միջին
գոհ եմ
դժգոհ եմ
չեմ օգտվում
V!k (13.06.2011)
Ապե Ջան (14.06.2011)
[offtop]
Ասում են երեկ լուսնի վրա մագնիսային ակտիվություն էր նկատվում, որի հետևանքով համակարգիչդ ռեստարտ եղավ և հենց այդ պատճառով միանշանակ Հայ-Լայն ինտերնետն է մեղավոր: Էն, որ համակարգչի մեջ վիրուս է ընկնում, նույնպես Հայ-Լայնի մեղքով է: [/offtop]
Անկեղծ, չեմ հասկանում մարդկանց, ովքեր համակարգիչն ու ինտերնետը դեռ ինչ-որ մոգական երևույթների տեղ են դնում:
Սովորական սարք ա, հոսանքից աշխատող: Միգուցե հոսանքի տատանում ա եղել, համընդհանուր Ձեր թաղամասում, ինչի հետևանքով ռեստարտ ա եղել համակարգիչդ ու մոդեմը, ինչպես նաև պրովայդերի կողմի սարքեր: Էդքան բան:
Վերջին խմբագրող՝ Artgeo: 13.06.2011, 16:07:
եթե չեմ սխալվում, ցանցով հնարավոր է կոմպը ռեսթարթ անել.
ուրիշ կոմպին միացրած ֆլեշկա իմ կոմպին չեմ միացնում, ավելին, եթե միացնեմ էլ - մեկ ա autorun-ն անջատած ա, գումարած դրան՝ explorer-ից չեմ օգտվում:
ձայնագրած (ու ընդհանրապես) դիսկ էլ չեմ միացնում, մաքսիմում իմ ձայնագրած դիսկն եմ ֆոռմատ անում ու էլի ձայնագրում.
Եղբայր, երեվի մի պահ ենթադրեցիր, որ IQ-ովդ ինձանից մի քանի գլուխ բարձր ես: Ես չասացի համոզված եմ, որ հենց ՀայԼայնն է մեղավոր: Հոսանքի տատանումը կարող էր պատճառ լինել, բայց ասենք այդ դեպքում տան լույսի ուժգնության տատանում կզգայի:
Շատ տարածվեցիր թեմայից դուրս:
Հ.Գ. Կոմպի վրա անտիվիռուս չկա այն պարզ պատճառով, որ դրա կարիքը չկա:
IQ-ի մակարդակի մասին խոսք չի եղել, ներողություն եմ խնդրում եթե խոսքերս այդպես են ընկալվել: Խոսքս համակարգչային գրագիտության մասին է, որը բացարձակապես պարտադիր չէ, որ ցանցերից և կոմպից հեռու մարդն իմանա: ԲԱՅՑ... Երբ վստահ տոնով ասում են, որ «պրովայդերն է մեղավոր կոմպի դանդաղ աշխատանքի, ռեստարտի և այլնի մեջ», մեղմ ասած ներվայինանում եմ: Մի բան հստակ է, պրովայերը մատակարարում է ինտերնետ: ՈՒ ՎԵՐՋ: Էլ ցանցերը պատասխանատվություն չեն կրում հեռուստացույցի անտենայի աշխատանքի մասով, ջրմուղը պատասխանատվություն չի կրում լվացքի մեքենայի փոշու որակի մասով, պռովայդերը պատասխանատվություն չի կրում համակարգչի և նույնիսկ մոդեմի աշխատանքի մասով: Իհարկե եթե վերջինը պրովայդերի մոտից չի վերցրած և երաշխիքային ժամկետն անցել է:
Պրովայդերի պատասխանատվությունը ՍԱՀՄԱՆԱՓԱԿՎՈՒՄ Է ՄԻՆՉԵՎ ՄՈԴԵՄ ինտերնետի մատակարարմամբ: Հետո արդեն ինչ է տեղի ունենում, դա պրովայդերի խնդիրը ՉԷ: Այլ հարց է, որ պրովայդերի բաժանորդների աջակցության աշխատակիցները կարող են բարի կամք դրսևորել և որոշ հարցերում, որոնք ինտերնետի մատակարարմանը չեն վերաբերում օգնել, խորհուրդ տալ: Կարող են և չտալ: Դա նրանց իրավունքն է:
Համակարգիչդ ռեստա՞րտ է եղել: Դիմիր համակարգչային մասնագետներին, թող պարզեն ինչումն է խնդիրը:
Կներես, կասկածում եմ, որ «անտիվիրուսի կարիք չկա» մի մարդու համակարգչի վրա, ով պնդում է, որ պրովայդերը բան ու գործ չունի ու ռեստարտ է արել համակարգիչը:Հ.Գ. Կոմպի վրա անտիվիռուս չկա այն պարզ պատճառով, որ դրա կարիքը չկա:
Artgeo » հնարավոր չի՞ որ ինչ-որ պատճառով իրենք «սխալ հրահանգներ» ուղարկեն ու ցանցին միացրած համակարգչին վնասեն: Ասածս ընդամենը դա էր: Ու փաստորեն դու ես ինձ սխալ հասկացել, եթե ենթադրում ես, որ ես ասում եմ, որ պռովայդեռը կոմպս ռեսթարթ ա անում:
vahe-91 » կարդա վերեվում, ու համոզված եղի, եթե փոստ եմ արել, ուրեմն պատճառ եմ ունեցել, ոչ-թե փորձել եմ խելոք երեվալ սրամիտ հարցեր տալով:
Անհնարա:
Բայց եթե տենց կասկածամիտ ես, ապա կարաս սենց անես: Եթե ցանցով ուրիշ կոմպի հետ ֆայլեր չես փոխանակում ու չես էլ փոխանակելու, ապա կարաս անջատես Simple File Sharing-ը (Простой общий доступ) (Tools-> Folder options-> View) ու Remote Registry (Удаленный реестр) սերվիսը (Run -> services.msc )
մեկ էլ էսի արա՝
2011-06-13_225310.png
Վերջին խմբագրող՝ Վահե-91: 13.06.2011, 21:54:
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ