:
Ռամ ջան, երկար եմ գրել դու մի կարդա
Վիշապ, արի մանրամասն քննարկենք հարցը, քանի որ սա է Հայաստանյան քաղաքականություն ասվածի հիմքը:

Ինչ անելու և ավելի արդյունավետ գործելու հարցը շատ հնուց է գալիս, չերեզ նույնիսկ Լենին:
Մեր դեպքում հենց սրա վրա էնք լռված ու ամեն մեկս իր տեսակետն է առաջ տանում, մոտավորապես այն տրամաբանությամբ, թե արեք կարթը էստեղ գցենք, էստեղ շատ ձուկ կա: Մյուսն էլ թե էդտեղ չէ, էնտեղ գցենք, ձուկն էնտեղ է շատ:

Հարցն էն է, որ գցած տեղերում կամ ձուկ չկա, կամ էդ ժամին, էդ կետում ձուկը ուտելու հավես չունի, կամ էլ, որ ամենակարևորն է, էդ ձուկը, էդ կերը կլեվատ չի ունում:

Հետևաբար եղած ուժերը ու նրանց վեկտորները քննարկելիս պետք է հասկանալ թե ով ինչ է ուզում ու ինչի է ընդունակ:

Նախ թվենք սուբյեկտներին:
1-Հայաստանում ազատ տնտեսվարող սուբյեկտ ասածը դա սուպեր -մանր առևտրականն է, կամ էլ գերպարզ ապրանքների արտադրամասի տերը: Ասենք, արած սեմշկա ժարիտ անողը: Մնացածը իշխանության դաբրոյի, կամ կռիշի տակ են ու կապ չունեն ազատ շուկայական մեխանիզմների հետ:

2-Դաբրոյով գործողների հետ քաղաքական որևէ խոսակցությունն անիմաստ է, քանի որ նրանք էն գլխից են անարդար դաշտում, իրենց ունեցվածքի իրական տերը չեն, որևէ ռիսկի չեն գնալու, որովհետև իրենք էլ են սիստեմի մասը: /մանվելը քեզ վառ օրինակ:/

3-Ոչ սուպերմանր առևտրականը, ոչ էլ կալբասի ցեխի սևագործ բանվորը աշխարհի որևէ երկրում դեռ քաղաքացիություն կամ հեղափոխություն արած չկան: Նրանք ընդամենը օրվա հացի, երկու կոպեկի համար բողոքողներ են: Մաքսիմում որի ընդունակ են, դա սոցիալական բունտին մասնակցելն է:

4- Ոսկու շուկայի սուպեր-մանր վաճառողների, այլ մանր առևտրականների կամ տաքսիստների պայքարը որևէ կապ չունի քաղաքականության հետ: Նրանք դժգոհ են որոշակի ԲՏ-երքից, ֆիքսված կեղտոտ օրենքից ու դրա դեմ են պայքարում- ոչ թե սիստեմի: Նրանք իրենց իրավունքների պայքարի դաշտում են, բայց քաղաքական դաշտի եզրում : Դա շատ լավ է, բայց ոչ բավարար քաղաքական որոշիչ ֆակտոր դառնալու համար:
5- Փողոցում կռվող ԲՏ-ն, մլիցեն ու բերետը վարձու աշխատողներ են: Վճարում է իշխանությունը-նրան են ծառայում, ընդիմությունը լավ կվճարի, ընդիմության համար դիմացինի գլուխը կկոտրեն: Այլ հարց որ դրանց շեֆերին իշխանությունը ոչ միայն վարձ է տալիս, այլ նաև իր շահույթից թուլաբաժին և դրանով նրանց մտցրել է իր շարքերը:

6- Մեծահասակների ու մտավորականների բողոքը մեր հին կյանքի շորշոփներից է գալիս, թե կարայինք լավ ապրենք, քանի որ էդպես եղել է: Նրանք տեսնում են որ եղած իշխանությունները թալանից բացի այլ նպատակ չունեն և պայքարում են քաղաքական դաշտում, իրենց հասու քյաֆտառ մեթոդներով:

7- Ջահելները կոնկրետ նպատակ չունեն- գոռգռալով ոչ թե կոնկրետ ԲՏ-ու, այլ սիստեմի դեմ են բողոքում: Նրանք քաղաքական մակարդակով են հանդես գալիս, որը և անտանելի է իշխանության համար:

8-: Ընդիմության ղեկավարությունը ազնիվ չէ իր գործելակերպում, քանի որ այս կամ այն կերպ եղած լինելով նախկին իշխանության մեջ, շատ զգուշավոր է, փորձում է արդյունքի հասնել ոչ սկզբունքային պայքարով, որը և բերում է շարունակական պարտությունների:

Այսինքն, ստացվում է, որ եղած սուբյեկտներից միայն ջահելները, մեծահասակներն ու որոշ մտավորական շերտ է գործում քաղաքական դաշտում: Մնացածը սոցիալական կամ այլ շահային մոտիվների մեջ են:
Հիմա փողոցում դա էլ տեսնում ենք:
ՀԱԿ-ի այս պրոցեսին տեր կանգնելը մեղմ ասած ազնիվ չի:
Շարունակությունը հաջորդիվ:
Էջանիշներ