Այսպիսի մի հարց - բոլորս լսել ենք Աբրահամի աղթոթքի ու նրա դարձի գալու պատմությունը: Հարց - Աբրահամը Ո՞Ր լեռան վրա աղոթեց և ընդհանրապես, ի՞նչ է հայտնի այդ լեռան մասին - ասեք այն ամենը, ինչ հայտնի է, թեկուզ![]()
Համեցեք իմ ֆորում
Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:
Կարդալով ձեր կայքում նշված դիմելաձեվերը, խելացի մարդը ողղակի կատված կարող է ստանալ: Հետաքրքիր է, ով է որոշել
այդ տիտղոսները եվ ով է որոշել, որ քահանաներին դիմելուց պետք է աջը համբուրեն: Միթե ոչ ոք աստվածաշունչ չի կարդում: Միթե ոչ ոք չի կարդացել Մաթեոսի ավետարան գլ. 23 խոսք 8; 9 << Բայց դուք Ռաբբի չկանչվեք , որովհետեվ մեկն է ձեր ուսուցիչը ` Քրիստոսը. եվ դուք ամենքտ եղբայր էք: Եվ երկրիս վրա մեկին ձեզ հայր չկանչեք, որովհետեվ մեկն է ձեր Հայրը` նա որ երկնքում է>>: Կամ Հիսուսի կյանքին ծանոթանալով, քանի այդպիսի պահեր կարող էք նշել, որ աշակերտները այդպես դիմեին նրան: Մգուցէ դուք ավելի բարձր էք գերադասում ձեզ Հիսուսից: Խնդրում եմ անհապաղ մեկնաբանեք:
Վերջին խմբագրող՝ Chuk: 14.06.2009, 12:58:
Ինչպես է , որ դուք այսքան պատասխանելու ընթացքում, ոչ մի աստվածաշնչյան մեջբերում չարեցիք: Միթէ դուք չէք կարդացել Մաղաքիա գրքում ձեզ ուղղված տողերը` Մաղաքիայի մարգարեությունը ` գլուխ Բ խոսք 1-3 ը <<Եվ արդ ձեզ համար է այս պատվերը, ով քահանաներ: Եթե չլսեք եվ ուշադրություն չանեք, որ իմ անվանը պատիվ տաք / եթե որեվէ մեկը քաջություն ունի թող ասի այդ անունը / , ասում է Զորաց Տերը, այն ժամանակ ես մեջը կուղարկեմ անեծքը, եվ կանիծեմ ձեր օրհնությունները. այո ես արդեն անիծել եմ նրանց, որդուք ուշ չէք դարձնում: Ահա ես պիտի հանդիմանեմ ձեր սերունդը , եվ աղբ պիտի ցրեմ ձեր երեսի վրա ` ձեր տոների աղբը. եվ ձեզ իր մոտը պիտի տանէ>>: Այնուհետեվ կարդանք նույն գլխի 7;8 խոսքերը` << Որովհետեվ քահանայի շրթունքները պետք է գիտություն պահեն , եվ օրենք կփնտրեն նրա բերանից, որովհետեվ նա Զորաց Տիրոջ դեսպանն է: Բայց դուք խոտորել էք ճանապարհիցը, շատերին գայթակղեցրիք օրենքի մեջ>>: Խնդրում եմ , կարդալով այս մեջբերումները մեկնաբանություն տվեք:
««տեր»» հայր կարդացեք Ադամ և Էվայի պատմությունը ըստ Պուրանաների, որոնք գրված էին մինչ նրանց հայտնության գալը...
Ադամի և Եվաի իրական պատմությունը, թե որտեղից է հայտնվել Աստվածաշնչում:
Շրիմադ Բհագավատամի (Վեդա) առաջի հատորում նկարագրվում է Նայիմիշարանյա անտառի իմաստունների (Ռիշիներ, Մունի) մասին:
Նայիմիշարանյան գտնվում է Հիմալայան Լեռներում, որը կոչվում է Նայիմիշարանյա Վան: Այս տեղում անցնում է մի ձող, Շիշումարա շրջանակի մեջ, Շիշումարան դա տիեզերական դելֆին է: Մինչև Կալի յուգայի (յուգա նշանակում է դարաշրջան, կա չորս դարաշրջան՛ Սատյա յուգա-ոսկե դարաշրջան, տրետա յուգա-արծաթե, դվապարա-բրոնզ, կալի-երկաթե) սկսելը հավաքվեցին այս մոլորակի բոլոր Իմաստունները և Քրմերը այդ անտառում և Նրանք որոշեցին հազար տարի տևողությամբ Շրավանա կամ Բհագավատա զոհաբերություն կատարել և լսել Շրիմադ Բհագավատամը Մեծ Իմաստուն և Վաիշնավ Սուտա Գոսվամիյից: Նրանց նպատակ կայանում էր դրանում, որ Նրանք ուզում էին հեռանալ այս մոլորակից, որպեսզի չծնվեին Կալի Դարաշրջանում, որովհետև կալի դարաշրջանում ծնվելը համարվում է շատ վատ Կարմա: Անցած դարաշրանում (Դվապարա) ապրողները ամեն ինչ աանում են որ չծնվեն կալիյուգայում, որովհետև այս դարաշրջաը նախատեսված է անհավատների համար (կալիյուգայում մարդիկ արագ ձևով անկում են ապրում, հավատը, կրոնը, գթասրտությունը, դարաշրջանի վերջում մարդկանց կյանքի տևողությունը շատ է կարճանում, հողը դադարում է պտուղ տալ...): և այսպիսով մենք նույնպես ենք ծնվել այս դարաշրջանում, ամենա անբարենպաստ ժամանակ, ԲԱՅՑ միևնույնժամանակ Ամենա Բարենպաստ, որովհետև այս Կալի դարաշրջանում տասհազար տարի Ոսկե դարաշրջան(Սատյա) է լինելու որը արդեն սկսել է և ովքեր որ գիտեին այդ մասին երազում էին ծնվել այս դարաշրջանում: Եվ այսպիսով սկսում են Շրավանա Յագյան, լսում են Շրիմադ Բհագավատամը Սուտա Գոսվամիյից, որի ժամանակ ծոմ են պահում, չեն ուտում և չեն քնում և շատ ուշադիր լսում են, երբ վերջացնում են այտ ժամանակ Նրանց մոտ բացվում է ալիքնեը որոնց միջոցով նրանք կարող են տեղափոխվել Դրախտ կամ որտեղ որ ցանկանան: Նրանք ուզում էին հեռանալ որ չծնվեին Կալիյուգայում: Երբ Նրանք կատարում էին այդ Զոհաբերությունը այդ ժամանակ հայտնվեց Շուկադևա Գոսվամին (Գոսվամի-նա ով կարողանում է լիակատար ղեկավարել իր բոլոր զգայարանները, Գո-զգայարան, Սվամի-տեր) և ասեց Նրանց որ բոլորը չհեռանան, Ձեզանից մի քանիսը պետք է մնան և հետևեն Կալիյի առաջընթացքին, քանի որ այս դարաշրջանում լինելու է Ոսկե դարաշրջան Ձեր օգնությունը և գիտելիքները պետք են գալու և Ինքը ասում է նրանց որ նրանք պետք է անցնեն մի ուրիշ տարածության մեջ Հիմալայներում, որը կոչվում է Տիկինա Աչալամ, որը նույնպես կոչվում է Շամբալա և միստիկական տարածություն է: Իմաստուններից մի քանիսը տեղափոխվում են այնտեղ իսկ մնացածը հեռանում են այս մոլորակից: Այտ ժամանակ Այս մնացած Իմաստունների առաջ հայտնվում է Կալին, դարաշրջանի մարմնավորումը մարդու տեսքով, որը պետք է կատարի իր առաքելությունը և Իմաստունները որոշեցին արգելել նրան, որ նա իրագործի իր գործողղությունները, որովհետև ոչ ոք չի ուզում որ կալի դարաշրջանը սկսի: Այտ ժամանակ կալին ասում է որ նա եկել է Գերագույն ժաամանկի կամքով, (Մահա Կալա, կամ Կրիշնայի) և ասում է որ ես եկել եմ պատժեմ բոլոր մեխսագործներին: Այտ ժամանակ կալին դիմում է Ջագանատհային (Տիեզերքի Տեր) որ Նա օգնի Կալիյին կատարի իր գործը և Ջագանատհը տալիս է նրան այտ իրավունքը: Իմաստունները հարց են տալիս Կալիյին՛ ինչ՞պես էս տարածելու քո առաքելությունը... և միևնույն ժամանակ պատմվում է մի պատմություն մի թագավորի մասին որի անունը Յայատի էր և նա ուներ հինգ տղա որոնք դառնում են Մլեչխներ (մսակեր, մեղսագործ, անհավատ) : Քանի որ Կալի դարաշրջանը սկսել էր և տեղի է ունենում աստղաբախշական փոփոխություններ և այդ փոփոխությունները շատ ահավոր ձևով ազդում են մարդկանց վրա և մարդիկ հետ են կանգնում իրենց պարտականություններից : Յայատիյի տղաների վրա նույնպես ազդում է և նրանք դառնում են մլեչխներ: Այդ ժամանակ Քրմերը (Բրահմանները) սկսում են կատարել Մլեչխա Յագյա, որ մսակերները դառնան անպտուղ: Դա սկսում է Կալի դարաշրջանի սկզբում, որ մարդիկ սկսում են միս ուտել: Մլեչխների հայտնվելու ժամանակ վերանում է իրական Կրոնը, առժեքազրկվում է հասարակությունը և դառնում է Դեմոնական:
Եվ այսպես երբ Յայատին իմացավ իր տղաների մասին, Նա դուրս շպրտեց իր տղաներին Վարնա Աշրամա հասարակությունից: Այդ ժամանակ սկսեց Յուգա Պրալայա-մոլորակի մի մասը անցավ ջրի տակ, իսկ որտեղ որ ջուր էր ջուրը ցամաքեց և հայտնվեց հող: Եվ Յայատին դուրս շպրտեց իր տղաներին և նրանց հպատակներին Հիմալայներից դուրս, որտեղ ապրում էին անկիրթ մարդկային տոհմեր և ինչպես ասվում է Պուրանայում (Վեդա) նրանցից է սկսում Հարավ Արևելյան մլեչխական զարգացումը : Քրիստոսը ասում է Շայլա Վահանին՛ Ես եկա որ նոր Կրոն ստեղծեմ մլեչխների համար, չնայած որ նրանք անմաքուր կլինեեն, բայց նրանցից շատերի սրտերը մաքուր կլինի և կմաքրագործվեն: Բավիշտյա Պուրանայում ասվում է, որ Քրիստոսը պետքա գար և տար այդ գիտելիքը մսակերներին, որովհետև այտ կրոնը համապատասխանում է մսակերներին:
Հետո այդ մլեչխները որոշեցին ազատվել իրէնց թագաորների ստեղծած մեղքերից: Նրանց հետ նաև գնաց մի մեծ Յոգ իր ցանկությամբ, որի անունը Ադամա էր սանսկրիտերեն , որը նշանակում է մեկը որը ղեկավարում է իր բոլոր զգայարանները: Այս Ադաման յոգա-վիկամբարա էր, որը նշանակում է մարմնական կապվածություններից ազատ և խորասուզված է Աստվածային գաղափարի մեջ, և Նա շրջագայում է առանց մի որևե հագուստի: Նրանք միշտ տկլոր են, (Հնդկաստանում մինչև հիմա էլ կան էդպիսի յոգեր) : Ադաման գթասրտություն էր ցուցաբերում այդ մլեչխներին և օգնում էր, խղճում էր և արտահայտեց ձևականություն, որը համարվում է մեղսավոր գործողղություն, ինչքան շատ այդքան մեղսավոր: Ամենամեղսավոր մարդիկ գտնվում են զգայարանների ղեկավարության տակ, դրանից բարձր գտնվում են մտածող (մտային) մարդիկ և ավելի բարձր մտավորականները, իսկ ամենաբարձր վիճակում գտնվում են Հոգևոր հարթակի վրա գտնվողները: Եվ այդ մլեչխները որոշեցին կրակի զոհաբերություն կատարել, որ ազատվեն իրենց թագավորների կատարած մեղքերից, բայց քանի որ Քրմերը (Բրահմանները) մսակեր(մլեչվաներ) էին դառձել, բայց Մանտրաները շատ հզոր էին և այդ պատճառով զոհաբերությունը սխալ արդյունք տվեց և կրակից դուրս եկավ մի շատ գեղեցկուհի ախջիկ, քանի որ Նա կրակից (Ավյա-կրակ, Եվատի-ծնված) ծնվեց Նրան կոչեցին Ավևատի (Կրակից ծնված) և Նա նույնպես Վիկամբարա էր (Յոգի) և Նա նույնպես չեր ուզում հագուստով ծածկե իրեն: Եվ երկրորդ արդյունքը այդ զոհաբերության այդ էր որ կրակից դուրս եկավ մի մեծ պտուղ և դուրս գլորվեց: Այդ պտուղը իր մեջ կրում էր բոլոր մլեչխների մեղքերը, հատկապես իրենց սեռական պրոբլեմները, ագահության, կրքի և սրանք մսակերության հետևանքներն են: Եվ նրանք տեղավորեցին այդ պտուղը մի ոսկե սունդուկի մեջ, իսկ Ոսկու մեջ գտնվում է այս դարաշրջանի ներկայացուցիչը՛ Կալին: Հետո այդ Քրմերը մտածեցին վերացնեն այդ պտուղը և տեսան որ այդ պտոպղը չկա, անհայտացել է: Հետո նրանք քշեցին (հեռացրին) Ադամային և Ավևվատիին իրենց հասարակությունից և նրանք այդ կրակի զոհաբերությունից ոչ մի արդյունք չստացան: Այս ամենը տեղի է ունենում միևնույն ժամանակ և այդ ժամանակ Իմաստունները Նայիմիշարանյայի հարցնում են Կալիյին, թե ինչպես կարող էս տարածել անաստվածությունը այս դարաշրջանում և Կալին պատասխանում է, որ՛ ես այդ կիրագործեմ Ադամայի և Ավևվատիյի միջոցով, միևնույն ժամանակ Ադաման խոկում (մեդիտացյա) է Գերհոգու (Պարամատմա Կրիշնայի) վրա և հարցնում է Գերհոգուն թե որն է իմ առաքելությունը և Ադաման լսում է սրտից Գերհոգուն (որը նույնպես համարվում է Չայտիյա Գուրու) և Գերհոգին Նրան ասում է, որ Դու պետք է վերցնես Ավևվատիյին և գնաս դեպի Տիկինա Աչալամ, որը գտնվում է ներկայիս Իրանի շրջակայքում, և մենք տեսում ենք որ պատմությունը սկսել է Իրանի շրջակայքից, նոր շրջապտույտը, Ջրհեղեղներից հետո և Ադաման Ավևվատիյի հետ գնում է Տիկինա Աչալամ, Նրա սրտից ցուցումներ է տրվում որ դու կտեսնես Աստվածային Այգի, որը գրված է Բավիշտյա Պուրանայում (Վեդա) և դուք կմտնեք այդ այգին և այնտեղ կհայտնվի ձեր առաքելությունը: Եվ այսպես Իմաստունները տեսնում են այս ամենը և Կալիին ասում են որ դու չես կարող տարածել անաստվածությունը, քանի որ Նրանք մաքուր են և Յոգեր են, և այդ ժամանակ Կալին Նրանց ցույց է տալիս Պտուղը, որը նա գողացել էր այդ ոսկե սունդուկից և ասում է Իմաստուններին, թե՛ հիմա կտեսնեք թե ինչպես ես Նրանց կմոլորեցնեմ: այդ ժամանակ Կալին ձևափոխվում է մեծ օձի (Նագա) և նա չի մոտիկանում Ադամային այլ Ավևվատիյին, որովհետև Ադամային անհնար էր մոլորեցնել, որովհետև Նա մեծ Յոգի էր, իսկ Ավևվատին քանի որ Նա ծնվել էր Մլեչխների զոհաբերությունից ապա Նրա մոտ առկա էր ծևականությունը: Այդ ժամանակ Ավևվատին նստած էր Ծառի տակ և Նրան է մոտենում այտ Օձը Կալին, որը խոսում էր Սանսկրիտերեն և ասում է Ավևվատիյին վերցրու այս Պտուղը և կեր, որի մեջ պարունակում է Գիտելիքը, որովհետև Դու ուզում էս իմանաս թե ինչպես է ստեղծված ամեն ինչ: Այպիսով քանի որ Ադաման Նրա մոտ չեր և Ավևվատին ուտում է այդ պտուղը և այստեղից էլ սկսում է ամողջ պատմությունը, այսպիսով Կինը այդ օրվանից համարվում է այդ Գենը կրողը: Հետո կալին բացատրում է Իմաստուններին որ ես կտարածեմ անաստված կրոնները և գիտելիքները այս դարաշրջանում նրանց միջոցով, որպեսզի քողարկվի Իրականությունը հատկապես շատ մեղսավոր մարդկանցից, որպեսզի նրանք մոլորվածության մեջ լինեն: Եվ միյայն նրանք ովքեր իրականում անկեղծ են կդիմեն Ձեզ և կստանան այդ ինչ որ Դուք եք նրանց տալու, իսկ ինչ պետք է Նրանք տային՛ քանի որ Նրանք լսել էին Շրիմադ Բհագավատամը և պետք է տարածեին այդ ուսմունքը, Բհակտի Յոգան և պահպանեին հասարակությանը Կալիյի ազդեցությունից և նրանք ովքեր իրագործում են Բհակտի Յոգան ապա Կալին Նրանց վրա ազդցություն չի կարողանում թողել և եթե մարդ չի կատարում այդ ապա նա դառնում է Կալիյի կալանավորը և այսպիսով նա ցածրանում է և ընկնում է ցածր տեսակի կյանքերի մեջ:
Այսպիսին է պատմությունը Ադամի և Էվայի Աստվածաշնչից, որը գրված է շատ հազարավոր տարիներ Աստվածաշնչի հայտնվելուց առաջ, Բավիշտյա Պուրանայում...
Աստված ձեր հետ և Երջանկություն բոլորիտ...
Եվ մի հարց բոլոր Քահանաներիտ՛
համարում ե՞ք դուք ինքներտ ձեզ Տեր, չե որ Տերը միյայն Գերագույնն է, Աստվածը, իսկ բոլոր ապրող էակները նրա երեխեքը...
Հարգելի վրեժ62, Տեր հայրը ինձ թույլատրել է հնարավորության դեպքում հղում տալ, մինչ ինքը անձամբ կպատասխանի... իսկ Ձեր այս հարցին արդեն իսկ կա պատասխան այս թեմայում, ահա հղումը՝
http://www.akumb.am/showpost.php?p=516502&postcount=233
Հայերիս էլ խորհուրդ կտամ Ուկրաինայի հարցին նայել Հայաստանի պետականության տեսանկյունից, ոչ թե պրո- կամ հակառուսական տեսանկյունից… (c) Mephistopheles
հարգելի Աստղ ջան, չնայած, որ ես շատ լավ իմանալով , որ դա էր լինելու պատասխանը, բայց կարդացի ձեր հղումը ու շատ ինձ զարմացնում է այն փաստը, որ դուք անունով քրիստոնյա լինելով / այսինքն Քրիստոսի հետեվորդներ /, ավելի շատ ընդունում էք քահանաների գաղափարախոսությունը, քան թե Հիսուսի պատվերը:
Interdenominational (13.06.2009), յոգի (14.06.2009)
Կեցցեք վրեժ62 ...և տվյալ բաժնի "տեսաբանները" դիտողունակությունս ավելորդ չեն համարի, եթե փոքր-ինչ ուղղորդեմ Ձեր հարցը.
Ինչու է "քրիստոնեությունը" նույնացվում մեր ժամանակների ամենահեղինակավոր եկեղեցիների ուսմունքների հետ:
Ինչու է լիբերալացվում աստվածպաշտությունը?
Կամ միթե Քրիստոսի բերած ազատությունը կոչվածը մեր օրերում արդեն "մուտացիայի" է ենթարկվում?
Մեղա Աստծո` ինչ կնշանակի սրբերի բարեխոսություն? Ասել է թե, եթե տվյալ թեմայի բաժնի տեսաբան, կամ մեկնաբան մեծարգո հորգևորականին (կամ էլ Ձեզ, ինձ և այլն) հարյուրամյակ հետո Առաքելական Եկեղեցին սուրբ հռչակի, մեր խոնարհ սերունդները համարձակորեն կարող են հոգևորականի (կամ Ձեր, վրեժ62) բարեխոսությունը հայցել իրենց աղոթքներում ? Որպիսի անհեթեթություն...
Սա միայն մի քանի խոսքով, իսկ կողքից նայելով բազմապիսի եկեղեցիների առատությանը` ակամայից հետևություն ես անում` Աստծո, թե իրենց փառքն են փնտրում տարբեր հարանվանությունները...
Շնորհակալություն:
Հարգելիս, ես ինչքան հիշում եմ, վերեվում մեջ բերված խոսքերը ոչ թե իմնեն , այլ Աստվածաշնչից: Այստեղից կարելի պարզել, թե ես ում շահերնեմ հետապնդում: Չնայած այն բանի, որ Աստված դրա կարիքը չունի, ես ուղղակի ցավ եմ ապրում նրա համար, որ ինչպես Պողոս առաքյալի թղթում է ասվում ` ԱՌ ՏԻՏՈՍ գլ . Ա խոսք 16 << Խոստովանում են թե Աստծուն գիտեն, բայց իրանց գործերովն ուրանում են Նրան. պիղծ եվ անհնազանդ եվ ամեն բարի գործի համար անպիտան>>:
Interdenominational (14.06.2009)
Քանի որ այս թեման նախատեսված է միայն Տեր Հորը հարցեր հղելու համար, չեմ պատասխանի Ձեր գրառմանը այստեղ, մի ուրիշ թեմայում անպայման կքննարկենք էս հարցը... բայց ավելի ուշ, հիմա ուղղակի ժամանակ չունեմ
ու բոլորին խնդրում եմ քննարկումները անցկացնել Կրոն բաժնի այլ թեմաներում, այստեղ դրեք միայն հարցերը
Հայերիս էլ խորհուրդ կտամ Ուկրաինայի հարցին նայել Հայաստանի պետականության տեսանկյունից, ոչ թե պրո- կամ հակառուսական տեսանկյունից… (c) Mephistopheles
Վերջերս լսել եմ, որ Հայ Առաքելական Եկեղեցին չի կնքում հայ այն մուսուլմաններին, որոնք ցանականում են դառնալ քրիստոնյա...Արդյոք դա ճշմարիտ է, և եթե այո, ապա որն է խնդիրը:
Շնորհակալություն
Որպես կանոն, մարդու մասին կարելի է դատել նրանով, թե ինչի վրա է նա ծիծաղում:
Արիացի (03.07.2009)
Հայ մուսուլման կա?![]()
Երբեք չեմ հանդիպել կատվի, որին հետաքրքրեր մկների կարծիքն իր մասին:
Այս պահին թեմայում են 2 հոգի. (0 անդամ և 2 հյուր)
Էջանիշներ