Չամիչ-ի խոսքերից
Իհարկե Դարվինը նման բան բառացիորեն չի ասել, եվ չեմ կարծում որ դուք սա բառացի եք հասկացել:
Մարդիկ, ովքեր հավատում են արարման տեսությանը պատրաստ են անկեղծորեն խոստովանելու ,որ առայժմ ի զորու չեն տալ բացատրություն, թե ի վերջո ինչպես, երբ եվ ինչ պայմաններում է տեղի ունեցել տիեզերքի եվ մարդ արարածի առաջացումը: Այս կարգի մարդիկ հակված չեն կուրորեն հերքելու գիտության կողմից առաջարկվող այս կամ այն վարկածները:
ես փորձեցի համեմատության մեջ դնել արարման Աստվածաշնչային տարբերակը եվ Դարվինյան տեսությունը ցույց տալու համար որ սրանք երկուսն էլ ընդամենը հավատի տեսակներ են, առաջին դեպքում կա ազնիվ մոտեցում, որ դեռ պատրաստ չես բացատրել այս ամենի առաաջացումը, երկրորդ դեպքում կա սին, թվացյալ գիտական հենք, որը իրականում ոչ այլ ինչ է քան մի շարք ենթադրությունների հավաքածու:
.................................................................
..................................:Միակ բանը, որը ստեղծվում է պատահաբար, կուտակվում է ինքն իրեն դա աղբն է: Իսկ մենք տեսնում ենք թե աղբը իրենից ինչ է ներկայացնում՝ քաոտիկ, անիմաստ, անմիտք, աննպատակ ՝ոչինչ, եվ էլի արարող միտքն է որ կարողանում է այդ ոչնչից ինչ որ բան ստեղծել: այստեղի կարելի է հանգել մեկ պարզ տրամաբանության, եթե կա ստեղծվող ուրեմն պետք է լինի ստեղծող: Եթե մենք ստեղծողի հետ ծանոթ չենք դա դեռ չի նշանակում որ նա չկա, անիմանալի, անճանաչելի կոչում ենք մեկ պարզ պատճառով, քանի որ դեռ ծանոթ չենք:
......................................................
Էջանիշներ