միջին
գոհ եմ
դժգոհ եմ
չեմ օգտվում
0david0 (14.06.2011)
Այո, գերի մնալը պարտադիր է
http://beeline.am/internet/hiline/mega_plus_am.html
0david0 (15.06.2011)
Են, որ մի բանը պետք է մի քանի անգամ կրկնեմ, երբ շատ կոնկրետ իրեն ասում եմ, որ դու դրաինց հաստատ գլուխ չէս հանում:
Երևի բոլորն էլ կհիշեն ափլոադների բարձրացման մասին, կհիշեն այդ խնդիրների մասին, որ զգալի քանակով բաժանարոդներ մի քանի ամիս հետո կարողացան օգտվել ավելի բարձր արագությամբ ափլադից:
Հենց մեկը, մի քանի անգամ անհագստացնելուց հետո, ընդ որում այն էլ աշխատանքային օրերին, նոր ունեցա ավելի բարձր ափլոադ:
«Բիլայնում» այդ խնդիրը վաղուղ է առկա: Ինչ ինչ պատճառնեորվ չի փոխվել, բան ու գործս թողնեմ օրը մի քանի անգամ զանգեմ իրենց 10 րոպեից ավել էլ սպասեմ: Ինչի՞ համար, չէ որ վճարում եմ գումար ու ուզում եմ որակյալ ինտերետ ծառայությունների մատացում, եթե չես կարողանում կօգտվեմ այլ պրովայդերի ծառայությունից:
Հ.Գ Այսքան ժամանակ դեռ չի եղել մի դեպք, որ այսպիսի բողոք լինի «Ucom» - թեմայում:![]()
Կոպտելու իրավունք համենայն դեպս, երևի չունես: Ինչպես նաև ինքը իրավունք չունի էդ ստանդարտ հարցերը չտալու:
Էղածը մի մեծ բան չի, ասում ես դսլս վառվում ա, խնդիրս էս ա: Ու վերջ:
Իրականում մի անգամ կզանգեիր, թե 101 անգամ էական տարբերություն չէր լինի: Կարայիր հանգիստ «բան ու գործող» զբաղվեիր, մինչև խնդիրը կարգավորվեր:Երևի բոլորն էլ կհիշեն ափլոադների բարձրացման մասին, կհիշեն այդ խնդիրների մասին, որ զգալի քանակով բաժանարոդներ մի քանի ամիս հետո կարողացան օգտվել ավելի բարձր արագությամբ ափլադից:
Հենց մեկը, մի քանի անգամ անհագստացնելուց հետո, ընդ որում այն էլ աշխատանքային օրերին, նոր ունեցա ավելի բարձր ափլոադ:
«Բիլայնում» այդ խնդիրը վաղուղ է առկա: Ինչ ինչ պատճառնեորվ չի փոխվել, բան ու գործս թողնեմ օրը մի քանի անգամ զանգեմ իրենց 10 րոպեից ավել էլ սպասեմ: Ինչի՞ համար, չէ որ վճարում եմ գումար ու ուզում եմ որակյալ ինտերետ ծառայությունների մատացում, եթե չես կարողանում կօգտվեմ այլ պրովայդերի ծառայությունից:
Երկու շենք Երևանում, որոնց մեծ մասը գիտի ինտերնետից ու համակարգչից օգտվել և ամբողջ Հայաստանը, որոնց զգալի մասը պռովայդերին կարող է մեղադրել նույնիսկ սեփական համակարգչի ռեստարտի մեջ... Հզոր համեմատություն ա:Հ.Գ Այսքան ժամանակ դեռ չի եղել մի դեպք, որ այսպիսի բողոք լինի «Ucom» - թեմայում:![]()
0david0 (15.06.2011)
Էսօր ինետը թռնումա տեղից...
Ընդհանրապես, էս վերջերս հայլայնոտ առաջընթացներ կան որակի մեջ...
Մնումա մի քիչ էլ էժանացնեն, կամ ասենք գոնե էն 3 տարվա իրենց բաժանորդներին անակնկալներ անեն, էտ էլ մեկ մեկ չէ, ասենք թող լինի հազարից մեկ, բայց անեն, թե չէ մենակ քանակի հետևից են ընկնում, որ նոր ակցիաներ են կազմակերպում....
թեմայի հետ կապ չունի, բայց ասեմ:
Ես մեկի կոմպը միշտ <<ֆորմատ>> եմ անում, երբ որ կարիքը լինումա: Էս վերջին անգամ անելուց առաջ, ոնց էր եղել չգիտեմ, տոռենտինո սայտից սկսել էր բան-ման քաշել տոռենտով: Բրաուզերի պատմությունը բնականաբար ջնջվել էր: Գնալուցս մի քանի օր հետո զանգելա սենցա անում, ասումա էս խի կոմպիս մեջ տոռենտինո չես քցել ? ես էլ ասեցի երևի նկատի ունես uTorrent-ը, ասումա չէ էդի չէ: Հետո պարզվեց բրաուզերի հասցեի տողի կողքի սլաքը սեղմելուց, որը հաճախած կայքերի ցուցակնա բացում, տոռենտինո սայտը չէր բերում![]()
![]()
Վերջին խմբագրող՝ Վահե-91: 15.06.2011, 21:10:
Այդ հարցին պատասխանում են, իսկ դրանից հետո ուզում են խնդրի մասին իմանալ, որին որ հաստատ իրենք չեն կարող պատասխանել, ասենք օրինակ DDNS - ի վերաբերյալ հարցա:
Քաղաքակիրթ մարդ ենք, հասկանում ենք թե ո՞նց պետք է խոսել:
Այսինքն, եթե պետք է օրական աշխատել 8 ժամ, կարող ենք հանգիստ աշխատել 1 ժամ, էական տարբերություն չի լինի:: Չէ՞:
Բան ու գործս կապված էր ափլաի հետ:
Չհհասկացա:
բարև ձեզ, մի հարց ունեմ բոլորիտ:
Արմենտել (ապրանքային նշան Beeline) թարմացնումա հեռախոսի գծերը, դա կապ ունի նրա հետ, որ պատրաստվում է IPTV մատուցել, միգուցե դուք գիտեք՞:
Ընդամենը ինքն իր գործն է անում: Էդքան բան: Չեմ կարծում, որ երկու հարցի պատասխանելը խնդիր է:
Չէ, խոսքս էն էր, որ եթե քո խնդիրը կարգավորվելու է 8 ժամում, ապա մի անգամ կզանգես ու կսպասես 8 ժամ, թե ամեն 15 րոպեն մեկ կզանգես, կսպասես 15 րոպե որևէ բան չի փոխվի:Այսինքն, եթե պետք է օրական աշխատել 8 ժամ, կարող ենք հանգիստ աշխատել 1 ժամ, էական տարբերություն չի լինի:: Չէ՞:
![]()
Դե... ինչ ասեմ:Չհհասկացա:
եսօր էլ ու՞մ մոտ ա կապը վատ եղել, շատ դանդաղ աես ակցիաները մեր վրա չեն գալիս էլի, հենց մի նոր բան մտցնում են, կապը վատանում ա
![]()
. . . DREAM ABOUT TOMORROW
BUT LIVE FOR TODAY . . .
Շատ մեծ խնդիր է, երբ հարկ է լինում մի բանի անգամ մի քանի անգամներ զանգահարել, ու մի բանը մի քանի անգամ կրկնել:
Փաստորեն իրենք խոստանում են, որ կկարգավորվի 1 ժամում, հետո չի կարգավորվում, իրենք ասում են դա համակարգից է կկարգավորվի ու ժամկետ չեն նշում, այդ դեպքում ի՞նչ անել, եթե դա քեզ շատ շտապ էր անհրաժշտ ու հլը մի բանել ուշանում ա իրենց համակարգի պատճառով: Չստացվեց, որ ցածր մակարդակի և՛ սպասարկում, և՛ տեղխնիկական մաս ունեն:
Ես ասե՞մ:Ավելի հասկանլի ասա:
![]()
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ