Մեջբերում Sagittarius-ի խոսքերից Նայել գրառումը
լավն էր. փորձել գտրնել մարքեթինգի և գովաըդի մինջև տարբերությունները, նույնն է, ինչ փորձել գտնել բորշի և գազարի միջև տարբերությունները:

Գովազդը մարքեթինգի գործիքներից /տարրերից, էլեմենտներից, չգիտեմ, ոնց եք ուզում անվանել/ մեկն ա, իսկ ավելի կոնկրետ՝ Չորս Pից մեկի /Մարքեթինգի Միքսի/՝ Promotionի /հայերեն ո՞նց էր ճիշտ թարգմանությունը, մոռացել եմ/ էլեմենտը:
Համաձայն եմ, բացի այդ, քանի որ մարքեթինգը ավելի լայն իմաստով բաժանվում է Inbound և Outbound մարքեթինգի (իմիջայլոց շատ կազմակերպություններ հիմնականում, ցավոք, բավարարվում են միայն Outbound մարքեթինգով), ապա կարելի է ասել, որ գովազդը ու PR-ը հանդիսանում են Outbound մարքեթինգի տարր: