Quyr Qery (07.03.2012)
Բա ասա է, թե չէ ստեղ միայնակ հարվածներին դիմակայում ես: Չես զգում, որ Հայկը ավելի ավտարիտետնի ա քեզանից
Դե Վասակն էլ էր պեշկա
1. Պեշկայությունը ինչով ա որոշվում?
2. Արդյոք ոտարի խաղում պեշկա լինել/չլինելը մարդուն ազատում է դավաճան լինել/չլինելուց?
Պիվա չես խմում դրանցի ա
Դե էլ կրուտիտ մի արա, պետությունը մնում է պետություն` որոշել են, փորձել են, չի ստացվել: Պարզ, հասարակ, հասկանալի: Վասակն էլ, որպես թագավորի հլու-հնազանդ պեշկա ծառաիր գործն էր անում, ոնց որ ասենք Գեղամյանը, ու արդյունքի չհասավ, դրա համար էլ պատժվեց:
Իսկ եթե լուրջ: Չեք կարծում, որ Վասակին պատժելու պատճառը ոչ թե նրա "չդավաճան" լինելու համար էր, այլ ուղղակի թագավորի հանձնարարությունը չկատարելւ համար, կամ էլ գործը վիզ էր վերցրել ու տակից դուրս չէր եկել, թագավորն էլ կորուստենրը իրանից էլ քերեց
Իսկ իմ զգացմունքները իրենք խնայում են?
:thnik Էլի Սերժն էր լինելու?
Դե եղբայր, գիտես, որ եթե ների մեծ կողմնակից չեմ:
Ինչի? Ով էր խանգարում? Ինչի թագավորի վրո կհորինեն, ու տարյուրամակներով հալած յուղի տեղ կանցկացնեն, իսկ ինչ-որ մի "պեշկա" մարզպանի վրո, այն էլ տակ տված ու ստորացված, չեն հորինի?
Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...
Ես դեռ ոչ մի լուրջ փաստարկ չեմ լսել, որ Ճենաց աշխարհը Չինաստանն է կամ էլ Մավերնահրը:
Այն, որ Հայաստան են եկել - իրականում նրանք տեղաշարժվել են Տայքից Տարոն...Խորենացին ինչն ա սխալ ասել? գալու տեղը, գալու ժամաակը, թե այն, որ եկել են?
Սեբեոսը հաստատ, իսկ Հովհանը շատ մեծ ավանականությամբ օգտվել են Խորենացուց, որն էլ հավանաբար օգտվել է Փավստոսից: Ի դեպ, Հովհանի տեղեկությունը շատ ուշագրավ է և բացառված չէ այստեղ արիական հետքեր տեսնելը...Նորից հարցնեմ` այլ աղբյուր ունես?
Որքան ես գիտեմ կա 3 ազբյուր` Խորենացի, Սեբեոս, Հովնան Մամիկոնյան: Ի դեպ վերջինս վաբշե իրենց տոհմի ծագումը կապում է հին հեթանոսական Գիսանե և Դեմետր աստվածների հետ, որոնք եկել էին Հնդկաստանից:
Ըհը - եվ IV դարի իրադարձություններում ինչ-որ հակահայկազունյան դավադրություն տեսնել դրա համար էլ չարժե...Տարբերակ է, որը միանշանակ ոչ հաստատել կարելի է, որ էլ հերքել:
Դե իմաց կտաս:
Կա կարծիք, որ Եղիշեն Ավարայրից հետո է հոգևորական դարձել:մոռացար շեշտել "բայց ռազմական գործից ոչինչ չհասկացող և հոգևորական մարդ "![]()
Համաձայն եմ, ուժեղ փաստարկ է - բայց ողբերգությունն այն է, որ այդ մինյատուրները կրկնում են իրենց ժամանակի թուրքմենական հանդերձանքը:Հա, 14-15-րդ դարերի էն: Բայց մոռացել ես, որ մեր մատենագրության ավանդույթների մեջ ոչ միայն զրոյիկ գրելն էր, ոյլև հին գործը վերարտադրելը` copy-paste ?
Հա, հանուն ինչի?Ինքը չի գաղտնիք պահել, այլ զակազչիկը: Մոռացար, որ քարայրումէ գրել? Հնարավոր է, որ նույնսիկ հսկողության տակ: Դե կոմպ էլ չուներ, որ իրա գրած ֆայլերը ֆացեբուքում քցեր: Ի օրինակ է եղել, այն էլ Դավիթ Մամիկոնյանը ևս է արել: Արի չմոռանանք, որ այդ թվերին մագաղաթագիր գիրքը հսկայական կարողություն արժեր:
Համաձայն եմ, բայց չի կարելի նույն այդ բարեկամի խոսքերին բացարձակ հաատ չընծայել, ընդամենը նրա համար, որ. "բարեկամ" էՉեմ ասում ստախոս է, ասում եմ կողմնակալ է: Նույնիսկ դատարանում բարեկամի վկայություններին այդքան էլ ուղղակիորեն չեն նայում:![]()
Համեցեք իմ ֆորում
Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:
Varzor ձյա, ի տարբերություն քեզ, ես ինձ իրավունք չեմ վերապահում այդ մարդկանց մասին պիտակավորող, կամ արդարացնող եզրակացություններ անել: Առավել ևս իրենց խորքային նպատակների միասն խոսել: Տնաշեն իսկի ԼՏՊ-ի արածներն են ընդամենը 10 տարի է անցել բայց դարբեր ձևի մեկնաբանում: Դու ուզում ես, որ 1000 տարի առաջվա եղածների վերաբերյալ մեկնաբանություններ և որակումներ տամ?
Ես կարող եմ ընդամենը իմ ենթադրություններն ու պատկերացումները ներկայացնել` այս կամ այն ինֆորմացինա հիմք վերցնելով: Բայց արդյոք դա դոգմա է?
![]()
Համեցեք իմ ֆորում
Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:
Երևումա տղի գլուխը խառնա, չի կարողանում կենտրոնանա, իր հուշերի շարունակությունը գրի...
Պեշկա չի էն մարդը, որը կարողանում է այդ պահին իր առջև դրված հարցին ինքնուրույն լուծում տա:Դե Վասակն էլ էր պեշկա
1. Պեշկայությունը ինչով ա որոշվում?
2. Արդյոք ոտարի խաղում պեշկա լինել/չլինելը մարդուն ազատում է դավաճան լինել/չլինելուց?
Ինքն ուղղակի փորձեց երկու տախտակի վրա խաղալ ու երկու պարտիան էլ տանուլ տվեց - օպերատիվ հիշողությունը չհերիքեց, թե ինչ...Իսկ եթե լուրջ: Չեք կարծում, որ Վասակին պատժելու պատճառը ոչ թե նրա "չդավաճան" լինելու համար էր, այլ ուղղակի թագավորի հանձնարարությունը չկատարելւ համար, կամ էլ գործը վիզ էր վերցրել ու տակից դուրս չէր եկել, թագավորն էլ կորուստենրը իրանից էլ քերեց![]()
Ինչ են արել քեզ, ախպերս...?Իսկ իմ զգացմունքները իրենք խնայում են?![]()
Համաձայն եմ, եթե չկա այդ գործում::thnik Էլի Սերժն էր լինելու?
Դե եղբայր, գիտես, որ եթե ների մեծ կողմնակից չեմ:
Չեն հորինի, քանի որ հիշողներ կային, ականատեսներ ու մասնակիցներ կային, իսկ Պապի պարագան այլ է:Ինչի? Ով էր խանգարում? Ինչի թագավորի վրո կհորինեն, ու տարյուրամակներով հալած յուղի տեղ կանցկացնեն, իսկ ինչ-որ մի "պեշկա" մարզպանի վրո, այն էլ տակ տված ու ստորացված, չեն հորինի?
Համեցեք իմ ֆորում
Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:
Ճենապակի
Մավերնահրը մի խառնի դրանց հետ: Չին-Չեն-Ճեն նմանությունը շատ ու շատ շփոթություներ է առաջացրել, ու դեռ էլի կ առաջացնի: Ի դեպ արի չմոռանանք, որ "ճ" ամեն մահկանացու ազգի չի տրված արտասանելը:
Համ էլ էլի Ավեստան թռար
Հիմք?
Հովնանի տարբերակը կատեգորիկ կերպով տարբերվում է թե Սեբեոսի և թե Խորենացու տարբերակներից: Ի դեպ Հովնանը Մամիկոնյան էր չէ ?
Հիմք?
Ավանդական և ընդունված կարծիքով, նրան ուղարկել են սովորելու, վերադառնալուց հետո ստացել է վարդապետի աստիճան, այնուհետև դարձել Վարդանի քարտուղարը և ըստ երևույթին անձնական տերտերը: Էն ժամանակ տենց մոդա էր չէ, որ իշխանը իրա ամենօրյա գործածման րերը հետը ման էր տալիս:
Ծիստա
Բայց փղերին կարգին էլ նկարել են
Հանուն ինչի Վասակը արեց? Եսիմ ...
Կարիքից կամ վախից դրդված, պատճառները շատ կարող են լինել: Ընդ որում հաշվի առնելով քարայրային կյանքի տարիները` ամենայն հավանականությամբ ստիպել են, սա էլ դե գրագետ տղա էր` գրել է: Արի մի մոռացի, որ էդ ժամանակներում դեռ այդքան շատ չէին կարգին գրել-կարդալ իմացողները:
ԾիստաՍուտ չենք համարում, բայց հալած յուղի տեղ էլ չենք ընդունում: Իսկ քանի որ բարեկամի խոսքրը այս պարագայում "ասնավանի չեն", ոստի գործը կարճվում է` հանցանշանների բացակայության պատճառով:
Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...
Արի սենց ասեմ` ցանկացած պաշտոնյա էլ ունի ընտրության հնարավորություն, որի արդյունքում որևէ հարցի ինքնուրույն լուծում կարող է տալ կամ չտալ: Այլ հարց է արդյոք նա կգնա այդ քայլին, թե չէ:
ՀԻմա Վասակը պեշկա էր? Ըստ քո դասակարգման` այո:
Պեշկաները դավաճան են?
Դե իմա, նաղդի թագավորը պատժեց հենց ձախողման համար:
Կլնի չասեմ?, անցանք, մոռացի, Գրգորն Լուսավորիչն էլ սուրբ ու երանելի մարդ է:
Ծանրակշիռ փաստարկ չի, քանի որ ոչ մի փաստ չկա, որ Եղոյի գիրքը շրջանառվել է հենց գրվելուց հետո: Կարողա 50-60 տարի հետո են մեյդան հանել, որ սերունդ դաստիարակեն:
Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...
ՏԵղ լուրջ փաստարկ կար, բաց եմ թողել
Խնդրեմ - Տայքում Մամիկոնյաններն ավելի շուտ են հայտնվել, քան Տարոնում:Հիմք?
Մամիկոնյան էր, բայց նրա երկը կարծես հավեսով խմբագրվել է - յավնի նեստիկովկեք կան:Հովնանի տարբերակը կատեգորիկ կերպով տարբերվում է թե Սեբեոսի և թե Խորենացու տարբերակներից: Ի դեպ Հովնանը Մամիկոնյան էր չէ ?![]()
Չէ, էդ ենթադրությունա, հաշվի առնելով որոշ պահեր - ընդամենը: դեպ, կարող էր, չէ, համ տերտեր լիներ, համ էլ` կռվեր - խաչակիրների պես:Հիմք?
Ավանդական և ընդունված կարծիքով, նրան ուղարկել են սովորելու, վերադառնալուց հետո ստացել է վարդապետի աստիճան, այնուհետև դարձել Վարդանի քարտուղարը և ըստ երևույթին անձնական տերտերը: Էն ժամանակ տենց մոդա էր չէ, որ իշխանը իրա ամենօրյա գործածման րերը հետը ման էր տալիս:
Եսիմ? Էդքան էլ նման չեն սասանյանների փղերին...Բայց փղերին կարգին էլ նկարել են![]()
Հա, բայց եկեղեցին ինչ շահ ուներ գաղտնի պահել Եղիշեի գրվածքները - հենց ինքը պիտի առաջինը հաներ դրանք ու գոռար աշխարհով մեկ:Հանուն ինչի Վասակը արեց? Եսիմ ...
Կարիքից կամ վախից դրդված, պատճառները շատ կարող են լինել: Ընդ որում հաշվի առնելով քարայրային կյանքի տարիները` ամենայն հավանականությամբ ստիպել են, սա էլ դե գրագետ տղա էր` գրել է: Արի մի մոռացի, որ էդ ժամանակներում դեռ այդքան շատ չէին կարգին գրել-կարդալ իմացողները:
Իսկ գործի քննության օրինականության նկատմամբ քննություն իրականացնող դատարանը վերացրեց քննիչի այդ որոշումը և գործն ուղարկեց նոր քննությանԾիստաՍուտ չենք համարում, բայց հալած յուղի տեղ էլ չենք ընդունում: Իսկ քանի որ բարեկամի խոսքրը այս պարագայում "ասնավանի չեն", ոստի գործը կարճվում է` հանցանշանների բացակայության պատճառով:
![]()
Համեցեք իմ ֆորում
Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:
Լիոն ջան, փաստորեն, դու 21-րդ դարից ավելի լավ տեսար, քան պատմահայրը 5-րդ դարից: Ինչի՞ հիման վրա ես ասում, որ Մամիկոնյանները կային Տայքում ավելի շուտ, քան Խորենացու մոտ է գրված: Թող մի կողմ ադրբեջանցիք ինչ են մտածում Մամիկոնյանների մասին: Իրենք նաև մտածում են, որ երկիրը կլոր է: Պետք է ժխտե՞նք:
Դու ինձ ավելի լավ է ասա: Ձեռքդ դիր սրտիդ ու ասա: Որ կարդում ես Խորենացու հատվածը Մամգոնի մասին, չե՞ս զգում, որ Խորենացին նկատի չուներ Հայաստանը, որպես Մամգոնի նախկին հայրենիքը:
I don't like to commit myself about heaven and hell - you see, I have friends in both places.
Mark Twain
Varzor (11.03.2012)
Հավատացած եմ , որ Դսեղեցին այս և նման անձանց է նկատի ունեցել երբ գրել է .
Չարն էլ է միշտ հիշվում հավետ :
Անեցք նրա չար գործին :
Որդիտ լինի , թէ հերն ու մեր ,
Թէ մուրազով սիրած կին :
Աղքատը ցանկանում է ապրել գոնե մեկ օր ավելի երկար , իսկ հարուստը ցանկանում է ապրել գոնե մեկ օր ավելի լավ :
Varzor (11.03.2012)
Չէ, իրոք, իրենք սկզբում Տայքում են եղել, Էրեխանի ամրոցի շրջակայքում, հետո նոր միայն եկել են Տարոն: Այդ մասին է վկայում նաև Օրբելյանների տոհմական լեգենդը, որոնցից էլ ըստ երևույթին սերել են Տարոնի Մամիկոնյանները: Ըստ այդ լեգենդի Օրբելյանները հաստատվում են Օրբեթ ամրոցում և սկսվում են հիշատակվել մ.թ.ա. IV դարի վերջից: Ես թույլ եմ ինձ տալիս ենթադրել, որ Տարոնում հայտնված Մամգունը հենց այս Օրբելյանների մի սեպուհն էր, որն իր սեփական տոհմի հիմքը դրեց կամ էլ թարմացրեց արդեն իսկ գոյություն ունեցած Մամիկոնյանների ճյուղը...
Իրոք, անկեղծ, տպավորություն է ստեղծվում, որ ինքն ուղղակի շփոթել է...Դու ինձ ավելի լավ է ասա: Ձեռքդ դիր սրտիդ ու ասա: Որ կարդում ես Խորենացու հատվածը Մամգոնի մասին, չե՞ս զգում, որ Խորենացին նկատի չուներ Հայաստանը, որպես Մամգոնի նախկին հայրենիքը:
Համեցեք իմ ֆորում
Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:
Մոդերատորական. առաջին գրառման մեջ ավելացվել է նյութի աղբյուրն ու հեղինակի անունը: Այլ տեղերից մեջբերումներ անելիս աղբյուրը նշելը մնում է պարտադիր պայման՝ անկախ բաժնից:
Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
Moonwalker (08.03.2012), Varzor (11.03.2012)
Դրանք միայն քո ենթադրություններն են, հենված առասպելի վրա, որտեղ , ի դեպ, չի նշվում Մամգոնի անունը: ՈՒղղակի հերքել Խորենացու պարզ գրածը, ինչ է որ Մանգոնին հայ սարքենք, չեմ կարծում ճիշտ մտածելակերպ է: Ի՞նչ է խանգարում Բագրատունիներին, Մամիկոնյաններին, Արծրունիներին, Գնունիներին, Կամսարականներին և Արշակունիներին ունենալ ոչ զուտ հայկական նախահայրեր: Միևնույն է, մի 2-3 սերունդ հետո, իրենք ամբողջովին հայացել են:
Հետո, մի մոռացի`Մամիկոնյանների ընտանիքը թույլ ուժ չէր 5-րդ դարի Հայաստանում: Դժվար թե կուլ տային Խորենացու "զրպարտանքը" իրենց նախահայրի մասին, եթե դա չհամապատասխաներ իրականությանը:
I don't like to commit myself about heaven and hell - you see, I have friends in both places.
Mark Twain
Խորենացին, ինձ անհայտ պատճառներով, մեղմ ասած չէր սիրում Մամիկոնյաններին - դա հայտնի փաստ է: Մամգունի մասին հայտնում է նույն Խորենացին![]()
Համեցեք իմ ֆորում
Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:
Դե չսիրելը մի կողմ, վերջապես Բագրատունիների մարդն էր ու իհարկե հնարավոր է դա: Բայց ինչքան էլ չսիրեր, սպարապետի տոհմի մասին սխալ չէր գրի, իմ կարծիքով:
I don't like to commit myself about heaven and hell - you see, I have friends in both places.
Mark Twain
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ