Ապեր, Ադամի ու Եվայի հայ լինելը աքսիոմ ա: Ապացույցների կարիք չկա: Պրիտոմ, որ թուրքերին ավելի շատ մռմռացնենք, պետք ա ասել, որ իրանք Ղարաբաղի բառբառով են խոսացել, ու ղարբաղյան լավագույն տրադիցիներով եկել են Երևան ու էլ հետ չեն գնացել: Պրիտոմ, որ լավ ման գան Թոխմախում Ադամի ու Եվայի գերեզմանն էլ կա: Լավ էլ գրանիտից քար ա քաշած, քարի վրա ծակ կա (տես կապը մնացած ծակ քարերի հետ), թվագրվում ա մոտ 27000 տարի մ.թ.ա: Որ շատ ուզենք, մեր ներկա պրեզիդենտ կարելի ա Ադամի ուղիղ գծով ժառանգորդ ճանաչել, ու ավտոմատ ալամ աշխարհի պրեզիդենտ: Թուրքերը էլ ասելու բան չեն ունենա - համ բնիկների բնիկն ենք, համ Ղարաբաղն ա մերը, համ էլ աստղադիտարան ունենք (էս վերջինը չգիտեմ ինչ օգուտ ա տալիս, բայց դե կարանք ասենք որ ունենք):
Kuk (13.01.2010)
Kuk (13.01.2010), Mephistopheles (13.01.2010)
ապեր ես ուրիշ "լավ գաղափարներ" էլ ունեմ էս ծակերի հաշվով, մանավանդ որ ասում են "բամբուկ են կոխել ծակը" … ինչ մենակ բամբու՞կ… մեր ժողովուրդը ֆանտազիայով հարուստ ժողովուրդ ա, էնի մենակ բամբուկով չի բավարարվի… ստեղից եզրակացություն՝ sex toy-երն էլ են առաջին անգամ հայերը սարքել… առաջին հասարակաց տունն էլ հայերն են հիմնել … ու վաբշե՛ արա՛… սաղդ հելեք ռադներդ քաշե՛ք էս մոլորակից, թե չէ ռուսական բանակը որ եկավ մեր այրուձիով (Լիոնի ասած) սաղիդ մհիդը կփռեմ
Mephistopheles (13.01.2010)
Gayl (13.01.2010)
Ցանկալի կլիներ այնուհանդերձ խոսել պատմության կեղծարարների, այլ ոչ թե քարերի կամ տաճարի ավերակների մասին, որոնք շատ հավանական է, այս քննարկման մասնակիցներից շատերի նախնիներից համար սուրբ են եղել: Այնուհանդերձ, հաշվի առնելով որ քննարկման մասնակիցների հանգիստ չի տալիս հին հայերի աստղագիտական գիտելիքների մակարդակը, թույլ տամ ինձ ներկայացնել մի քանի հատվածներ այդ թեմայով Է. Խանզադյանի "Մեծամոր" գրքից:
Համեցեք իմ ֆորում
Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:
Արիացի (13.01.2010)
Մեր հասարակության մեջ ձևավորվել է բավականին շատ, բայց դժբախտաբար նաև բավականին քիչ կարդացած մարդկանց մի շերտ, որը բավականին շատ է կարդացած, որ խելոք լինի, բայց բավականին քիչ է կարդացած, որ կարողանա Հայոց պատմության բնագավառում հիմնավորված կարծիք արտահայտել: Եվ ահա այս մարդիկ, որոնք իրոք բավականին խելոք են, բայց որոնց գիտելիքները Հայոց պատմության բնագավառում սովորաբար սահմանափակվում են դպրոցական դասագրքերով կամ վիքիպեդիական մակերեսություններով, լրջորեն նեղվում են այն բանից, որ մի օր պարզվում , որ իրենք փաստացի չգիտեն Հայոց պատմություն: Ախր ո՞նց չգիտեն, չէ՞ որ իրենք կարդացած են, մի քանիսն էլ հոդվածներ ունի տպած հարվարդներում - և ահա քեզ, չգիտես Հայոց պատմություն: Ու հենց այստեղ սկսվում է բարդույթի գործունեությունը - թվում է, թե ճիշտ կլիներ, որ նույն այդ կարդացած մարդը կարդա էլ ավելի շատ, ավելացնի Հայոց պատմության վերաբերյալ իր գիտելիքները հատկապես նորագույն տվյալներով: Բայց չի լինում... մի կողմից ժամանակ, չունի, մյուս կողմից՝ հասու տեղեկատվություն չկա ձեռքի տակ, դե իսկ երրորդ կողմից էլ... մեր մեջ ասած այդ կարդացած մարդը առանձնապես չի էլ հետաքրքրվում հայոց պատմությունով և, հատկապես հիմա, երբ շաաաատ զբաղված է, ուղղակի հավես չունի ավելացնել գիտելիքները այդ ոլորտում: Եւ հենց այստեղ սկսում է գործել բարդույթի թաքնված մեխանիզմը - ախր մարդը չի կարող, չէ՞, ընդունել, որ ինքը Հայոց պատմություն չգիտի - ինքը չէ՞ր, որ հինգեր էր ստանում դպրոցում, ընկերների մոտ սրախոսում էր պատմական թեմաներով, գրում էր ֆորումներում և - ահա քեզ, չգիտի: Չէ, այլ ելք չի մնում, քան հագնել օրթոդոքսալ պահպանողականի սքեմը և սխալ հանել բոլոր-բոլորին, ով հանկարծ որևէ նոր բան կասի Հայոց պատմույթյան բնագավառում: Դե, սկզբում, իհարկե, խոսակցությունը գնում է պատմական մակարդակում, բայց հետո, երբ մեր այս կարդացած մարդու գիտելիքները բնականաբար չեն հերիքում, նա սկսում է անցնել մանր կծոցների ու թաքնված ծաղրանքի: Այստեղ իրենց կիրառությունն են գտնում և կեղծ-պաթետիկ մտորումները «ազգային բարդույթներ»-ի մասին, և խոհա-փիլիսոփայական դատողությունները, որ իրականում մեզ ( հասկացի հենց իրեն՝ կարդացած մարդուն) հայտնի պատմությունն էլ է հերիք, և ցիտատները ազգի մեծերից, որոնք հայտնի չէ թե որ նեղսրտության ինչ պահին ինչ կոնտեքստով են ասվել ցիտվող խոսքերը - և լիքը այլ բաներ:
Համեցեք իմ ֆորում
Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:
Լեռնցի (13.01.2010), Ջուզեպե Բալզամո (13.01.2010)
Լիոն ջան, շնորհակալություն հետաքրքիր ու արժեքավոր նյութերի համար: Լավ ա սրա հեղինակն էլ Հերունին չի:
Կուզենայի իմանալ, թե այս գիրքը որտեղի՞ց կարելի է գտնել: Էլեկտրոնային տարբերակով կա՞:
Մի հարց տամ բոլոր նրանց, ովքեր հետաքրքրված են Քարահունջով. ըստ ձեզ նախնադարյան համայնական հասարակարգում հողագործությունն ու անասնապահությունն ե՞ն եղել կարևոր, թե՞ կրոնական ծիսակարգերը:![]()
Չարժե, եղբայր: Ուղղակի ցավս նրանում է, որ մեր ընկերները՝ ակումբցիները, լինելով լայնախոհ մարդիկ, այլ թեմաներով որպես կանոն արտահայտելով մտքեր ու գաղափարներ, որոնցով կարելի է միայն հիանալ, այս հարցում, չունենալով բավարար գիտելիքներ, չգիտես ինչու իրենց թույլ են տալիս արտահայտվել իրենց ոչ հարիր ձևով: Իսկ հարցն, ի դեպ, կարևոր է, ընդ որում և ակումբային ու և ընդհանուր իմաստով ավելի կարևոր է, քան լուրջ-լուրջ քննարկումները ասենք շատ ու շատ այլ հարցերով…
Գիրքը կա Հանրային գրադարանում, ես այնտեղ եմ գիրքը կարդացել ու այնտեղից եմ սկան արել: Մի անգամ ոչ անհայտ ауое-ն սկսեց վայրահաչել հայ գիտնականների ու մասնագետների հասցեին, որի արդյունքում էլ ես ստիպված եղա գնալ գրադարան ու վերընթերցել ու սկան անել այս գրքի որոշ էջեր: Արդյունքում ауое-ն այնպիսի մի հարված ստացավ գանգին, որից մինչև հիմա էլ ուշքի չի գալիս...
http://forum.hayastan.com/index.php?...c=40533&st=325
Կարծում եմ և այն, և մյուսը հավասարապես կարևոր են եղել...Մի հարց տամ բոլոր նրանց, ովքեր հետաքրքրված են Քարահունջով. ըստ ձեզ նախնադարյան համայնական հասարակարգում հողագործությունն ու անասնապահությունն ե՞ն եղել կարևոր, թե՞ կրոնական ծիսակարգերը:![]()
Համեցեք իմ ֆորում
Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:
Արիացի (13.01.2010)
Lion (13.01.2010)
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ