Համ քույրն է եղել համ կինը: Եթե մարդ էությունը թողած իր արածի արդարացումն է փնտրում ոչ էականի մեջ, ապա իրավունք չունի Աստծո անուն տալ, առավելևս նրա ընտրյալ կոչվել: Իմ կարծիքով աստծո մարդը կամ ամենասովորական տղամարդը, որ արժանապատվության զգացում ունի, չպետք է այդպես վարվի: Եվ ամբողջ հարցն այն է, որ Աբրահամն այդպիսի քայլի դիմել է նաև երկրորդ անգամ, երբ ոչ մի բան չէր սպառնում իրեն: Այլ կերպ ասած եկամտաբեր մասնագիտություն էր դարձրել դա: Իսկ այդպես բարկացած եմ խոսում, որովհետև հազարամյակներ անց հրեաները չեն փոխվել և վարվում են ճիշտ այնպես, ինչպես ժամանակին իրենց նախահայրը` իրենց կանանց և աղջիկների միջոցով, մեզ` հայերիս համար` նրանց պատվի միջոցով, հասնում են իրենց բաղձալի նպատակին:
Իհարկե լիքն էր, սիրելի Մալխաս: Խոսելով Ծննդոցի երկրորդ գլխի մասին, չգիտես ինչո՞ւ, մենք միշտ մոռանում ենք առաջին գլուխը: Ցանկանում եմ հիշեցնել:
Վեցերորդ օրը Աստված ստեղծեց մարդուն, "Իր պատկերովը և արու և էգ ստեղծեց զանոնք և ըսավ. "Աճեցեք ու շատցեք ու երկիրը լեցուցեք…"": Հետո, յոթերորդ օրը հանգստացավ: Հետո, երբ Արարումն արդեն ավարտվել էր, ստեղծեց Ադամին, հետո՝ Եվային:
Sambitbaba (30.07.2011)
Sambitbaba (30.07.2011)
Սիրելի Սամբիտբաբա, կարդացի, իսկապես այդպես է: Ուղղակի մի տեսակ հավատս չի գալիս... Երկու հազար տարի է այդքան եկեղեցիներ կան: Ոչ ոք չի նկատել???
Առաջարկում եմ, որ մյուսներն էլ կարծիք հայտնեն:
Իմ կարծիքն արդեն ասել եմ ավելի վաղ, մեկ ուրիշ փաստի վրա արտահայտելով համոզմունք, որ Ադան ու Եվան իրենց ստեղծման պահին աշխարհում միակ մարդիկ չեն եղել:
Sambitbaba (30.07.2011), Արէա (29.07.2011)
Կա մի հիփոթեզ, ըստ որի մարդը մինչ Homo Sapiens-ի առաջացումը զարգացել է էվոլուցիայի օրենքներով, սակայն բազմաթիվ գիտնականներ հետազոտությունների, պեղումների, տարբեր ժամանակաշրջանների կմախքների ուսումնասիրության արդյունքում եկել են այն եզրակացության, որ մարդու զարգացման շղթայում կա մի օղակ, որի զարգացումը նախորդի համեմատ կատարվել է օրինաչափությունից դուրս, կտրուկ, թռիչքային: Պարզ ասած կապկանման, ուղիղ քայլող մարդուց անմիջապես հետո հայտնվում է բանական մարդը, ու ենթադրում են, որ դա կատարվել է ինչ-որ արտերկրյա բանականության շնորհիվ (որին հետագայում մարդիկ կհամարեն Աստված), ասենք գենետիկ կոդի փոփոխման, կամ առայժմ անհայտ ինչ-որ եղանակով:
Ըստ արիացիների "աստվածաշնչի"` Է ԱՐԱՐ-ի, երկրի մարդը վայրի էր, այնպես ինչպես բնությունը, ու նա չի զարգացել աստիճանաբար, այլ միանգամից, երբ Լուսնթագի կողմից նրան տրվել է Կենաց Ծառը: Այսինքն մինչև Կենաց Ծառը (որը բանականության, իմացության, հոգևոր արժեքների խորհրդանիշն է) երկրում կային մարդիկ, որոնք սակայն վայրենի էին ու չունեին մարդկային հատկանիշներ, սակայն ինչ-որ պահի Լուսնթագից (երկնքից) նրան է տրվում Կենաց Ծառը` բանականությունը, ու առաջանում է առաջին Մարդը:
Մարդու արարման ամենախելացի վարկածն եմ համարում սա: Այսօր ևս մեկ ապացույց ստացա այս վարկածի արդարացիության օգտին: Շնորհակալ եմ, իրոք զարմանալի է, որ մինչև հիմա չէի նկատել:
Malxas (29.07.2011), Sambitbaba (30.07.2011)
Բարեկամ դու երեվի շփոտում ես, 6-րդ օրը Աստված արարեց վերջացրեց իր գործը այսինքն ամեն կենդանի բնության մեջ «ինֆորմացիա» դրեց: Ուշադիր կարդա, հանգստից հետո ասում է «և դաշտի բոլոր բույսերը տակավին երկրի վրա չկաին, և դաշտի բոլոր խոտերը տակավին չէին բուսած. որովհետև Աստված երկրի վրա անձրև չեր բերել և մարդ չկար հողը գործելու. Այլ երկրից գոլորշի էր դուրս գալիս և բոլոր հողի երեսը ջրում. և Աստված հողի փոշուց շինեց մարդը և նրա մեջ կենդանության շունչ փչեց. ևմարդը կենդանի հոգի եղավ»
Վերջին խմբագրող՝ eduard30: 29.07.2011, 23:27:
Պատասխանը, Ադամի ու Եվայի պահով, կարծես այնքան էլ չի բավարարում:
Մանրամասնորեն խոսվում է Աբելի ու Կայենի մասին: Աբելի մահից հետո էլի ինչ որ երեխայի կամ երեխաների մասին, անունները չեմ հիշում: Իսկ քո ասած սերնդի մասին, որ բազմացել ու լցրել էր աշխարհը ոչ մի խոսք:
Եվս մեկ անգամ ուշադրություն եմ հրավիրում մարդկանց տարբեր լինելու մեջ:
Հնարավոր չէ, որ Ադամի ու Եվայի սերունդները լինեն նախկինում իմ նշած չորս ռասսաները:
Arpine (30.07.2011), Sambitbaba (30.07.2011)
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ