ասում Դավ ջան… փաստը միշտ էլ կա, դա օբյեկտիվ իրականություն ա, փաստը չի կարա չլինի… բայց փաստերի գիտական գնահատականը արդեն դա քաղաքակրթության զարգացման աստիճանի նշան ա… առանց գիտական գնահատականի պատմություն չկա… փաստ միշտ էլ լինելու ա, բայց գիտական գնահատական կարող ա չլինի ու դա կտանի հասարակության աղավաղման ընդհուպ մինչև պատականության կորստի…
kivera (29.01.2013)
է հա… Վրաստանին էլ Ադրբեջանինն էլ, թուրքիայինն էլ էր կախված եվրոպական երկրներից, Ռուսաստանից, Ամերիկայի կոնգրեսից, Դաշնակներից և այլն…
ես կոնկրետ Նժդեհի համար եմ ասում, մենք գնահատակնը էդ մարդու դեռ ճիշտ չենք տվել, մեր պատմության մեջ էդ մարդու տեղը դեռ հստակ չի, քանի որ նա էսօր "պետական հովանավորչության տակ ա", ինչպես Լֆիկը, Նեմեցը, Սաշիկը…
Ապեր, կա primary source evidence և secondary: Ինձ չի հետաքրքրում գիտական կարծիքը, դա միշտ կարող ա փոխվի, բայց փաստը կմնա:
I don't like to commit myself about heaven and hell - you see, I have friends in both places.
Mark Twain
kivera (29.01.2013)
ես էլ ասում եմ primary source evidence և secondary is not enough for the history, they are necessary but are still subject to objective interpretation… գիտական կարծիքը անձնական չի ու շատ ձայներով էլ չի որոշվում… մի փաստի շուրջ կարա շատ կարծիք լինի… փաստը կարելի ա զանազան կոնտեքստների մեջ նայել և կարելի ա մեկուսացնել, մենակ փաստը հերիք չի… տենց լիներ պատմաբաններն անելիք չէին ունենա…
Չէ, ապեր, սխալվում ես: Ես երբեք խոսքի ազատությանը դեմ չեմ եղել: Իսկ ինչ-որ մեկին "շատ մեծ հաճույքով ծաղրելու" ցանկությունը անձի ներքին կուլտուրայի և զարգացվածության հարց է:
Ասում էչ, չէ, ֆիլմը ծաղրելով անխուսափելիորեն Նժդեհին ենք ծաղրում: ՄԱՔՈՒՐ ֆիլմի ծաղր կարծես թե չի սպասվում...
Համեցեք իմ ֆորում
Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:
Էտ ժամանակվանից շատ բանի մասին սկսվեց խոսվել, որ մինչև էտ չէր խոսվում, այդ թվում Նժդեհի: Բայց նժդեհականությունն իրա ցեղակրոնությամբ ավելի թարմ երևույթ ա, ու էսօր ամենահարմարն ա ուղեղների լվացման համար: Դրա համար էլ հիմա Անդրանիկ, Չաուշ, Սերոբ, Դրո, էլ մոդա չի: Հիմա մոդան Նժդեհն ա, քանի որ պետք ա իրա ցողակրոն գաղափարախոսությունը: Դրա համար էլ կախվել ենք իրանից:
Պրիտոմ, էս գաղափարախոսության հիմքերը Նժդեհը չի դրել էն ժամանակ, երբ հայրենիքի համար կռվում էր, մնացած բոլոր հերոսների նման: Նժդեհի ցեղակրոնությունը 30-ականներին ա առաջ եկել, երբ ինքը վաղուց արդեն չէր կռվում, ու հնարավոր ա պարապ էր: Մարդու մտքով երևի չէր էլ անցնում, որ մի օր էտ կարող ա երկրի իշխող գաղափարախոսություն կդառնա:
Mephistopheles (27.01.2013), Արէա (27.01.2013), Դավիթ (27.01.2013)
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ