Սա մեց պարտռւթյռւն եր ,
Սա մեց պարտռւթյռւն եր ,
Համեցեք իմ ֆորում
Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:
Լեո (27.05.2009)
Համեցեք իմ ֆորում
Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:
Լեո (27.05.2009)
Ավարայրը մեր մեծ հաղթանակներից է: Եթե հաղթանակ էլ չէ, ապա հաստատ շատ կարևոր պետական նվաճում էր:
Գոնե մենք մեր հաղթանակները չպիտի նսեմացնենք:
Որ բոլոր փղերին չկոտորեցինք, պարսից շահին էլ չամորձատեցինք ուրեմն պարտություն էր?
Պարտություն միգուցե կհամարեն հայ հեթանոսները, որոնք երջանիկ կլինեին, եթե Հայաստանում կրկին կրակապաշտություն տիրեր:
Երբեք չեմ հանդիպել կատվի, որին հետաքրքրեր մկների կարծիքն իր մասին:
Լեո (27.05.2009)
Եվ, ի դեպ, նույն այդ հայ հեթհանոսները հաճախ մոռանում են, որ զրահադաշտականությունը այնքան էր նման մեր ՀԵԹՀԱՆՈՍԱԿԱՆ հավատքին, ինչքան իսլամը հիմա նման է քրիստոնեությյանը - նույն արմատից, սակայն ԷԱԿԱՆՈՐԵՆ տարբեր: Այ հետաքրքիր է, էլի, ինչպես կվերաբերվեին այդ դեպքում այն նորմին, որ հայրը կենակցում է աղջկա հետ, որդին մոր հետ և այլն - այդ ժամանակվա պարսից կրոնը դա լիովին ընդունելի էր համարում...
Համեցեք իմ ֆորում
Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:
«Մենավոր մի դամբարան ծածկում է իր տակ ամփոփված մի հոգու հավերժական հանգիստը: Ասում են Վարդանն է այդտեղ: Ճշմարի՞տ է դա - դժվար է ասել: Բայց դաշտավայրի վճիտ լռության մեջ երբեմն կլսես կոկորդային մեղեդու մեղմաձայն մի գեղգեղանք...: Այդ մեղեդին երգվում է այն պահին, երբ ոտ են դնում Ավարայրի դաշտավայր: Վարդանանց նվիրված դարերի հին երգն է դա: Եվ այդ հավերժական երգի մեջ արդեն ճշմարտորեն ամփոփված են Վարդանը և Վարդանանք»
Դերենիկ Դեմիրճյան
Համեցեք իմ ֆորում
Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:
http://maps.google.ru/?ie=UTF8&ll=39...83026&t=h&z=10
Արբանյակային այս քարտեզի վրա կարելի է շատ հանգիստ տեսնել ՀԵՆՑ ԱՅՆ Ավարայրի դաշտը: Դաշտը գտնվում է քարտեզի հենց կենտրոնում, որի միջով անցնում է դեղին գիծ՝ "Babar" բառից մի քիչ ներքև...
Համեցեք իմ ֆորում
Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:
... Վարդան եւ Ավարայր: Ձախողված մտորումների մի անսպառ թեմա սովետահայ մտավորականության համար: Ավարայրի մասին պատմող հիմնական միջնադարյան աղբյուրը` Եղիշեն, շատ սթափ է գնահատում դրա ռազմաքաղաքական արդյունքը` նրա մոտ խոսք չկա բարոյական հաղթանակ կոչվածի մասին: ... հայերի սերունդները նշել են Ավարայրի հիշատակը որպես ազգային մեծագույն տոն: Տարօրինակ բան` տասնյակ հաջողված ու անհաջող ճակատամարտերից հենց այդ մեկն է ընտրվել որպես հայ ինքնության խորհրդանիշ: ... պատմաբաններից թե գրողներից մեկը հորինում է «բարոյական հաղթանակ» չարչրկված հասկացությունը: Այս հասկացությունից ո՛չ Վարդանն էր տեղյակ, ո՛չ էլ` Եղիշեն: Դա 20-րդ դարի գյուտ է: Բայց մարդիկ, կրքոտ քննադատության ենթարկելով «բարոյական հաղթանակի» տեսությունը, կարծում են, թե Վարդանին ու նրա գործն են քննադատում:
Իրականում մեր նախնիները, Ավարայրը որպես տոն նշելով, ավելի խորաթափանց էին, քան իրեն աշխարհի կենտրոնում երեւակայող արեւելահայ մտավորականությունը: Առավել եւս` այժմ, երբ 1500 տարի է անցել Ավարայրի ճակատամարտից, նրա անմիջական ռազմական արդյունքը որեւէ գործնական նշանակություն վաղուց չունի, իսկ ահա Ավարայրի` որպես քաղաքակրթական ընտրության հետեւանքները առկա են ցայսօր: Մի 8 տարի առաջ գնացել էի Թեհրան: Հայկական եկեղեցիներից մեկից ոչ շատ հեռու զրադաշտական տաճարն էր: Մտնելով այնտեղ եւ տեսնելով այսօրվա զրադաշտականներին` կարելի էր սեփական աչքերով տեսնել, թե ի՛նչն էր Ավարայրի իմաստը: Ահա` երբեմնի հզոր կայսրության խղճուկ, սեփական իսկ երկրում ճնշված փոքրամասնություն ներկայացնող մնացուկները: Ահա եւ զրադաշտական քուրմը` Պարկինսոնով հիվանդ զառանցող ծերուկը: Սա Հազկերտն է, իսկ սա` ես` Վարդանի ժառանգը: Ահա՛ Ավարայրի արդյունքը:
Եթե զուտ ռազմաքաղաքական պրագմատիզմի տեսակետից դատենք, ապա դժվար է փաստարկ գտնել, թե ինչու հայերը չպետք է ընդունեին զրադաշտականություն կամ հետագայում` իսլամ: Ընդունեին ու, ինչպես մերոնք դատում են, պետություն ունենային, հարկեր հավաքեին, ճնշվելու փոխարեն` ուրիշներին ճնշեին...: Պարսիկներն, ի դեպ, այդպես էլ արեցին` իսլամ ընդունեցին ու ոչ բարով-խերով` պետություն ունեցան: Շատ մեծ պատմական ձեռքբերում է երեւի դարերի ընթացքում ուշ միջնադարյան Իրանի նման հետամնաց պետություն ունենալը: Միայն այն կառավարող դինաստիաներից մի քանիսի անունները` Չոբանյաններ, Սեւ ոչխարներ, Սպիտակ ոչխարներ` ամեն ինչ արժեն: Նույնը (իսկ լավագույն դեպքում` խելառ քուրմը) մերն էր լինելու, եթե Վարդանանց ուխտը չլիներ: Ես նախընտրում եմ դարերի ընթացքում պետությունից զուրկ հայ ազգի պատմությունը, որը Գուտենբերգի գյուտից ընդամենը մի քանի տասնամյակ հետո արդեն սեփական տպագիր գրքերն էր տպում, քան` պարսիկների պես պետություն ունենալ, ուր տպագրության գյուտը դրանից մի 300-400 տարի հետո հասավ: Եւ սա անմիջական կապ ունի Ավարայրի հետ: Հենց Ավարայրի ընտրության շնորհիվ է, որ հայերը գիրք էին տպում արդեն 16-րդ դարում եւ ուրիշ շատ առումներով ավելի առաջատար ազգ էին, քան իրենց շրջապատող` քաղաքականապես հզոր ազգերը: Որովհետեւ` Ավարայրով մենք մնացինք եվրոպական մշակութային տարածքի մաս: Իսկ եթե այսօր էլ մենք շատ չենք տարբերվում Իրանից, ապա պատճառն այն է, որ Վասակ Սյունու գծի շարունակողները մեր օրերում էլ քիչ չեն Հայաստանում...:
ՀՐԱՆՏ ՏԷՐ-ԱԲՐԱՀԱՄԵԱՆ
Համեցեք իմ ֆորում
Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:
դե հենց խնդիրն էլ նրանում է, որ այդպես է ու շարունակում է այդպես ընկալվել
էդքան նշում եք շատերդ, որ դա հաղթանակ էր, ինչով կապացուցեք? պարսիկների ռազմական ինչ-որ դժվարություններով?
հետո էլ ասում եք, թե Եղիշեն շատ օբյեկտիվ ներկայացրել է իրողությունը, բա հենց նույն Եղիշեն չի նշում, որ՝ <<Ոչ թե մի կողմը հաղթեց, և մյուս կողմը պարտվեց, այլ՝ քաջերը, դուրս գալով քաջերի դեմ, երկուսն էլ պարտություն կրեցին>>? Այստեղ չեմ տեսնում, որ գրված լինի՝ հայերը հաղթեցին
շատ խորաթափանց էինԻրականում մեր նախնիները, Ավարայրը որպես տոն նշելով, ավելի խորաթափանց էին, քան իրեն աշխարհի կենտրոնում երեւակայող արեւելահայ մտավորականությունը:եկեղեցին թելադրում էր իր կամքը բոլոր բնագավառներում
ՀրաշքԱռավել եւս` այժմ, երբ 1500 տարի է անցել Ավարայրի ճակատամարտից, նրա անմիջական ռազմական արդյունքը որեւէ գործնական նշանակություն վաղուց չունի, իսկ ահա Ավարայրի` որպես քաղաքակրթական ընտրության հետեւանքները առկա են ցայսօր: Մի 8 տարի առաջ գնացել էի Թեհրան: Հայկական եկեղեցիներից մեկից ոչ շատ հեռու զրադաշտական տաճարն էր: Մտնելով այնտեղ եւ տեսնելով այսօրվա զրադաշտականներին` կարելի էր սեփական աչքերով տեսնել, թե ի՛նչն էր Ավարայրի իմաստը: Ահա` երբեմնի հզոր կայսրության խղճուկ, սեփական իսկ երկրում ճնշված փոքրամասնություն ներկայացնող մնացուկները: Ահա եւ զրադաշտական քուրմը` Պարկինսոնով հիվանդ զառանցող ծերուկը: Սա Հազկերտն է, իսկ սա` ես` Վարդանի ժառանգը: Ահա՛ Ավարայրի արդյունքը:
փաստորեն, հայերն են կործանել Պարսկաստանը... Ավարայրը որ չլիներ, Պարսկաստանը կանգուն կմնար հազարամյակներ...
Ինչ-որ շատ մեծ տեղ է տրվում Ավարայրի ճակատամարտին հաԵթե զուտ ռազմաքաղաքական պրագմատիզմի տեսակետից դատենք, ապա դժվար է փաստարկ գտնել, թե ինչու հայերը չպետք է ընդունեին զրադաշտականություն կամ հետագայում` իսլամ: Ընդունեին ու, ինչպես մերոնք դատում են, պետություն ունենային, հարկեր հավաքեին, ճնշվելու փոխարեն` ուրիշներին ճնշեին...: Պարսիկներն, ի դեպ, այդպես էլ արեցին` իսլամ ընդունեցին ու ոչ բարով-խերով` պետություն ունեցան: Շատ մեծ պատմական ձեռքբերում է երեւի դարերի ընթացքում ուշ միջնադարյան Իրանի նման հետամնաց պետություն ունենալը: Միայն այն կառավարող դինաստիաներից մի քանիսի անունները` Չոբանյաններ, Սեւ ոչխարներ, Սպիտակ ոչխարներ` ամեն ինչ արժեն: Նույնը (իսկ լավագույն դեպքում` խելառ քուրմը) մերն էր լինելու, եթե Վարդանանց ուխտը չլիներ: Ես նախընտրում եմ դարերի ընթացքում պետությունից զուրկ հայ ազգի պատմությունը, որը Գուտենբերգի գյուտից ընդամենը մի քանի տասնամյակ հետո արդեն սեփական տպագիր գրքերն էր տպում, քան` պարսիկների պես պետություն ունենալ, ուր տպագրության գյուտը դրանից մի 300-400 տարի հետո հասավ: Եւ սա անմիջական կապ ունի Ավարայրի հետ: Հենց Ավարայրի ընտրության շնորհիվ է, որ հայերը գիրք էին տպում արդեն 16-րդ դարում եւ ուրիշ շատ առումներով ավելի առաջատար ազգ էին, քան իրենց շրջապատող` քաղաքականապես հզոր ազգերը: Որովհետեւ` Ավարայրով մենք մնացինք եվրոպական մշակութային տարածքի մաս: Իսկ եթե այսօր էլ մենք շատ չենք տարբերվում Իրանից, ապա պատճառն այն է, որ Վասակ Սյունու գծի շարունակողները մեր օրերում էլ քիչ չեն Հայաստանում...:
ՀՐԱՆՏ ՏԷՐ-ԱԲՐԱՀԱՄԵԱՆԱվարայրի ընտրություն, բան...
Եվրոպական մշակութային տարածքի մաս?Ավարայրի շնորհիվ?
Եվրոպական այժմյան ազգերը Եվրոպայում հայտնվել են 4-7 դդ-ում: Ավարայրը 5-րդ դար: Բյուզանդիան էլ մինչև 476 թիվը դեռ կար: Իսկ Հայաստանում որ հելլենիզմ էր, դա ոչ միայն կապ չուներ քրիստոնեության հետ, այլև կապ ուներ հեթանոսության հետ: Իսկ եթե ընդունենք նաև, որ Հայաստանում է առաջինը քրիստոնեությունը ընդունվել, ապա պետք է ընդհանրապես այս կետը բացառել... չնայած հիմա էլ մարդիկ կգտնեն, որ այս նախադասությունը կփոխեն այսպես. Ավարայրի շնորհիվ, Բյուզանդիան՝ սկզբում, ապա Եվրոպա գաղթած ազգերը՝ հետագայում, մնացին հայկական մշակութային տարաքծի մաս
Ժողովուրդ ոնց էլ բանի տեղ եք դնում, ոմն ՏԷր-Աբրահամյանի բլթոցներին![]()
Ambrosine (07.07.2009)
Այդ մասին խոսում է Եզնիկ Կողբացին իր հանրահայտ «Եղծ աղանդոց»-ում...Լիոն ջան, կարող ե՞ս ասել էդ որ աղբյուրներից ես քաղել վերը նշված ինֆորմացիան
Այս թեմայում ես դա արդեն ապացուցել եմ:էդքան նշում եք շատերդ, որ դա հաղթանակ էր, ինչով կապացուցեք? պարսիկների ռազմական ինչ-որ դժվարություններով?
Բայց անձամբ ես երևի չեմ ասել, թե Եղիշեն անսխալական է...հետո էլ ասում եք, թե Եղիշեն շատ օբյեկտիվ ներկայացրել է իրողությունը, բա հենց նույն Եղիշեն չի նշում, որ՝ <<Ոչ թե մի կողմը հաղթեց, և մյուս կողմը պարտվեց, այլ՝ քաջերը, դուրս գալով քաջերի դեմ, երկուսն էլ պարտություն կրեցին>>? Այստեղ չեմ տեսնում, որ գրված լինի՝ հայերը հաղթեցին
Դա ունի իր պլյուսներն ու մինուսները:շատ խորաթափանց էինեկեղեցին թելադրում էր իր կամքը բոլոր բնագավառներում
Ամենևին - ոչ Հրանտը, ոչ էլ ես նման բան չենք ասել:Հրաշք
փաստորեն, հայերն են կործանել Պարսկաստանը... Ավարայրը որ չլիներ, Պարսկաստանը կանգուն կմնար հազարամյակներ...
Ավարայրը հսկայական տեղ ունի մեր էթնոհոգեբանության մեջ:Ինչ-որ շատ մեծ տեղ է տրվում Ավարայրի ճակատամարտին հաԱվարայրի ընտրություն, բան...
Կարծես 5-րդ դարը 4-7 դդ-ի մեջ է: Համաձայնիր, որ քրիստոնեությունը մեզ կապեց Եվրոպայի հետ...Եվրոպական մշակութային տարածքի մաս?Ավարայրի շնորհիվ?
Եվրոպական այժմյան ազգերը Եվրոպայում հայտնվել են 4-7 դդ-ում: Ավարայրը 5-րդ դար:
«Հայկական ժամանակ»-ում... բլթո՞ց: Ընդդիմության շարքերում հեղաշրջում է՞ եղելԺողովուրդ ոնց էլ բանի տեղ եք դնում, ոմն ՏԷր-Աբրահամյանի բլթոցներին![]()
Համեցեք իմ ֆորում
Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ