Norton (17.01.2009)
էՍ Վիվասելը լրիվ առե անցելա իրան ահավոր անվորակ , թանգ, .... կապա մատուցում, բարեգործությունա անում տղեն, երեկ 6 հատ sms եմ ուղղարկել որից մեկնա հասել ու փողերնել տարելա sms ներնել անհայտ կորելեն, երեվի բարեգործության ֆոնդին են գնացել անկախ իմ կամքից. իմ կարծիքով վիվան պետքա նախ և առաջ իրա գործով զբաղվի առաջ սիրումեի վիվան հիմա անկապ ծառայությունա դարցել. նոր տարվա գիշերը արմենթելը համարյա 95 % վորակյալ կապ ապահովեց իսկ վիվան ամսի 31-ի գիշերը 1% սկի չկար, բաժանորդների թիվը հեչ կապ չունի օվ տենց բանա ասում ուրեմն ինքը անգրագետա, իրանք պարտավոր են բաժանորդների թվին համապատասխան տեխնիկա ունենան:
Janita Hero (19.01.2009), Ներսես_AM (17.01.2009)
Մի հատ գովազդ կա է պանրիկի, որ տղան ասում ա. «Պա՛պ պա՛պ, ձնեմարդ կա՞», հայրն էլ.« Ոչ, տղաս, դա ֆանտաստիկա է»: Հիմա ձերն ա: Առաջի անգամ եմ լսում , որ Վիվայից սմս էս ուղղարկում տեղ չի հասնում ու փող ա գնում կամ որ կապը անորակ ա// նոր տարվա գիշերը չեմ հաշվում//, ամոթա էլի, ռեալ բաներից խոսացեք, մենք ենք օգտվում, մենք ավելի լավ կիմանանք: Կարևորը մեր մոտ լավ ա աշխատում, երկու հոգու համար, ամբողջ Վիավասելը իր տեխնիկան հո չի՞ փոխելու![]()
![]()
Чеширский КотЭ
Janita Hero (19.01.2009), Norton (17.01.2009)
Որ Վիվայից չեմ օգտվում, չի նշանակում, թե Վիվայի հետ ընդհանրապես կապ չունեմ։ Ես էլ եմ զանգում Վիվայի բաժանորդներին, մեր տանն էլ Վիվայից օգտվող կա։ Մեկ-մեկ իմ փողերն ա վերջացած լինում, ես էլ եմ Վիվայից օգտվում։
Էն եմ ուզում ասել, որ տվյալ օպերատորից պարբերաբար չօգտվողները նույնպես իրավասու են բողոք հայտնել։![]()
Յոժ, կներես, բայց ինչնա՞ ամոթԱմոթն էն ա, որ ես սմս եմ ուղարկել, փողը տարել ա, սմսը չի գնացել, իսկ դու ասում ես` էդ հաշիվ չի, ամոթ ա, չգիտեմ Նոր տարվանը կարելի ա և այլն.. Ի՞նչ ա, Նոր տարվա նվեր ե՞նք անում վիվասելին: Մեկ էլ` էդ «ձեր մոտը» ո՞րն ա, էդ ո՞րտեղ ա
Հա, մեկ էլ, որ դու առաջին անգամ ես լսում, դա ոչ մի կերպ չի ազդում էդ ինֆորմացիայի ճիշտ լինելու վրա
![]()
Ճամփաները բոլոր դեպի մահ են տանում…
Աթեիստ (17.01.2009)
Կուկ մեկը իմ կոնտակտների 80% Վիվայա ու իրանք ու ես էլ պրոբլեմ չեմ ունենում, բացի նոր տարվա գիշերվանից իմ մոտ Վիվան սբոյ չի տվել , իսկ այ հենց մեր տանը բիլայն կամ չի բռնում, կամմաքսիմումը 1 խազ ա բերում, բայց ես հարցի լուծումը գտել եմ բիլայնի անորակությունից չեմ օգտվում ու օրը մեջ իրթեմայում չեմ մտնում բողոքում, մրցակցություն, եթե մի ընկերություն կարիքներդչի բավարարում, նանցի նրա մոտ , որը կբավարարի:![]()
Իմ մոտ սմս էլ ա լավ գնում, առաջին անգամ եմ լսում, որ Վիվայի սմսը չհասնի, ախր ստեղ լուսնից չենք իջել էլի ամեն օր էդ կապից ենք օգտվում:
www.tert.amМТС–ը և Huawei–ը Հայաստանում 3G ցանց կկառուցեն
13:57 • 17.01.09
МТС («Мобильные ТелеСистемы») ԲԲԸ-ն Հայաստանում UMTS չափանիշներով 3G ցանցի ստեղծման համար որպես տեխնոլոգիաների մատակարար ընտրել է Huawei Technologies ընկերությանը։ Այս մասին ասվում է МТС-ի մամուլի ծառայության հաղորդագրության մեջ։
Huawei–ն «Vivacell-МТС»–ին կմատակարարի «երրորդ սերնդի» բազային կայաններ։ Huawei–ի մասնագետները կապի կառուցման և շահագործման հանձնելու ու 3G կապը Հայաստանում գործող GSM կապի հետ ինտեգրելու համար համալիր աշխատանքներ կանցկացնեն, ինչպես նաև MTC–ի մասնագետներին կմատուցեն 3G–կապի շահագործման և փորձի փոխանակման աջակցություն։
3G կապը Հայաստանում որպես կոմերցիոն շահագործման հանձնելու ժամկետ է նշանակվել 2009թ. գարունը։ 3G կապի առաջին ստորաբաժանումները կտեղակայվեն Երևանում, Գյումրիում և Վանաձորում։
«3G կապի հիմնադրումը հավելյալ հնարավորություն կտա Հայաստանում բջջային կապը զարգացնելու և տարածաշրջանում մեր դիրքերը ամրապնդելու համար»,– «MТС»-ի փոխնախագահ Օլեգ Ռասպապովի խոսքերը մեջբերում է «Росбалт»–ը։
Անդո, ուրախ եմ, որ դու առաջին անգամ ես նման բան լսում, բայց դա ինչի համար ես ասում, չգիտեմ, ճիշտն ասած չի էլ հետաքրքրում: Իրանց մրցակցությունը թող իմ հաշվին չանեն, ինձ չի հետաքրքրում Նոր տարիա, ինքը անոռուգլուխ լիքը բաժանորդ ա հավաքել, տեխնիկան չի հերիքում, թե ինչ ա անում, թքած ունեմ դրա վրա, ինքը ինձ պարտավոր ա որակյալ կապ տրամադրի, թող տրամադրի, ու էդ ընթացքում բիլայնի դեմ կմրցի, թե իրանց քուչի լակոտների հետ կմրցի, էդ ամեն ինչի վրա թքած ունեմ, թող իր նստատեղով մրցի, ոչ թե բաժանորդների հաշվին: Ի՞նչ ա նշանակում` դուրդ չի գալիս, գնա բիլայն: Դու իրավունքից հասկացող մարդու տպավորություն ես թողել, զարմանում եմ, որ սենց բան ա միտքդ եկել ու գրել ես: Եթե ես քո հետ պայմանագիր եմ կնքում որևէ գործարքի շուրջ ու պարտավորվում եմ կատարել պայմանագրի կետերը, էդ կատարման ժամանակ թե ես ում դեմ կմրցեմ, ինչ բարեգործություններ կանեմ, էդ կապ չունի, դու քո` պայամանագրով նշված իրավունքների տերն ես, քեզ ինչի՞ պետքա հետաքրքրի մնացածը: Ուրիշ բան, որ դու ինձնից պահանջես, ես փոխհատուցեմ, այսինքն` ինչ որ կերպ պատժվեմ, դա կլինի վնասը հատուցելու տեսքով, թե քրգործի տեսքով, դու կորցրածդ վերականգնես, այ էդ ժամանակ, երբ որ պայմանագիրը կլինի սենց ասած` զրոյական վիճակում, այսինքն չեղյալ կլինի, դու քո կորցրածը ետ ես բերել, պարտք պահանջ չունենք, դու դադարեցնում ես պայմանագիրը ու արդեն էդ ժամանակ կարամ քեզ ասեմ` դե հիմա նայի որն ա դուրդ գալիս, իմը դուրդ չի գալիս, գնա բիլայն առ օգտագործի: Բայց, էլի եմ ասում, կրկնում եմ էս թեմայում արդեն եսիմորերորդ անգամ, որ քանի դեռ պայմանագիր կա կնքված կոնկրետ բաժանորդի և տվյալ օպերատորի միջև, ապա օպերատորը ղալաթ կանի, եթե կասի թե մրցակցություն ա, չես ուզում գնա մյուսի մոտ: Ուրեմն ստեղ ոչ ոք էլ լուսնից չի իջել, ու վիվասելը ինչ Հայաստանում աշխատում ա, առաջին օրերից վիվասելի բաժանորդ եմ, բլոկնոտիս մեջ էլ մոտ երկու հարյուր հատ վիվասելի բաժանորդի համար կա, բայց թե սա ինչ կապ ունի էս թեմայի հետ, չգիտեմ, հենա որ ձև ա էլի, ասենք իմանան` վիվասելոտ շրջապատ ունենք յանիԵս էլ համ բիլայնից եմ ամեն օր օգտվում, համ վիվայից, ու ինչ որ կա, էդ եմ գրում, ստեղ իմ ու քո բաժանորդ չկա, ստեղ կա երկու օպերատոր, էդ երկուսն էլ բոլորիս սպասարկող օպերատորներն են, ովքեր մտել են մի միջավայր, որտեղ սաղ լափում են, ոչ ոք չի կարա ասի` մեր ժողովրդին մի թալանեք, որտև ովքեր էսօր ասելու հնարավորություն ունեն, ժողովրդի անունից խոսալու իրավունք չունեն. փակուղի ա մտած: Մոռացել ե՞ս արմենթելը ոնց էր լափում, 250դրամով վրեքներս րոպե էր ծախում, հիմա որ հիշում ես, զարմանում ես, հլը վերջում էլ, որ մեջը մնում էր մոտ երկու հարյուր դրամ, էլ զանգել չէր լինում, հիմա որ կարում ենք հիսուն դրամով խոսանք, զարմացել ենք հա՞ մեր վրա, բա տենում ե՞ք ուր ենք հասել, վաղը որ հինգ դրմաով խոսանք, հաստատ չենք ասի, բա տենում ե՞ք երեկ ինչ լավ էր` հիսունով էինք խոսում: Միշտ պետքա ձգտես լավին, դիմացինիդ սայթաքումներն էլ օգտագործես իրա դեմ, ոչ թե քո դեմ, որտև էդ սայթաքումներից դու ես տուժում, ոչ թե ինքը. սպառողը դու ես, քո վերցրած ապրանքի որակն ա ցածր:
Վերջին խմբագրող՝ Kuk: 17.01.2009, 18:43:
Ճամփաները բոլոր դեպի մահ են տանում…
Rammstein (17.01.2009)
Ericsson(Beeline) ws Huawei(Viva) դա ինձ թվում ա հզորության ու այդ երկու ընկերություններին իրար հետ համեմատելն անիմաստ ա![]()
Janita Hero (19.01.2009), Norton (17.01.2009)
Ամոթը էն ա, որ մեռան ասելով վատն ա , վատն ա,վատն ա, (զադալբալի ուժե) , ամեն ինչը իրա չափը ունի , կարծում եմ 1-2 անգամը բավական է, ու առաջացող լոկալ չէպեները պետք չի գլոբալ երևույթի վերածել ու ամբողջ համակարգին վերագրել:
Իսկ ինչ վերաբերում ա, քո հաշվից գումար պակասելուն , կարող էիր զանգահարել 111 ու ինչ մտածում էիր ասեիր իրանց մասին, կարծում եմ ամեն ինչ կվերականգնվեր:
Յուրաքանչյուր համակարգում սխալներ լինում են, բայց դա չի նշանակում, որ համակարգը վատն ա ու պետք ա անցնել այլ համակարգի: Եթե իմ, մեկ ուրիշի, և այլնի մոտ չի լինում, իսկ քո մոտ լինում ա, ուրեմն պետք ա դիմել համակարգը ղեկավարողներին , որ ուղղեն սխալ/որ մեկ այլ ուրիշի մոտ չկրկնվի , այլ ոչ թե մի գլուխ բողոքել:կներես կոպիտ ստացվեց
Чеширский КотЭ
Norton (17.01.2009)
Կուկ, սենց ասեմ, ինքը պայմանգիրա կնքել ու պարտավորվածությունա վերցրել, ապահովել նորմալ կապ, կոնկրետ ինձ, որոշ թերությունները հանած իրանց կապը բավարաումա, ես ու շատ-շատերը էս թեմայում ու դուրս էլ գոհ են, իրանց մոտ որակը լավա, բայց չգիտես 2-3 հոգու մոտ միշտ վիվան սբոյա տալի, 1 օրով ընկերության որակ չեն որոշում, ավելի լավա 1 օր վատ աշխատի մնացած 364 օրը տարվա մեջ նորմալ քան հակառակը:
Ստեղ չջոգի ինչա նշանակում վիվայոտ շրջապատ, կամ ինչնա ձև, կամ խի պտի ասվի իմանան՞, եթե անորակ լիներ կապը հարաբերակցություն ուրիշ կլիներ, էդ էլ հեչ:
Հիմա սենց բան , դու հասկանում էս իրավունքից, շատ լավա, ուրեմն գործի, ոչ թե ամեն օրը մտի էս թեմա բողոքի հելի, եթե քո իրավունքները ոտնահարել են, դու էլ իրավաբան մարդ էս դատի տուր, համ քեզ վնասները կփոխհատուցեն, համ իրանք խելքի կգան ու նորմալ կապ կապահովեն:
Մեկը ես բիլայնի հետ էլ եմ պայմանագիր ունեցել, ինձ էդ կապը չի բավարաել, ես հիմա հիմնական մենակ վիվա եմ օգտվում, նույն էլ դու քեզ չի տրամադրում ծառայություն, որը պետքա իրա ծառայություներից մի օգտվի , մի հարստացրու իրան, համոզված եմ դրանով դու իրան ավելի մեծ վնաս կտաս, էլի եմ ասում ոչ մի ընկերություն չի ցանկանում բաժանորդ կորցնի:
Վերջին խմբագրող՝ Norton: 17.01.2009, 22:02:
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ