User Tag List

Էջ 6 7-ից ԱռաջինԱռաջին ... 234567 ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 76 համարից մինչև 90 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 104 հատից

Թեմա: Հայ արվեստի վերջը

  1. #76
    (C) Ուրվական-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    05.11.2006
    Հասցե
    Երևան
    Տարիք
    37
    Գրառումներ
    2,505
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Արշակ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ինչ վերաբերում ա ադրբեջանական կամ թուրքական երաժշտությանը, եթե դրա տակ ռաբիզը, մուղամն ա հասկացվում, էն որ մեր ռեստորաններում օր ու գիշեր լսվում ա էլի, ես էդ երաժշտությունը ցածրարժեք եմ համարում։ Բայց ոչ նրա համար, որ ադրբեջանական ա։ Արվեստը երկրների միջև քաղաքական հարաբերություններով չի արժեվորվում։
    Արշակ, քո երկրի արվեստը, մշակույթը Ադրբեջանը դրել բռնաբարում ա ոնց կարա, դու ստեղ սիրուն-սիրուն բառեր ես գրում: Եթե մենք Ֆրանսիան ըլնեինք, ադրբեջանն ու թուրքիան էլ Շվեյցարիան, կընդունեի քո ասածը: Բայց որ սենց սիրուն բառեր եք գրում, ոնց որ օդից իջած ըլնեք, էս էն "որ մի թշիդ խփում են, մյուսն էլ դեմ տուր" պահն ա ստացվում լրիվ:
    Лучше Гор могут быть только Горы.

  2. #77
    ալոգիկ Արշակ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.03.2006
    Հասցե
    Շվեդիա
    Տարիք
    40
    Գրառումներ
    3,408
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Ուրվական-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Արշակ, քո երկրի արվեստը, մշակույթը Ադրբեջանը դրել բռնաբարում ա ոնց կարա, դու ստեղ սիրուն-սիրուն բառեր ես գրում: Եթե մենք Ֆրանսիան ըլնեինք, ադրբեջանն ու թուրքիան էլ Շվեյցարիան, կընդունեի քո ասածը: Բայց որ սենց սիրուն բառեր եք գրում, ոնց որ օդից իջած ըլնեք, էս էն "որ մի թշիդ խփում են, մյուսն էլ դեմ տուր" պահն ա ստացվում լրիվ:
    Գոռ ջան, մեր երկրի արվեստը նախ և առաջ մեր ժողովուրդն ա բռնաբարում։ Բայց ինչպես միշտ չենք փորձում մեր մեջ փնտրել պրոբլեմը։ Ավելի հեշտ ա ամեն ինչում արտաքին թշնամիներին մեղադրել։
    Ադրբեջանն ա՞ մեղավոր, որ մեր հեռուստատեսությամբ ու հարսանիքներին մուղամ ա հնչում։
    Добро победило зло, поставило его на колени и зверски убило

  3. Գրառմանը 5 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    CactuSoul (18.02.2011), Jarre (18.02.2011), Rhayader (18.02.2011), Skeptic (18.02.2011), Ռուֆուս (18.02.2011)

  4. #78
    (C) Ուրվական-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    05.11.2006
    Հասցե
    Երևան
    Տարիք
    37
    Գրառումներ
    2,505
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Արշակ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Գոռ ջան, մեր երկրի արվեստը նախ և առաջ մեր ժողովուրդն ա բռնաբարում։ Բայց ինչպես միշտ չենք փորձում մեր մեջ փնտրել պրոբլեմը։ Ավելի հեշտ ա ամեն ինչում արտաքին թշնամիներին մեղադրել։
    Ադրբեջանն ա՞ մեղավոր, որ մեր հեռուստատեսությամբ ու հարսանիքներին մուղամ ա հնչում։
    Իհարկե չէ, Արշ ջան: Հենց իմ ասածն էլ էն ա, որ մեր երկրի արվեստը բռնաբարողներին երբ որ քֆրտում են, ու էդ մարդկանց պաշտպանում ու ասում են, որ ինքը համարձակ տղայա, դրանով միանում են էդ բռնաբարողներին:
    Իսկ Ադրբեջանը շատ սիրուն ձևով էս ամեն ինչից օգտվում ա: Հիմա մենք երկու ճակատով պտի պայքարենք, եթե ներքին բռնաբարություններն ուզում ենք վերացնենք, էդ չի նշանակում, որ պտի ադրբեջանական կամ թուրքական գործոնը պտի անտեսենք:
    Лучше Гор могут быть только Горы.

  5. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Tig (18.02.2011)

  6. #79
    Bleeding Sunshine CactuSoul-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    08.12.2006
    Հասցե
    Within The Realm Of A Dying Sun
    Տարիք
    39
    Գրառումներ
    3,463
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ինձ թվում է՝ Վահրամի թե՛ ասուլիսի ժամանակ ասածները, թե՛ այն, որ ասում էր, թե սարքած շոու է սա, անկեղծ են: Մարդը տապոռ է, դրանում ոչ մի կասկած չկա: Բայց որ իրեն օգտագործել են սկանդալանման մի բան սարքելու մեջ, դա էլ բավականին ակնհայտ է: Նա, ում մտքով անցել է Վահրամին ու Պասկևիչյանին նույն ասուլիսում տեսնել, հաստատ լավ էլ իմացել է, թե որ կարգի հարցին ինչպիսի պատասխան կարելի է ակնկալել նրանցից: Վահրամին, իսկապես, «նեղել» են, ու վերջինս, կարծում եմ, բավարար չափով զսպվածություն ու գրագիտություն չունենալով, ասել է այն, ինչ ասել է: Բոլորով մեկի դեմ են դուրս եկել, ագրեսիան բնական ռեակցիա է:
    Մեջբերում Tehleryan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Այս տեսանյութի հեղինակը, ըստ իս, լրագրող կոչվելու իրավունք չպիտի ունենա, քանի որ ներկայացնում է ոչ թե ասուլիսը ու այն, թե ով ինչ ասաց, այլ ավելի շատ իր սեփական տեսակետը: Լրագրողը իրավունք չունի եթերում հնչեցնել «իրեն կոմպոզիտոր հորջորջող» արտահայտության կարգի մտքեր: Նրա գործն ընդամենը եղելությունը ներկայացնելն է, ու հետո թող հեռուստադիտողը որոշի՝ ով էր կոմպոզիտոր, ով՝ ոչ, ով էր ճիշտ, ով՝ սխալ:

    Սա բնավ չի նշանակում, թե փոխել եմ կարծիքս Վահրամի մասին, պարզապես կառչել բառերից, թե «Վահրամն ադրբեջանամոլ է» կամ նման մի բան, քստմնելի է:
    Ես ու իմ նմանները իրավունք ունենք սեփական կարծիքն արտահայտել, թեկուզ և ադրբեջանամոլ կարծել նրան, իսկ լրագրողն այդ տեսանկյունից չի, որ պիտի ներկայացնի եղածը, այլ պարզապես պիտի իր գործն անի: Սեփական կարծիքն ինքն էլ թող սոցիալական ցանցերով կամ իրական շփման ժամանակ իր շրջապատին հայտնի, բայց գործը պիտի մնա գործ, իր կանոններին համապատասխան:
    ամաչելու աստիճան սիրուն ու անասելի տխուր բան ա կյանքը…

  7. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    ars83 (18.02.2011), Արշակ (18.02.2011), Շինարար (18.02.2011)

  8. #80
    Պատվավոր անդամ ars83-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    14.06.2008
    Գրառումներ
    2,966
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Լսեցի Վահրամ Պետրոսյանի հարցազրույցը՝ տրված «ԼյունՍե»-ին, մի երկու միտք գրեմ երաժշտության հայկական-ոչ հայկական լինելու մասին, հետո անցնեմ ձեր տեղադրած նյութերի ու գրառումների ընթերցմանը, որոնք ինձ շատ հետաքրքրում են:

    Պարոն Պետրոսյանի արտահայտած այն կարծիքը, որ հայկական, թուրքական պարսկական և արաբական երաժշտությունները մեծ ընդհանրություններ ունեն, զայրացնում է հաղորդավարուհուն: Այնինչ, իմ կարծիքով, այս մարդը շատ չի սխալվում: Խնդրեմ, ՅուԹյուբում պատահականորեն գտած թուրքական երգ («ադրբեջանական» տերմինը հիմնավորված չեմ համարում): Մի քիչ կլկլոցը հանենք վոկալից, լեզուն փոխենք հայերենի, համոզված եմ, որ շատերը որպես հարսանիքի երաժշտություն հեչ դեմ չէին լինի օգտագործել: Ես էլ եմ համարում, որ նմանության, անշուշտ կա. միևնույն աշխարհագրական տարածքում ապրող ժողովուրդների երաժշտությունները միշտ էլ ներթափանցվում է մեկը մյուսից: Սակայն, իմ կարծիքով, այդ «ընդհանուր» երաժշտությունը «արաբական» անվանելը սխալ է. այն նույնքան արաբական է, որքան հայկական: Ես նախընտրում եմ արևելյան տերմինը:
    Բայց յուրաքանչյուր ազգ ունի իրեն յուրահատուկ երաժշտության պաշար էլ: Մեզ մոտ, իմ կարծիքով, այն զգալի մեծ չափով ընկած է հոգևոր երաժշտության հիմքում: Քանի որ մեր կրոնը տարբերվում է նշված ազգերի կրոններից, ուստի պետք է որ հոգևորականները ձգտած լինեին նաև երաժշտությունը տարբերակել այլակրոնների հոգևոր երաժշտությունից: Համենայն դեպս հայտնի է Կոմիտասի պայքարը՝ թուրքական ոճով (երաժշտության ծորունության ավելացում, գեղգեղանքների չափազանցում) հայոց Պատարագի կատարման դեմ: Միևնույն ժամանակ հայ հոգևոր երաժշտությունը տարբերվում է նաև եվրոպականից (հայկականը հիմնված է քառալար կառուցվածքների վրա և չունի հստակ մաժորա-մինորային կառուցվածք՝ բնորոշ եվրոպականին): Կոմիտասը նշում է, որ «հոգևոր և ժողովրդական երաժշտությունները քույրեր են»: Նրա աշխատանքը վերլուծող ԳԳԱ պրոֆեսորները «Կոմիտասական» երկհատորյակում, սակայն, ուշադրություն են հրավիրում այն փաստի վրա, որ Կոմիտասն ա) ուսումնասիրել է մեծ մասամբ գեղջկական հայ երաժշտությունը, բ) գուսանական երգարվեստի ուսումնասիրությամբ գրեթե չի զբաղվել: Այստեղից կարելի է եզրակացնել, որ, առնվազն ըստ հայր Կոմիտասի՝ միևնույն, մաքուր հայկական հիմքն ունեն (քույրեր են) հայ հոգևոր ու գողջկական երգը (անգամ քաղաքային երգերի «զուտ հայկական» լինելուն Վարդապետը վերաբերվել է զգուշությամբ):
    Այնքան էլ հիմնավորված չեմ համարում օտարելը արևելյան երաժշտությունըմեզնից՝ հայերիցս: Մյուս կողմից, դա չի նշանակում, որ երաժշտության որակը պետք է լինի ցածր: (Ցածրորակությունը կապ չունի երաժշտության հայկական-ոչ հայկական լինելու հետ՝ նույն կոմիտասյան մշակումները կարելի է անճանաչելիորեն այլանդակել: )
    Հատկապես գուսանական երգերը (ինչպես նկատում է պարոն Պետրոսյանը) շատ նմանություններ ունեն մեր տարածաշրջանի ժողովուրդների երգերի հետ: Օրինակ՝ սա: Այս երգն, իհարկե, այսօր համարում ենք հայկական: Այս ադրբեջանական օրորոցայինի հետ նմանությունները, ըստ իս, բավական ակներև են:
    Վերջին խմբագրող՝ ars83: 18.02.2011, 20:14:
    Il y a un spectacle plus grand que la mer, c'est le ciel; il y a un spectacle plus grand que le ciel, c'est l'intérieur de l'âme. (V. Hugo, Les Misérables)

  9. Գրառմանը 9 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Ariadna (18.02.2011), CactuSoul (18.02.2011), ivy (19.02.2011), Rhayader (18.02.2011), Արշակ (18.02.2011), Ձայնալար (18.02.2011), Նաիրուհի (18.02.2011), Շինարար (18.02.2011), Ռուֆուս (18.02.2011)

  10. #81
    Ձայ Ձայնալար-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.04.2007
    Տարիք
    42
    Գրառումներ
    5,289
    Բլոգի գրառումներ
    3
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Արս, ես երաժշտությունից շատ հեռու եմ տեքստով զգացածս արտահայտելու համար՝ մասնավորապես «քառալար», «մաժորա-մինորային կառուցվածք» արտահայտությունները ինձ ոչինչ չեն ասում, էս վերջերս մոդայիկ է դառել ինչ-որ կոտորակային թվեր նշել՝ «ինքը 8/6-ի մեջ ա երգում» դա էլ ինձ ոչինչ չի ասում, բայց երբ լսում եմ երաժշտություն, գլխումս կարմիր «լամպուշկա» ա վառվում, երբ որ չհայկական (իմ կարծիքով) երանգներ եմ նկատում: Օրինակ էդ կարմիր լամպը երբեք չի վառվում Կոմիտաս լսելիս, շատ հաճախ վառվում է գուսանական երգերի դեպքում, դե ժամանակակից կլկլացնողներին էլ չասեմ: Այնուամենայնիվ իմ զգացողությունը էն ա, որ ինչը որ ստեղծել, մշակել ա Կոմիտասը հենց դա ա բուն հայկականը, որը զերծ ա օտար ազդեցություններից (ավելի ճիշտ կլինի ասել երկար ժամանակ զերծ ա մնացել օտար ազդեցություններից՝ մասնավորապես արաբա թրքական ազդեցությունից, կարող ա 2000 տարի առաջ մեկից ազդվել ա, էդ չենք հաշվում): Ըստ այդմ, քո նշած արևելյանը ոչ մի կերպ չեմ կարողանում վերագրել նաև մեզ այդուհանդերձ ասածս զգացական, սուբյեկտիվ ու չհիմնավորված ա, դրա համար չեմ հանդգնում չհամաձայնվել հետդ:

    Հետաքրքիր է, իսկ, օրինակ արաբներն ունե՞ն այնպիսի երաժշտություն, որը հնարավոր չէ «մտցնել» ընդհանուր արևելյանի տակ, ինչպես որ մենք ունենք նշածդ գեղչկական և հոգևոր երաժշտությունը:

  11. Գրառմանը 7 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Albus (19.02.2011), CactuSoul (18.02.2011), davidus (19.02.2011), Philosopher (18.02.2011), Rhayader (18.02.2011), Skeptic (18.02.2011), Շինարար (18.02.2011)

  12. #82
    Bleeding Sunshine CactuSoul-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    08.12.2006
    Հասցե
    Within The Realm Of A Dying Sun
    Տարիք
    39
    Գրառումներ
    3,463
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Արս, գուսանական երգերը առանձին թեմա են, ԻՀԿ, չեմ կարծում, թե որևէ մեկը կարող է ժխտել, որ դրանք ունեն տարածաշրջանի այլ ժողովուրդների մշակույթների ազդեցությունը: Բայց ասել, թե լավ է, որ վերցնում-խառնում ենք օտար ելևէջները մեր նորօրյա երգին, առնվազն ռեակցիա է առաջացնում: Գուսանների ապրելավայրը, շրջապատը ուրիշ էր, նրանք էդ «միքս»-ի մեջ էին ապրում, շփվում էին տարբեր ազգերի մարդկանց հետ, տարբեր մշակույթներ ակամա բախվում էին իրար, ստացվում էր այն յուրօրինակ խառնուրդը, որ կա գուսանական երգերում: Ինձ համար գուսանականը բարձր արվեստ չի, բայց ընդունելի է:
    Արտո Թունջբոյաջյանը նույնպես թուրքական ելևէջներ է կիրառել իր ստեղծագործություններում, էդ ո՞նց եղավ, որ Արտոյին սիրում ենք, Վահրամին՝ քամահրում: - Որովհետև Արտոն այդ միջավայրում է ապրել, այդ մշակույթից է սնվել, ու իր ստեղծագործություններն անկեղծ են հնչում: Իսկ հիմա Վահրամը, ով ապրում է Հայաստանում, ասում է, թե ուզում է՝ ինչքան հնարավոր է շատ օտար մշակույթ խառնել հայկականին:
    Ինչո՞ւ քո դրած թուրքական երգը մինչև վերջ լսեցի, ու նույնիսկ տրամադրության անկում չգրանցվեց: Իսկ երբ պատկերացրեցի, թե նույնը հայերեն բառերով լիներ, հասկացա, որ սիրտս խառնելու էր: Ինչո՞ւ: Հետաքրքիր է, չէ՞:
    ամաչելու աստիճան սիրուն ու անասելի տխուր բան ա կյանքը…

  13. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Philosopher (18.02.2011), Հենրիկ Բաբաջանյան (18.02.2011)

  14. #83
    Պատվավոր անդամ ars83-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    14.06.2008
    Գրառումներ
    2,966
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Ձայնալար-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Արս, ես երաժշտությունից շատ հեռու եմ տեքստով զգացածս արտահայտելու համար՝ մասնավորապես «քառալար», «մաժորա-մինորային կառուցվածք» արտահայտությունները ինձ ոչինչ չեն ասում...
    Խնդրեմ, Բագ ջան, սա քառալարերի մասին:

    Օրինակ էդ կարմիր լամպը երբեք չի վառվում Կոմիտաս լսելիս, շատ հաճախ վառվում է գուսանական երգերի դեպքում, դե ժամանակակից կլկլացնողներին էլ չասեմ:
    Գուսանական երգերը, իմ կարծիքով էլ՝ տարբերվում են: Բայց ես համարում եմ Սայաթ-Նովայի արվեստը հայկական, բայց զուտ հայկական չեմ կարող անվանել՝ հայկական-արևելյան: Չեմ կարող մեր մշակույթի այդ հսկայական ու արշեքավոր շերտից հրաժարվել, ու ասել, թե չէ՛, մերը միայն Կոմիտասն է: Վերջիվերջո, ի՞նչ կշահենք մենք գուսանականից հրաժարվելով:

    Այնուամենայնիվ իմ զգացողությունը էն ա, որ ինչը որ ստեղծել, մշակել ա Կոմիտասը հենց դա ա բուն հայկականը, որը զերծ ա օտար ազդեցություններից (ավելի ճիշտ կլինի ասել երկար ժամանակ զերծ ա մնացել օտար ազդեցություններից՝ մասնավորապես արաբա թրքական ազդեցությունից, կարող ա 2000 տարի առաջ մեկից ազդվել ա, էդ չենք հաշվում): Ըստ այդմ, քո նշած արևելյանը ոչ մի կերպ չեմ կարողանում վերագրել նաև մեզ ...
    Ինչո՞ւ ոչ: Անգամ լրիվ օտար մեղեդին հայ մարդը երբ սկսել է երգել, իր մշակույթին բնորոշ ձևով է սկսել երգել, ձևափոխել է, ու դրանով արդեն սկզբնականը չի մնացել օտար (չի էլ դարձել զուտ հայկական, իհարկե), բայց արդեն հայկական տարր կա մեջը: Ինչո՞ւ դա էլ չասենք՝ մերն է: (Ինչ-որ չափով, գոնե):

    Հետաքրքիր է, իսկ, օրինակ արաբներն ունե՞ն այնպիսի երաժշտություն, որը հնարավոր չէ «մտցնել» ընդհանուր արևելյանի տակ, ինչպես որ մենք ունենք նշածդ գեղչկական և հոգևոր երաժշտությունը:
    Դժվարանում եմ պատասխանել հարցիդ, արաբական երաժշտությանը շատ մակերեսայնորեն եմ ծանոթ:
    Il y a un spectacle plus grand que la mer, c'est le ciel; il y a un spectacle plus grand que le ciel, c'est l'intérieur de l'âme. (V. Hugo, Les Misérables)

  15. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Ձայնալար (18.02.2011)

  16. #84
    Պատվավոր անդամ

    Գրանցման ամսաթիվ
    05.09.2009
    Հասցե
    Ժամի թաղ
    Գրառումներ
    7,824
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ումմ Քուլսում, ձայնագրությունները շատ հին են, որակի համար ներողություն եմ խնդրում, կարծում եմ ավելի որակով հնարավոր չի գտնել:


    Ուղղակի ասեմ, որ երգը բացի երաժշտությունից նաև տեքստ է, արաբական երաժշտությունը արաբերեն լեզվով երգելիս խոսքն ու մեղեդին համադրվում են իրար այնպես, ասես միաձույլ են եղել: Երբ նույն երաժշտության վրա հայերեն խոսք ես դնում, լեզուն՝ իր հնչյունական համակարգով, չի տեղավորմում մեղեդու մեջ, ստիպված այն ծռմռում են, խոշտանգում, բռնաբարում:

    Ով ինձ գիտի, գիտի, որ ռաբիզ եմ լսում, երաժշտական նուրբ ճաշակ չունեմ, բայց իմ լսած ռաբիզը ուղղակի պարզունակ երաժշտություն է՝ հաճախ նույնքան պարզ խոսքով: Իսկ ահա պատկերացնում եմ Ումմ Քուլսումի երգերը հայերեն, կարծեմ թե էդպիսի ռաբիզներն էլ շատ են մեզ մոտ: Հայերենը արաբական երաժշտության տակ մկկոցի է վերածվում:

    Էս էլ Ֆեյրուզը:


  17. #85
    Պատվավոր անդամ ars83-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    14.06.2008
    Գրառումներ
    2,966
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում CactuSoul-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Բայց ասել, թե լավ է, որ վերցնում-խառնում ենք օտար ելևէջները մեր նորօրյա երգին, առնվազն ռեակցիա է առաջացնում: Գուսանների ապրելավայրը, շրջապատը ուրիշ էր, նրանք էդ «միքս»-ի մեջ էին ապրում, շփվում էին տարբեր ազգերի մարդկանց հետ, տարբեր մշակույթներ ակամա բախվում էին իրար, ստացվում էր այն յուրօրինակ խառնուրդը, որ կա գուսանական երգերում: Ինձ համար գուսանականը բարձր արվեստ չի, բայց ընդունելի է:
    Իմ կարծիքով, ոչ մի մշակույթ չի կարող զարգանալ, եթե մեկուսանա, պարփակվի իր մեջ (նույնը վերաբերում է նաև գիտությանը): Բայց նորամուծությունները պետք է օգտագործել վարպետորեն (դրա համար պետք է լավ մասնագետ լինել, շատ երաժշտական գիտելիքներ ունենալ), սեփական մշակույթին համակողմանի ծանոթ լինել, որ նորությունները օրգանապես միավորվեն ունեցածիդ ու հարստանան:

    Հիմա դժգոհում ենք, թե այսինչ այսինչյանը օտարահունչ բաներ է գրում: Բայց դրա հիմնական պատճառը նրա վատ մասնագետ լինելն է. «մաքուր հայկական» մեղեդի էլ տաս, չի կարողանա մշակել, որովհետև ձեռքի գործիքը կացին ու սղոց է, ոչ թե ստեղն կամ աղեղ:

    Արտո Թունջբոյաջյանը նույնպես թուրքական ելևէջներ է կիրառել իր ստեղծագործություններում, էդ ո՞նց եղավ, որ Արտոյին սիրում ենք, Վահրամին՝ քամահրում: - Որովհետև Արտոն այդ միջավայրում է ապրել, այդ մշակույթից է սնվել, ու իր ստեղծագործություններն անկեղծ են հնչում:
    Կարծում եմ՝ ոչ: Արտոյին «օտարահունչությունը» «աղբար» լինելու համար չենք ներում, այլ որովհետև ավելի վարպետորեն է գործածել օտար մոտիվները, քան մնացածները:

    Իսկ հիմա Վահրամը, ով ապրում է Հայաստանում, ասում է, թե ուզում է՝ ինչքան հնարավոր է շատ օտար մշակույթ խառնել հայկականին:
    Վարպետորեն չի անում: Եթե չխլացնի հայկականը, ջազային, ռոքային, տեխնո և այլ տեղնիկաներ օգտագործի, քչերը կխոսեն «ոչ հայկականի» մասին:
    Il y a un spectacle plus grand que la mer, c'est le ciel; il y a un spectacle plus grand que le ciel, c'est l'intérieur de l'âme. (V. Hugo, Les Misérables)

  18. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Արշակ (18.02.2011)

  19. #86
    Exterminate Rhayader-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.09.2006
    Հասցե
    Մակոնդո
    Տարիք
    38
    Գրառումներ
    6,277
    Բլոգի գրառումներ
    21
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Արևելյան (հրեական) ժողովրդական ֆոլկ-մետալ: Գեղեցիկ է, ինչ էլ որոշ կոմպլեքսավորված մարդիկ ասեն:
    Ավելացնեմ նաև, որ, որոշակի չափով ուսումնասիրած լինելով արևելյան երաժշտության էթնոգրաֆիան, կարող եմ առանձնացնել որոշ առանձին ու լրիվ տարբեր գծեր. հայկական + պարսկական (ահավոր շատ ընդհանուր բաներ ունեն), մոնղոլական (հետաքրքիր է՝ որքան ուժեղ ազդեցություններ ունի երգեցողության տեխնիկաների ոլորտում, այնքան քիչ է արտահայտվում մեղեդայնության մեջ).

    ու արաբական, որ լսելու հնարավորություն ունեցաք գրառման սկզբում:
    Երեք ֆոլկլյորներից ոչ մեկն էլ իր էությամբ վատը կամ ռաբիս չի:
    Համատեղումը՝ նույնպես: Ու ինչու՞ պետք է լինի:
    Ռաբիսն իր էությամբ էժանագին երաժշտություն է, կարծում եմ: Ու դրանում բնավ մեղավոր չեն ֆոլկլյորային երաժշտության ձևերը, որոնք օգտագործվում են:
    Վահրամի ասածների առումով: Իհարկե, կարծում եմ՝ բոլորն էլ գիտեն, որ Լյունսեն առանձնապես մի բան իրենից չի ներկայացնում՝ Մաքս Լիբերթիի, ևս մի թեթև-պոստկոմունիստական-պրոմոդեռնիստական-երիտասարդական երևույթի թեթև տարբերակն է: Նման աղմուկ բարձրացնելը նրանց համար երկնային մանանա է:
    Վահրամն, ինչքան հասկացա, ասել է, որ նպատակ չունի ճաշակ դաստիարակել լսողի մոտ: Ավելի հարգանքի արժանի տեսանկյուն է, քան հակառակը:
    Ասել է՝ ես ռաբիս եմ, Սայաթ Նովան էլ էր ռաբիս: Այո: Սայաթ Նովան իսկապես համատեղում էր հայկական, վրացական ու ադրբեջանական երաժշտական ավանդությունները: Ավելին, ըստ իս նա իսկապես ռաբիս է: Թեմատիկայով, պարունակությամբ, որակով: Բայց մարդկանց համար, ում, իրենց ՆԵՂՄՏՈՒԹՅԱՆԸ վերադիր, մի հատ էլ գլուխն ամբողջ կյանքը մտցրել են, թե Սայաթ Նովան մեծն հայկական երաժիշտ է, ու որ ադրբեջանը մշակույթ չունի, այն փաստը, որ Սայաթ Նովան նաև մեծն ադրբեջանական երաժիշտ է համարվում, անկախ ազգությունից՝ դատելով ադրբեջանական մշակույթի մեջ իր ունեցած ներդրումից, շատ ցավոտ է: Իսկ ինչով է նեղմիտ նացիոնալիստը պատասխանում հակասությանը. ագրեսսիայով:
    Դժբախտություն ունեցել եմ լսել Վահրամի ստեղծագործություններից, աղբի նույն մակարդակն է, ինչ հայկական էստրադայի մնացած ներկայացուցիչների մոտ է: Ու ի՞նչ: Սպանե՞նք այդ մարդուն իր ճաշակի համար: Ազգային անվտանգությանը հանձնենք, որովհետև ադրբեջանական երաժշտությու՞ն է սիրում: Ես էլ թուրքական մետալ եմ սիրում: Ու լավ եմ անում: Թող մեկի դուխը հելնի, ինձ դրա համար բան ասի:
    Ցանկացած դեպքում, Վահրամը ոչ ավելի լավը, ոչ ավելի վատն է, քան մնացած իր նմանները: Քանի դեռ կա պահանջարկ, նա ծաղկելու է:
    Իսկ մնացածն առնվազն անառողջ է ու նացիոնալիստական: Մի քանի խիստ բուռն ու ագրեսսիվ ռեակցիա տեսա: Այդ թվում՝ նաև մարդկանցից, ովքեր նորմալ հանգամանքներում այս թեմայով ընդհանրապես ասելիք չպետք է ունենային (եթե չլիներ հասարակական պարտքը):
    Ասածս ի՞նչ է: հայազն երիտասարդների միության (նպատակայնորեն է գրված փոքրատառով) անդամները հավանաբան կտցրած են ազգային հողի վրա, որովհետև դուրս են տվել: Ու դուրս են տվել ավելի բեթար, քան Վահրամը:
    Ու հիմա եթե ես գրեմ՝ ժող, ադրբեջանական այսինչ երաժիշտը լավն է, ի՞նչ է, ազգային անվտանգությունը պետք է սկսի ինձ հալածե՞լ դրա համար:
    Կարծեմ խոսքի ազատությունը երաշխավորվում է սահմանադրությամբ:
    Լավ, ձեզանից շատերը ոչ միայն Կուստուրիցայի ֆիլմեր են հաճույքով դիտում, այլ մի հատ էլ համերգների գնում:
    Հրես, Կուստուրիցան՝ այն էլ ֆիլմերից.

    (վերևինը գտնելու համար շնորհակալություն Ֆրեյային)
    Իսկ ինչո՞վ բանակի քեֆի երգ չի.

    Իսկ «Life Is a Miracle»-ի միջի «Evergreen»-ի մասին ընդհանրապես լռում եմ: Չնայած յություբում չգտա:
    Ասածս ի՞նչ է. այս ամբողջ հիստերիկան իր էությամբ երկերեսանի է ու սնոբական: Ի՞նչ է, նո՞ր ենք հայտնաբերում, որ, ասենք, թաթան թուրքական երգեր է թարգմանում երգում, եսիմում «Անձրև է գալիս»-ն ընդհանրապես հունական պ0պսա է, արմենչիկի «Ամպերն ելել քուլա-քուլա»-ն գողացված է Ֆարոմազ Ասլանիի (ի միջի այլոց, շուտով Համալիրում համերգ կտա) «Ագե յե ռուզ» երգից, մեկն ադրբեջանական երգերից է ցրում, մեկն՝ արաբական, մեկը՝ թուրքական: Նո՞ր եք իմանում: Շնորհավորում եմ: Գրեթե բոլորը դա գիտեին դեռ իննսունականների սկզբին:
    Նորից ու կրկին. սույն հիստերիան ադեկվատ չի:
    "Sir, do you have a moment to talk about our lords and saviors the Daleks?"

    Voice of the Nightingale - իմ բլոգը

  20. #87
    Մշտական անդամ Lianik-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    28.08.2010
    Հասցե
    Vanadzor, Armenia
    Տարիք
    38
    Գրառումներ
    445
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    մի այլ հոդված..

    Սասուն Պասկևիչյանի կարծիքը ստեղծված իրավիճալի մասին.

    << Վահրամի դեմ ոչինչ չունեմ. Նրան համարում եմ այնքան անկեղծ, որ ասեց այն, ինչն ինքը մտածում էր >>:

    Հ.Գ.

    Հեծանիվ հայտանգործած չենք լինի, եթե ասենք, որ Մեդիան այսօր հզոր զենք է ու տեղեկատվությունն էլ այսօր աշխարհի առանցքներից է համարվում: Իսկ ապատեղեկատվությունը` տեղեկատվության մի տեսակ, որ հաճախ է գործածվում սկանդալի միջոցով ունկնդիր, ընթերցող , լսարան փախցնելու համար:
    http://neonews.am/index.php?option=c...ahram&Itemid=1

  21. #88
    զրոյացնող գիժ Fosfor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    26.02.2009
    Հասցե
    Նյու Յորք
    Գրառումներ
    11
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)


    Ահա՜, թե ովքեր են կողմ էս «հորթին» ...
    ահա՜, թե ովքե՛ր են «սուրբ» հայեցի՛, հայախո՛ս, հայրենասե՛ր ու հա՜յ երիտասարդ համարվող «մարդիկ»..
    ահա՜, թե ինչքան ազատամի՜տ, ընկերասե՜ր, նվիրվա՜ծ ու ամենակարևորը՝ «ԱՍՏՎԱԾԱՎԱԽ»... մեր «ԳԻՍԱՍՏՂԵՐԸ»


    Ես 2 բան ունեմ ասելու այս թեմայով, զուտ ելնելով նրանից, որ ահավոր ծեծված է, շատ-շատ քննարկեցի աջ ու ձախ տարբեր տեղեր, օգուտ չկա ու որ այդքան չկա, արդեն....

    1. Վահրամիկ Պետրոսյանին ամենաարժանի, ամենաճիշտ ու ամենաՊԱՊԱ պատիժը կլինի Վահրամ Սահակյանը:

    2. Քանի որ գիտակից ոչ մի մարդ կողմ չի լինի screenshot-ից և ո՛չ մի մեկնաբանության, ու քանի որ ի տարբերություն որոշ «պետքի համար, պահի տակ, միամիտ, բայցևայնպես՝ կուլ գնացող» տղաների, մենք բոլորս մտածում և փորձում ենք գոնե զբաղվել մեր երկրի մշակույթի (անխտիր բոլոր ճյուղերը ներառյալ) զարգացմամբ ՝ ես ինքս մեծ հաճույքով կմիանամ հենց ԱԿՈՒՄԲՑԻՆԵՐԻՆ ու screenshot-ի «գՅաջ»-երին լայն ժպիտով կուզեմ (ուզում եմ) ապացուցել ու ցույց տալ, թե մենք դեռ ինչե՜ր կարող ենք մտածել ու անել, ինչերի՜ ենք ունակ, ու ի՜նչ պատիժ է հասնում սրանց պես ՕԴ, հասարակության մաս չկազմող, անինքնասեր երևույթներին:

  22. #89
    Բունտավշիկ Kuk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    03.03.2008
    Գրառումներ
    8,349
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Չէմ հասկանում, թե ինչ իմաստ ունի երաժշտության մեջ խորանալու, թուրքական, ադրբեջանական, հայկական.. էս սաղ մի կողմ, կարևորն էն ա, որ սրա նման անլվա լակոտները էսօր երգեր են գրում: Օհան Դուրյանի մասին կոմպոզիտոր բառը օգտագործվել էր, միանգամից նկատվել էր, որ կոմպոզիտոր չի, դիրիժոր ա. լրիվ համաձայն եմ, որտև եթե էս փնթին կոմպոզիտոր ա, ուրեմն Դուրյանին հեռու պահեք էդ գարշելի կոչումից. Աստված հոգին լուսավորի:
    Եկել ա մամուլի ասուլիս ա տալիս, էն մարդը կողքը խոսում ա, ինքը ինչ-որ կաչատ ա լինում տեղը նստած, ինքնաբավարարվում ա պահի տակ, թե ինչ ա անում, բերանը լպիրշ բացելը, զրուցակցի խոսալու ընթացքում ռեպլիկներ թողելը. դրա բառապաշարը, կուռաժիտ ըլնելը.. Ու խիստ կասկածում եմ, որ սա ընկեր բառը գիտի, թե ոնց ա գրվում, կարելի ա մի «երգ» գտնել իրա գրածներից, որտեղ ընկեր բառը կա, ու տեսնել, թե ոնց ա գրել՝ ընգե՞ր, թե՞ հընգեր: Դե արմանհովանիսյանների, ռազմիկամյանների ու էս մլավոցները հանողների համար բառեր շարողը սենց էլ պետքա լիներ էլի: Շանթը մոնտաժ ա արել գեշ ձևով, ղալաթ ա արել, բայց հաստատ իրա էդ աթոռի վրա ճոճվելը, Պասկևիչյանի խոսալու ժամանակ բերանը մինչև ականջները բացելը Շանթի մոնտաժից չի առաջացել: Ասածս ինչ ա՝ էս թեմայի առաջին գրառման մեջի վիդեոն լրիվ տեղին ա ու բավականին մեղմ ա ասված:
    Ճամփաները բոլոր դեպի մահ են տանում…

  23. Գրառմանը 6 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Ariadna (19.02.2011), CactuSoul (20.02.2011), davidus (19.02.2011), My World My Space (19.02.2011), Norton (19.02.2011), Ungrateful (19.02.2011)

  24. #90
    Ամենքս մեր տեղն ունենք... My World My Space-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    28.03.2009
    Հասցե
    Իմ տեղում....
    Գրառումներ
    3,640
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Ուրվական-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Բայց որ սենց սիրուն բառեր եք գրում, ոնց որ օդից իջած ըլնեք, էս էն "որ մի թշիդ խփում են, մյուսն էլ դեմ տուր" պահն ա ստացվում լրիվ:
    բայց ճիշտ մոմենտա գիտե՞ս, մյուս թուշդ դեմ ես անում, ու տակից քացով ձ**երին.....
    Շուն գնեք, դա փողով անկեղծ սեր գնելու միակ միջոցն է...

    Իմ քաղաքում....

Էջ 6 7-ից ԱռաջինԱռաջին ... 234567 ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Նարեկացի արվեստի կենտրոն
    Հեղինակ՝ Tig, բաժին` Մշակութային անցուդարձ
    Գրառումներ: 23
    Վերջինը: 05.01.2012, 13:06
  2. Մտքեր արվեստի մասին
    Հեղինակ՝ Ուլուանա, բաժին` Արվեստ և դիզայն
    Գրառումներ: 52
    Վերջինը: 14.07.2011, 13:36
  3. Facebookի վերջը?????
    Հեղինակ՝ Amalia_, բաժին` Վեբ
    Գրառումներ: 11
    Վերջինը: 09.01.2011, 22:49
  4. Ազգային երգի երեկո «Նարեկացի» արվեստի միությունում
    Հեղինակ՝ Նաիրուհի, բաժին` Մշակութային անցուդարձ
    Գրառումներ: 0
    Վերջինը: 30.09.2010, 09:42
  5. Մտքեր արվեստի մասին
    Հեղինակ՝ Ուլուանա, բաժին` Նկարչություն
    Գրառումներ: 34
    Վերջինը: 23.03.2009, 08:39

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •