Նախ ասեմ, որ չեմ սիրում, երբ այս ֆիլմը մեկին ներկայացնելուց սկսում են պատմել սցենարը, ինչը շատերն են անում:
Ֆիլմին սպասել եմ մոտ 1 տարի, ընդհանրապես Տրիեռի աշխատանքներն եմ շատ սիրում, ու մինչ ֆիլմը լրիվ ուրիշ բան էի սպասում, սպասում էի «սատանա=աստված»-ի կերպար, ինչը խոստանում էր Տրիեռը: Հնարավոր է 1 անգամ եմ նայել ֆիլմը, դրա համար էլ չեմ հասկացել թե դա որտեղ էր: Ֆիլմի դիտումից անմիջապես հետո մոտս միայն մի միտք կար, այն է՝ shift delete, ինչն էլ արեցի, էն էլ հենց հաջորդ առավոտ ջոկեցի, որ պետք է 1 անգամ էլ նայեմ: Կսպասեմ երեվի 2-րդ անգամ մեծ էկրանի վրա ավելի լավ որակով նայեմ, որպեսզի ինչ-որ բան հասկանամ: Հատկապես Չհասկացա վերջին կադրերի իմաստը, եվ 3-յակի ու ֆիլմի կապն էլ, երեվի սիմվոլիկային արժե ծանոթանալ (Rhayader-ին կխնդրեի հնարավորության դեպքում հղում տալ), բայց համոզված եմ, որ երկրորդ դիտումից հետո ավելի շատ բան հասանելի կլինի (ինչպես օրինակ իմ մոտ եղավ, երբ 16 հասակում նայեցի Fountain ֆիլմը եվ բան չհասկացա):
Կարծում եմ Նիցշեի հետ կապ պետք է գտնել հենց կնատյացության մեջ, ինչը միանգամից է ի հայտ գալիս այս ֆիլմը դիտելոից:
Դոգվիլն էլ ըստ իս ավելի թույլ էր քան Մանդեռլէյը, միգուցե առաջինը երկրորդն եմ նայել դրանից էր, բայց ըստ իս երկրորդում արծարծվող թեման ավելի ուժեղ էր:
Էջանիշներ